Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Cufa

KTM 1290 Super Duke ( R 2014 in GT 2016)

DAMI34

Message added by DAMI34

Recommended Posts

luxsa
13 hours ago, DAMI34 said:

s. pa veš kaka je razlika med mano in tabo, ti skus kupuje različne BMweje ker si nezadovoljen, jaz pa grem samo na novejši model ker sm full zadovoljen :fyou:

Brcnu u temo,kupujem tisto kar mi je vsec in nisem nezadovoljen ker kar kupim dela in zakaj nebi kupil drug model ce lahko,kupil bi tudi novega RS,pa verjetno pride ven sele pomladi.:eek::fyou:

Pa spet bos kupoval razen bonglne pa donglne da bo delal:kva2:.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 17 urami, DAMI34 pravi:

nope, rejtinga mu pa ne bi nižal :D Sicer so mi pa že trgovci ponudili pripelji odpelji varianto, in to preden je 2019 sploh ugledal luč sveta :ras:

ps. pa veš kaka je razlika med mano in tabo, ti skus kupuje različne BMweje ker si nezadovoljen, jaz pa grem samo na novejši model ker sm full zadovoljen :fyou:

Vidiš, pa sem ti pojasnil, kaj ima tako kracanje veze po moto temah. Če hočeš ti lahko celo isto napišem v vseh bmw temah, sam da bom mau smetil.

On prijazen in ti ponudi pomoc pri prodaji...ti pa hudi nanj....Dami34 ne se jezit zaenkrat se lepa sobota...

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 17 urami, lukec pravi:

zelo noblih............

sd1.jpg

2018 oz 17 črn, meni je tudi ful kul barva

pred 5 urami, luxsa pravi:

Brcnu u temo,kupujem tisto kar mi je vsec in nisem nezadovoljen ker kar kupim dela in zakaj nebi kupil drug model ce lahko,kupil bi tudi novega RS,pa verjetno pride ven sele pomladi.:eek::fyou:

Pa spet bos kupoval razen bonglne pa donglne da bo delal:kva2:.

men žena ne da denarja za nov moped, potem moram pa kak dong kupit. Ampak rezervnih delov od BMW še vedno ne rabim :P

 

pred 4 urami, luxsa pravi:

Pa da noumo sam sral,moped zgleda hudo,a se ga da ze narocit,kaksna je cena.

se da in cena je visoka, če govorimo o 2019 letniku. 

ps. cene niso še znane, nižje pa zihr niso. Potem pa še računaj da moraš kakih 45€ več dat za flapvalve dongl :D

2018 SD ima opcijo izklop zaznavanja lopute že na kompjuterju, tako da bo tudi GT tole imel.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 1 uro, sesir pravi:

On prijazen in ti ponudi pomoc pri prodaji...ti pa hudi nanj....Dami34 ne se jezit zaenkrat se lepa sobota...

ker ne maram da preveč smetimo po moto temah. Nič posebnega.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

sploh ne zgleda "več" slabo, nekako sem se ga že navadil.

Pa dobro ga žge stric :P

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
Ob 16. 10. 2018 ob 16:54, DAMI34 pravi:

sploh ne zgleda "več" slabo, nekako sem se ga že navadil.

Pa dobro ga žge stric :P

 

 

 

TT legend Michael Rutter discovers the real definition of sports touring with a unique tour of the famous island riding the new KTM 1290 SUPER DUKE GT in an incredible new video.

Michael Rutter: “The GT is a world away from what I usually ride, I was amazed by the performance – particularly the engine; the torque and drive is phenomenal. Very impressive. Comfort is a big factor; the seat and bar position were spot-on at speed on track and on the road. For a bike designed to tackle a variety of riding types – having a blast and all-day touring – it works fantastically in all situations, even ridden hard on the fast and bumpy Jurby circuit. Best of all, it has heated grips – a big thing for all year riders and even for summer in the UK!”

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 7 minutami, Lipstick pravi:

ni za hitet kupvat, bo bolš počakat kakšno leto  ....

 

pa tokrat ne, ker ni nov model ampak fejsliftan :P pri tem so šele stare napake (če lahko tako rečem) odpravili.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lipstick
9 minutes ago, DAMI34 said:

pa tokrat ne, ker ni nov model ampak fejsliftan :P pri tem so šele stare napake (če lahko tako rečem) odpravili.

če boš dal za kufe do konc leta, bi ti ......

