Jump to content
  • Sign Up
jany

Yamaha MT 09 Tracer

DAMI34

MT09Tracer uporabniški priročnik: 13189.pdf

Service manual: MT-09-TRACER-2017.pdf

 

mt09tracer17.pdf

Message added by DAMI34

Recommended Posts

krucymucy
10 minutes ago, zundapp said:

Katere motorje ste vozili, lastili ... pred trecerjem?

Honda Hornet 600 - 2008

KTM 640 SM - 2007

Kawasaki Z1000 - 2007

Honda CB1000R - 2010

Suzuki V-strom 650 - 2006 (na kratko)

BMW R1200GS - 2010

Sedaj imam pa tracer in tdm900.

Zakaj vprasas? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
zundapp

Da vidim za katerega ste ga menjali, jaz vozim sedaj Aprilia caponord 1000 pa razmišljam o Tracer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
On 12/23/2019 at 8:36 AM, zundapp said:

Da vidim za katerega ste ga menjali, jaz vozim sedaj Aprilia caponord 1000 pa razmišljam o Tracer.

Tracerja mk1 sm mel na furi, za solo mi je bil fejst. Edina capotova prednost je prostornost. Tracer je mal manjsi, in to se vidi povsod, najbolj na zadnjem stolu. Vse ostalo...zlajfi, motor, menjalnik, okretnost....Meni kot barvna televizija. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tex
On 12/22/2019 at 12:56 PM, krucymucy said:

Jaz imam dve nizki. Ermax sport in puig sport. Z obemi je bolje kot z original. Z visokimi pa nisem probal.

Ropota sicer, sam mi vsaj turbulence ne dela okol kepe.

Puig mi je bolj vsec.

Thnx. O manjših od originala nisem niti razmišljal ..

Sicer ja, meni tudi original bolj paše če je na čist spodnji poziciji. Če dvignem više mi točno v vrh čelade nabija ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack

Moj študentski moped končno zadihal po prvem servisu :wub:

dsc4514.jpg

Več detailov sledi kmalu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack

Print screen :kva2:

scr1.jpg

Jutri... ridecrew.si

Edited by HyperJack

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36

Stari, ne draži me. Že tko se težko zadržujem, da ji odpustim grehe, pa ponovno preuzkusiva ljubezen.

Slike so pa 1A !!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 2 urami, HyperJack pravi:

Se spomnite kako smo se v študentskih letih z nekaj euri v denarnici odpravili na izlet in doživeli najlepše trenutke. V žepu morda res nismo imeli veliko, smo se pa imeli nepozabno in to obdobje nam je za vedno ostalo v lepem spominu.

Tracer študentski moped?

Brez težav Yamaho Tracer 900 primerjam s študentskim življenjem. Za “malo” vloženega denarja nam ponudi veliko zabave.

RIDECREW-YAMAHA-TRACER-2-960x540.jpg

Že ob prvem pogledu motorja, sem dobil občutek, da je Yamaha pripravila nekaj novega, mladostnega, igrivega.

Preverjeni osnovi MT-09 so dodali višje krmilo, oblikovno dodelane plastike in tako so ustvarili sport touring motor, ki navduši vsakega, ki mu nameni vsaj nekaj časa med ovinki.

Pred vožnjo sem iz prebranih podatkov pričakoval motor, ki ima z vsemi tekočinami “le” 210 kg. Ob premikanju motorja na mestu, pa mi je bilo takoj jasno, da nizka teža ni ostala samo na papirju.

K skupni nizki teži seveda pripomore okvir, ki je narejen iz aluminija v katerega je vgrajen “biser” (agregat), ki izstreli voznika iz vsakega ovinka.

