Skoči na vsebino

Legalizacija vožnje med pasovi "Lane Splitting"


Nearrain
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

povezava do internetne strani: ZA LEGALIZACIJO FILTRIRANJA

Priporočene objave

@Bg najprej hvala vsaj za nek konstruktiven komentar.
 

Quote

1. Jasno navedeno kdaj je vožnja mimo z enoslednim vozilom legalna.

Je ze navedeno v ZPrCP. Ta predlog zgolj razsiri obstojece pogoje, kdaj je to legalno.
 

Quote

Legalizirati (oz. jasno navesti da je to legalno) bi bilo potrebno (po mojem mnenju?

Vožnjo mimo stoječih
 kolon z enoslednim vozilom, tudi če pri tem prečkaš polno črto

Dati to v predlog bi bilo se bolj samomorilsko (z vidika popularnosti predloga). Ljudje ze mimo kolone na avtocesti smatrajo kot nevarno, kaj sele voznjo mimo kolone skozi nepregledne ovinke na ozkih cesticah.
 

Quote

Ob tem bi bilo potrebno jasno navesti, kdaj gre za vožnjo mimo (da se izognemo primerom kjer so policisti trmasto vztrajali da se je kolona premikala med manevrom, tudi če 5 km/h za 5 metrov vsakih 10 sekund, kar je praktično stoječa kolona). 

To ze navaja ZPrCP. Ta predlog je zgolj razsiritev legalnosti prehitevanja in voznje mimo, ne vpeljuje popolnoma nobenega novega pojma ali koncepta. Ce se kolona premika 5 km/h za 5m vsakih 10 sekund, pa jo med premikanjem prehitevas, kar je prav tako ze definirano v ZPrCP.
 

Quote

ampak se bojim da je prehitevanje kolone ki vozi 50km/h,

Prehiteval bos lahko kolono, ki vozi najvec 35 km/h.

Skratka, po tem, kar si napisal, se mi zdi, da je dobesedno edino, kar tebe moti, da so omejitve hitrosti za filtriranje postavljene previsoko, saj je vse ostalo, kar bi moralo biti, ze zajeto.

Popravljeno . Popravil benf86
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napisati je treba tako, da lahko jaz iz Postojne do Ljubljane s previdno previdnostjo vozim mimo stoječe oziroma počasi se premikajoče kolone (tja do 30 km) s hitrostjo ne večje od 20 km/h od premikajoče se kolone, po levi strani take kolone, ne glede na polno črto ;) 

s takim predlogom bom čisto zadovoljen ... no ja .. od Postojne do Ljubljane ni potrebno omenjati :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, benf86 pravi:

@Bg najprej hvala vsaj za nek konstruktiven komentar.
 

Je ze navedeno v ZPrCP. Ta predlog zgolj razsiri obstojece pogoje, kdaj je to legalno.

 

To ze navaja ZPrCP. Ta predlog je zgolj razsiritev legalnosti prehitevanja in voznje mimo, ne vpeljuje popolnoma nobenega novega pojma ali koncepta. Ce se kolona premika 5 km/h za 5m vsakih 10 sekund, pa jo med premikanjem prehitevas, kar je prav tako ze definirano v ZPrCP.


Razumem, ampak večina težav omenjenih v tej temi, in drugih, se pojavlja ravno pri situacijah, kjer dejansko prehitevaš kolono ki se je premaknila za sekundo, torej za eno mesto, nato pa spet par sekund stoji.  In to je bolj kot ne edina situacija, v kateri podpiram t.i. filtriranje. Problem s predlogom zakona (popravi me če se motim, mogoče nisem dovolj dobro prebral) po mojem mnenju je pri tem, da se zadeva fokusira na prehitevanje kolone med dvema smernima pasovoma v isto smer. 

Več težav se pojavlja tam, kjer je samo en pas namenjen vožnji v določeno smer, in se ta zabaše. Takrat moramo motoristi kolono prehitevati po levi strani, s čimer vozimo po nasprotnem smernem vozišču. In kolikor razumem te situacije zakon nikakor ne razrešuje.

 

 

pred 35 minutami, benf86 pravi:

Prehiteval bos lahko kolono, ki vozi najvec 35 km/h.

Skratka, po tem, kar si napisal, se mi zdi, da je dobesedno edino, kar tebe moti, da so omejitve hitrosti za filtriranje postavljene previsoko, saj je vse ostalo, kar bi moralo biti, ze zajeto.

