Jump to content

KTM 1290 Super Duke ( R 2014 in GT 2016)


Cufa
DAMI34
Message added by DAMI34

Recommended Posts

ampak v sladkarije si pa ulozi ni kej!! TOP! a AR auspuh se da homologirat??? Se pravicujem... Upisat v homologacijski kartoncek ?? 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 12 urami, DAMI34 pravi:

prava tema, pa čestitke in srečno, pa limaj fotke, da vidimo šminko. :D

 

Hvala. Objavim fotke takoj ko bo vse nared 😉

Link to comment
Share on other sites

pred 8 urami, gasperX pravi:

ampak v sladkarije si pa ulozi ni kej!! TOP! a AR auspuh se da homologirat??? Se pravicujem... Upisat v homologacijski kartoncek ?? 

 

AR slip on je EU road legal s papirji, čeprav naj bi bil malenkost preko meje glede glasnosti tako da so ga umaknili iz prodaje in se ta model ne da več kupiti kot EU rod legal. Gre pa za model AUSTIN RACING GP1R različico. S papirji. Bomo videli kako bo ko me ustavijo policaji oz. SENP modeli 😹
20201223_112647.thumb.jpg.1b4bae30dc0a4f4b9321268dc2f6cc7e.jpg
 

pred 12 urami, Loba pravi:

Uffff RAKETA !!!! Bravo in čestitke, ko boš pa še vse te sladkorčke zmontiral, pa daj kako fotko gor, da vidimo kako zgleda. Uživaj in še enkrat vse naj ob tvoji novi pridobitvi. 😃aja, će te pa kje na cesti srečam, te pa ziher ustavim, da si ga pogledam v živo 🤪

Hvala, fotke pa pridejo ko bodo vsi ti sladkorčki zmontirani. Če se pa kje kdaj srečamo pa kar pogumno, pocukaj za rokav 😏

Edited by killerade
Link to comment
Share on other sites

po nekaj 10000km je tudi original preglasen, preverjeno privat, brez SENPa :D

 

Link to comment
Share on other sites

Ob 7. 3. 2021 ob 5:23, killerade pravi:

AR slip on je EU road legal s papirji, čeprav naj bi bil malenkost preko meje glede glasnosti tako da so ga umaknili iz prodaje in se ta model ne da več kupiti kot EU rod legal. Gre pa za model AUSTIN RACING GP1R različico. S papirji. Bomo videli kako bo ko me ustavijo policaji oz. SENP modeli 😹
20201223_112647.thumb.jpg.1b4bae30dc0a4f4b9321268dc2f6cc7e.jpg
 

Hvala, fotke pa pridejo ko bodo vsi ti sladkorčki zmontirani. Če se pa kje kdaj srečamo pa kar pogumno, pocukaj za rokav 😏

Hvala, sm mal po dolgem casu spet pobraskal za njimi, na zalosto nimajo nic kar bi na mojega pasalo. So pa mi billi vedno vsec tako oblikovno kot zvokovno.

Mogoce sm se mal navelical mojega Remusa pa mal gledam,se posebej odkar sm slisal od kolega SMT-ja z dvemi Leovincijem, kolk ma ta motor hujsi zvok ze z db-killerji..... 

 

Nic cakam da na slike pa srecno voznjo!

Link to comment
Share on other sites

Kljub temu, da filtrov goriva se nisem dobil sem se lotil motorja. Odstranil se je rezervoar in airbox, da se je vse spodaj konkretno ocistilo, zamenjal sem ogrevane rocke z novimi, standardni zracni filter je zamenjal SprintFilter, zavaril se je en od nosilckov stranske leve luci in s peno se je zascitil rezervoar na mestih kjer so nanj pritiskali stranski spojlerji. 

Motor je bil sestavljen in stestiran, rocke delajo in napak ni. 😁

Trenutno pa je sneto prednje kolo, da dobi v torek novo gumo, scistil in namazal sem zavorne celjusti katere so pripravljene na nove ploscice ceprav trenutne presenetljivo se niso zanic, sledi menjava zavornega olja, olja sklopke in olja v stabilizatorju in je to to. Filtri goriva pa ko jih pac dobim. 

