Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Duke ( R 2014 in GT 2016)


Cufa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Danes sem imel možnost preiskusiti novi KTM SuperDuke 1290 na relaciji Golica-Maribor. In motor me je dobesedno fasciniral: najprej izgled, nato zmogljivost agregata in vozne lastnosti. Po mojih dosedanjih izkušnjah s prejšnjimi modeli SuperDuka in podobnimi motorji (Aprilia Tuono), ki sploh nimajo tako zmogljivega agregata, sem pričakoval nervozni motor, ki je namenjen za resnične "racerje" in smrtno nevaren za navadne smrtnike, kot sem sam. A kakšno presenečenje: že po nekaj kilometrih sem ugotovil, da so "zeperli" tudi to pot izdelali naravnost briljanten motocikl. Elektronika kroti 180 km odlično, njen izklop pa KTM spremeni v brutalno zver. Morda povprečni voznik ne potrebuje tako zmogljivega agregata, vendar v tem motorju od viška konjenice ne boli glava. Razen morda v denarnici ob nakupu. Poleg tega je motor izjemno lahko vodljiv, tako na dolgih hitrih ovinkih, kot na kratkih in zavitih. Zmogljiv agregat in prestavno razmerje tudi ne zahtevata pretiranega prestavljanja in motor se odlično pelje po zatitih cestah na Golici v 3 in 4 prestavi, v 5 sem prestavljal že redkeje, 6 prestava pa je uporabna v hitrostih večjih od 140 km. Skozi naselja, kjer so nižje omejitve in motocikl voziš v 2 ali 3 prestavi, mogoče malček res "cuka", vendar zame ne posebej moteče.

KTM SuperDuke morda ni tako vsestransko uporaben motocikl kot Adventurer, vendar odličen za krajše adrenalinske izlete in lahko le obžalujem, da v garaži ne morem imeti obeh. Igorju D. hvala za možnost, da sem lahko preiskusil novega "rasnega žrebca" iz KTM-ove konjušnice.

P.s.: Ko so pricurljali podatki, da KTM pripravlja novega SuperAdventurerja sem bil prepričan, da morocikl ne potrebuje 180 km. Danes sem se prepričal v nasprotno...

Popravljeno . Popravil Dark
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem imel možnost preiskusiti novi KTM SuperDuke 1290 na relaciji Golica-Maribor. In motor me je dobesedno fasciniral: najprej izgled, nato zmogljivost agregata in vozne lastnosti. Po mojih dosedanjih izkušnjah s prejšnjimi modeli SuperDuka in podobnimi motorji (Aprilia Tuono), ki sploh nimajo tako zmogljivega agregata, sem pričakoval nervozni motor, ki je namenjen za resnične "racerje" in smrtno nevaren za navadne smrtnike, kot sem sam. A kakšno presenečenje: že po nekaj kilometrih sem ugotovil, da so "zeperli" tudi to pot izdelali naravnost briljanten motocikl. Elektronika kroti 180 km odlično, njen izklop pa KTM spremeni v brutalno zver. Morda povprečni voznik ne potrebuje tako zmogljivega agregata, vendar v tem motorju od viška konjenice ne boli glava. Razen morda v denarnici ob nakupu. Poleg tega je motor izjemno lahko vodljiv, tako na dolgih hitrih ovinkih, kot na kratkih in zavitih. Zmogljiv agregat in prestavno razmerje tudi ne zahtevata pretiranega prestavljanja in motor se odlično pelje po zatitih cestah na Golici v 3 in 4 prestavi, v 5 sem prestavljal že redkeje, 6 prestava pa je uporabna v hitrostih večjih od 140 km. Skozi naselja, kjer so nižje omejitve in motocikl voziš v 2 ali 3 prestavi, mogoče malček res "cuka", vendar zame ne posebej moteče.

KTM SuperDuke morda ni tako vsestransko uporaben motocikl kot Adventurer, vendar odličen za krajše adrenalinske izlete in lahko le obžalujem, da v garaži ne morem imeti obeh. Igorju D. hvala za možnost, da sem lahko preiskusil novega "rasnega žrebca" iz KTM-ove konjušnice.

P.s.: Ko so pricurljali podatki, da KTM pripravlja novega SuperAdventurerja sem bil prepričan, da morocikl ne potrebuje 180 km. Danes sem se prepričal v nasprotno...

Če si vozil tudi starega super duka naredi kakšno primerjavo (odmisli elektronska pomagala). "cuka" to je ready to race-to delajo vsi "stari" KTM-ju- prestavi v nižjo.

L.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skozi mesto je glih tko mal zoprn s cukanjem kot tuono prve serije. Je hud motor. Zna bit pa tut mal naporen vcasih. Ready to race. Za izbrane/izbircne ljudi..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si vozil tudi starega super duka naredi kakšno primerjavo (odmisli elektronska pomagala). "cuka" to je ready to race-to delajo vsi "stari" KTM-ju- prestavi v nižjo.