RIDECREW-YAMAHA-TRACER-3-960x540.jpg

Trivaljni agregat pri svojih rosnih 850 ccm3, pridela “le” 115 konjev. Zaradi visokega navora pa imaš občutek, da jahaš Mustanga (Mustang je pasma divjega konja iz Amerike). Agregat zvezno brez “lukenj” vleče že od najnižjih obratov. Bi rekel, da je to eden iz med boljših agregatov, ki sem jih vozil v zadnjem času. Kljub testni vožnji in preizkušanju zmogljivosti, poraba goriva ni presegla 4,7 litrov / 100 km. 

Elektronika omogoča tri stopnje prilagajanja moči tako lahko vse divje konje hitro udomačimo s preprostim pritiskom in nastavitvijo motorne elektronike v funkcijo B ali STANDARD…

Se nadaljuje…

Ker si vozil tudi GS in GSkiller, bi lahko še malo primerjal z obema :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack
pred 24 minutami, Snečer pravi:

Ker si vozil tudi GS in GSkiller, bi lahko še malo primerjal z obema :) 

Hmm, lahko naredim primerjavo vs. GS800 in GS1200. Sicer niso isti segment, ampak lej, zakaj pa ne. Ko bom imel kakšno uro viška napišem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred eno uro, HyperJack pravi:

Hmm, lahko naredim primerjavo vs. GS800 in GS1200. Sicer niso isti segment, ampak lej, zakaj pa ne. Ko bom imel kakšno uro viška napišem.

video bo tudi? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack
pred eno uro, Snečer pravi:

video bo tudi? 

Seveda, smo šele prejšnji teden snemali test in potrebuje zadeva svoj čas. Čez kakšen teden bo na razpolago. Objavim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 15 urami, HyperJack pravi:

Seveda, smo šele prejšnji teden snemali test in potrebuje zadeva svoj čas. Čez kakšen teden bo na razpolago. Objavim.

dokazno gradivo, da so res delali :P

20200103_120000.thumb.jpg.48f4739070976358fc11c85cb8b2068e.jpg

ps. pomaranča je zgolj slučajno zraven 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jvalant
21 hours ago, HyperJack said:

Se spomnite kako smo se v študentskih letih z nekaj euri v denarnici odpravili na izlet in doživeli najlepše trenutke. V žepu morda res nismo imeli veliko, smo se pa imeli nepozabno in to obdobje nam je za vedno ostalo v lepem spominu.

Tracer študentski moped?

Brez težav Yamaho Tracer 900 primerjam s študentskim življenjem. Za “malo” vloženega denarja nam ponudi veliko zabave.

RIDECREW-YAMAHA-TRACER-2-960x540.jpg

Že ob prvem pogledu motorja, sem dobil občutek, da je Yamaha pripravila nekaj novega, mladostnega, igrivega.

Preverjeni osnovi MT-09 so dodali višje krmilo, oblikovno dodelane plastike in tako so ustvarili sport touring motor, ki navduši vsakega, ki mu nameni vsaj nekaj časa med ovinki.

Pred vožnjo sem iz prebranih podatkov pričakoval motor, ki ima z vsemi tekočinami “le” 210 kg. Ob premikanju motorja na mestu, pa mi je bilo takoj jasno, da nizka teža ni ostala samo na papirju.

K skupni nizki teži seveda pripomore okvir, ki je narejen iz aluminija v katerega je vgrajen “biser” (agregat), ki izstreli voznika iz vsakega ovinka.

RIDECREW-YAMAHA-TRACER-3-960x540.jpg

Trivaljni agregat pri svojih rosnih 850 ccm3, pridela “le” 115 konjev. Zaradi visokega navora pa imaš občutek, da jahaš Mustanga (Mustang je pasma divjega konja iz Amerike). Agregat zvezno brez “lukenj” vleče že od najnižjih obratov. Bi rekel, da je to eden iz med boljših agregatov, ki sem jih vozil v zadnjem času. Kljub testni vožnji in preizkušanju zmogljivosti, poraba goriva ni presegla 4,7 litrov / 100 km. 