 

Lp, Samo

IMG_20210309_184850.jpg

received_498442481544659.jpeg

IMG_20210310_133604.jpg

IMG_20210310_143255.jpg

IMG_20210310_172405.jpg

Link to comment
Share on other sites

"sneak peek" 😇😉

P.S. ror (AR GP1R) je legalen oz. naj bi bil na meji legalnosti. Do nedavnega so ga prodajali s papirji, sedaj pa ne več (menda je preglasen). Bomo videli. Jaz sem ga kupil še v časih, ko se ga je dalo dobiti s papirji. 🙊

159989946_2852467261737056_3316084190675093566_n.jpg.b160368dbcda62de9c14f743672e54ad.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Fak keri lep moped :P

ps. torbica zna biti moteča, ker je preveč nazaj, je opcija obrniti? (jaz sem jo)

 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, DAMI34 said:

Fak keri lep moped :P

ps. torbica zna biti moteča, ker je preveč nazaj, je opcija obrniti? (jaz sem jo)

 

Jst mam mal dalše roke pa ne moti. 🤪

 

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

pred 7 minutami, Nightmare pravi:

Jst mam mal dalše roke pa ne moti. 🤪

 

Lp, Samo

pa manjši trebuh :D

 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, Nightmare pravi:

Takole, tablica je na motorju, prvi dan, prvi rezervoar je spraznjen in prvih 300km je za nama. 

Kaj naj rečem.... Če bo boleče samo za denarnico bo še dobro. 🤣

Ker ga lahko bolj kot ne primerjam samo z dosedanjim 690 Duke R bo za koga tole brez veze ampak v mojih očeh pa tale GT leti. Že ko menjaš na 6-7k obr/min se ti odpre nov svet, da ob višje vrtečem agregatu ne govorim.

Še vedno sem najbolj impresioniran nad samo vožnjo saj se kljub precejšnji razliki v teži pelje zelo zelo podobno lahkotno in na serpentinah proti Kočevski Reki nisem dobil občutka, da bi se kaj dosti bolj matral kot z 690. Je pa iztrelek iz ovinka zato toliko bolj..... nasmejan. 😁 Je pa na dolgih, hitrih ovinkih toliko bolj stabilen in ti vliva bistveno več zaupanja.

 

Pa da se vrnem na začetek. Takoj sem opazil, da imam na samem motorju manj prostora za noge, kar je sicer logično saj je sedež 30mm nižji in je tako dokaj težko dalj časa voziti na način, da imam prste na stopalkah kot sem navajen sicer. Po drugi strani je ročka sklopke sedaj ko sem namestil nazaj originalne kljub dolgim prstom tudi na najkrajši razdalji še vedno precej oddaljena in je v kombinacijo z njeno trdoto na daljše obdobje kar naporna. Če se ne navadim gredo nazaj kitajske ročke. Visok/dolg sem 188cm, da bo nek občutek kako je oz. ni v razmerju eno z drugim.

Sedež.... trd, zdelo. Na 690 imam že v originalu ergo PP sedež in je vrhunski tukaj se pa čuti njegova trdota. Žal je PP sedež katerega lahko kupiš za GTja ogrevan in posledično uporabniki pravijo, da je še trši tako, da to ne bo rešitev. Tolažim se s tem, da bi me ob prvi vožnji v letu rit po 300k km bolela tudi na 690ki tako, da še imam upanje, da se tu situacija in mnenje popravi.

Največja graja pa gre vetrni zaščiti. Od 60km dalje ne slišim nič drugega kot samo veter in so me po slabi uri že pošteno bolela ušesa. Šipca je sicer nastavljiva ampak na vseh pozicijah popolnoma neuporabna, kar sem izkusil že na testnem motorju katerega mi je dal Seles, zadeva se je potrdila na testni vožnji mojega GTja ampak takrat je bilo v glavi še vse kaj drugega tako, da pravi problem se je pokazal včeraj. Pri 150-160km/h je turbolenca čez rame tako huda, da je bilo v predelu vratu občutek kot, da bi me nekdo pretepal s palico. Ker ne slišim motorja sem popolnoma odvisen od števca tako glede obratov kot same hitrosti. Motor me samo opozori ko so obrati prenizki ko prijetno povibrira to je pa to. Oči so stalno na cesta-števec-cesta-števec.....

