Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Duke ( R 2014 in GT 2016)


Cufa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

pred 23 minutami, Bear pravi:

moj je tudi bil drag nov pa nimam tko grdih vijakov na zobnikih :whistle:
aja kr mam kardan ne ketne :jezik:


ne zdej pa resno, sm bil med zraven ko ga je dami peljal domou, na njem zgleda ko da je bil po njem delan in tudi lonc je u živo lep tko ko cel motor
samo kaj ko sm pol meu js isti dan prometno in ga še nisem vidu u akciji ko ga vozi :BUA:

akcijaaaaa, šraufi so pa res grdi, se strinjam...sam sem bil raj tiho, preveč pa ne smem pljuvat po mopedu, bo še kkšn šrauf zarjavel :P

 

hdr_00096_0.jpgIMG_20160505_140750.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opa Nanos.

Dobr si priznov,se ti pol oprosti.

Jest si sm pa ke kkšnga mal podrejam, pa pol mal poglodam iz  TI GR 5:

DSC03515.jpg

Popravljeno . Popravil Lipstick
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 44 minutami, Lipstick pravi:

Opa Nanos.

Dobr si priznov,se ti pol oprosti.

Jest si sm pa ke kkšnga mal podrejam, pa pol mal poglodam iz  TI GR 5:

DSC03515.jpg

Lepi izdelki,samo,če nimajo prave natezne trdnosti jih raje ne montiraj na klučne točke, da ne boš pol doživu, da te lastno kolo prehiti :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Lipstick pravi:

Opa Nanos.

Dobr si priznov,se ti pol oprosti.

Jest si sm pa ke kkšnga mal podrejam, pa pol mal poglodam iz  TI GR 5:

DSC03515.jpg

men se zdi, kot bi te matice in vijaki nekje na kitajskem čakali (in jih je že zob časa mau načel), da jih kdo nabavi (na mojmu nislim) pa zgleda, da je bila najcenej ponudba. Sej bo kmal ponudna ba ebayu, v bilokteri barvi.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 Dami34 tvojih nisem videl,ma če so taki kot jih je Lipstick fotografiral so samo zelo slabo galvanizirani,pozanimaj se pri kakšnem galvanizerju o možnosti popravke oz jih lahko daš pokromat,bojo pa verjetno na ebaju cenej :)

Popravljeno . Popravil dondule
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

taki so ja, sam morjo bit taki, baje potem ne rabiš loctita :ras:

danes oddunkal nanoške serpentine, na program RAIN (cca100konjičev), vzmetenje na COMFORT in moram reči, da je čisti užitek, lepo mirno nežno, nobenga rukanja tudi ko pade pod obrate. Še makedam testiram, mislim, pa da se bo dalo tudi po njemu komot.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, dondule pravi:

Lepi izdelki,samo,če nimajo prave natezne trdnosti jih raje ne montiraj na klučne točke, da ne boš pol doživu, da te lastno kolo prehiti :)

Veš o čem govoriš ???

Ti 6Al-4V (Grade 5)

Known as the “workhorse” of the titanium alloys, Ti 6Al-4V, or Grade 5 titanium, is the most commonly used of all titanium alloys. It accounts for 50 percent of total titanium usage the world over.

Its usability lies in its many benefits. Ti 6Al-4V may be heat treated to increase its strength. It can be used in welded construction at service temperatures of up to 600° F. This alloy offers its high strength at a light weight, useful formability and high corrosion resistance.

Ti 6AI-4V’s usability makes it the best alloy for use in several industries, like the aerospace, medical, marine and chemical processing industries. It can be used in the creation of such technical things as:

  • Aircraft turbines
  • Engine components
  • Aircraft structural components
  • Aerospace fasteners
  • High-performance automatic parts
  • Marine applications
  • Sports equipments

https://www.atimetals.com/Documents/ati_6-4_tds_en_v1.pdf

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Lipstick pravi:

Veš o čem govoriš ???

Ti 6Al-4V (Grade 5)

Known as the “workhorse” of the titanium alloys, Ti 6Al-4V, or Grade 5 titanium, is the most commonly used of all titanium alloys. It accounts for 50 percent of total titanium usage the world over.

