Jump to content

KTM 1290 Super Duke ( R 2014 in GT 2016)


Cufa
DAMI34
Message added by DAMI34

Recommended Posts

pred 34 minutami, DAMI34 pravi:

matr kako lepo poje :D

 

 

Ta preluknjan plehnat zvok ti je všeč? Meni pa niti najmanj ne. Če bi bili vsi enaki, bi vsi vozili iste motorje :P

Link to comment
Share on other sites

Da. Čist mal mi je prišlo, sam ne okrog govort :P

 

Link to comment
Share on other sites

Kar se mene tiče, je tole najboljši upgrejd na SDGT 2019 :D

54457952_10210790987889841_781918145064468480_n.thumb.jpg.5767e4a0509abe47e96f9b5987f13c31.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

tole je blo tut men vsec ko sm vidu... samo.... odpiranje je pa zelo zelo mehko tako da sva se z prodajalcem sprasevala koliko casa bo to drzalo.

Link to comment
Share on other sites

pred 11 minutami, gasperX pravi:

tole je blo tut men vsec ko sm vidu... samo.... odpiranje je pa zelo zelo mehko tako da sva se z prodajalcem sprasevala koliko casa bo to drzalo.

EU quality

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Še mal pa bova na 50.000km

59359871_2178166832252808_7654401766158499840_n.jpg.1ce77bae59fc374ed4ddc02dc7cac254.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

KTM je izdal posodobitve vzmetenja za SDGT , tudi za letnike 2016-2018

https://www.fastbikesmag.com/2019/05/27/ktm-releases-digital-upgrade-for-super-duke-gt-leccy-suspension/?fbclid=IwAR2Y2ZVpyQbX1nGQlLRMlR_U5a0W97ASVRnqcEfrVuM8RKLQJzBbRYeTmHU

The future isn’t as good as it used to be. We’ve not got flying cars, holidays on Mars, or chicken dinners in a pill just yet. But KTM has brought out a little taste of the Bright New World that awaits us, with a digital suspension upgrade for the 2016-18 Super Duke GT.

Essentially, the firm has honed and improved the ECU programming for the WP semi-active suspension package. And rather than just giving it to 2019 buyers, the firm has managed to make it available as a free digital upgrade – all you need to do is get along to the dealer and pay half an hour labour for the download and test.

According to KTM, “The reaction, response and accuracy of the semi-active suspension has been drastically improved, with software development moved completely inhouse to KTM. New algorithms now see triple the number of damping curves than previously available, meaning the bike’s ECU has less calculations to do in rapidly creating a ride quality to match the current surface.

Link to comment
Share on other sites

Bentiš, tole moram nabaviti :)

 

IMG_20190604_091442.jpg

IMG_20190604_091433.jpg

Link to comment
Share on other sites

Danes bil pri Selesu. 

Naložili novo motorno elektroniko, sedaj moped pri 3000 obratih ne cuka in je spodaj bolj polikan, kviki je hitrejši, vzmetenje se pa najbolj pozna, saj je moped v vseh režimih bolj miren. Skratka qul.

Predvsem pa pohvale Selesu in fantom. Cca 1 uro dela so častili :)

ostalo pa časti Ktm, v sklopu posodobitev.

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, luxsa pravi:

Jajca,kup bmw.

Samo što nije :)

 

Link to comment
Share on other sites

Ob 5. 6. 2019 ob 16:56, Vito23 pravi:

Kaoswakija versys more kupit!!

 

Link to comment
Share on other sites

A kdo ve zakaj ni novih gt 2019 nič v salonih?So tako prodajni ali je kje drugje težava?

Link to comment
Share on other sites

pred 16 urami, johan pravi:

A kdo ve zakaj ni novih gt 2019 nič v salonih?So tako prodajni ali je kje drugje težava?

zakaj jih ni? Ker ga moraš naročiti, ne prodaja se količinsko kot ostali modeli in trgovec noče zaloge verjetno. Salona sta pa 2. 

Seles vem da ima enega iz prve serije v salonu, drugače pa ga ni problem naročiti. Če bi ga pa hotel pogledati ima Seles enega (vsaj v torek je bil) na servisu. (oziroma v delavnici ampak registriran)

Link to comment
Share on other sites

Ti je Seles boljši serviser kot primorci? Sem bil prepričan najprej, da ima Axle vse to čez tle pri nas samo sem pri prvem servisu potem videl, da ni tako. Če ga že moram nekam peljat in čakat je pa potem vseeno kam grem.