Po testni vožnji sem si mislil, da se bo zadevo dalo rešiti že samo s čepki ampak mislim, da to ne bo pravi način. Pogledujem za drugimi šipcami ampak ker je takoj 100€ plus je tole malo drag riziko, da nova ne bo nič bolša. Prvo bom samo šipco odstranil, da vidim kako je brez, 690 namreč nima nobene veterne zaščite pa tudi pribljižno veter ni tako moteč, druga opcija katero sem zasledil na internetu je podlaganje na mestu pritrditve za kar ne vem točno čemu služi ampak možno, da dovol spremeni tok zraka, da bi se ta problem znormaliziral in v najslabšem primeru bom pač kupil drugo. Ker tole zverino bi pa rad kdaj postavil tudi na AC ampak trenutno je to nemogoče. Je pa zadeva boljša, če sedim na motorju kot, da bi mel v riti štil od metle ampak tako se pač ne da vozit.

 

Pa da ne bo samo slabo.... Bremze, OMG, Na 690 imam enakO čeljust, ja samo eno, kot ima to GT ampak razlika je pa kot noč in dan. Ne vem kako je z original Brembo ploščicami ker sem ga vozil premalo ampak sedaj ko so spredaj in zadaj namontirane Moto-Master na še vedno originalnih diskih je tole kar bolano. Sem se moral konkretno adaptirat na motor, da sem prilagodil stisk same ročice. Spust na Osilnico je kar dolg, skupaj z motorjem tudi nisva najlažja in nič kaj dosti mu nisem prizanašal pa so konkretno držale od prvega do zadnjega ovinka. In to 3x. 😇

 

Vzmetenje.... Prav tako vrhunsko. Za 1x imam še premalo kilometrine, da bi pokomentiral razliko med Street in Sport ampak v obeh primerih na relativno polikani cesti brez pripomb, zelo stabilno na pospeševanju, dolgih hitrih ovinkih kot kratkih počasnih, lepo pobira neravnine, skratka TOP. Je pa opazna razlika ko preklopiš na Confort in ta postane nekoliko mehkejši in bolj prijazen do razbolele riti in hrbtenice na dokaj zamtani cesti ob Kolpi je bilo to lepo občutiti vendar še vedno prijetno kompaktno, trdno, da se ne zibaš skozi ovinke.

 

In pa agregat 🤯😱 Norija! Spet, če bi bil navajen kakšnega polikanega japonca bi najverjetneje pokomentiral kakšno vibracijo, ne preveč tekoč tek pod 3k obr/min v 5., 6. prestavi ampak, ker nisem in ker sem zadnjih 40k km naredil na velikem singlu je tole tekoče kot puter. Brutalen nad 4k km ne glede na prestavo, ko ob pospeševanju v 3. začutiš, da je delo prevzel stabilizator krmila in ne več ti.... Huh, res noro dobro. Ali pa ko odpreš gas na iztopu iz zelo počasne serpentine v 2. prestavi in opaziš utripanje TCja... Da se čudovito kruzat in da se brezglavo noter. Spet je tu problem vetra, ker samega agregata razen ob močnem pospeševanju ko zaslišiš kako sesa zrak ne slišim in sem zato prisiljen, da ga stalno nekaj navijam(upam, da bodo policaji razumeli 😇) ampak ja, ko to rešim bo prfekt.

 

Torej so minusi in so plusi, so zadeve, ki so mi resnično boljše/primrnejše na 690 ampak tele norije z možnostjo potovanja je pa pomoje zelo težko presečt. Marsikateri minus se bo najverjetneje izničil sam od sebe z nabiranjem kilometrine, kondicije in prilagajanja na novo delovno okolje tako, da okoli tega se ne sekiram žal pa se pri veterni zaščiti to ne bo izničilo samo in pred kakšnim resnim izletom je to na prvem mestu samega prioritetnega seznama.