 

 

Ja, v splošnem se mi zdi da je taka kolona za motorista preveč nevarna, saj pri tej hitrosti že težko pravilno odreagiraš ko pred tabo bedak v avtomobilu brez smernika menja vozni pas.

 

Mogoče se motim, ne vem. Ampak mene zagotovo bolj jezijo neopredeljene situacije ki sem jih navedel zgoraj. Se pravi tam kjer je en pas, pred križišči, ipd... Torej tam kjer kolona dejansko stoji. Ne tam kjer zaradi zastojev ljudje pač vozijo nekoliko počasneje.

 

Lp,

Bg

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti bom povedal iz lastnih iskušenj, ker sem ogroomno že prehitel. Pri nas, v tujini, v Albaniji , Italiji itd..

glavno pravilo je , da greš počasi mimo, takrat te nihče ne more ogroziti, razen če ti vrata tik pred nosom odpre. Jaz osebno ne vidim nikakršnega problema, če kdo hoče menjati pas, ker ga praviloma menjajo ko se kolona premika, takrat pa skoraj ni potrebe po prehitevanju.

Hočem povedati, da do sedaj nisem imel problemov, večji problem je premalo prostora (šlepar, avtobus) in se rineš vmes ali pa počakaš.

Še večji problem pa je čisto legalno prehitevanje, ko se nekdo brez smernika odloči zaviti levo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

Ti bom povedal iz lastnih iskušenj, ker sem ogroomno že prehitel. Pri nas, v tujini, v Albaniji , Italiji itd..

glavno pravilo je , da greš počasi mimo, takrat te nihče ne more ogroziti, razen če ti vrata tik pred nosom odpre. Jaz osebno ne vidim nikakršnega problema, če kdo hoče menjati pas, ker ga praviloma menjajo ko se kolona premika, takrat pa skoraj ni potrebe po prehitevanju.

Hočem povedati, da do sedaj nisem imel problemov, večji problem je premalo prostora (šlepar, avtobus) in se rineš vmes ali pa počakaš.

Še večji problem pa je čisto legalno prehitevanje, ko se nekdo brez smernika odloči zaviti levo.

 

Sej ravno to me skrbi vidiš... V tem je finta, da bi rad da se več povdarka da dejansko temu da se mimo vozi ko kolona stoji. Ko se premika se pač "vrineš" nazaj na enega od pasov, in se pomikaš z njo. V koloni. Ko se ustavi, spet greš mimo po sredini.

 

To se mi zdi smiseln sistem, ki deluje. 

 

Sistem v smislu "pač pelji po sredini, btk če ostali vozijo, sej so dokaj počasni", pa se mi zdi super za na bowling stezo. Za na cesto pa ni.

 

Moje mnenje.

 

Lp,

Bg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, Bg said:

Problem s predlogom zakona (popravi me če se motim, mogoče nisem dovolj dobro prebral) po mojem mnenju je pri tem, da se zadeva fokusira na prehitevanje kolone med dvema smernima pasovoma v isto smer. 

Povzeto - predlog ti omogoci, da se peljes mimo (bodisi prehitevas bodisi vozis mimo) kolone vozil po desni ali po levi strani z max hitrostno razliko 15 km/h in nikoli hitreje od 50 km/h (tj. pri max hitrosti kolone 35 km/h). To lahko storis tudi, ce je kolona ustavljena v kriziscu ali pred prehodom, ce kolona stoji, pa se smes, ce je za to dovolj prostora, ustaviti vzporedno z vozilom v koloni, kar je namenjeno predvsem temu, da se lahko zapeljes do krizisca ali prehoda, ker nanj/vanj zapeljati seveda ne smes nic bolj kot do zdaj.
 

Quote

Več težav se pojavlja tam, kjer je samo en pas namenjen vožnji v določeno smer, in se ta zabaše. Takrat moramo motoristi kolono prehitevati po levi strani, s čimer vozimo po nasprotnem smernem vozišču. In kolikor razumem te situacije zakon nikakor ne razrešuje.

Pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na cestah o neprekinjeni vzdolzni crti pravi naslednje:

Quote

32. člen

(vzdolžne označbe)

(3) Vzdolžna neprekinjena črta prepoveduje vožnjo po njej ali čez njo, kadar ločuje smerni vozišči, pa tudi vožnjo po smernem vozišču za nasprotni promet, razen pri prehitevanju vozil, ki jih kot izjeme dopušča prometni znak, in vožnje mimo, kot je določeno s cestnoprometnimi pravili. Enak pomen ima dvojna kombinirana črta s strani, na kateri je neprekinjena črta.

