Jump to content

KTM 1290 Super Duke ( R 2014 in GT 2016)


Cufa
DAMI34
Message added by DAMI34

Recommended Posts

Denar je precenjen in ni tako pomemben, kot mislimo.

Tu so še kartice, zlatnina, neoremičnine,...

Bravo, to bom sprintal pa jutri nesel šefu in mu razložil zakaj rabim vsaj enkrat višjo plačo ;)

Sicer pa prednji del mi je prenizek in previsok obenem. V "noro izkušnjo" na cesti pa ne dvomim :)

Link to comment
Share on other sites

Še ne mesec in bomo v živo pogledali vse novitete za 2016.

...že, sam če ga nimaš nimaš niti za z750 kaj šele za duka...

Potem kupiš kaj še cenejšega in vseeno uživaš. Tako kot so zdaj motorji poceni in dosegljivi, ni bilo nikoli. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Še ne mesec in bomo v živo pogledali vse novitete za 2016.

Potem kupiš kaj še cenejšega in vseeno uživaš. Tako kot so zdaj motorji poceni in dosegljivi, ni bilo nikoli. 

...sam pol ne moreš sodelovat v debatah o super duper zverinah...saj kar je manj itak ni za nikamor...kaj šele, da bi se kam pelal...:-)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Zverina gor al dol, meni bi pa sedel kot ST moped za 2 nepreviskorasla čist supr. Če se sedaj 2 nagneteva na SXa, bi se tule tut čist fajn najdu, koneckoncev ma oznako GT :D

 

KTM-1290-SMT-Supermoto-T-BMH-Images-03.j

ktm-1290-super-duke-gt-spied-up-against-

Link to comment
Share on other sites

Zverina gor al dol, meni bi pa sedel kot ST moped za 2 nepreviskorasla čist supr. Če se sedaj 2 nagneteva na SXa, bi se tule tut čist fajn najdu, koneckoncev ma oznako GT :D

 

KTM-1290-SMT-Supermoto-T-BMH-Images-03.j

ktm-1290-super-duke-gt-spied-up-against-

sej ti pravim...nekaj v smeri smt 990...

Link to comment
Share on other sites

Nekako logicna valilnica novih modelov  . . . 

SD 990 -> SD 1290

SMT 990 -> SD 1290 GT

...samo meni (pa še marsikomu) bi iz cenovnega vidika bolj dišala varianta smt990-smt1050 - z malo več vranci kot na adv1050 :-) in ceno podobno adv 1050.

Link to comment
Share on other sites

...samo meni (pa še marsikomu) bi iz cenovnega vidika bolj dišala varianta smt990-smt1050 - z malo več vranci kot na adv1050 :-) in ceno podobno adv 1050.

Se to napis med predloge KTM-u :smoke:

Link to comment
Share on other sites

...samo meni (pa še marsikomu) bi iz cenovnega vidika bolj dišala varianta smt990-smt1050 - z malo več vranci kot na adv1050 :-) in ceno podobno adv 1050.

Drugo leto ko bo spet 1050 v prometu mi napiš ZS ,ti dam za en krog ,pa mi boš pol povedal če bi rabil še kaj vrancev .....1190 ih ima 150 pa vrjem da jih nikjer ne izkoristiš.....razen po AC :D

Mi je pa ta prihajajoči GT že na seznamu .......:OK:mojih prihodnjih želja.....in XR tudi,moram oba sprobat pa se odločim .....;)

Edited by Kmet2
Link to comment
Share on other sites

Drugo leto ko bo spet 1050 v prometu mi napiš ZS ,ti dam za en krog ,pa mi boš pol povedal če bi rabil še kaj vrancev .....1190 ih ima 150 pa vrjem da jih nikjer ne izkoristiš.....razen po AC :D

Mi je pa ta prihajajoči GT že na seznamu .......:OK:mojih prihodnjih želja.....in XR tudi,moram oba sprobat pa se odločim .....;)

sprauhano ;-)

sej veš da od viška glava ne boli

Edited by siks
Link to comment
Share on other sites

Mi je pa ta prihajajoči GT že na seznamu .......:OK:mojih prihodnjih želja.....in XR tudi,moram oba sprobat pa se odločim .....;)

 

Sergej, že sedaj vem, da se ne boš mogel upreti 1290 GT. Pa tudi z XR bo težka. Nakup obeh bo najboljša rešitev...:grupni:

Edited by Dark
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

Sergej, že sedaj vem, da se ne boš mogel upreti 1290 GT. Pa tudi z XR bo težka. Nakup obeh bo najboljša rešitev...:grupni:

Ja sej se nisem mogel tud SADV a me je koleno ustavilo pred naložbo :blush: v decembru dobim umetnega ,karte so odprte.....:D

Letos grem v Milano ,da  vidim GT v živo ....