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
Ob 29. 10. 2018 ob 17:44, Lipstick pravi:

če boš dal za kufe do konc leta, bi ti ......

dal, na jadranki :P

Se pa strinjam, nobenga mopeda, ki pride nov na trg ni prec za kupit, čez kako leto je bolje, to je splošno pravilo.

Drgač pa moj je bil nov kupljen, takoj ko je prišel ven.

Problemi:

1.2x flap valve (garancija) za 45€ je končno narejen dongle, ki odpravi problem (problem rešen)

2. sklopka, je bila kriva aftermaket ročica, ki je čisto malo pritiskala na batek (problem rešen)

3. pojav "front brake switch error, samo napis na armaturki, nobenih posledic. Zadeva se je pojavila po reševanju vpoklica brembo zavore. Finta, preveč stisnjene vezice in druga pot kabla, ki daje "fauš" signal. Odpikal sem vezice, postavil kabel na identično pot, kot je bila in problema nema

4. pa sej ne vem, kaj naj si zmislim več...to je to.

Da pa ma nov model, pa tudi že 2017 novejši in boljš e vzmetenje (revidirano), daleč od tega da moj nima dobrega ampak se pozna, da ma nov model TFT, ki je že kako leto prisoten pri ostalih modelih, je praktično vse ostalo isto. Luči, ok, le te so na movem LED vendar preiskušene že na SD in ADV.

Titanium ventili? Mah, al so al niso mi je ista pašta, quiki za dol..bmk :D Ma pa nov model izboljšano zračno zaščito, kar je še kako pomembno.

Tkole, to so vsi problemi, moped ima 40kkm, še vedno oem baterija in veriga.

IMG_20181123_132416.thumb.jpg.e3913861c6a70779c639e9b8195d3154.jpghdr_00329_0.thumb.jpg.161919082ed6dc6608104fab828e1648.jpghdr_00328_0.thumb.jpg.d9c466084181ce2849945c8ea30f92ca.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lipstick
On 10/29/2018 at 5:44 PM, Lipstick said:

če boš dal za kufe do konc leta, bi ti ......

Še enkrat..... ( ne govorim o GT -ju, ampak o SD-ju )... ne kupovat , v novem PS- ju so že slikice čisto novega .....

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 19 minutami, Lipstick pravi:

Še enkrat..... ( ne govorim o GT -ju, ampak o SD-ju )... ne kupovat , v novem PS- ju so že slikice čisto novega .....

Vem, oziroma si mi pokazal slikice. Čez 2 leti bo pa tudi GT.

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
10 minutes ago, Borutt said:

Na sliki ni videti nekega odobravanja :jezik:

Na sliki sem se glih vnel od odobravanja. 

Resno, dober motor je. 

Sam jst bi dal spredaj kak zob manj, pa zadaj kak zob vec. Danes sploh nisem seste rabil. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borutt
pred 11 urami, krucymucy pravi:

Na sliki sem se glih vnel od odobravanja. 

Resno, dober motor je. 

Sam jst bi dal spredaj kak zob manj, pa zadaj kak zob vec. Danes sploh nisem seste rabil. 

Uf uf. Res je raketa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 12 urami, krucymucy pravi:

Sam jst bi dal spredaj kak zob manj, pa zadaj kak zob vec. Danes sploh nisem seste rabil. 

Ni to obvezno na vsakem motorju...

Razen! Kar vozil ducati ne rabi zoba manj!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
Pravkar, krucymucy pravi:

Za pametne solde bi kupu. Za na kofe :)

