Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Nearrain

Legalizacija vožnje med pasovi "Lane Splitting"

DAMI34

povezava do internetne strani: ZA LEGALIZACIJO FILTRIRANJA

Message added by DAMI34

Recommended Posts

Akito

Meni je bilo letos zanimivo na splitski obvoznici...vsi so vozili po sredini in mimo policajev...brez problema ...z mano vred 🙃...

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 13 minutami, Akito pravi:

Meni je bilo letos zanimivo na splitski obvoznici...vsi so vozili po sredini in mimo policajev...brez problema ...z mano vred 🙃...

jaz sem se parkrat po sredini pelju od Postojne do Vrhnike .. tudi mimo policajev, pa ni nihče zasiku, čeprav ni dovoljeno .. še posebi tam, kjer je polna črta ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 16 minutami, solorider pravi:

Nekaj sličnega Kje si Slovenija

tudi plačilne rampe na AC so posebej za motoriste 

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred eno uro, DAMI34 pravi:

tudi plačilne rampe na AC so posebej za motoriste 

Mi smo tok napredni, da smo kr ukinl plačilne rampe... tudi za motoriste :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred 10 urami, maus pravi:

Mi smo tok napredni, da smo kr ukinl plačilne rampe... tudi za motoriste :P

 

Vi ste sto let za leseno žlico, v večini držav in tudi tistih za katere se imamo mi nekaj več imajo zastonj AC za motorje......:naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred eno uro, Kmet2 pravi:

Vi ste sto let za leseno žlico, v večini držav in tudi tistih za katere se imamo mi nekaj več imajo zastonj AC za motorje......:naughty:

sj ni treba daleč .. v Avstriji je treba plačat :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred 32 minutami, maus pravi:

sj ni treba daleč .. v Avstriji je treba plačat :P 

A z Avstrijo bi se vi primerjali .......humorist pa si, to pa :worship:

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 8 minutami, Kmet2 pravi:

A z Avstrijo bi se vi primerjali .......humorist pa si, to pa :worship:

glavn, da si se nasmejal .. to je bil moj cilj :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • jskrablin
      Jaz sem prepričan da ni bil tolko motor problem ampak nedelovanje naveze Zarco - KTM. Zato so ga pa tudi spustili, ker očitno vse skupaj ni delovalo. In če bi ga držali na pogodbi... S tem dosežejo nič. Ista situacija Lorenzo/Honda. Nea gre, čuj. Zarco je lepo povedal kaj hoče. Se boriti za stopničke in zmage, magari v Moto2. Za to je zastavil kariero. Ve kaj hoče. Če se mu bo izšlo, bomo pa vidli.  
    • VS800
      NAriš si GA
    • KennyJR
      Okej... Še par dejstev za zadnji dve strani prepucavanj...  Kakorkoli obrneš je tako, da sta Espargaroja v očeh tistih, pri katerih to nekaj šteje (če posplošim, da ne dolgovezim) druga liga in Zarco prva liga... Aleix je verjetno malo neočitno izpostavljal svojega brata. Če bi eden os Espargarojev takole odšel bi bilo njegove kariere konec... Zarcoja pač želijo marsikje. Ker ga očitno želi Gigi bo naslednje leto vozil dobrega ducatija pri Avintii. Nice... Kaj namerava Ducati? Vprašanje je kaj namerava Gigi. Tip ima na razpolago očitno neomejen budget in motivacijo Ducati naredit prvaka. Vsaj po izjavah sodeč bo šel preko trupel in vsega denarja. Grabi vse dirkače, ki jih lahko, tudi Zarcoja. Motor bo nekaj novega, nekaj, kar bo tehnološki presežek... Definitivno pa ne bo 1s hitrejši od ostalih, ker tega že teorija ne dopušča in zato bodo rabili tudi pilota. Lahko pa moped dopušča, da bo nekdo, ki je sposoben sledi MM-ju lahko ostal celo dirko zraven in ga na koncu pihnil z nekwj extra HP in pa precej bolje ohranjenimi gumami... Evo... Pa majo...  Glede Fabia... Ja super, bo vozil tovarniško mašino in bla bla... Še vedno je ogromna razlika med tovarniško ekipo in privat ekipo. Sama organizacija in znanje... Tovarniška ekipa na vikend sigurno zna kak čudež več potegnit ven, ko ne gre in tam se lomi prvenstvo... Sete je dosti mel o tem za povedat med 2003 in 2005... Zato pa Yamaha dela škodo sama sebi...  Ducati za 2021 izbira med FQ in MV... Ko se odločijo bodo kupili... In če se odločijo za FQ bodo kupili... Ne bo debate... Če bo MV naslednje leto spet "zanič" bo Yamaha brez obeh... In potem Rossi komot podaljša še za kako leto 😂😂😂
    • Shillien
      čisto pošteno? podpisal je pogodbo za 2 leti za motor za katerega se je vedelo v kakšnem stanju je... pol pa po pov sezone jokanja reče nebom več, motor je preslab, najdite novega? to ni niti pošteno niti profesionalno. razume pa kaj? da gre nazaj v moto 2?
    • Slow
      Zanimivo bi bilo vedeti, kolikim si pomagal do zaposlitve ali jih nemara celo sam zaposlil. Jaz sem zaposlil dva, eden trenutno koncuje CCNP, ki smo mu ga placali, in je na dobri poti, da postane dober devops, drugi pa je senior dev - pri obeh plača močno presega povprecje v Sloveniji.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!