Its usability lies in its many benefits. Ti 6Al-4V may be heat treated to increase its strength. It can be used in welded construction at service temperatures of up to 600° F. This alloy offers its high strength at a light weight, useful formability and high corrosion resistance.

Ti 6AI-4V’s usability makes it the best alloy for use in several industries, like the aerospace, medical, marine and chemical processing industries. It can be used in the creation of such technical things as:

  • Aircraft turbines
  • Engine components
  • Aircraft structural components
  • Aerospace fasteners
  • High-performance automatic parts
  • Marine applications
  • Sports equipments

https://www.atimetals.com/Documents/ati_6-4_tds_en_v1.pdf

Oprosti mu :D ne ve kaj govori :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, HyperJack pravi:

Oprosti mu :D ne ve kaj govori :D

Ja zgleda da res :ras: sam jaz jih vseeno nebi dal gor :)

Popravljeno . Popravil dondule
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mal uhu lepila in žwečilko, pa drži :P

ps. servis opravljen, stroj leti ko žwau. Stestiral mal v red zone (ne tam kjer blinka, ampak tam kjer že stalno gori), in tak trga, da se težko gor držim, najs, very najs :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

IMG_20160506_182134.jpghdr_00099_1.jpgEkola, Killerbee sčaral nalepko :ras:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, DAMI34 said:

IMG_20160506_182134.jpghdr_00099_1.jpgEkola, Killerbee sčaral nalepko :ras:

 

 Dej ze gmh s tole koreto jodlarsko!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Končal za danes, kratka vožnja 262 km z vibrajočin delovnim strojem, Dami ali kaj trpiš, ko si presedlal iz kavnga mlinčka na ta ....

Kaj reč, bom tiho, nekaj stvari me gromozansko moti, nekaj stvari mi je grozno všeč, za    m e n e   in   m o j e  abčutke je ta motor uporaben samo nad 4700 min-1 in od 134 km/h naprej, tam je suveren  in dela vse kot je potrebno, pod tem območjem je vožnja 

  z a m e      " neugodna ". Jutri in pojutrišnem jurišam z Holcerjem dalje ( mal po D1, Gospič,Karlobag in parkrat po Jadranki gor in dol ), se bom pustil presenetit.

ps. servis opravljen, stroj leti ko žwau. Stestiral mal v red zone (ne tam kjer blinka, ampak tam kjer že stalno gori), in tak trga, da se težko gor držim, najs, very najs :D

V tem primeru meni fino seka-poka iz the dimnika.

Upam, da vsaj malo pretiravaš ???

 

Popravljeno . Popravil Lipstick
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, KilleRBee pravi:

A si dal ta moder loctite zadi za nalepko, da bo gor ostal? :jezik:

 s cveki sm jo zabil, pr KTMju nkol ne veš kdaj kaj dol odpade, pa sm šel na ziher sistem :D

pred 11 urami, Lipstick pravi:

Končal za danes, kratka vožnja 262 km z vibrajočin delovnim strojem, Dami ali kaj trpiš, ko si presedlal iz kavnga mlinčka na ta ....

Kaj reč, bom tiho, nekaj stvari me gromozansko moti, nekaj stvari mi je grozno všeč, za    m e n e   in   m o j e  abčutke je ta motor uporaben samo nad 4700 min-1 in od 134 km/h naprej, tam je suveren  in dela vse kot je potrebno, pod tem območjem je vožnja 

  z a m e      " neugodna ". Jutri in pojutrišnem jurišam z Holcerjem dalje ( mal po D1, Gospič,Karlobag in parkrat po Jadranki gor in dol ), se bom pustil presenetit.

ps. servis opravljen, stroj leti ko žwau. Stestiral mal v red zone (ne tam kjer blinka, ampak tam kjer že stalno gori), in tak trga, da se težko gor držim, najs, very najs :D

V tem primeru meni fino seka-poka iz the dimnika.

Upam, da vsaj malo pretiravaš ???