Link to comment
Share on other sites

pred 14 urami, rkasteli pravi:

Ti je Seles boljši serviser kot primorci? Sem bil prepričan najprej, da ima Axle vse to čez tle pri nas samo sem pri prvem servisu potem videl, da ni tako. Če ga že moram nekam peljat in čakat je pa potem vseeno kam grem.

s primorskim servisom ima kar nekaj ljudi slabe iskušnje. Na hitro ti lahko samo 2 motosvetovca naštejem. Baje so precej šlampasti, ko omeniš večji KTM moped se kar nekaj izogibajo itd...Ne nima nič Axle z njimi, vsaj kar vem. Na primorskem hudo šepa tale del, kajti s prodajo bi moralo biti povezano tudi vzdrževanje, saj tako lahko hitro izgubijo kupce.

Jaz sem mojega vozil k Mihatu, ampak on ni več pooblaščen. Šraufa pa še, kar vem. Zato sem se dogovoril s Selesom in do sedaj sem bil že 3x pri njih (vpoklic, servis, servis) in sem z njimi zadovoljen. Kar se dogovorim to drži, to uredijo in tudi odnos do dela se mi zdi profesionalen.

Moja beštja ima RD čez par dni, bo 50.000 km dopolnila :D

ps v tej temi je kar nekaj informacij o prodajni podpori in servisih

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ob 7. 6. 2019 ob 14:38, DAMI34 pravi:

zakaj jih ni? Ker ga moraš naročiti, ne prodaja se količinsko kot ostali modeli in trgovec noče zaloge verjetno. Salona sta pa 2. 

Seles vem da ima enega iz prve serije v salonu, drugače pa ga ni problem naročiti. Če bi ga pa hotel pogledati ima Seles enega (vsaj v torek je bil) na servisu. (oziroma v delavnici ampak registriran)

Prva serija mi ne sede.Za ta denar bi vseeno raje zadevo videl prej v živo prej ko se naroči.Da pa si morem ogled prilagajat tako,da je možen ogled motorja takrat ko ga nekdo pripelje na servis pa se mi zdi neresno od prodajalcev.Se ne čudim,da so prodajne st. potem takšne kot so.

Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami, johan pravi:

Prva serija mi ne sede.Za ta denar bi vseeno raje zadevo videl prej v živo prej ko se naroči.Da pa si morem ogled prilagajat tako,da je možen ogled motorja takrat ko ga nekdo pripelje na servis pa se mi zdi neresno od prodajalcev.Se ne čudim,da so prodajne st. potem takšne kot so.

saj ni na ogled, ampak je na servisu. Jaz sem slučajno bil tam, pa sem si ga ogledal. 

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, DAMI34 pravi:

saj ni na ogled, ampak je na servisu. Jaz sem slučajno bil tam, pa sem si ga ogledal. 

Super. To je tako kot bi čevlje kupil v škatli. 😂

Link to comment
Share on other sites

pred 7 minutami, hajamoto pravi:

Super. To je tako kot bi čevlje kupil v škatli. 😂

Vsak ve zase, do sedaj sem vse mopede kupil v škatli, niti enega nisem odvil prej :)

 

Link to comment
Share on other sites

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

Vsak ve zase, do sedaj sem vse mopede kupil v škatli, niti enega nisem odvil prej :)

 

Ima se...moze se...

Link to comment
Share on other sites

GT zmagu, tralalaalala :P

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



  • Similar Content

    • Vito23
      By Vito23
      @DAMI34 tole bi mogu kupit
      Jaz pa razmišljam o KLE500 za malo po gmajni.
       
