Jump to content

KTM 1290 Super Duke ( R 2014 in GT 2016)


Cufa
DAMI34
Message added by DAMI34

Recommended Posts

pred 13 minutami, boych pravi:

Zanimivo ... praviš, da sistem deluje v redu?

meni je deloval cca 12000km. Potem sem se razsul. Ojler je preživel. Veriga je bila skozi mal mastna, pa še sprejat mi ni bilo treba. Seveda je zadeva malce občutljiva na temperaturo (viskoznost olja se spreminja) ampak to uravnaš z ventilčkom za doziranje. Feltno pa obrišeš s krpico. Meni je bilo veliko bolj všeč kot spreji, pa tudi bolj čist moped. Hkrati pa uporabno za makedam, ker se ne prijemlje pesek na lepljiv sprej ampak odpreš ventil in lepo puca verigo, ker olje odleti.

Če se ti da brskat, je montaža objavljena v temi Z1000SX. Enostavno, brez kakršnihkoli priklopov.

Edited by DAMI34
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

meni je deloval cca 12000km. Potem sem se razsul. Ojler je preživel. Veriga je bila skozi mal mastna, pa še sprejat mi ni bilo treba. Seveda je zadeva malce občutljiva na temperaturo (viskoznost olja se spreminja) ampak to uravnaš z ventilčkom za doziranje. Feltno pa obrišeš s krpico. Meni je bilo veliko bolj všeč kot spreji, pa tudi bolj čist moped. Hkrati pa uporabno za makedam, ker se ne prijemlje pesek na lepljiv sprej ampak odpreš ventil in lepo puca verigo, ker olje odleti.

Sej hvala qur.... da si se spomnil to namontirat ,ker sem mel že dosti tega dvigovanja motorja da si ti šprical po ketni in moji nogci :P

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

pred 1 minuto, Kmet2 pravi:

Sej hvala qur.... da si se spomnil to namontirat ,ker sem mel že dosti tega dvigovanja motorja da si ti šprical po ketni in moji nogci :P

Sam lej, desna ti dobro dela, sigurno je tut moja zasluga, k je bla skoz podmazana.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Pravkar, DAMI34 pravi:

Sam lej, desna ti dobro dela, sigurno je tut moja zasluga, k je bla skoz podmazana.

Ravno desna mi ne dela :dry: skregan ,jz točn vem da teb leva ne dela ;)

Link to comment
Share on other sites

pred 16 minutami, Kmet2 pravi:

Ravno desna mi ne dela :dry: skregan ,jz točn vem da teb leva ne dela ;)

 moje strani je desna, valda niso na opreaciji kej zašuštrali? :P

p.s. leva dela, sam buli :(

Link to comment
Share on other sites

pred 28 minutami, dondule pravi:

Zdej bi pa že bil cajt ,da se zmenta kera bel trpi, desanka al levanka :lol1:

obe, mona :P

pa js tudi, k ne smem na moped...še mau, še mau

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ajde še kako fotko, mislim, da si vsak moped zasluži vsaj par dobrih fotk zunaj na sončku =)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 18 minutami, DAMI34 pravi:

Tralalalala 

IMG_20160406_130143.jpg

:eek: 

:ninja: 

KTM ĐUKAC je ratu NINĐA ĐUKAC :lol1: 

Edited by maus
Link to comment
Share on other sites

pred 43 minutami, HyperJack pravi:

Ajde še kako fotko, mislim, da si vsak moped zasluži vsaj par dobrih fotk zunaj na sončku =)

okolica bolj neugledna....ko se prvič zapeljem. A pr vam je sneg že skopnel? :P

Prleti mimo, bova skup slikala..(suho sadje) :D

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

okolica bolj neugledna....ko se prvič zapeljem. A pr vam je sneg že skopnel? :P

Prleti mimo, bova skup slikala..(suho sadje) :D

Je je skopnel =), sem celo včeraj 4km naredil z GS.om.. evo v ponedeljek registriram, pol bi pa res mal v tople konce pršu. Ti bom pršu moped poslikat =)

Link to comment
Share on other sites

en queščn:

kdaj vam pokaže " fuel range", men ga po 23 prevoženih ni hotelo napisat. Sem skoraj 100% da to ni prav.

Link to comment
Share on other sites

takoj mi ne, po lakem kilometru. najprej poštriha da je poln z mal zamika pol pa preračuna range. 

Link to comment
Share on other sites

Ne božej, takoj do konca, drugač boš zaj...... polenil agregat. Jaz sem svojga ulafov pri 1km ( stanje števca ) na prufštantu, cca 40-45 min postopnega gonjenja do blokade.

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, Lipstick pravi:

Ne božej, takoj do konca, drugač boš zaj...... polenil agregat. Jaz sem svojga ulafov pri 1km ( stanje števca ) na prufštantu, cca 40-45 min postopnega gonjenja do blokade.

Jah, teh teorij okrog ulaufanja je malo morja. Jaz sem moje motorje do sedaj vse po navodilih, malo čez dovoljeno pa navzdol. Tut tu ne bom šel v iber obrate, sicer pa dvomim da lahko 173 konjev in 1300cc3  poleniš :D

Drugo pa je, da mi mora kirurg dovoliti obremenitev roke, do sedaj sem se namreč švercal.

