Jump to content

KTM 1290 Super Duke ( R 2014 in GT 2016)


Cufa
DAMI34
Message added by DAMI34

Recommended Posts

pred 54 minutami, Loba pravi:

Se pa včasih vprašam, če se mladi sploh zavedajo kako dobri so vsi ti novi "moderni" motorji. Elektronika in vzmetenje recimo na tem GT-ju je znanstvena fantastika napram 20 let nazaj. Je pa dejstvo, da imajo zdaj posel razni inštruktorji varne vožnje, nas pa je moralo parkrat zabrisat s ceste, da nam je bilo jasno kaj delamo narobe. Glavno pa je, da zdaj vsi uživamo in da so sodobni motorji bolj varni kljub večji moči kot včasih. 

tudi s to elektroniko je snelo... :)

ni v tem problem, ni bil niti pred 20 leti...

:)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DAMI34

    582

  • Kmet2

    109

  • Lipstick

    66

  • UnionJack

    65

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tako.... Dami je enmal žalosten ampak mislm, da bo hmal najdu nadomestilo, da se potolaži, men se pa smeje kot majhnemu otroku. 😁 Po 5ih letih na 690 malčku je prišel čas za stopničko višje in ta

takole, letos sem božično jelko že okrasil  

prej in potem

Posted Images

pred 9 urami, Snečer pravi:

tudi s to elektroniko je snelo... :)

ni v tem problem, ni bil niti pred 20 leti...

:)

V praksi vsa elektronska podpora (čeprav bi to bila lahko splošna debata) daje varljiv občutek, da niti sam ne veš kdaj pretiravaš na slabi podlagi, ker pač toliko bolje pelje kar motor pred 20 leti ne bi zmogel.

A hkrati ne boš doživel, da ti rit odnese, niti zdrsne prvo kolo, pa niti prekucnil se ne boš

 

Link to post
Share on other sites
14 hours ago, DAMI34 said:

zarečenga kruha se največ poje (sm ti fouš, tiste sreče ob novem mopedu, najbrž H2SX (black navaden) ubodem)

Iskreno sm še vedno presenečen kako na hitro se je odvila ta štorija o spremembi mnenja, zaljubljenosti in nabavi. 

Me pa kr mal trže ker ga nimam pod isto streho pa ga ne morm it kr vsake tolk mal pošpegat. 😅

12 hours ago, Loba said:

Se pa včasih vprašam, če se mladi sploh zavedajo kako dobri so vsi ti novi "moderni" motorji. Elektronika in vzmetenje recimo na tem GT-ju je znanstvena fantastika napram 20 let nazaj. Je pa dejstvo, da imajo zdaj posel razni inštruktorji varne vožnje, nas pa je moralo parkrat zabrisat s ceste, da nam je bilo jasno kaj delamo narobe. Glavno pa je, da zdaj vsi uživamo in da so sodobni motorji bolj varni kljub večji moči kot včasih. 

Jst sm še pr tamladih? Wuuhhuu 😋 No pa sej sm res!
 

Drugače ima tudi moj 690 R vrhunsko, popolnoma nastavljivo vzmetenje in ni primerjave z ostalimi modeli nižjega cenovnega razreda ampak ja.... Elektronika in v tem primeru verjamem, da tudi dodatna teža nekoliko doda h temu, da je vožnja bol udobna a hkrati še vedno daje tist športni občutek.

 

Lp, Samo

Link to post
Share on other sites
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

V praksi vsa elektronska podpora (čeprav bi to bila lahko splošna debata) daje varljiv občutek, da niti sam ne veš kdaj pretiravaš na slabi podlagi, ker pač toliko bolje pelje kar motor pred 20 leti ne bi zmogel.

Meni se pa zdi, da je pojem "koliko motor zmore" bolj v domeni npr. asov v moto gp, ali pa kakšnih res ekstremnih off road rajderjev... Vse drugo so pa bolj pripovedke, ki jih lansirajo proizvajalci, da s tem kurijo domišljijo pri navadnih smrtnikih...

Na koncu je vsak sam na svojem (kakršnemkoli že) motorju. Tehnologija sama po sebi nikoli ne bo edina in najbolj zveličavna komponenta, ki ti lahko pričara užitek vožnje, izleta, potovanja, doživetja... 