 

Aja, še poraba. 6,5l/100km. cca 2 litra več kot 690. Bom preživel. 😁

 

Pa še dokazni material

IMG_20210331_150927.thumb.jpg.ba5957f76fe248cf3d1855563b4b0c43.jpgIMG_20210331_150936_1.thumb.jpg.4ec505e3d448cb08e7a881683466547a.jpgIMG_20210331_154427.thumb.jpg.a970bed754ab37b28d9b8ac8181a064e.jpgIMG_20210331_154404.thumb.jpg.85068df5e9ba5e6edf2810cb5a93227e.jpgIMG_20210331_154632.thumb.jpg.1b725fc23a8911604f2af4dee48dd0dd.jpgIMG_20210331_154452.thumb.jpg.2c72de3655e71a925362f01ce41bb68e.jpg

 

 

 

Lp, Samo

 

Čestitke pa dosti varnih kilometrov 💪

Link to comment
Share on other sites

Rit se bo udelala, poraba bo padla, :D

 

edin kako šipco podobno kot jo ima nov model bi moral poiskati, jaz sem opazil, da se najbolje obnesejo (ne samo na gt, na vseh) take, ki so zavihane navzgor

Link to comment
Share on other sites

Kar sem gledou je več al mn vse grdo. Večje definitivno ne mislim kupovat, raje manjšo pa naj bo vetr v prsa, to me ne moti toliko. Na način kot jo ima Gen.2 za Gen.1.

Torej, kandidati:

MRA

MRA.thumb.jpg.0fa389819f12e5759d1eaf1f8fbd8dbc.jpg

 

Powerbronze

Powerbronze.jpg.570334ebb056271cfa3082186c640299.jpg

 

Lp, Samo

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Nightmare said:

Takole, tablica je na motorju, prvi dan, prvi rezervoar je spraznjen in prvih 300km je za nama. 

Kaj naj rečem.... Če bo boleče samo za denarnico bo še dobro. 🤣

Ker ga lahko bolj kot ne primerjam samo z dosedanjim 690 Duke R bo za koga tole brez veze ampak v mojih očeh pa tale GT leti. Že ko menjaš na 6-7k obr/min se ti odpre nov svet, da ob višje vrtečem agregatu ne govorim.

Še vedno sem najbolj impresioniran nad samo vožnjo saj se kljub precejšnji razliki v teži pelje zelo zelo podobno lahkotno in na serpentinah proti Kočevski Reki nisem dobil občutka, da bi se kaj dosti bolj matral kot z 690. Je pa iztrelek iz ovinka zato toliko bolj..... nasmejan. 😁 Je pa na dolgih, hitrih ovinkih toliko bolj stabilen in ti vliva bistveno več zaupanja.

 

Pa da se vrnem na začetek. Takoj sem opazil, da imam na samem motorju manj prostora za noge, kar je sicer logično saj je sedež 30mm nižji in je tako dokaj težko dalj časa voziti na način, da imam prste na stopalkah kot sem navajen sicer. Po drugi strani je ročka sklopke sedaj ko sem namestil nazaj originalne kljub dolgim prstom tudi na najkrajši razdalji še vedno precej oddaljena in je v kombinacijo z njeno trdoto na daljše obdobje kar naporna. Če se ne navadim gredo nazaj kitajske ročke. Visok/dolg sem 188cm, da bo nek občutek kako je oz. ni v razmerju eno z drugim.

Sedež.... trd, zdelo. Na 690 imam že v originalu ergo PP sedež in je vrhunski tukaj se pa čuti njegova trdota. Žal je PP sedež katerega lahko kupiš za GTja ogrevan in posledično uporabniki pravijo, da je še trši tako, da to ne bo rešitev. Tolažim se s tem, da bi me ob prvi vožnji v letu rit po 300k km bolela tudi na 690ki tako, da še imam upanje, da se tu situacija in mnenje popravi.

Največja graja pa gre vetrni zaščiti. Od 60km dalje ne slišim nič drugega kot samo veter in so me po slabi uri že pošteno bolela ušesa. Šipca je sicer nastavljiva ampak na vseh pozicijah popolnoma neuporabna, kar sem izkusil že na testnem motorju katerega mi je dal Seles, zadeva se je potrdila na testni vožnji mojega GTja ampak takrat je bilo v glavi še vse kaj drugega tako, da pravi problem se je pokazal včeraj. Pri 150-160km/h je turbolenca čez rame tako huda, da je bilo v predelu vratu občutek kot, da bi me nekdo pretepal s palico. Ker ne slišim motorja sem popolnoma odvisen od števca tako glede obratov kot same hitrosti. Motor me samo opozori ko so obrati prenizki ko prijetno povibrira to je pa to. Oči so stalno na cesta-števec-cesta-števec.....