Iz tega sledi, da je pri voznji mimo dovoljeno prevoziti neprekinjeno crto (kar je logicno, saj se sicer ne bi mogel izogibati oviram na cestiscu). Do zdaj pa je bila voznja mimo kolone dovoljena le po desni, tako da je to bilo neuporabno. Predlog bi legaliziral voznjo mimo kolone po levi strani, kar pomeni, da je s tem to urejeno. Ce sem dobil prave informacije, da ima zakon prednost pred pravilniki, potem bo pod v predlogu navedenimi pogoji dovoljeno tudi tovrstno prehitevanje.
 

Quote

Ja, v splošnem se mi zdi da je taka kolona za motorista preveč nevarna, saj pri tej hitrosti že težko pravilno odreagiraš ko pred tabo bedak v avtomobilu brez smernika menja vozni pas.

Razlika v hitrosti je maksimalno 15 km/h. Absolutna hitrost, tudi ce je 50 km/h, ni tako bistvena, ker ljudje naceloma ne gredo namerno zapirat poti ampak samo menjajo pas, v tem primeru pa ti 15 km/h razlike zbijes v trenutku, ker navsezadnje ves cas pricakujes, da bo to nekdo naredil, sklopka in zavore v pripravljenosti, torej, reakcijski cas minimalen.

Resno, studije poudarjam zato, ker imajo bistveno vec materiala, na podlagi katerega lahko ocenjujejo tveganje, od povprecnega "filinga". In glede na to, da prihaja studija o varnih hitrostih iz UC Berkeley, pri cemer v Kaliforniji ima prakticno vsak drugi v rokah telefon, kjer avtomobili prehitevajo po levi in desni, kjer imajo kolone, da se Slovenija lahko skrije, in kjer motoristi veselo filtrirajo, ter pravi, da je do razlike 15 milj na uro (~24 km/h) in do hitrosti prometa 50 milj na uro (~80 km/h) iz varnostnega vidika dokaj vseeno, ce je hitrost nizja ali visja, ni razloga, da jim ne bi verjeli. Navsezadnje vozijo tam bistveno, BISTVENO bolj agresivno kot pri nas, da ne omenjam vseh ogromnih ameriskih tankov z ogromnimi mrtvimi koti.
 

Quote

mene zagotovo bolj jezijo neopredeljene situacije ki sem jih navedel zgoraj. Se pravi tam kjer je en pas, pred križišči, ipd... Torej tam kjer kolona dejansko stoji. Ne tam kjer zaradi zastojev ljudje pač vozijo nekoliko počasneje.

Kar si omenil je vse opredeljeno, samo ne eksplicitno v predlogu, ker predlog samo spreminja obstojece definicije, te spremembe pa potem iz tega implicitno sledijo :)

Stekam, da ti ideja o prehitevanju kolon ni vsec. Osebno mnenje pac, a s strokovnega vidika je zadeva celo varnejsa. Drugega tu ne morem reci.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

20 minutes ago, Bg said:

Sistem v smislu "pač pelji po sredini, btk če ostali vozijo, sej so dokaj počasni", pa se mi zdi super za na bowling stezo. Za na cesto pa ni.

 

Tu govorimo o hitrostih na nivoju traktorjev (35 km/h max). Poleg tega mora biti po predlogu tudi na tvojem pasu dovolj prostora, tj. ce nekdo pelje na sredinski crti, tega se zmeraj ne smes poceti, razen ce je nasprotni pas popolnoma prazen, prehitevati pa moras s "primerno hitrostjo in pazljivostjo", torej ce imas nasprotni promet lahko se zmeraj dobis fino kazen, enako kot po obstojeci zakonodaji.

Popravljeno . Popravil benf86
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim, da nekomu ni jasno, da je že sedaj dovoljena vožnja mimo po levi strani in ne samo po desni, kot želi prikazati. Po desni je izjemoma dovoljeno za motorje, če je dovolj prostora. 

Poleg tega mu ni jasno, kaj pomeni neka hitrost v m/s pri vijuganju med vozili, kar bo in je že v praksi. 

Da ne omenjam neko študijo iz dežele, kjer morajo vozniki imeti napisano, kaj posamezni znak pomeni. In, kjer po vseh pasovih vozijo po svoje in prehitevajo po levem in desnem in srednjem. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Bg pravi:

 

Pa si že kdaj naletel na situacijo iz prvega primera v Sloveniji? Jaz še nisem, ali pa se vsaj ne spomnim no, mogoče sem zato pristranski. Nevem če sem kadarkoli v Sloveniji bil deležen kolone daljše od 10km (pa že 10km se mi zdi ogromno).

