Jump to content

KTM 1290 Super Duke ( R 2014 in GT 2016)


Cufa
DAMI34
Message added by DAMI34

Recommended Posts

pred 10 urami, luxsa pravi:

Spet nova kubatura,spet so vas nafukal.

Vsi motorji KTM 1290 imajo že ves čas 1301 ccm.  Ne sodi KTMa po BMWju, ki mu vsake par let dodajo en štamperle. :naughty:

Edited by Frenk 67
Link to comment
Share on other sites

pred 14 urami, killerade pravi:

Jo, nekateri so ga že testirali, jaz sem nakaj slik videl, precej prenovljen bo.

pred 13 urami, luxsa pravi:

Spet nova kubatura,spet so vas nafukal.

Ja to bo ja...

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Frenk 67 said:

ki mu vsake par let dodajo en štamperle.

Tud po 0,3 se pocas liter nabere.😁

17 minutes ago, DAMI34 said:

Ja to bo ja...

Ne se sekirat,sej bos itak nouga kupu. 

Link to comment
Share on other sites

pred 39 minutami, luxsa pravi:

Tud po 0,3 se pocas liter nabere.

 

Se vid, da si gorenc. Pr nas je štamprle 0,5. :D

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, luxsa pravi:

Tud po 0,3 se pocas liter nabere.😁

Ne se sekirat,sej bos itak nouga kupu. 

SD pride 2020, Gt kako leto ali dve kasneje

Link to comment
Share on other sites

pred 4 minutami, luxsa pravi:

No,takrat znam pa tudi jaz kupit GT ja, drug teden sem v Minkenu pa bom sel mal v KTM stacuno sline cedit.😁

Ta novega SD še ne bo v štacuni

Link to comment
Share on other sites

Ob 6. 6. 2019 ob 21:38, johan pravi:

A kdo ve zakaj ni novih gt 2019 nič v salonih?So tako prodajni ali je kje drugje težava?

tule ga imaš pri Selesu, pravkar gledam na FBju

Zvrcni pa se dogovori, mogoče je celo testni

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Peljal včeraj zgornjo beštjo.

1. kviki gori doli, samo zabiješ, krajši hod od mojega in manj klonkast, bolj natančen, deluje res lepo

2. vzmetenje, očitno ga še niso posodobili, moj mi je bolj všeč

3. krmilo obvezno prestaviti naprej, defolt pozicija mi ne sede

4. televizija...fak kera televizija :D

5. gume, kurac od angel gt (qurac zaradi oblike, ne oprijema)

ostalo isto, oziroma ok šipca boljša in odriv zraka nekoliko boljši, pa predalčki spredaj, agregat, ne čutim razlike, oziroma mi je bolj všeč moj s krajšim prvim verižnikom in ESE donglom. 

ampak...sem si ga zacahnal za naslednji moped :D

 

Link to comment
Share on other sites

pred 55 minutami, DAMI34 pravi:

Peljal včeraj zgornjo beštjo.

1. kviki gori doli, samo zabiješ, krajši hod od mojega in manj klonkast, bolj natančen, deluje res lepo

2. vzmetenje, očitno ga še niso posodobili, moj mi je bolj všeč

3. krmilo obvezno prestaviti naprej, defolt pozicija mi ne sede

4. televizija...fak kera televizija :D

5. gume, kurac od angel gt (qurac zaradi oblike, ne oprijema)

ostalo isto, oziroma ok šipca boljša in odriv zraka nekoliko boljši, pa predalčki spredaj, agregat, ne čutim razlike, oziroma mi je bolj všeč moj s krajšim prvim verižnikom in ESE donglom. 

ampak...sem si ga zacahnal za naslednji moped :D

 

Oblika gume? Zaradi vožnje naravnost in preizkušnja zmogljivosti oziroma pospeška? 

Ker podobno sem videl, ko sem šel preizkusiti fokus este, kjer so bile pogonske gume skoraj na žicah in položaj sedeža za ležanje. Ker so znalci samo naravnost gonili v supermen stilu (ležanje za volanom z iztegnjeno roko). 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

pred 51 minutami, Borutt pravi:

Oblika gume? Zaradi vožnje naravnost in preizkušnja zmogljivosti oziroma pospeška? 

Ker podobno sem videl, ko sem šel preizkusiti fokus este, kjer so bile pogonske gume skoraj na žicah in položaj sedeža za ležanje. Ker so znalci samo naravnost gonili v supermen stilu (ležanje za volanom z iztegnjeno roko). 

da oblika (izrabljene niso bile), angel GT ima nižjo parabolo, pa je bolj lesena/počasna ( s prvo pridem celo do roba), sem že pozabil kako je "smotana" in kok je SF+ ter ToF fajn za prelaganje in v lahkotnosti vodljivosti in to kljub temu da ima prva moja SF+ že 9kkm in je trikotna.

Pospeškov nisem testiral, ker ni razlik(oziroma imata oba enako zadnjo posodobitev softwerja), je pa spodaj "štandard" brez ESE bolj zamorjen. Lepše diha, če je loputa v avspuhu stalno odprta kot pri mojem. Tak al tak, bo, če bom menjal, najprej nameščen dongl.

 

Link to comment
Share on other sites

pred 59 minutami, DAMI34 pravi:

da oblika (izrabljene niso bile), angel GT ima nižjo parabolo, pa je bolj lesena/počasna ( s prvo pridem celo do roba), sem že pozabil kako je "smotana" in kok je SF+ ter ToF fajn za prelaganje in v lahkotnosti vodljivosti in to kljub temu da ima prva moja SF+ že 9kkm in je trikotna.

Pospeškov nisem testiral, ker ni razlik(oziroma imata oba enako zadnjo posodobitev softwerja), je pa spodaj "štandard" brez ESE bolj zamorjen. Lepše diha, če je loputa v avspuhu stalno odprta kot pri mojem. Tak al tak, bo, če bom menjal, najprej nameščen dongl.

 

Razumem. Sama guma ima takšno obliko in jo niso drugi preoblikovali.

Tiste eko zadeve samo sranje delajo. Moj prejšnji motor ni imel tega in je lepše delal pri majhnem gasu.

Link to comment
Share on other sites

ne zaupaj garminu :D oziroma test vodotesnosti kufrov

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!