Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Rok - STS

Sodelujte pri testiranje sistema za avtomatski izklop smernikov na mot

Recommended Posts

Rok - STS

Pozdravljeni,

 

v podjetju ABCS sistem d.o.o. iščemo motoriste za sodelovanje pri testiranju inovativnega sistema za avtomatski izklop smernikov na motornih kolesih. Vse motoristične navdušence, ki jih zanimajo tehnične novosti in motoristični dodatki vabimo, da si ogledajo dokument v prilogi in nas kontaktirajo. Trenutno so za namestitev najbolj primerni vsi tipi motorjev znamke BMW narejeni po letu 2008, v sodelovanju z uporabniki pa želimo pripraviti tudi verzije za več drugih znamk in tipov motorjev.

 

Gre za edinstveno izkušnjo preizkusa pred-produkcijske verzije sistema STS, ki kot prvi sistem na svetu zanesljivo izklaplja smernike po končanem zavoju.

Za vsa vprašanja in pojasnila bomo na voljo na tem forumu in preko v prilogi navedenih kontaktnih podatkov.

 

Vljudno vabljeni, da se nam pridružite in prispevate svoje izkušnje za nadaljnji razvoj.

 

Rok

Vabilo - test sistema STS.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sale

In v čem vaš sistem bolje deluje od na BMW-jih že serisko (vsaj na mojem R1200R, l.2011) vgrajenega sistema, ki sam izključi smernike po (se mi zdi) 30 skundah in 400 prevoženih metrih?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica

A je treba usako slovensko inovativno stvar spljuvati? Fantje se trudijo, da naredijo sistem, ki avtomatsko izklopi smernik pa koncanem zavoju in ne po dolocenih metrih.

Fantje, ce bote rabili kaksne testne motorje za yamaho/aprilijo mi kar posljite pvt in se ne pustite motit takim negativnim komentarjem!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rok - STS

Hvala za vprašanja.

 

Bistvena težava pri obstoječih sistem je, kot ste že omenili, da izklopijo smernike po vnaprej določenih parametrih (pretečeni čas, prevoženi metri ali celo kombinacija). Tako se pogosto zgodi, da se motorist po končanem zavoju pelje še čez eno ali dva križišča s prižganim smernikom (dokler ne poteče čas ali se prevozi določena pot). To je precej moteče saj smernik še kar utripa čeprav voznik nima namena zavijati in pogosto pride do nevarnih situacij (naprimer: nasproti vozeče avto zavija levo in te izsili, ker misli, da boš zavijal). 

Sistem STS dejansko zanesljivo izklopi smernike, ko voznik zaključi zavoj, podobno kot v avtomobilu oz. celo bolj zanesljivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica

@Rok - STS: na kakšen način pa sistem dela? Pri avtomobilu deluje po principu obračanja volana(koliko si obrnil volan). Ali deluje vaš sistem na podoben način, samo da je vezano na krmilo? Ali deluje na način kjer uravnava/preverja ravnotežje ter koliko je motor nagnjen? Mogoče v kombinaciji obojega? Težava pri motorju je, da ti za določen zavoj ni potrebno toliko obrnit krmilo, če imaš malo višjo hitrost, kot če štartaš že iz sredine križišča.

 

Upam da sem napisal razumljivo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Odlična ideja!

Vendar moje mnenje, da z vsemi temi "pomagali" ostane voznik samo še statist namesto, da skrbi za svojo in tujo varnost v prometu. Ko bi le bilo mogoče vgraditi avtomatiko za nakazovanje smeri pravočasno in v zadostni razdalji (tudi v avtih) saj je čedajle več voznikov, ki tega ne počnejo.

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sale

Rok, hvala za pojasnilo.

Če zadeva deluje na kakšen senzor nagiba, bi znala res biti boljša, kot ta serijska BMW-jeva, ki je jaz pravzaprav ne uporabljam.

Vedno sam ročno izključim smernik. Sploh v mestu se v 400 metrih lahko prevozi že nekaj križišč in bi s čakanjem na avtomatski izklop prihajalo do "nerodnih" situacij.