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
pred 8 urami, Nightmare pravi:

Iskreno sm še vedno presenečen kako na hitro se je odvila ta štorija o spremembi mnenja, zaljubljenosti in nabavi. 

Me pa kr mal trže ker ga nimam pod isto streho pa ga ne morm it kr vsake tolk mal pošpegat. 😅

Jst sm še pr tamladih? Wuuhhuu 😋 No pa sej sm res!
 

Drugače ima tudi moj 690 R vrhunsko, popolnoma nastavljivo vzmetenje in ni primerjave z ostalimi modeli nižjega cenovnega razreda ampak ja.... Elektronika in v tem primeru verjamem, da tudi dodatna teža nekoliko doda h temu, da je vožnja bol udobna a hkrati še vedno daje tist športni občutek.

 

Lp, Samo

Boš vidu kako te bo šele utrgalo če bo lepa jesen. Naj zapade že 1x sneg. :)

Sicer pa ideja o kompletnem servisu, faceliftu in trimanju ni tok slaba za zimske vikende v garaži. Kar boš sedaj naredil boš, potem se boš samo še vozil.

Predlagam da zmontiraš Rothwailer performance stage 2 kit, ki ostrani blesavo ekologijo. Od SaS ventilov, škatle pod sedežem(več placa) in cevi ki gredo iz cilindrov. Cena ni pretirana mislim da okrog 60€. Jaz nikol nisem mel časa. Pa še sas ventilov (cena okrog 2x15€) ne rabiš potem menjat. Mltor bolje zadiha, čeprav gt skoraj ne rabi tega, a nimaš več tega sranja. Ba internetni strani rotweilwra imaš vse, od montaž, posnetkov, do nakupa.

pred 8 urami, izibajker pravi:

Meni se pa zdi, da je pojem "koliko motor zmore" bolj v domeni npr. asov v moto gp, ali pa kakšnih res ekstremnih off road rajderjev... Vse drugo so pa bolj pripovedke, ki jih lansirajo proizvajalci, da s tem kurijo domišljijo pri navadnih smrtnikih...

Na koncu je vsak sam na svojem (kakršnemkoli že) motorju. Tehnologija sama po sebi nikoli ne bo edina in najbolj zveličavna komponenta, ki ti lahko pričara užitek vožnje, izleta, potovanja, doživetja... 

iz iskušenj ti povem da se motiš.

Link to post
Share on other sites

Tole sem ze gledal ja. Sem hotel odstraniti ze pri mojem pa tega sploh nima. Ne vem zakaj. 

Dokler ne bo kaj hecalo bom pomoje pustil pri miru. Dodatne moci ne potrebujem bo pa izginilo pokanje iz izpuha ker ne bo vec doziranja zraka kar bi pa kar malo pogresal. 😁

 

Lp, Samo

Link to post
Share on other sites
pred 2 minutami, Nightmare pravi:

Tole sem ze gledal ja. Sem hotel odstraniti ze pri mojem pa tega sploh nima. Ne vem zakaj. 

Dokler ne bo kaj hecalo bom pomoje pustil pri miru. Dodatne moci ne potrebujem bo pa izginilo pokanje iz izpuha ker ne bo vec doziranja zraka kar bi pa kar malo pogresal. 😁

 

Lp, Samo

Euro 4 je to. (tvoj še ni) Kmet je odstranil na ADV 1050, katerega vozi @DinDiin. Sem njegov moped vozil pre in potem, prej je bil mrtev, potem pa ogromna razlika. Na SDGT tega ne bo zaznati, ker je itak premočen, pa na tvojem ima že dongl za flap valve in je tudi v nižjih obratih manj zamorjen.

To se splača dati, če rabiš plač pod sedežem ,ker gre kanister stran, pa recimo, da ne rabiš vsakih 30 jurjev menjat SAS ventilov (cca 30€)

Kar pa se tiče Rottweiler performance, je to dobra firma, ki se izključno posveča KTMjem in jih izboljšuje.

 

Link to post
Share on other sites

Ze, ampak imajo Duki 690 ze te zadeve. Je prostor za kanister, priprave za cevi,... Sumim, da R nima v kaksni povezavi z original Akrapovicem, drugacnim katalizatorjem in Akro mapo. 

Bom razmislil in videl kaj in kako bo v naslednji sezoni. 

 

Lp, Samo. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!