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, Lipstick pravi:

Ne božej, takoj do konca, drugač boš zaj...... polenil agregat. Jaz sem svojga ulafov pri 1km ( stanje števca ) na prufštantu, cca 40-45 min postopnega gonjenja do blokade.

 

pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

Jah, teh teorij okrog ulaufanja je malo morja. Jaz sem moje motorje do sedaj vse po navodilih, malo čez dovoljeno pa navzdol. Tut tu ne bom šel v iber obrate, sicer pa dvomim da lahko 173 konjev in 1300cc3  poleniš :D

Drugo pa je, da mi mora kirurg dovoliti obremenitev roke, do sedaj sem se namreč švercal.

Me je že DAMI prehitel z odgovorom...

Lipstick: sam pa bi dodal še primerjavo malo za šalo - malo zares. Tvoja teorija utekanja me spominja na nekoga, ki se odloči, da bo izoblikoval svoje telo v fitnesu. In prične z vajami z nasvetom "Ne božaj, takoj do konca, drugaće boš zaj...polenil svoje telo". Kako se konča takšno fitnesiranje? Zelo verjetneje z hudimi poškodbami, ali v boljšem primeru z obupnim "muskelfibrom"... :D 

Dami in ne obremenjuj roke takoj do konca...

Tudi sam sem vse svoje nove motorje in avtomobile utekal po tovarniških navodilih. 

P.s.: motor moči 173 konjev in 1300cc3  lahko poleniš?:cool:

Link to comment
Share on other sites

To je verzij kukr čš, je bolj vse baba čula baba rekla je pa destvo pri nas možak takole tovarniško utekaval leta, leta nazaj Kawo Zephyr, ki ga je preveč šparal motr je zaribal ob prvem konkretnejšu gasu pri 5000km (Če je to res nevem ker takrat še nisem bil prisoten- naj bi bil pa njegov prvi nov motor), je pa res, da kadar ima sedaj novi motor ga ne špara od nič km naprej pa mu še noben ni riknil sedaj ima 1199 panigale pa ni sledi "hudih poškodb oz. "obupnega muskelfibra"...

Poznam možaka, ki je dobil S1000RR za 50 letnico pa je nov motor za rojstno dnevno zabavo na mestu turiral sigurno 10-15min (cevi so žarele) pa ima motor sedaj 50kkm vse BP...

Mensezdi vse skupaj bolj loterija... Lahko ga šparaš pa bo crkoval ali se polenil ali bo pa vse ok. :fredyjecar:

 

Edited by KilleRBee
Link to comment
Share on other sites

KilleRBee: poglej, kako je zadeva preprosta! Ti nabijaj svoje nove motorje takoj od 1 km (koliko svojih novih motorjev si dosedaj utekal na takšen način?), sam pa se bom ob nakupu novega motorja držal tovarniških navodil in konec debate...:D

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Seveda, sem samo opravičil, še drugo stran... In nisem nasprotoval tvoji verziji. Stojim bolj za verzijo ulaufaj tako, da se počutiš najbolje!
Hja zaenkrat sem bolj klošar in kupujem rabljene mopede, tako, da nimam pojma kako je bil moj ulaufan, vem pa, da je bil zgleda ok, ker jih ima 56tkm in zaenkrat deluje vse BP. *knock*knock* po lesu...

 

Še en zanimiv članek ulaufavajna novega motorja...
http://www.ktm950.info/how/Orange%20Garage/Engine/breakin/engine_breakin.html

Quote

The KTM factory runs every engine to redline under full load on a dynomometer before it leaves the factory, and your dealer mechanic likely hit the rev limiter a couple of times during his "pre-delivery" road test. The key ingredient here is avoid excessive heat. No sustained high speeds, or lugging. They result in too much heat.

 

 

P.s. Ne se počutiti takoj ogroženega, ponovim nisem omenjal, da je po tovarniških navodilih narobe!

Edited by KilleRBee
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 17 minutami, KilleRBee pravi:

To je verzij kukr čš, je bolj vse baba čula baba rekla je pa destvo pri nas možak takole tovarniško utekaval leta, leta nazaj Kawo Zephyr, ki ga je preveč šparal motr je zaribal ob prvem konkretnejšu gasu pri 5000km (Če je to res nevem ker takrat še nisem bil prisoten- naj bi bil pa njegov prvi nov motor), je pa res, da kadar ima sedaj novi motor ga ne špara od nič km naprej pa mu še noben ni riknil sedaj ima 1199 panigale pa ni sledi "hudih poškodb oz. "obupnega muskelfibra"...

Poznam možaka, ki je dobil S1000RR za 50 letnico pa je nov motor za rojstno dnevno zabavo na mestu turiral sigurno 10-15min (cevi so žarele) pa ima motor sedaj 50kkm vse BP...

Mensezdi vse skupaj bolj loterija... Lahko ga šparaš pa bo crkoval ali se polenil ali bo pa vse ok. :fredyjecar:

 

Model, ki je za rd dobil s1000rr in potem tako ravnal z njim je drekac. Oz., bolje receno, drekac s polno ritjo kesa, brez odnosa do lastnine in se cesa. Verjetno babe ne more kresnit vec, pa mu tko pride. In sta srecna oba. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!