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Torej kot sem prebral je primerno za vozila po 2008, torej uporablja tudi senzorje motorja? No če bo kdaj test tudi za ne BMWjaže z popolnoma analognimi motorji z veseljem sodelujem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Majhno vezje s procesojem in čipom ki vsebuje pospeškometer. Treba je "samo" še obdelat podatke pospeškometra in veš kdaj izklopiti. Škoda da se nisem tega spomnil sam...

Share this post


Link to post
Share on other sites
hajoktejn

Škoda da se nisem tega spomnil sam...

to sem jst rekel tud za newtonove zakone ... 

ONtopic: če rabte še koga sm zravn (moped - DL 1000)

Share this post


Link to post
Share on other sites
moto rider

Če bo delovalo, kot je rekel Rok, je treba zadevo pozdraviti.

 

Motorji kakor po pravilu tega "avtomata" nimajo, kar me je vedno zelo motilo (in me še!) pa sem imel že vrsto različnih motociklov, tako da...

Ja, zadeva se mi zdi smiselna, če bo delovalo kakor treba! :yes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
postar13

Pozdravljeni,

 

v podjetju ABCS sistem d.o.o. iščemo motoriste za sodelovanje pri testiranju inovativnega sistema za avtomatski izklop smernikov na motornih kolesih. Vse motoristične navdušence, ki jih zanimajo tehnične novosti in motoristični dodatki vabimo, da si ogledajo dokument v prilogi in nas kontaktirajo. Trenutno so za namestitev najbolj primerni vsi tipi motorjev znamke BMW narejeni po letu 2008, v sodelovanju z uporabniki pa želimo pripraviti tudi verzije za več drugih znamk in tipov motorjev.

 

Gre za edinstveno izkušnjo preizkusa pred-produkcijske verzije sistema STS, ki kot prvi sistem na svetu zanesljivo izklaplja smernike po končanem zavoju.

Za vsa vprašanja in pojasnila bomo na voljo na tem forumu in preko v prilogi navedenih kontaktnih podatkov.

 

Vljudno vabljeni, da se nam pridružite in prispevate svoje izkušnje za nadaljnji razvoj.

 

Rok

Zivjo. Ne vem, ce vam lahko kako pomagam, saj moj Goldwing ze ima eno od resitev. Ce pa vam pride moj moped kaj prav, bom z veseljem sodeloval

Share this post


Link to post
Share on other sites
jama1100

HD vsaj electra glide ima to vsaj od leta 2005 naprej.Žmigavec izklopi po koncu ovinka le pri prehitevanju po AC rabi tistih 400m.

Share this post


Link to post
Share on other sites
softstep

Moj Goldwing je letnik 1984 pa ma to serijsko že not in dela super.  :grim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rok - STS

Hvala vsem za komentarje in vprašanja.

Podrobnosti sistema žal na javnem forumu ne morem opisovati, saj bi šlo za podrobnosti patentne prijave, ki zaenkrat še ni objavljena, vsi, ki ga bodo preizkusili pa bodo lahko bolj natančno opisali svoje izkušnje tudi na tem forumu.

Po dosedanjih testiranjih naprava dejansko deluje zelo zanesljivo, celo dosti bolje kot v avtomobilu.

Napravo je možno vgraditi tako na motorje z elektronskim krmiljenjem ko tudi na motorjih, ki imajo vgrajen tako imenovan "flasher", več o podrobnostih montaže pa se bomo dogovorili preko elektronskih sporočil.

Kontaktiralo nas je res lepo število motoristov in z vsemi bomo v kratkem vzpostavili kontakt. Žal ne bo mogoče takoj pripraviti verzij za vse prijavljene zaradi različnih načinov vgradnje, se bomo pa potrudili, da vsi v najkrajšem možnem času dobijo svojo testno verzijo.

 

Še enkrat vabimo vse zainteresirane, da se nam javijo za sodelovanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jvalant

Hvala vsem za komentarje in vprašanja.

Podrobnosti sistema žal na javnem forumu ne morem opisovati, saj bi šlo za podrobnosti patentne prijave, ki zaenkrat še ni objavljena, vsi, ki ga bodo preizkusili pa bodo lahko bolj natančno opisali svoje izkušnje tudi na tem forumu.