Po testni vožnji sem si mislil, da se bo zadevo dalo rešiti že samo s čepki ampak mislim, da to ne bo pravi način. Pogledujem za drugimi šipcami ampak ker je takoj 100€ plus je tole malo drag riziko, da nova ne bo nič bolša. Prvo bom samo šipco odstranil, da vidim kako je brez, 690 namreč nima nobene veterne zaščite pa tudi pribljižno veter ni tako moteč, druga opcija katero sem zasledil na internetu je podlaganje na mestu pritrditve za kar ne vem točno čemu služi ampak možno, da dovol spremeni tok zraka, da bi se ta problem znormaliziral in v najslabšem primeru bom pač kupil drugo. Ker tole zverino bi pa rad kdaj postavil tudi na AC ampak trenutno je to nemogoče. Je pa zadeva boljša, če sedim na motorju kot, da bi mel v riti štil od metle ampak tako se pač ne da vozit.

 

Pa da ne bo samo slabo.... Bremze, OMG, Na 690 imam enakO čeljust, ja samo eno, kot ima to GT ampak razlika je pa kot noč in dan. Ne vem kako je z original Brembo ploščicami ker sem ga vozil premalo ampak sedaj ko so spredaj in zadaj namontirane Moto-Master na še vedno originalnih diskih je tole kar bolano. Sem se moral konkretno adaptirat na motor, da sem prilagodil stisk same ročice. Spust na Osilnico je kar dolg, skupaj z motorjem tudi nisva najlažja in nič kaj dosti mu nisem prizanašal pa so konkretno držale od prvega do zadnjega ovinka. In to 3x. 😇

 

Vzmetenje.... Prav tako vrhunsko. Za 1x imam še premalo kilometrine, da bi pokomentiral razliko med Street in Sport ampak v obeh primerih na relativno polikani cesti brez pripomb, zelo stabilno na pospeševanju, dolgih hitrih ovinkih kot kratkih počasnih, lepo pobira neravnine, skratka TOP. Je pa opazna razlika ko preklopiš na Confort in ta postane nekoliko mehkejši in bolj prijazen do razbolele riti in hrbtenice na dokaj zamtani cesti ob Kolpi je bilo to lepo občutiti vendar še vedno prijetno kompaktno, trdno, da se ne zibaš skozi ovinke.

 

In pa agregat 🤯😱 Norija! Spet, če bi bil navajen kakšnega polikanega japonca bi najverjetneje pokomentiral kakšno vibracijo, ne preveč tekoč tek pod 3k obr/min v 5., 6. prestavi ampak, ker nisem in ker sem zadnjih 40k km naredil na velikem singlu je tole tekoče kot puter. Brutalen nad 4k km ne glede na prestavo, ko ob pospeševanju v 3. začutiš, da je delo prevzel stabilizator krmila in ne več ti.... Huh, res noro dobro. Ali pa ko odpreš gas na iztopu iz zelo počasne serpentine v 2. prestavi in opaziš utripanje TCja... Da se čudovito kruzat in da se brezglavo noter. Spet je tu problem vetra, ker samega agregata razen ob močnem pospeševanju ko zaslišiš kako sesa zrak ne slišim in sem zato prisiljen, da ga stalno nekaj navijam(upam, da bodo policaji razumeli 😇) ampak ja, ko to rešim bo prfekt.

 

Torej so minusi in so plusi, so zadeve, ki so mi resnično boljše/primrnejše na 690 ampak tele norije z možnostjo potovanja je pa pomoje zelo težko presečt. Marsikateri minus se bo najverjetneje izničil sam od sebe z nabiranjem kilometrine, kondicije in prilagajanja na novo delovno okolje tako, da okoli tega se ne sekiram žal pa se pri veterni zaščiti to ne bo izničilo samo in pred kakšnim resnim izletom je to na prvem mestu samega prioritetnega seznama.