Elektronika omogoča tri stopnje prilagajanja moči tako lahko vse divje konje hitro udomačimo s preprostim pritiskom in nastavitvijo motorne elektronike v funkcijo B ali STANDARD…

Se nadaljuje…

 Tegale pa jaz ne bom vozil... Imam raje da se peljem skozi ovinek, ne da me izstreli ven...  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 12 urami, Domen L pravi:

Ma kdo service manual za tracer 2018+?

na vrhu je pripet 2017 če kaj pomaga

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tex
3 hours ago, DAMI34 said:

na vrhu je pripet 2017 če kaj pomaga

Mislim da oni link zgoraj že nekaj časa ne dela ..

Se pa da dobiti 2017, če kdo strašno hrepeni po njem .. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 15 minutami, Tex pravi:

Mislim da oni link zgoraj že nekaj časa ne dela ..

Se pa da dobiti 2017, če kdo strašno hrepeni po njem .. :rolleyes:

benti, men ga potegne :P mislim, gre dol :D

preveri če ta deluje, pripet tule:

MT-09-TRACER-2017.pdf

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tex

Tega vleče, je, one pa ne .. 😛;)

Zanimivo, meni prvi link dela, pri drugem in tretjem pa me vrže na stran: 

 

Sorry, there is a problem

We could not locate the item you are trying to view.

Error code: 2S328/1

 

Edited by Tex

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Nc mi ni jasno. Pa ni to prvič

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Dr.SPEED
      Peru se izteka,samo še tranzit. Kar sem imel namen, sem obiskal😄tam, kjer je turistična točka(Machu Picchu) tam je urejeno, drugače pa ni velike razlike med Pakistanom, Indijo in Perujem po št. smeti😠sem se danes vozil, in si mislil, v Pakistanu, ni bilo takšnih smetišč, kot tukaj....Spiš v hotelu, motor pa pri policijiRudari on(dobesedno)) včeraj ni šlo po načrtu, zaradi plazu, je bila cesta zaprta zajtrkkosilovečerja
    • marincspeedshop
      Vceraj stestiral barvo v spreju. Odlicno prime. Cel dan hard enduro+vleku motor iz vlake. Grip se ni premaknil niti milimeter.
    • Mavti
      nekaj me zeza brskalnik pa je odrezalo del objave ,vglavnem za februar odlično vreme, ki ga bom verjetno pogrešal maja meseca (ker bo vsak dan dež)  Kilometri pa kar letijo na števcu spet utripa lučka za servis ,a se jo da odklopit  
    • Mavti
      V soboto proti Murski soboti v šoping v nedeljo pa čez Pavličevo sedlo najvišja točka prehoda kjer so ob normalni zimi več meterski nanosi snega danes komaj za vzorec nato Jezerski vrh nato pa proti Kranju vmes pa en čuden znak
    • Loba
      Izbira Pravege oblacila je zame najmanj tako pomembna kot motor. Najvecji filing mi je seveda v usnju, ki ga pa ne uporabljam pri nizkih temperaturah. Takrat imam tekstil, ampak komaj cakam da so pogoji za leder. Zaradi dobrega obcutka v voznji nimam rad velikih touring vizirjev  zato je prava izbira obleke se bolj vazna. Oprijet leder je ziher najboljsi in najvarnejsi ni pa tako vsestranski kot kaksni touring kompeti ki so nekako komot ampak pri bolj resni voznji so lahko moteci. Se mi pa zdi da se kakovosti usnjenin kompleti v cenovnih razredih bolj razlikujejo od tekstila. Poceni leder je skoraj vedno zanic, poceni tekstil pa se nekako gre skozi Vsekakor pa je seveda vazno pri izbiri obleke vrsta motorja in nacin voznje. Mislim da treba menjati nekaj kompetov da ugotovis kaj ti pase. Ampak dobra roba se pozna v vrocini, ma mraz ni problem, biti zasciten v vrocini in pri tem ne prevec trpeti je pa tezje.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!