 

Kar se pa tiče avta, ki je nabasal motorista pred prehodom za pešce, pa je vseeno malo drugačen scenarij - avtomobilisti pogosto ne spremljajo pločnikov, verjetno se je motorist tudi dokaj sunkovito ustavil pred prehodom, pa je avtomobilist ravnokar pisal sms svoji ženi... ?  Ne me narobe razumet - ne zagovarjam avtomobilistov nikakor, ampak ustavljanja pred prehodom za pešce te nobeno filtriranje ne rešuje.

 

Gre se zato (po mojem mnenju), da v kolonah kjer bi ta zakon sploh prišel v poštev, imaš pred sabo itak že gnečo avtov, in je to da se boš ustavil samoumevno. To avtomobilist ve že vsaj 15 sekund preden se dejansko ustaviš (razen v primerih kjer je ta kolona takoj izza ovinka, to je pa druga stvar, kjer je možnost naleta dejansko dokaj velika), za razliko od ustavljanja pred prehodom za pešce, kjer avtomobilist za tvoj manever ugotovi lahko tudi manj kot sekundo pred dejansko zaustavitvijo.

 

Vem da so primeri kjer avti odzadaj nabijajo motoriste. Ampak večina teh primerov (vsaj kolikor jaz vem; pa še enkrat - se čisto lahko motim, ker nisem na to temo kaj dosti raziskoval) dejansko ni v počasi premikajočih se kolonah, ampak v nenadnih ustavitvah na nepreglednih območjih, kjer avtomobilist za motorjem ne pričakuje ustavljanja oz. upočasnjevanja (prehodi za pešce, šolska območja kjer otroci skačejo tik ob cesti, za nepreglednimi ovinki kjer se izvaja delo na cesti...)

 

https://goo.gl/maps/pVQgoa79NJXnVygt6  11km pri +30stC - s sopotnikom..

v obeh z moje strani opisanih primerih je šlo za nalet vozila od zadaj .

pri nejcu ko sta se ustavili koloni (nisem 100% ampak če se prav spomnim rekel , da je najprej naletel 1.avto na 2.avto in potem 2.avto nanj).

drug primer je bil v ljubljani - pred prehodom za pešce se je ustavil motorist ZA avtomobili , nato ga je nabil avto od zadaj - ni bilo sunkovite ustavitve.

pred 5 urami, Bg pravi:

c) Če pride do nesreče (bognedaj) je pri prehitevanju (oz. vožnji mimo) stoječe kolone škoda v večini primerov zgolj materialna in minimalna (razen če imaš res smolo, itak se lahko zgodi marsikaj pa je težko posploševat), medtem ko je pri vožnji mimo premikajoče se kolone škoda načeloma večja (večje hitrosti, možnost da motorista odnese pod premikajoče se vozilo ob padcu, ipd...)

Vožnjo mimo stoječih kolon z enoslednim vozilom, tudi če pri tem prečkaš polno črto, vkolikor se lahko varno vrneš nazaj na svoj vozni pas (tudi pred semaforiziranimi križišči - tukaj namreč ni možnosti naleta na pešca; pri nesemaforizranih je pač riskanten manever, ker lahko ob "vožnji mimo" spregledaš in zbiješ pešca).

Ob tem bi bilo potrebno jasno navesti, kdaj gre za vožnjo mimo (da se izognemo primerom kjer so policisti trmasto vztrajali da se je kolona premikala med manevrom, tudi če 5 km/h za 5 metrov vsakih 10 sekund, kar je praktično stoječa kolona). Tukaj nimam nekega točnega plana kako to zapisati, ampak bi se zagotovo dalo če bi se res potrudili.

pri počasi se premikajoči koloni je - vsaj po mojih izkušnjah - med vozili več praznega prostora za manevriranje in izogibanje.

mimo stoječe kolone po levi strani : kam se boš umaknil , ko pripelje kdo iz nasprotne smeri? tole varno vračanje na svoj pas je tko-tko.

pešca? vsak prehod za pešce je označen tudi z znakom..če pa ne vidiš znaka ti pa ne more nihče pomagat filtriranje gor al pa dol.

takoj ko se kolona premika ni več vožnja mimo..to želi ta predlog urediti - zato tudi max +15km/h hitreje od kolone in ne več kot 50km/h. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, damjandugi pravi:

lane.jpg

tuhtam, če si v 3 lane-u, se moraš prestavit na 2 in potem prehitet med 1 in 2 lane-om? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 11. 9. 2019 ob 8:51, Bg pravi:

 Nevem če sem kadarkoli v Sloveniji bil deležen kolone daljše od 10km (pa že 10km se mi zdi ogromno).

https://www.24ur.com/novice/slovenija/nekateri-vozniki-znova-vozili-po-odstavnem-pasu-in-se-nepravilno-razvrscali.html

https://www.24ur.com/novice/slovenija/zaradi-prometne-nesrece-zaprta-polovica-avtoceste-proti-obali.html

dva dni zapored..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res ne vem, zakaj je dolžina kolone taka tema pogovora. Eden večjih plusov je 60% manjša verjetnost smrti v primeru nesreče med filtriranjem kot če te nekdo nabije od zadaj in 7x manjša verjetnost tovrstne nesreče na sploh. Za to je dovolj že en avto pred tabo in budalo za tabo, namesto obadva ob tebi. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Toliko premalo, da ob tem tempu ne bomo niti na polovici ob koncu. Vse preveč motoristov sem srečal, ki ima logiko "na UE pa se mi ne da, itak že to počnem". So se pa nekateri MK fajn angažiral, čast in slava jim.

 

Popravljeno . Popravil benf86
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi resno pogledal cene FB oglaševanja in se lotil raznih skupin, ki so na FB. Poskusiti angažirati kak AMZS v debato. Poskusil dobit še koga na svojo stran za promocijo - npr Seles ima precej dosega pri nas. Delati na prispevku v kaki TV oddaji in tako naprej. Pripraviti vzorčen email in ga pošiljati vsem poslancem preko akcije na forumu/FB/še kje. Mogoče pa kaka stranka zadevo pograbi in jo da na dnevni red.

Sej resda živimo v demokratični ureditvi (načeloma, ne mi zdaj iz tega neskončnega nabijanja delati, prosim), sam nikjer ne piše da je enostavno doseči spremembo zakonodaje. Podpisi pomenijo obravnavo v DZ... kjer lahko poslanci rečejo meh, nas ne zanima in je zadeve konec v 3 minutah. Pomoje bo za tole spremeniti treba vložiti precej več dela in brez podpore kake večje organizacije ne bo šlo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, benf86 pravi:

Toliko premalo, da ob tem tempu ne bomo niti na polovici ob koncu. Vse preveč motoristov sem srečal, ki ima logiko "na UE pa se mi ne da, itak že to počnem". So se pa nekateri MK fajn angažiral, čast in slava jim.

 

sm te včeraj za trenutek videl na OMV Postojna .. pa nisi se oglasu, ampak si žensko poslal, da je listke talala :P ... škoda, ker bi lahko kakšno rekla ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

35 minutes ago, jskrablin said:

Jaz bi resno pogledal cene FB oglaševanja in se lotil raznih skupin, ki so na FB. Poskusiti angažirati kak AMZS v debato. Poskusil dobit še koga na svojo stran za promocijo - npr Seles ima precej dosega pri nas. Delati na prispevku v kaki TV oddaji in tako naprej. Pripraviti vzorčen email in ga pošiljati vsem poslancem preko akcije na forumu/FB/še kje. Mogoče pa kaka stranka zadevo pograbi in jo da na dnevni red.

Sej resda živimo v demokratični ureditvi (načeloma, ne mi zdaj iz tega neskončnega nabijanja delati, prosim), sam nikjer ne piše da je enostavno doseči spremembo zakonodaje. Podpisi pomenijo obravnavo v DZ... kjer lahko poslanci rečejo meh, nas ne zanima in je zadeve konec v 3 minutah. Pomoje bo za tole spremeniti treba vložiti precej več dela in brez podpore kake večje organizacije ne bo šlo.

No, jaz sem za to zadevo ze skuril skoraj 500 EUR. Vec ne bom vlagal, ker ce motoristom samim ni toliko v interesu, da kaj za to naredijo, ni razloga, da se jaz dodatno trudim in kurim denar. Prosil in molil pa ja nikogar ne bom, da sebi zivljenje izboljsa.

AMZS in AVP "preucujeta" predlog ze vec kot pol leta. Nobenega odgovora.

S strankami se glede tega aktivno ne bom pentljal, ker to samo doprinese k temu, da bo polovica Parlamenta, ce do tja pridemo, iz principa proti, ne glede na to, kdo bi pograbil. Sem predsednik izvenparlamentarne stranke, pa niti nase stranke ne vlecem zraven, ker to ni politicna zadeva ampak bi morala biti motoristicna. 

