Skoči na vsebino

Legalizacija vožnje med pasovi "Lane Splitting"


Nearrain
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

povezava do internetne strani: ZA LEGALIZACIJO FILTRIRANJA

Priporočene objave

pred eno uro, Snečer pravi:

Verjetno je imel v mislih Estonijo, kjer lahko zadeve opraviš iz fotelja, čeprav se je tudi to dalo urediti preko e uprave.

Je pa reagiral DARS, ki bo bo na prometnih odsekih ponujal za vožnjo še odstavni pas...

Po mojem prepričanju je največ zagovornikov imelo v mislih "gužvanje" na meji, kjer bi se lahko elegantno prebili med ostalo pločevini in ostalim udeležencem podaljšali prehod čez mejo in čakanje.

In tu se pokaže lenoba motorista, ki ima na voljo v Sloveniji 24 malobmejnih prehodov ter 24 mednarodnih, v glavnem izjemna izbira za Hrvaško (drugje je itak Šengen režim).

 

 

Hja, jaz sem preko e-uprave uredil.

Kakorkoli, škoda za to pobudo. Tudi sam sem ekstremno presenečen, da je bilo le 2000 podpisnikov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Mtl pravi:

Hja, jaz sem preko e-uprave uredil.

Kakorkoli, škoda za to pobudo. Tudi sam sem ekstremno presenečen, da je bilo le 2000 podpisnikov.

jaz sem sicer nasprotoval, zato nisem, drugače pa sem redno dajal podpise, tudi ko se je zbiralo za referendume, razen če so bile pobude čudne

več razlogov, da je propalo (moje mnenje)

1. pobudnik je politik-šef stranke (tega se ni objavljalo), ki se bi v primeru uspeha in zbranih podpisov zagotovo kje "pokazal" pred kamero, sedaj pa je poniknil. se pa trudi že leta in leta s tem predlogom

napačen pristop, če ne uspeva, potrebno se je obrniti na parlamentarne stranke, poslance, tam je moč odločanja

2. lenoba

3. življenjsko ne tako pomembna zadeva, folka to ne zanima, povezano z 2

4. sedanja zakonska ureditev, ki to že deloma omogoča

Še od tistih 2000 sem prepričan, da je kar nekaj %, ki sploh nimajo motorja in so bili nafehtani pred UE s strani klubov, ki so zbirali.

5. in tudi to, da je 99% imetnikov motornih koles hobi šoferjev, ki si lahko izbirajo čas in kraj vožnje, neprometne ceste... Jaz spadam med te, ker nisem motorist, ampak zgolj uporabnik in sem kam rad zapeljem, to je pa tudi vse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Mtl pravi:

Kakšna birokracija?

Le ta bi lahko ustavila postopek potem, tukaj gre pa za enostavno lenobo. Vsi na polno lapajo, kako je vse zanič, da bi pa mignili s prstom ali tokrat dvignili rit do upravne enote, to pa ne gre. In sedaj bodo vsi naprej lapali, kako se nič ne da naredit. Seveda, ker bi radi, da vse drugi naredijo za njih. 
To je vse.

Pač odraz ljudi, ki živijo v Sloveniji.

 

pred 52 minutami, Mtl pravi:

Hja, jaz sem preko e-uprave uredil.

Kakorkoli, škoda za to pobudo. Tudi sam sem ekstremno presenečen, da je bilo le 2000 podpisnikov.

v zgornjem postu si s posploševanjem oklevetal nas ostalih 1999 , ki smo svoj glas oddali.. jaz osebno na klasiko (saj veš voziš klasika oddaš papir)..

pred 43 minutami, Snečer pravi:

jaz sem sicer nasprotoval, zato nisem, drugače pa sem redno dajal podpise, tudi ko se je zbiralo za referendume, razen če so bile pobude čudne

več razlogov, da je propalo (moje mnenje)

1. pobudnik je politik-šef stranke (tega se ni objavljalo), ki se bi v primeru uspeha in zbranih podpisov zagotovo kje "pokazal" pred kamero, sedaj pa je poniknil. se pa trudi že leta in leta s tem predlogom

napačen pristop, če ne uspeva, potrebno se je obrniti na parlamentarne stranke, poslance, tam je moč odločanja

2. lenoba

3. življenjsko ne tako pomembna zadeva, folka to ne zanima, povezano z 2

4. sedanja zakonska ureditev, ki to že deloma omogoča

Še od tistih 2000 sem prepričan, da je kar nekaj %, ki sploh nimajo motorja in so bili nafehtani pred UE s strani klubov, ki so zbirali.