 

Niti ne, vibracije niso prehude. Agregat je tak: hoče se vrtet, hoče laufat, v bistvu je rediturejs!!! Se strinjam, res sm se najbolj bal kako bo preskok s polikanega motorja, ki od spodaj enakomerno brez vibracij pelje na tega, pa v bistvu mi ni hudega. Sem se hitro navadil. Na 3k obratov ga komot peljem, seveda pa takrat ne mara silovetega obračanja gasa, kar lepo pokaže s tresenjem. Ampak, ko prehitevam, pač eno dol. 

Ravno včeraj sem prekruzal Rakitno in zraven užival. Gor sem ga gnal, dol pa v izi. V bistvu se da oboje.

Kar pa se tiče obratov proti 10k, seveda malce pretiravam, ampak malce pa tut ne, leti ko sneta sekira (no sej SX je tut :D), pa fajn mi je ko gas spustim tudi odlično zavira v primerjavi z mojo prejšnjo polikano mašino, ki je kr letela in letela. (in če nisem bil pazljiv sem bil hitro prehiter pred ovinkom)

V bistvu sem presenečen, da sem se ga kar hitro navadil in udomačil na njem. Glede na to da vozim večinoma na "filing" men je čist dovolj uporabnost med 4-7k obrati. Tam se zgodi vse, pol pa sam pokaš brzine gor.

No boš jutri povedal, kako se je jadranka odvila. 

ps. za uporabo v nižji obratih in seveda počasno kruzanje se RAIN program izkaže kot zelo dobrodošel.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprasanje,kaksno imate mnenje o ktm rc8,kaksne tezave ali kar koli o teh motorjih...na forumu ne zasledim nic o tem tipu motorja...hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Sas88 pravi:

Eno vprasanje,kaksno imate mnenje o ktm rc8,kaksne tezave ali kar koli o teh motorjih...na forumu ne zasledim nic o tem tipu motorja...hvala

preber tuje forume, je velik tega..sicer nekih težav prav konkretno nisem zasledil, pa v končni fazi, mene zanima sam kak moj laufa. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Sas88 pravi:

Eno vprasanje,kaksno imate mnenje o ktm rc8,kaksne tezave ali kar koli o teh motorjih...na forumu ne zasledim nic o tem tipu motorja...hvala

Na mojem 1190 je obešen agregat  od RC8  in morem reči da po 20kkm BP.....ne pije olja in dinamična vožnja 5.7l  na 100km in 1200cca ter 150hp .....

Ss segmenta rc8 pa je v Sloveniji zelo zelo malo , ne vem če jih je 5 do 10 kom v celi državi....

Vidim pa na netu 1-2 zelo ohranjena z ugodno ceno . Ljudje poslušajo gostilno ali ulico in se izogibajo fantastičnih motorjev , pa sem prej vozil od BMW do Ducati in par Japonskih jajc ......

lp

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Niti ne, vibracije niso prehude. :blush:   :blush:   :blush: meneme čudi, če govoriš resnico ( ali nočeš priznat ) je potem z tem, ki ga vozim nekaj narobe ??? relacija Novi Vinodolski-Reka stalne omejitve 50-60, če jih ni 80-100 km/h, sem malo testiral, za določeno hitrost ustrezna 4.5.6. prestava, obrati 3,5-4,3x1000 min-1, ko držiš ustrezno konstantno hitrost v primerni prestavi motor " močno" trese-vibrira, posledično pade v resonanco kompletni motor, v ogledalih zmanka slike, kompletni prvi most ( števci, luč, vetrna zaščita, oklep ) se začne konkretno trest-nihat, je precej nenavadno, vendar na  samo smer in ciklistiko nima vpliva, je pa res, da sem vozil samo v SPORT, vzmetenje v STREET, obremenitev-load 1 pajacek. 

Vzmetenje je za mojo težo 78-79 kg pretrdo ( premočno ) najbolj bi mi ustrazalo COMFORT, vendar pri priganjanju skozi uvivnke ne deluje optimalno ( popušča, pojavlja se nihanje ), v SPORT nisem zmogel vozit, pretrdo, na grbinah "nabija" ......