Poslanci lahko recejo, da jih ne zanima, v vsakem primeru. Ce bi jim na mizo vrgel pok 10.000 podpisov, bi o tem 2x premislili, ker je to 10.000 potencialnih volilcev, katerim se lahko zamerijo. Ampak ce ze motoristi sami ne morejo dvigniti riti do upravne enote, ker se morajo preganjati gor in dol po kacjih ridah, potem to ne poslje ravno najboljsega signala.

Skratka, ja, treba bo vloziti vec dela, ampak delo mora vlagati tisti, ki mu je v interesu, da se zadeva zgodi. Jaz sem svoj del zaenkrat opravil, vse prinesel vsem "k riti". Zdaj je zadeva v rokah vseh motoristov.

 

29 minutes ago, maus said:

sm te včeraj za trenutek videl na OMV Postojna .. pa nisi se oglasu, ampak si žensko poslal, da je listke talala :P ... škoda, ker bi lahko kakšno rekla ;) 

Do Postojne sem bil ze rahlo slabe volje, ker sem naletel ze na precej motoristov, ki so mi rekli, da "saj bi podpisali, ampak iti na upravno enoto zahteva cajt pa peljati se je treba tja pa..."

 

 

Na splosno gre velika hvala vsem, ki so ze podpisali, pri cemer so MVPji klubi, ki so mi ze dostavili pok podpisov (vec kot polovico samo od tu).

Poleg tega je pa ironicno, da je za zdaj najvec direktne terenske pomoci opravila skupina ljudi, ki ima skupaj manj kot 5 let motoristicnih izkusenj. Ne vem no, meni se to zdi malo tragikomicno. 

 

Tako da ja, jaz financ v to definitivno ne bom vec investiral. Ce kdo zeli dati reklame na FB ali kamorkoli drugam, be my guest. Predlagali so mi, da kontaktiram Dobro jutro, tako da to bom se naredil, ker je predlog prisel od MKjev, ki so poslali pok podpisov. Preostalo je pa v vasih rokah.

Lahko pa vse skupaj pustite in bo Borutt ful happy, da ste mu tako prijazno pomagali xD

Popravljeno . Popravil benf86
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, benf86 pravi:

Do Postojne sem bil ze rahlo slabe volje, ker sem naletel ze na precej motoristov, ki so mi rekli, da "saj bi podpisali, ampak iti na upravno enoto zahteva cajt pa peljati se je treba tja pa..."

Klasična slovenska fora ;) .. sj je isto za politike ... vsi znajo kritizirat, da bi pa kaj naredili za to pa ne ... 

včeraj .. od sred vrniškega klanca pa do Ljubljane, po sredini zaradi kolone ;) ... splitu sm se :D ... nelegalno :P ... kmal bo legalno :D 

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snečer pravi:

Lej, eni se pa s tem ne strinjamo in zato ne poklikamo s sigenco...

Za moje pojme je bolje, da se tega ne uzakoni.

maš vso pravico, da se ne strinjaš :P

jaz mam pa pravico, da se strinjam :ras: 

za moje pojme je bolje, da se uzakoni ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, benf86 pravi:

Sem predsednik izvenparlamentarne stranke, pa niti nase stranke ne vlecem zraven, ker to ni politicna zadeva ampak bi morala biti motoristicna. 

Lobiranje za spremembo zakonodaje je vedno politična zadeva. Tvoja odločitev sicer. Sam mimo politikov ne bo šlo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

https://www.anapolweiss.com/is-lane-splitting-legal-in-pennsylvania/

Citiraj

Two motorcyclists may share a lane side by side in Pennsylvania, but a motor vehicle and a motorcycle cannot share a lane. Riding on the line between two lanes of traffic is an infraction in the state, and can lead to a traffic citation and ticket. If the motorcyclist gets into an accident while unlawfully lane splitting, he or she may also be liable for damages. It is every motorcyclist’s responsibility to obey the law and ride safely.

v ZDA tudi od države do države

Citiraj

In 2016, California became the first state to decriminalize lane splitting. California lawmakers did not create a law that made lane splitting legal. Rather, it removed the section of the motorcycle law that made it illegal. Thus, the state’s stance on lane splitting is that it neither allows nor prohibits the practice. The California Department of Motor Vehicles posted general guidelines for safe lane splitting, but soon took them down after stating that a petitioner complained about the lack of formal rule-making to create the guidelines.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!