 

Aja, še poraba. 6,5l/100km. cca 2 litra več kot 690. Bom preživel. 😁

 

Pa še dokazni material

IMG_20210331_150927.thumb.jpg.ba5957f76fe248cf3d1855563b4b0c43.jpgIMG_20210331_150936_1.thumb.jpg.4ec505e3d448cb08e7a881683466547a.jpgIMG_20210331_154427.thumb.jpg.a970bed754ab37b28d9b8ac8181a064e.jpgIMG_20210331_154404.thumb.jpg.85068df5e9ba5e6edf2810cb5a93227e.jpgIMG_20210331_154632.thumb.jpg.1b725fc23a8911604f2af4dee48dd0dd.jpgIMG_20210331_154452.thumb.jpg.2c72de3655e71a925362f01ce41bb68e.jpg

 

 

 

Lp, Samo

 

Čestitke za tole hudo brutalno mrcino !!!! Čim več varnih km in dosti uživancije ti želim. 

Link to comment
Share on other sites

Razmišljam, da bi za začetek poizkusil tok zraka preusmeriti z raznimi spliterji kateri se sicer tlačijo na prednje odbijače avtomobilov. Ker je šipca temna bi se pomoje zadeva dobro skrila in ne bi bila vizualno zelo moteča. Seveda bi dal samo na savko stran enega pri vrhu šipce(ne vse kot je na sliki 😅) Druga opcija je rezanje/krajšanje obstoječe saj obe aftermarket opciji izgledajo dosti podobno kot bi izgledala originalna po obdelavi. Dami je dal poleg motorja še originalno prozorno in nekako ne vidim smisla, da mi v škatli ležita dve neuporabni sam pa zapravljam denar še za tretjo.

157326315_61m1oXIVeL._AC_SL1000_.thumb.jpg.81fc39bbbf95da774391c6966b2b4b98.jpg

 

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

sem imel podoben primer na MTSki. Orginal šipca mi usmrejala tok zraka, pod takim čudnim kotom v čelado, da mi je cela čelada vibrirala. Zraven nakupa MTS sem dobil tudi povišan Puig touring vizir, ki mi je usmeril tok zraka višje ampak "dihat" nisem mogel. No moja rešitev, ki mi zelo ustreza, je nizek karbonski vizir. Res da sem malo bolj usran, piha pa mi nekje v višini ramen. Ni pa moteče turbolence na čeladi. 

Nekaterim ustreza difuzor... mogoče, če bi ti ga lahko kdo posodil za probat... wind screen deflector 

Edited by mladench
Link to comment
Share on other sites

Ne, še večji vezir ne pride v upoštev že zaradi izgleda in kot si napisal vročine. 

Če se odločim bo manjši oz. skrajšan originalen. 40k km sem naredil na 690ki katera nima nikakeršne zaščite pa nekih resnih problemov nisem imel, tudi insektov sem se navadil očistit po vsaki vožnji. 😄

Tak deflektor mi tudi ni všeč in nikakor ne paše na sam motor. 😕 Tele lipe bi sprobal to je pa to.

 

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

točno, maš 2 komada vizirjev, odreži prozornega, ampak toplo priporočam zavihek. Sem opazil na veliko motorjih, kako zavihek navzgor veliko bolje deluje kot pa ravna šipca. Seveda je marsikaj odvisno od višine, drže itd..

Zavihek narediš kar z grelcem če uspe. al pa zalepiš "provizori" zavihek, da vidiš kako deluje.

Recimo na Sxu je blazna razlika med šipcama, pa so dimenzije cca 5cm razlike po dolžini, a turing je mal zavihana, pa čisto drugače odbija zrak, tudi na najnižji stopnji ne spusti vetra v brado in poleti slabše zrači, medtem ko je navadna šipca ravna in veter lepo objame čelado.

Še nekaj, mam 2 čeladi, ena je že mal pretegnenja in mi je na GTju bobnelo, druga je nova (ironman no ma nekje 30kkm) in je mir. Veter pa gre preko ramen in pod čelado, ter tam ustvari bobnenje.

To lahko poskusiš, kako se spremeni, če daš roko pod čelado nad ramo. Kar naenkrat bo tišina v čeladi.

 

Link to comment
Share on other sites

Za začetek sem naročil tele "lipe", ki naj bi delovali točno tko kot priporočaš, zavihek. Potem pa dalje. Tudi na čelado sem že pomislil ampak ni problem samo bobnenje ampak nasploh vrtinčenje zraka okoli vratu, ki je prav tako moteče tudi, če bobnenja ne bi bilo.

 

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!