Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
jany

Yamaha MT 09 Tracer

DAMI34

MT09Tracer uporabniški priročnik: 13189.pdf

Service manual: MT-09-TRACER-2017.pdf

 

mt09tracer17.pdf

Message added by DAMI34

Recommended Posts

krucymucy
10 minutes ago, zundapp said:

Katere motorje ste vozili, lastili ... pred trecerjem?

Honda Hornet 600 - 2008

KTM 640 SM - 2007

Kawasaki Z1000 - 2007

Honda CB1000R - 2010

Suzuki V-strom 650 - 2006 (na kratko)

BMW R1200GS - 2010

Sedaj imam pa tracer in tdm900.

Zakaj vprasas? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
zundapp

Da vidim za katerega ste ga menjali, jaz vozim sedaj Aprilia caponord 1000 pa razmišljam o Tracer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
On 12/23/2019 at 8:36 AM, zundapp said:

Da vidim za katerega ste ga menjali, jaz vozim sedaj Aprilia caponord 1000 pa razmišljam o Tracer.

Tracerja mk1 sm mel na furi, za solo mi je bil fejst. Edina capotova prednost je prostornost. Tracer je mal manjsi, in to se vidi povsod, najbolj na zadnjem stolu. Vse ostalo...zlajfi, motor, menjalnik, okretnost....Meni kot barvna televizija. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tex
On 12/22/2019 at 12:56 PM, krucymucy said:

Jaz imam dve nizki. Ermax sport in puig sport. Z obemi je bolje kot z original. Z visokimi pa nisem probal.

Ropota sicer, sam mi vsaj turbulence ne dela okol kepe.

Puig mi je bolj vsec.

Thnx. O manjših od originala nisem niti razmišljal ..

Sicer ja, meni tudi original bolj paše če je na čist spodnji poziciji. Če dvignem više mi točno v vrh čelade nabija ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack

Moj študentski moped končno zadihal po prvem servisu :wub:

dsc4514.jpg

Več detailov sledi kmalu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack

Print screen :kva2:

scr1.jpg

Jutri... ridecrew.si

Edited by HyperJack

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36

Stari, ne draži me. Že tko se težko zadržujem, da ji odpustim grehe, pa ponovno preuzkusiva ljubezen.

Slike so pa 1A !!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 2 urami, HyperJack pravi:

Se spomnite kako smo se v študentskih letih z nekaj euri v denarnici odpravili na izlet in doživeli najlepše trenutke. V žepu morda res nismo imeli veliko, smo se pa imeli nepozabno in to obdobje nam je za vedno ostalo v lepem spominu.

Tracer študentski moped?

Brez težav Yamaho Tracer 900 primerjam s študentskim življenjem. Za “malo” vloženega denarja nam ponudi veliko zabave.

RIDECREW-YAMAHA-TRACER-2-960x540.jpg

Že ob prvem pogledu motorja, sem dobil občutek, da je Yamaha pripravila nekaj novega, mladostnega, igrivega.

Preverjeni osnovi MT-09 so dodali višje krmilo, oblikovno dodelane plastike in tako so ustvarili sport touring motor, ki navduši vsakega, ki mu nameni vsaj nekaj časa med ovinki.

Pred vožnjo sem iz prebranih podatkov pričakoval motor, ki ima z vsemi tekočinami “le” 210 kg. Ob premikanju motorja na mestu, pa mi je bilo takoj jasno, da nizka teža ni ostala samo na papirju.

K skupni nizki teži seveda pripomore okvir, ki je narejen iz aluminija v katerega je vgrajen “biser” (agregat), ki izstreli voznika iz vsakega ovinka.

RIDECREW-YAMAHA-TRACER-3-960x540.jpg

Trivaljni agregat pri svojih rosnih 850 ccm3, pridela “le” 115 konjev. Zaradi visokega navora pa imaš občutek, da jahaš Mustanga (Mustang je pasma divjega konja iz Amerike). Agregat zvezno brez “lukenj” vleče že od najnižjih obratov. Bi rekel, da je to eden iz med boljših agregatov, ki sem jih vozil v zadnjem času. Kljub testni vožnji in preizkušanju zmogljivosti, poraba goriva ni presegla 4,7 litrov / 100 km. 

Elektronika omogoča tri stopnje prilagajanja moči tako lahko vse divje konje hitro udomačimo s preprostim pritiskom in nastavitvijo motorne elektronike v funkcijo B ali STANDARD…

Se nadaljuje…

Ker si vozil tudi GS in GSkiller, bi lahko še malo primerjal z obema :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack
pred 24 minutami, Snečer pravi:

Ker si vozil tudi GS in GSkiller, bi lahko še malo primerjal z obema :) 

Hmm, lahko naredim primerjavo vs. GS800 in GS1200. Sicer niso isti segment, ampak lej, zakaj pa ne. Ko bom imel kakšno uro viška napišem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred eno uro, HyperJack pravi:

Hmm, lahko naredim primerjavo vs. GS800 in GS1200. Sicer niso isti segment, ampak lej, zakaj pa ne. Ko bom imel kakšno uro viška napišem.

video bo tudi? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack
pred eno uro, Snečer pravi:

video bo tudi? 