Qvicshifter katastrofa od samega začetka, včasih prestavi,včash komaj, večkrat ne, po enem popoldnevu in polovci drugega dne crkne, ob polnem gasu in poskusu šaltanja se stopalka ne premakne, ostane trda, mejanje prestav s sklopko b.p., menjanje brez sklopke tudi b.p., funkcija z QŠ nada, zerro, njente, kmalu se pojavi na displeju sporočilo:

DSC04056.jpg

Ustavim malo pregledam stikalo pri ročki sklopke, iščem elektroniko na stopalki ????? nima ?????, kaj zdej, nehamo ali gremo dalje ?? gremo dalje, pa kar bo bo, bomo pa večino šaltal brez sklopke ! Danes na Grobniku med nevihto in ogledom, dirk zopet malo brskam okrog ročke sklopke in glej hudiča, mikro stikalo je blokirano, mehanizem ( precej čudna rešitev ) pa dela v prazno, malček prčkanja in malo masti i ekola, zadeva " proradila". Ko je nehalo padat na poti nazaj v kombinat imam zopet QŠ.

Ko sem se vračal proti Senju, evo še eno sporočilce:

DSC04065.jpg

Dobra stran le tega, nadležna rdeča lučka pri 6500 min-1 izgine, se pa ponovno začne pojavljat tam nekje nad 8000 min-1.

Še kakšna iz poti:


DSC04054.jpg

DSC04057.jpg

DSC04063.jpg

Statistika:

DSC04066.jpg

Motor je konkreten kos " železja" sposoben izredno hitre vožnje, ali bi ga imel ? Bi :love1:, ali bi si ga kupil ? žal ne :dry:.

Popravljeno . Popravil Lipstick
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Snecer pravi:

pri takem agregatu od 50. nasprej voziš samo v 6....tu ne bi smel nič šaltat

Hvala, bom upošteval tvoj strokovni nasvet ( se oproščam, moja napaka, sem prvič imel možnost vozit konkretno tega "Holcerja" ).

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne, samo res me zanima, kaj maš pri mašini s 1300ccm nad 50 sploh za šaltat, pri takem surovem navoru je sploh potreba?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, Snecer pravi:

pri takem agregatu od 50. nasprej voziš samo v 6....tu ne bi smel nič šaltat

Odvisno od tega, kako je nastavljen. Ne bi bil prvi V twin, ki se rad trese, kašlja in rita v nižjih obratih. 

Pri moji CB 1300 pa je 5 prestava komot od štantgasa naprej (~ 40 km/h). Brez presenečenj in tresenja. Sam je čisto drug agregat... in namen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem vozil tega GT-ja, tako, da za ta motor ne morem konkretno rečt, verjetno je manj vibracij od teh, ki sem jih vozil,  sem pa vozil od KTM-a superduka 990, RC8 in še nekaj drugih znamk na 2 cilindrih... in ko kdo reče, da se pri takem agregatu, ko ima toliko konjev in obilo navora da z "LAHKOTO " vozit v 6. prestavi 50km/h, se laže. Ne da se.  Oz na nekaterih modelih se da, ampak vseeno slabše, kot na primer na kakšnem  elastičnem 4 valjniku. Motor v nizkih vrtljajih nenormalno trese, kašlja, poskakujejo vsi deli na motorju. Motor pri nizkih obratih totalno trese in sem imel občutek, kot da bo ketno "utrgalo".  RC8 sploh da ne govorim, v nižjih obratih katastrofa. 990 malo bolje, ampak v primerjavi z kakšnim elastičnim 4 valjnikom, vseeno veliko manj uporaben in udoben v vožnji v nizkih vrtljajih. Ogledala so za okras, ker so ves čas tresajoča in se nazaj nič ne vidi.  Tako da 2 valjnik rabi malo višje vrtljaje, da normalno "diha" agregat.

 

Sicer pa, vsak motor ima svoje čare in prav je tako. Zato lahko vsak najde zase, kar mu streza. Da ne bo spotikanja ob moj post, sem samo napisal svoje izkušnje.

Sicer pa v visokih obratih pride tisto tapravo, nek poseben občutek, ko  zapoje 2 cilindraš. Čeprav imam jaz osebno vseeno raje 4 cilindre.

Lp

 

Popravljeno . Popravil renyy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!