Dami ti bo pocen dal :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • gtgs
      20. dan     San Rafael - San Jose de Jachal   Zjutraj naju je pred vrati čakal zajtrk, pa tudi čuvaj. Naj ima vsaj on nekaj od turizma, je mrmral M., ko je delil hrano. Sledilo je obredno čiščenje čevljev, zapenjanje podlogice, božanje gume, nato pa odhod.               V San Rafaelu in okolici so vinske kleti, tovarne za predelavo mesa in mleka. V okolici so vinogradi in sadovnjaki. Razvija se tudi turizem. Center je urejen, ob glavni cesti je drevored. Dlje od centra, dlje od vsega ...                                                   Vožnja je dolgočasno ravninska, do Mendoze je še 100 km. Razen pred policijskimi postajami se ne ustavljava, pa še to gre hitro. Na teh kontrolah nama še niti enkrat ni bilo treba pokazati dokumentov. Argentinska vozila pa vztrajno kontrolirajo.                             Pred Mendozo se promet zgosti, zato greva mimo centra, kjer ni zastojev. Mesto Mendoza ima približno 120.000 prebivalcev. Regija Mendoza je največje vinorodno področje v Južni Ameriki in peto na svetu. Tu pridelajo dve tretjini vsega vina v državi. Rastišča so v vznožju Andov na nadmorski višini od 600 do 1000 metrov. Najpomembnejše sorte so malbec, cabernet sauvignon, tempranillo in chardonnay. Zaradi pomanjkanja časa seveda ne bova obiskala nobene vinske kleti. Žal. V začetku marca prirejajo tudi vinski festival Fiesta Nacional de la Vendimia. In M. ve, da so zasadili poskusni vinograd tudi na višini 5000 m, ker je tam intenzivna svetloba … Poskusno! V Mendozi in v okolici so snemali znani film Sedem let v Tibetu; palačo Dalajlame so takrat zgradili kar v opuščenem skladišču česna …  Pred Mendozo je barakarsko naselje iz desk in najlona, potem so skromne hiške v prahu, potem montažna naselja … potem pa višji nivo. Najbolj žalostnih prizorov nisem vključila v prikaz.  V regiji so tudi nahajališča nafte in urana.           Samo nujne minute na bencinski črpalki in naprej. Puščavsko je in vroče, temperatura se je dvignila na 36 stopinj. Nisva navajena vročine; zadnji teden naju je več ali manj zeblo … in prepihovalo.                                     Postanek za kosilo je bil kratek. V takih restavracijah, ki se že rušijo same vase, je dobra in relativno poceni hrana. Fotografiranje bi bilo nevljudno. Par šoferjev in dva motorista … nič alkohola, voda in kava (instant varianta). Za prebavo je sledilo nekaj kilometrov makadama (delo na cesti), na srečo pa tudi tovornjak z vodo, ki je blagodejno ublažila sicer neznosni prah.                                     Po temperaturah blizu 40 stopinj je drevored kot oaza sredi puščave. In še oči si oddahnejo ob zelenju. A kmalu je spet delo na cesti in prah je neizbežen.                                             Končno se pokažejo hribi. Po puščavskem, praznem in vročem ravninskem predelu jih je zelo lepo videti. Industrijska cona in avtodrom sta delovala prazno (in vroče). Začela se je pokrajina kaktusov.                             M. je rekel, naj ne pretiravam, saj bom kaktusov še sita …                                             Pristala sva v hotelu z zaprtim dvoriščem in visoko ograjo, ohladila sva se in na hitro odšla na lov za večerjo.       Uspelo mi je, da sem ga zvlekla v lokalno trgovino, kjer sem uspela kupiti vse lame, kar so jih imeli in še nekaj malenkosti za darila … česa drugega motor ne bi prenesel. M. je iskal argentinske baretke, a jih niso imeli, klobuki niso bili originalni … da bi vozil pončo je pa že preveč. Čudil se je vinotoču in cerkvi, seveda zaradi različnih razlogov. In vrsti pred bankomatom … samo Slovenci so tako pametni, da uvozijo strokovnjaka za banke iz Argentine ... Potem je zmagala lakota. Pri večerji se nama je pridružil lepo vzgojen pes.                 In ker za muzeje ni časa, sva izbrala lokal v stilu. Lastnik se je hvalil, da ima na stenah imena vseh držav. Ko je izvedel, od kod sva, je priznal, da Slovenije nima. Pa sva ga potolažila, da sva vseeno zadovoljna, saj ima Jugoslavijo, tam sva bila rojena …                     21. dan     San Jose de Jachal - Santa Maria     Jutranji pogled na bazen; velikost je odvisna od perspektive. Po zajtrku na prostem M. čisti čelado in istočasno študira žar tehniko. Časa je vedno premalo … Odhod.                         