Jump to content

KTM 1290 Super Duke ( R 2014 in GT 2016)


Cufa
DAMI34
Message added by DAMI34

Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DAMI34

    584

  • Kmet2

    109

  • Lipstick

    66

  • UnionJack

    65

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tako.... Dami je enmal žalosten ampak mislm, da bo hmal najdu nadomestilo, da se potolaži, men se pa smeje kot majhnemu otroku. 😁 Po 5ih letih na 690 malčku je prišel čas za stopničko višje in ta

takole, letos sem božično jelko že okrasil  

Še mal pa bova na 50.000km

Posted Images

pred 10 urami, luxsa pravi:

Spet nova kubatura,spet so vas nafukal.

Vsi motorji KTM 1290 imajo že ves čas 1301 ccm.  Ne sodi KTMa po BMWju, ki mu vsake par let dodajo en štamperle. :naughty:

Edited by Frenk 67
Link to post
Share on other sites
pred 14 urami, killerade pravi:

Jo, nekateri so ga že testirali, jaz sem nakaj slik videl, precej prenovljen bo.

pred 13 urami, luxsa pravi:

Spet nova kubatura,spet so vas nafukal.

Ja to bo ja...

Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Frenk 67 said:

ki mu vsake par let dodajo en štamperle.

Tud po 0,3 se pocas liter nabere.😁

17 minutes ago, DAMI34 said:

Ja to bo ja...

Ne se sekirat,sej bos itak nouga kupu. 

Link to post
Share on other sites
pred 2 urami, luxsa pravi:

Tud po 0,3 se pocas liter nabere.😁

Ne se sekirat,sej bos itak nouga kupu. 

SD pride 2020, Gt kako leto ali dve kasneje

Link to post
Share on other sites
pred 4 minutami, luxsa pravi:

No,takrat znam pa tudi jaz kupit GT ja, drug teden sem v Minkenu pa bom sel mal v KTM stacuno sline cedit.😁

Ta novega SD še ne bo v štacuni

Link to post
Share on other sites
Ob 6. 6. 2019 ob 21:38, johan pravi:

A kdo ve zakaj ni novih gt 2019 nič v salonih?So tako prodajni ali je kje drugje težava?

tule ga imaš pri Selesu, pravkar gledam na FBju

Zvrcni pa se dogovori, mogoče je celo testni

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Peljal včeraj zgornjo beštjo.

1. kviki gori doli, samo zabiješ, krajši hod od mojega in manj klonkast, bolj natančen, deluje res lepo

2. vzmetenje, očitno ga še niso posodobili, moj mi je bolj všeč

3. krmilo obvezno prestaviti naprej, defolt pozicija mi ne sede

4. televizija...fak kera televizija :D

5. gume, kurac od angel gt (qurac zaradi oblike, ne oprijema)

ostalo isto, oziroma ok šipca boljša in odriv zraka nekoliko boljši, pa predalčki spredaj, agregat, ne čutim razlike, oziroma mi je bolj všeč moj s krajšim prvim verižnikom in ESE donglom. 

ampak...sem si ga zacahnal za naslednji moped :D

 

Link to post
Share on other sites
pred 55 minutami, DAMI34 pravi:

Peljal včeraj zgornjo beštjo.

1. kviki gori doli, samo zabiješ, krajši hod od mojega in manj klonkast, bolj natančen, deluje res lepo

2. vzmetenje, očitno ga še niso posodobili, moj mi je bolj všeč

3. krmilo obvezno prestaviti naprej, defolt pozicija mi ne sede

4. televizija...fak kera televizija :D

5. gume, kurac od angel gt (qurac zaradi oblike, ne oprijema)

ostalo isto, oziroma ok šipca boljša in odriv zraka nekoliko boljši, pa predalčki spredaj, agregat, ne čutim razlike, oziroma mi je bolj všeč moj s krajšim prvim verižnikom in ESE donglom. 

ampak...sem si ga zacahnal za naslednji moped :D

 

Oblika gume? Zaradi vožnje naravnost in preizkušnja zmogljivosti oziroma pospeška? 

Ker podobno sem videl, ko sem šel preizkusiti fokus este, kjer so bile pogonske gume skoraj na žicah in položaj sedeža za ležanje. Ker so znalci samo naravnost gonili v supermen stilu (ležanje za volanom z iztegnjeno roko). 

  • Haha 2
Link to post
Share on other sites
pred 51 minutami, Borutt pravi:

Oblika gume? Zaradi vožnje naravnost in preizkušnja zmogljivosti oziroma pospeška? 

Ker podobno sem videl, ko sem šel preizkusiti fokus este, kjer so bile pogonske gume skoraj na žicah in položaj sedeža za ležanje. Ker so znalci samo naravnost gonili v supermen stilu (ležanje za volanom z iztegnjeno roko). 

da oblika (izrabljene niso bile), angel GT ima nižjo parabolo, pa je bolj lesena/počasna ( s prvo pridem celo do roba), sem že pozabil kako je "smotana" in kok je SF+ ter ToF fajn za prelaganje in v lahkotnosti vodljivosti in to kljub temu da ima prva moja SF+ že 9kkm in je trikotna.

Pospeškov nisem testiral, ker ni razlik(oziroma imata oba enako zadnjo posodobitev softwerja), je pa spodaj "štandard" brez ESE bolj zamorjen. Lepše diha, če je loputa v avspuhu stalno odprta kot pri mojem. Tak al tak, bo, če bom menjal, najprej nameščen dongl.

 

Link to post
Share on other sites
pred 59 minutami, DAMI34 pravi:

da oblika (izrabljene niso bile), angel GT ima nižjo parabolo, pa je bolj lesena/počasna ( s prvo pridem celo do roba), sem že pozabil kako je "smotana" in kok je SF+ ter ToF fajn za prelaganje in v lahkotnosti vodljivosti in to kljub temu da ima prva moja SF+ že 9kkm in je trikotna.

Pospeškov nisem testiral, ker ni razlik(oziroma imata oba enako zadnjo posodobitev softwerja), je pa spodaj "štandard" brez ESE bolj zamorjen. Lepše diha, če je loputa v avspuhu stalno odprta kot pri mojem. Tak al tak, bo, če bom menjal, najprej nameščen dongl.

 

Razumem. Sama guma ima takšno obliko in jo niso drugi preoblikovali.

Tiste eko zadeve samo sranje delajo. Moj prejšnji motor ni imel tega in je lepše delal pri majhnem gasu.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!