Edited by Kmet2
Link to comment
Share on other sites

spet špekuliram, vendar GT se ne more primerjat z XR in obratno, namreč 2 različni osnovi, 2 različna agregata, tudi komoditeta po slikah ni ista. Oba sta mi sicer všeč, vizuelno in agregatsko, čeprav mislim da bo GT večji razbojnik. Prodajala se bosta pa oba, vsak bo našel svoj segment kupcev. Trenutno se bolj nagibam na GT in če bo le možnost, ga bom peljal.

Link to comment
Share on other sites

Tudi XR naj bi bil konkurenca MTS  .....

Kolikor poznamo rivalstvo med znamkami bo GT imel brutalnejši agregat ,upam samo da ga polikajo ......kolikor sem zasledil naj bi imel tudi luči ki sledijo ovinku kot BMW 1600 GT  pa še se bo našel kakšen bonbonček  in upam da bo ugodnejši kot polno obložen XR ki pride kar nekaj čez 18k evrov .

Do zdaj vse špekuliramo ,bomo vidli kaj prinese Milano ,ni pa rečeno da bomo tam že videli končno različico motorja .....

Link to comment
Share on other sites

Te luči samo dvigujejo težo motorja. Če veliko voziš ponoči ima smisel, drugače jih raje nimam. Vsaj ne na takem tipu motorja, mogoče na tipu GTL križarke, ki tako ali tako tehta ogromno.

 

Link to comment
Share on other sites

Točno, preveč vsega, dviguje ceno mopedu, poleg tega, si vsaj jaz osebno želim bolj cestnega razbojnika z GT udobnostjo (polikan agregat s konstantnim vlekom, dobro vzmetenje,) in nekaj malega nujnimi elektronskimi pritiklinami + asketska oprema za potovanja, pa konkurenčno in pametno ceno...sanjam..:D

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Potem je zate Triumph Speed Triple. Minimalna, samo nujna oprema, fantastična krivulja navora, dva kufrčka se da dati gor, ne vem pa kako je primeren za vožnjo v dvoje. Za soliste je super.

Link to comment
Share on other sites

Točno, preveč vsega, dviguje ceno mopedu, poleg tega, si vsaj jaz osebno želim bolj cestnega razbojnika z GT udobnostjo (polikan agregat s konstantnim vlekom, dobro vzmetenje,) in nekaj malega nujnimi elektronskimi pritiklinami + asketska oprema za potovanja, pa konkurenčno in pametno ceno...sanjam..:D

jer b ti jebo a da ti ne uđe?

 

Link to comment
Share on other sites

Niti ne, polikan agregat, razumem kot agregat s konstantno močjo, lepo krivuljo navora...ne vem zakaj ga neb nardili. 1290 adventure s krajšimi prestavnimi razmerji, pa smo tam :D za vse ostalo probleme itak lahko poskrbi elektronika

Potem je zate Triumph Speed Triple. Minimalna, samo nujna oprema, fantastična krivulja navora, dva kufrčka se da dati gor, ne vem pa kako je primeren za vožnjo v dvoje. Za soliste je super.

za 2 ne pride v poštev.

Edited by DAMI34
Link to comment
Share on other sites

Krajša prestavna razmerja narediš s spredaj -1, če hočeš še več, daš še zadaj +2 zobnik. Prednost pogona z verigo :)

Moj mopi je dobil spredaj -1 in je razlika ogromna.  Kdo sploh potrebuje 300km/h?

Če bi šel na dolgo turo po AC, lahko v 15 minutah zamenjaš nazaj na večjega.

Link to comment
Share on other sites

 

jer b ti jebo a da ti ne uđe?

 

On bi ofce i nofce :smoke:

 

BTW: Po videnih fotkah z duck tape-om polimanga SD je vsaka debata okoli tega modela brezpredmetna. Naj preden vesoljna pamet sprosti svoj potencial KTM vsaj kaj bolj oprijemljivega na kaksnem sejmu pokaze.

 

So pa predstavili model za 2016  SC 1290 

3971f4b4d69d5f72558a21a918a0d779_zpskytz

PS: sam spekuliram

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!