Občasni nanosi materiala čez cesto dajejo slutiti, da bo dan pester. Tudi vreme se spreminja.             Nekateri odseki ceste so nadpovprečno urejeni. To je zaskrbljujoče. Le zakaj je taka omejitev hitrosti? Kaj bo čez par kilometrov?! Prelepo je, da bi trajalo.                   Začnejo se prvi opomini. Na srečo je blato že posušeno. Kamenje, pesek, blato, mivka … vse to je voda prinesla na cesto in čez. Moralo je biti strašljivo. Na posameznih odsekih še vedno odstranjujejo naplavljeni material. Ponekod je še voda, a zaenkrat še ni kritično. Ko je kritično, se ne fotografira, še dihati se skoraj ne sme, da ne bi šlo kaj narobe.                                         Z vzponom se vse obarva rdeče. Punto Alto je na višini 2020 m. Škoda, da ni lepše vreme. M. bo godrnjal, da so vse fotografije motne. Krivo je ozračje, jaz nimam nič pri tem.                         Hribi so v oblakih. Pokrajina je prazna. Kdo ve, od kod se je vzel ta jezdec?!       Izprosila sem si minuto za kaktuse. Mogoče je ustavil tudi zato, ker mu je bil prometni znak tako všeč. A lepe ovinke je z leve že spremljala nevihta.                                                     Potem ni bilo več rdečih kamnin in ovinkov. Samo še ravnina. Chilecito je bil prazen in komaj sva našla lokal v strogem centru nasproti parka. Gneče pa res ni bilo.                       Nasprotja so v Argentini zelo vsakdanja stvar. Presenečen si lahko v pozitivno ali v negativno stran; možnosti so izenačene. Skozi prazno mesto sva šla naprej. Občutek je nenavaden - kot bi bilo nekaj narobe.                                         In spet po praznini …                                   Pokazali so se hribi, v ozadju je divjala nevihta in svetloba je bila neverjetna. Čarobno!                             Do Santa Marie je še 187 km. Verjetno bodo mokri. Nadmorska višina je še vedno okoli 2000 m, zmrazilo se je in padlo je par kapelj dežja. M. teorija pravi, da je treba hitreje, da ubežiš nevihti. A kaj, ko na sicer prazni in lepi ovinkasti cesti, nikoli ne veš, katera žival je za ali pred ovinkom.                                         In potem se cesta spet zravna … in potem spet ovinki … in potem še voda in blato … in kakšna koza vmes … Dva osla pa še vedno na motorju.                                 Ko je bilo najslabše, ni nihče fotografiral … Prikaži se že enkrat Santa Maria!                 Po mraku sva uspela v centru mesta dobiti garažo in sobo. V hotelu je bilo pestro. Sprehod po mestu sva zaradi nevarnih okoliščin zaključila ekspresno hitro. V hotelski restavraciji sva naročila večerjo. Bilo je malce čudno, saj  sva bila edina gosta, a lakote to ne briga. Potem pa ni imel kdo fotografirati.         Vso noč so lajali psi. Spala sva na obroke.         22. dan     Santa Maria - San Salvador     Po napol prespani noči sledi jutranja rutina, zajtrk in pospravljanje. Pogled iz sobe pokaže drugo stran ulice. M. raziskuje inovativne inštalacijske rešitve in odkimava. Toliko nasprotujočih si podob, kot jih ponujajo manjša argentinska mesta, njihove ulice in hoteli, bi kje drugje težko našli. Pogled z balkona na drugi strani stopnišča se odpira na gradbišče. Predmeti v recepciji med sabo tekmujejo za pozornost. Šefica tudi. (Bilo bi neprimerno, če bi povedala, da si je sinoči v recepciji sušila lase, zjutraj pa urejala nohte …) Garaža je v drugi stavbi na koncu ulice. Ko odhajava, delavci na gradbišču delajo, M. pa komentira, da s stroji res ne pretiravajo. Večino dela morajo opraviti ročno.                                           Jutranji makadam, pritlična šola (kot povsod), pobeljena katoliška cerkev in most čez reko Santa Maria; to so podobe vsakdanjega življenja. Na glavni cesti je spet asfalt. Samo posamezne hiše izstopajo z urejenostjo in ograjami. Za temi ograjami je verjetno bistveno drugače kot pri večini …                                     Santa Maria je mesto na nadmorski višini 1800 m. Leži na obrežju istoimenske reke, kjer so tudi predkolumbijske ruševine. Tu je bilo eno glavnih naselij Indijancev Diaguita iz plemena Yocavils. V naselju Amaicha del Valle je Muzej Pachamama. Pachamama je njihovo božanstvo, ki pomeni zemljo ali mater. S prihodom Špancev in s spreobračanjem v  krščanstvo je to božanstvo začela nadomeščati Devica Marija. Ponekod na severozahodu Argentine pa meseca avgusta še vedno izvajajo Pachamama rituale. Ni časa za oglede, ni časa za muzej … greva proti San Salvadorju.                     