Po dosedanjih testiranjih naprava dejansko deluje zelo zanesljivo, celo dosti bolje kot v avtomobilu.

Napravo je možno vgraditi tako na motorje z elektronskim krmiljenjem ko tudi na motorjih, ki imajo vgrajen tako imenovan "flasher", več o podrobnostih montaže pa se bomo dogovorili preko elektronskih sporočil.

Kontaktiralo nas je res lepo število motoristov in z vsemi bomo v kratkem vzpostavili kontakt. Žal ne bo mogoče takoj pripraviti verzij za vse prijavljene zaradi različnih načinov vgradnje, se bomo pa potrudili, da vsi v najkrajšem možnem času dobijo svojo testno verzijo.

 

Še enkrat vabimo vse zainteresirane, da se nam javijo za sodelovanje.

KTM duke, ce rabite kako se obnese na mopedu k se trese k zmesan... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • dlicen
      Vem, vem, to so bile zgodnje špekulacije...  
    • KennyJR
      Sej ne morem verjet, ko tole berem... Lej ti razložil... Sej ne pričakujem, da boš razumel.. Samo... Preberi še 1x moj prejšnji post, pa potem razlago... Pa spet prejšnji post, pa razlago... Mogoče pa enkrat dojameš...  Lorenzo od poškodbe dalje nw vozi na polno. To nam je jasno vsem. Zato je nekje med 13. in 17... Če bi vozil na polno, dal vse od sebe, tvegal nove padce, bi bil verjetno kakšno mesto višje ne? Ampak glede na to, da motorja vseeno ni čutil, kot bi ga moral, vsaj na začetku zmagoval vseeno nebi... Zato sem napisal za 8. mesto... Ker predvidevam, da bi v primeru 100% pristopa bil to nekje njegov maksimalni domet... Torej... Povzetek mojega posta... Nima smisla, da tvega vse in se pretrga na pol, če višje kot 8. tako ali tako verjetno nebi mogel biti. Zdej pa začni z branjem, kot sem predlagal... Držim pesti... 
    • jskrablin
      Zarco je odigral zadeve čisto pošteno, če nekoliko francosko. Pogruntal je da s KTM ekipo ne bo šlo in sporazumno so našli rešitev za letos. Če bi bile zadaj kake zamere, bi se konec sezone gonil po sodiščih ne po stezi z LCR Hondo. Kaj si kdo zasluži al kaj ne je brezvezna debata. Aleix pa Pol se lahko ven mečeta da sta huda borca in jima to pomaga nič, oba vozita relativen skret od motorja in nista v igri za vrhunske rezultate. Važno je, kar si si sposoben izpogajati/iztržiti. In ta igra ni vedno za nežne dušice. Če ima človek ambicijo, ji mora slediti. Če ne se zadovoljiš z manj in čakaš na boljše čase. Sam tako prvak ne rataš. Zarco to očitno razume, marsikdo drug pa ne.
    • Lipstick
      WSBK test in MotorLand Aragon:     Best times on Day One: 1.    Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) 1’50.416 – 27 laps 2.    Scott Redding (Aruba.it Racing – Ducati) 1’50.868 – 51 laps 3.    Michael van der Mark (Pata Yamaha WorldSBK Team) 1’50.941 – 39 laps 4.    Chaz Davies (Aruba.it Racing – Ducati) 1’51.176 – 37 laps 5.    Toprak Razgatlioglu (Pata Yamaha WorldSBK Team) 1’51.313 – 47 laps 6.    Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) 1’51.567 – 37 laps 7.    Garrett Gerloff (GRT Yamaha WorldSBK Junior Team) 1’51.867 – 52 laps 8.    Leon Camier (BARNI Racing Team) 1’52.902 – 37 laps 9.    Federico Caricasulo (GRT Yamaha WorldSBK Junior Team) 1’53.514 – 57 laps   Hongde ?????
    • Snečer
      to je pri applu tak, android ponastaviš in bi moralo iti
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!