      https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15007409&display=KTM KTM 790 Adventure R Rally 2020
    • IZTOK
      By IZTOK
      Pozdravljeni,
      nekako že od lani poleti sem iskal primeren offf road oziroma hard enduro motor. Ker že imam Yamaho Super Tenere za po cesti je prišel ta drug edino v poštev rabljen. Iskal sem 4T motor KTM ali Yamaha. Yamahe WR 450 F nisem našel v stanju, da bi jo bilo vredno kupit, sem pa zato našel KTM EXC 530 Six Days letnik 2009 s tem da je bil nov kupljen leta 2010. Sem tretji lastnik. Motor ima seveda vse dokumente za registracijo in je tudi že bil registriran. Ohranjen je zelo dobro in ima skupno 248 ur. Malo sem bil sicer skeptičen glede ur ampak se je izkazalo, da je bil na večjem popravilu leta 2016 ko je imel 180 ur in je vpisano v servisno knjigo. Tudi serviser se spomni prvega lastnika in tega popravila tako da bo kar držalo. Prvotni lastnik je motor vzdrževal vzorno, kljub temu pa mu je zaradi loma plastičnega zobnika, ki poganja oljne črpalke motor leta 2016 pri 180 urah malo zaribal. Menjani so bili bat, ojnica, ležaji motorne gredi, celotna oljna črpalka ( oziroma vse tri ) z pogonskimi zobniki, cilinder pa je bil obnovljen.
      Že ob temeljitem ogledu mi je bilo jasno, da bo treba nekatere zanemarjene sklope obnovit. Trenutno je motor deloma razstavljen in se obnavlja. Odločil sem se, da bom čim več napravil sam, saj imam vso potrebno orodje razen določenih specialnih orodij.
      I. Faza
      Zadnje kolo, verižniki, veriga, zadnja zavora, PDS ležaji in puše, vodila verige
      KTM je trenutno podrt do motorja. V zadnjem kolesu sem menjal ležaja, puše in tesnila oziroma sem kar nabavil celotni servisni kit, ker je ceneje kot če kupuješ posamično. Sicer so bili ležaji še brez zračnosti a so se že težje vrteli. Tesnila in puše pa so bile obrabljene. Ležaje so mi zamenjali v moto mehanični delavnici, ker se meni res ne splača nabavljat izvlečnega orodja, ko to potrebujem enkrat na par let. Če pa to počneš na silo z kladivom in izbijačem pa lahko poškoduješ ležajna ohišja v pestih in posledično je takšno pesto neuporabno. Zadnje kolo ima tudi že nov verižnik, original KTM Six Days, ki ima zunanji obod jeklen, sredico pa iz aluminija.
      Amortizer in nihajka sta pri Selešu. Amortizer bo temeljito servisiran z menjavo obrabljivih delov ( servisni kit ), na nihajki pa je potrebno zamenjat spodnjo pušo vpetja amortizerja. Obojega sam ne morem narediti, ker so potrebna posebna orodja. Igličasti ležaji vpetja nihajke v okvir motorja so v odličnem stanju. Zamenjal bom samo tesnila ( so še funkcionalna a stanejo nova vsega 8 EUR ), vse lepo namazal in bo kot novo. Nabavil sem že tudi nov prednji verižnik skupaj z vijakom in podložko ter oba vodila verige. Menjal pa bom tudi tesnilo, O-ring in pušo na pogonski gredi menjalnika.
      V zadnji zavorni čeljusti bom menjal tesnila zavornega bata, manšete vodil in vzmetne pločevine. Sledi še nekaj drobnarij, kot so gumijasti blažilniki za pritrditev izpušnega sistema, nekaj vijakov itd. S tem bo zadnji del motorja popolnoma obnovljen.
      Medtem sem se pozabaval z merjenjem kompresije in preverjanjem zračnosti ventilov. Kompresija je po tovarniških specifikacijah, ventili pa so bili malenkost tesno nastavljeni. Trenutno čakam na nove podložke. So pa debeline podložk med 2,50 do 2,65 mm kar pomeni, da so ventili še dobi in še niso Izrabljeni na ležiščih. Ko zlezejo tja proti 2,00 mm pa je konec in je potrebno obnovit glavo motorja.
      Pa še nekaj slikic. Motor je trenutno v delovni sobi v hiši , ker je v garaži premrzlo. Jebi ga, ko gradiš hišo vedno kje mimo usečeš in pač ni ogrevanja v garaži. Ampak umazanih dela, kot so menjava olja ali antifriza v hiši seveda odpadejo, bo potrebno počakat, da bo topleje. Periferijo pa lahko tule porihtam, saj ni veliko umazanije. Rezervoar pa je v garaži, ker bencina pa ne voham rad
      Več pa naslednjič, ko prispejo še neki deli in ko bo nared amortizer in nihajka.
       



    • supermoto00
      By supermoto00
      Tukaj izveste vse o nas, naših aktivnostih, motorjih, izletih, obiskih večjih moto dogodkov, KTM Family Florball Teamu, sponzorjih...

      - http://www.facebook.com/pages/Ziri-Slovenia/KTM-Family-Ziri/185717619599

    • Kmet2
      By Kmet2
      Ne bi bilo slabo za po teren 
    • DAMI34
      By DAMI34
      Baje prihaja v sezoni 2015
       

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!