L.p.

 

Kot zapriseženemu vozniku KTM-a, mi je bil streetfighter Super Duke všeč, ko je prišel na tržišče. Vendar prvi model 950 samo vizuelno, saj mi ni in ni legel. Bolj sem ga "tišal" v ovinek, manj mi je uspevalo. Poleg tega je imel smrtno nevarne zavore, ki so bile, če se ne motim vzrok za marsikatero nesrečo s tem motociklom. Model 990 mi je veliko bolj "sedel" in vožnja z njim je bila veliko prijetnejša, bolj kultivirana in motor se mi je že zdel čisto vodljiv. Dve leti nazaj sem se že celo odločal za nakup, a mi v kratkem času ni uspelo prodati svojega Supermota 950 R, zato je nakup padel v vodo. Novi Super Duke 1290 pa je dobesedno poezija. Tako lahko vodljivega nagca še nisem vozil. Dobesedno pade v ovinek, navora pa kar ne zmanjka...  Tresljaji, v nižjih obratih, me kot dolgoletnega voznika KTM niti malo ne motijo. Če primerjam prvega Super Duka 950 in letošnji model, mi pade na pamet razlika med klasičnimi in carving smučmi. Če malček pretiravam: motor se vozi kar sam. V tovarni naj bi tako izboljšali Super Dukove vozne  lastnosti tudi s tem, da so spremenili kot sprednjih vilic? 

Da zaključim: Super Duke 1290 R je prava poezija, hardrokovska seveda... V Sloveniji naj bi do sedaj prodali tri, trije kupci pa še čakajo nanj. In obžalujem, da nisem med njimi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Osebno bi med Duki še vedno najraje imel 690-ko.

 

Prav: jaz ti kupim 690-ko, ti pa meni 1290-tko... :004  

 

Sam bi imel oba... :yea1:

Popravljeno . Popravil Dark
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 4 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...
  • 4 mesecev pozneje...

evo, zanima me mnenje, izkušnje, vzdrževanje, zmogljivosti in vse kar pač paše zraven.

Ogledal in pogovoril sem se o modelu z modelom v Grosupljem.

Po slišanem sem precej navdušen.

Z izpuhom iz dolenjskih koncev in ustrezno mapo lahko z nameščenih 180 prileze na uglednih 200+ . To je pa številka za razmislt!

Konkurenčno je še s1000r in Tuono vendar sta oba za dimenzijsko malce manjše osebe.

a je za kupt??? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izdelek je vrhunski kakor vsi zadnje čase od KTM........nima konkurence ,vsaj kar se srijske opreme tiče(elektronske pritikline) .....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po primerjalnih testih med temi tremi zvermi je presenetljivo Ktm tisti, ki je najbolj "umirjen" in primeren za cesto, Tuono pa najbolj dirkaški.

Ali že ne obstaja tema za ta motor??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po primerjalnih testih med temi tremi zvermi je presenetljivo Ktm tisti, ki je najbolj "umirjen" in primeren za cesto, Tuono pa najbolj dirkaški.

Ali že ne obstaja tema za ta motor??

Izkolopi podporno elektroniko na tem motorju pa boš videl kako je primeren za na cesto. Že na 1190ADV je groza ,motor zverina polna testosterona brez podpore. Če si kdaj vozil 990KTM ADV ,že to je divje,potem pa dodaj še 80hp in   dobiš 1190..... :grim

Mislil sem tudi ceno ,kaj kateri nudi v kompletu opreme in se mi zdi da največ nudi prav novi Duk  :smoke:

Popravljeno . Popravil Kmet2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej zato sem "umirjen" dal v navednice.

Sem vozil 990 ja. Mislim pa, da se v zadnjih letih doživljaj povečuje zlasti zaradi elektronike - zabavnih map. :) Hočem reči, da ni vse čisto v konjih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izdelek je vrhunski kakor vsi zadnje čase od KTM........nima konkurence ,vsaj kar se srijske opreme tiče(elektronske pritikline) .....

 

Kaj pa ima ta KTM serijsko?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a preformanse so. tehnika zna bit ok....predvidevam?

npr moj tripl super pele, okreten poba ampak ma 140 kawalow pa mal mejhn. Duke pa deluje dimenzijsko ok. ovinki in iztek me zanimajo pa nikjer za stestirat!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa ima ta KTM serijsko?

Napis KTM.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napis KTM.

 

Sicer mi je tvoj humor vsec, ampak sem resno mislil... Nikjer na netu nisem nasel kaj je serijsko in kaj je "optional"... Glede na to, da si KTM fanboi sem upal, da bos lahko share-al znanje :ninja: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!