S ceste je videti koruzo, trte, tobak, kaktuse, cvetoče grme, pa tudi veliko nanosov kamenja, peska, blata. Posamezne večje in manjše vinske kleti so urejene v različnih stilih in vabijo obiskovalce. Turistov na vinski cesti žal ni videti prav veliko. Izmenjujejo se prizori reklam in revščine. Tudi vreme je kislo, rahlo prši. Ob vsem tem ne sme manjkati policijska kontrola - na obeh voznih pasovih - in po naselju Cafayate še ena, resno organizirana. Potem pa spet praznina.                                                     Quebrada de Cafayate, imenovana tudi Quebrada de las Conchas je naravni rezervat. Ta spektakularna soteska je področje slikovitih tvorb v prevladujočih rdečih barvnih tonih. Skozi sotesko teče reka Las Conchas. Turisti se lahko sprehajajo med kamninami in se vzpenjajo po stenah. Sedimentne kamnine so ponekod v plasteh tudi različnih barvnih odtenkov. Nekateri to sotesko primerjajo z Grand Canyonom in pokrajinami Utaha. Ne morem primerjati, ker tam še nisem bila. Med nenavadnimi tvorbami izstopajo t.i. Obelisk, Hudičevo grlo in Amfiteater, kjer je baje včasih možno prisostvovati obredom na čast Pachamame (verjetno bolj v turistične kot pa religiozne namene?!). Tu so odkriti številni fosilni ostanki - fosilne žabe, sledovi dinozavrov, fosilne ribe … pred približno petnajstimi milijoni let naj bi bilo tukaj morje.  Tudi midva - dva živa fosila - sva se ustavila za (hiter) ogled.                           Potem ne veš več, kaj bi gledal. M. pravi, da je itak najlepše gledati z motorja. To je njegova perspektiva ...                                                                     Začelo je deževati. Poskusila sva ubežati dežju. Še dobro, da sva mimo rdečega peska in blata. M. je presenetil s postankom za kosilo. Če bo dež, bo pač dež, vsaj lačna ne bova.  (Logično.) Potem je peš naredil obvoz do vhoda.                             Prostor in hrana sta stvar okusa. (Sama sem ostala lačna. Če v Argentini naročiš dobro zapečeno meso, imaš dve možnosti. V boljših restavracijah ti bodo povedali, da oni tega ne delajo. V navadnih ti bodo rekli, da ni problema, seveda, dobil pa boš … recimo temu rožnato, čeprav je bilo krvavo!)                                                                             Mesto Salta je po velikosti sedmo mesto v Argentini. Ima približno 620.000 prebivalcev. Leži 1150 m nad morjem, v vznožju gorovja Andi. Iz mesta na hrib San Bernardo se lahko pride tudi z žičnico. Hrib je priljubljena turistična razgledna točka. (Seveda nisva imela časa …) Tu je bila tudi etapa na progi relija Dakar; leta 2016 se je začel 2. januarja v Buenos Airesu in potekal skozi Argentino in Bolivijo. Tudi dve leti pred tem je že potekal tukaj. Salto sva videla samo od daleč. Šla sva v manjše mesto San Salvador.                               Dobila sva slab, a poceni hotel z dobro garažo. Nisva izbirala, ker je bila že tema. V recepciji je bila starejša gospa, ki je rekla, da ima sobe, a morava zjutraj ob 7. uri že ven, ker imajo praznik in potem ne bo čistilk. Mislila sem, da mogoče slabo razumem, pa sem prosila, če lahko ponovi in se ji opravičevala, ker znam slabo špansko. Rekla je, da ni problema, ona pa ne zna portugalsko. Mislila je, da sem iz Brazilije. Potem sva se nasmejali in se dogovorili za odhod ob 8. uri.     Hitro sva šla ven, a ni bilo nič odprto, razen trgovine z motorji …in pekarne. Bolje kot nič. Pa še nov sistem sva spoznala - plačaš šefu pri blagajni, da ti listek, da si plačal, in stojiš v vrsti.  M. je rekel, da bi še stal v vrsti. Prodajalka je bila zelo lepa … Pa ni bilo nevarnosti. Mudilo se je in strah ga je bilo po temi do hotela. Seveda tega ni priznal. Zaradi slabo osvetljenih ulic se nisva počutila najbolj varno. Le trgovina z motorji je bila dobro osvetljena.         Jutri greva v Čile!   (konec 3. dela)                
    • raza
      Čekiraj TPS senzor.
    • MilanMS
      Sem uredil, hvala za pomoč...  
    • Quest
      Še tole maznem. Diši za znoret.  
    • XL varadero
      Ja menjaval letos pred 1500 km svečke, filter... in sem tudi pomislil če bi bil tukaj vzrok, vendar se mi je zgoraj omenjeno dogajalo že pred menjavo, saj sem mislil da bo z menjavo filtra, svečk tudi to izginilo, žal ni bil to vzrok. 🥴🤔☹️
  • Similar Content

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!