5. in tudi to, da je 99% imetnikov motornih koles hobi šoferjev, ki si lahko izbirajo čas in kraj vožnje, neprometne ceste... Jaz spadam med te, ker nisem motorist, ampak zgolj uporabnik in sem kam rad zapeljem, to je pa tudi vse.

1. pobudnik je politik-šef stranke (tega se ni objavljalo), ki se bi v primeru uspeha in zbranih podpisov zagotovo kje "pokazal" pred kamero, sedaj pa je poniknil. se pa trudi že leta in leta s tem predlogom

1. to,da je šef stranke je bilo večkrat objavljeno - tudi tukaj ..s tvoje strani (bil si prvi , ki se je vtaknil v to !):

tukaj je jasno zapisano s tvoje strani in podcenjevalno našemu soforumašu in sodržavljanu:

tale vožnja tega motorista je odraz totalnega nesposobneža na področju prometne kulture.. blokiranje tovornjaka , ki je pravočasno nakazal spremembo pasu in objestno prehitevanje tovornjaka po odstavnem pasu, nevarno vračanje na vozni pas brez vizualnega pregleda kaj nameravajo vozniki na levem pasu. 

 

TheSnecher..... 

lagati ni lepo... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V glavnem, propalo, več sreče prihodnjič.

Pa še o "soforumašu".

Vse njegove objave so prav tej temi in je kot na dlani njegov "prispevek" na forumu, ki ga je definitivno zlorabil za samopromocijo.

K sreči je nasedlo samo 1999 komadof.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mnogokrat se kdo včlani v forum le zaradi svojega interesa in sodeluje le v svoji temi (npr. kakšne ankete za diplome ali pa edinstveno vprašanje o vožnji preden opraviš izpit,...).

Ta je pač predstavil pobudo, za katero je smatral, da bi zanimala in koristila tudi motoristom. Jaz sem podpisal,  ker mislim, da pripomore k večji pretočnosti, čeprav redko uporabljam to možnost, na mejnih prehodih in plačilnih mestih pa se mi ne zdi primerna saj tam škodi drugim udeležencem.

Če pa je to izrabil za samopromocijo pa me tudi ne moti preveč - sem pač dobričina po duši.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, thumper pravi:

v zgornjem postu si s posploševanjem oklevetal nas ostalih 1999 , ki smo svoj glas oddali.. jaz osebno na klasiko (saj veš voziš klasika oddaš papir)..

Hm, s čim sem oklevetal vas 1999, ki ste oddali glas na klasiko? Pa sem prepričan, da jih je še kar nekaj oddalo glas preko euprave. Vsaj za še enega sem 100%.

Glas je glas, nima veze ali je bil oddan preko euprave ali na UE.

 

pred 8 urami, Snečer pravi:

da je 99% imetnikov motornih koles hobi šoferjev, ki si lahko izbirajo čas in kraj vožnje, neprometne ceste... Jaz spadam med te, ker nisem motorist, ampak zgolj uporabnik in sem kam rad zapeljem, to je pa tudi vse.

Jaz sem tudi ''vikend'' motorist in si lahko izbiram kdaj se grem vozit, ravno tako tudi ceste, katere izberem več ali manj le bolj prazne.
Pa mi je lane splitting vseeno zanimiv, čeprav ga zelo redko uporabljam. Večinoma na meji ali pa v mestu, ko je res vročina. Drugače sem na motorju ''penzioner'' in se velikokrat tudi umaknem hitrejšim voznikom avtomobilov. Predvsem se gre tukaj za to, da avtomobilisti to pričakujejo in da redki ''bedaki'' vedo, da nimajo prav, če te ''zapirajo''. 

Popravljeno . Popravil Mtl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, Mtl pravi:

Vsi na polno lapajo, kako je vse zanič, da bi pa mignili s prstom ali tokrat dvignili rit do upravne enote, to pa ne gre. In sedaj bodo vsi naprej lapali, kako se nič ne da naredit. Seveda, ker bi radi, da vse drugi naredijo za njih. 
To je vse.

Pač odraz ljudi, ki živijo v Sloveniji.

 

pred 8 urami, Mtl pravi:

Hm, s čim sem oklevetal vas 1999, ki ste oddali glas na klasiko? Pa sem prepričan, da jih je še kar nekaj oddalo glas preko euprave. Vsaj za še enega sem 100%.

Glas je glas, nima veze ali je bil oddan preko euprave ali na UE.

površno si prebral:

"v zgornjem postu si s posploševanjem oklevetal nas ostalih 1999 , ki smo svoj glas oddali.. "

(pika-konec stavka)

  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!