Seveda, smo šele prejšnji teden snemali test in potrebuje zadeva svoj čas. Čez kakšen teden bo na razpolago. Objavim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 15 urami, HyperJack pravi:

Seveda, smo šele prejšnji teden snemali test in potrebuje zadeva svoj čas. Čez kakšen teden bo na razpolago. Objavim.

dokazno gradivo, da so res delali :P

20200103_120000.thumb.jpg.48f4739070976358fc11c85cb8b2068e.jpg

ps. pomaranča je zgolj slučajno zraven 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jvalant
21 hours ago, HyperJack said:

Se spomnite kako smo se v študentskih letih z nekaj euri v denarnici odpravili na izlet in doživeli najlepše trenutke. V žepu morda res nismo imeli veliko, smo se pa imeli nepozabno in to obdobje nam je za vedno ostalo v lepem spominu.

Tracer študentski moped?

Brez težav Yamaho Tracer 900 primerjam s študentskim življenjem. Za “malo” vloženega denarja nam ponudi veliko zabave.

RIDECREW-YAMAHA-TRACER-2-960x540.jpg

Že ob prvem pogledu motorja, sem dobil občutek, da je Yamaha pripravila nekaj novega, mladostnega, igrivega.

Preverjeni osnovi MT-09 so dodali višje krmilo, oblikovno dodelane plastike in tako so ustvarili sport touring motor, ki navduši vsakega, ki mu nameni vsaj nekaj časa med ovinki.

Pred vožnjo sem iz prebranih podatkov pričakoval motor, ki ima z vsemi tekočinami “le” 210 kg. Ob premikanju motorja na mestu, pa mi je bilo takoj jasno, da nizka teža ni ostala samo na papirju.

K skupni nizki teži seveda pripomore okvir, ki je narejen iz aluminija v katerega je vgrajen “biser” (agregat), ki izstreli voznika iz vsakega ovinka.

RIDECREW-YAMAHA-TRACER-3-960x540.jpg

Trivaljni agregat pri svojih rosnih 850 ccm3, pridela “le” 115 konjev. Zaradi visokega navora pa imaš občutek, da jahaš Mustanga (Mustang je pasma divjega konja iz Amerike). Agregat zvezno brez “lukenj” vleče že od najnižjih obratov. Bi rekel, da je to eden iz med boljših agregatov, ki sem jih vozil v zadnjem času. Kljub testni vožnji in preizkušanju zmogljivosti, poraba goriva ni presegla 4,7 litrov / 100 km. 

Elektronika omogoča tri stopnje prilagajanja moči tako lahko vse divje konje hitro udomačimo s preprostim pritiskom in nastavitvijo motorne elektronike v funkcijo B ali STANDARD…

Se nadaljuje…

 Tegale pa jaz ne bom vozil... Imam raje da se peljem skozi ovinek, ne da me izstreli ven...  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 12 urami, Domen L pravi:

Ma kdo service manual za tracer 2018+?

na vrhu je pripet 2017 če kaj pomaga

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tex
3 hours ago, DAMI34 said:

na vrhu je pripet 2017 če kaj pomaga

Mislim da oni link zgoraj že nekaj časa ne dela ..

Se pa da dobiti 2017, če kdo strašno hrepeni po njem .. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 15 minutami, Tex pravi:

Mislim da oni link zgoraj že nekaj časa ne dela ..

Se pa da dobiti 2017, če kdo strašno hrepeni po njem .. :rolleyes:

benti, men ga potegne :P mislim, gre dol :D

preveri če ta deluje, pripet tule:

MT-09-TRACER-2017.pdf

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tex

Tega vleče, je, one pa ne .. 😛;)

Zanimivo, meni prvi link dela, pri drugem in tretjem pa me vrže na stran: 

 

Sorry, there is a problem

We could not locate the item you are trying to view.

Error code: 2S328/1

 

Edited by Tex

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Nc mi ni jasno. Pa ni to prvič

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • motozajebant
      No to sem pa prej vprašal. Zrihtat? Kako to misliš? V kaki smeri? Nisem razumel tega...  Se strinjam, težko je biti pameten. To stvar sem izpostavil samo zato, ker sem ravno zadnjič o temu mrtvemu kotu razmišljal.... 
    • DAMI34
      Ampak potem bi moral še semaforje zrihtat. Sedaj niso.
    • motozajebant
      pa saj to sem napisal. Da bi morali voziti proti meni po kolesarski, da jih bolje vidiš? 
    • BOBO RACING
      ...čez 10 dni in imamo 2.SSC -NADOMESTNI, dirke SSC600, SSC1000 ter ROOKIE, - Grobnik HR! če še kdo želi je še nekaj prostih mest!! -prijave on-line: https://speedcup.si/ Očitno se bo poletje le začelo!!
    • DAMI34
      zavijanje desno, vsaj tak sem gledal zgornjo nesrečo (križišče, ti pa desno zaviješ). Vozila, pešci kolesarji vse vozi vzporedno s tabo (smer gor in dol), tiste, ki gredo proti tebi (preden zaviješ desno in jim presečeš pot) dobro vidiš, tiste, ki pa gredo v tvoji smeri pa mal težje, je potrebno že prej gledat, pred zavijanjem, saj ko zavijaš desno v kamionu, kombiju nimaš stekel, da bi glavo obrnil in preveril situacijo še 1x. Sedaj pa si predstavljal, ti 5km/h čakaš zavit desno, v isti smeri s tabo pa pripizdi kolesar 30 ali več/h direkt pod tvoje vozilo, ko mu pot prekrižaš. Ne govorim samo o kolesarski stezi, ampak je isti problem križišče.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!