Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Duke ( R 2014 in GT 2016)


Cufa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

  • 5 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Včasih souzico potočim za njim. Mi je bil pisan na kožo, sploh k pa moja prbije, k ji kako tvojo fotko pokažem: to je bil pa res najlepši motor, ki sva ga imela!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 minutes ago, DAMI34 said:

Včasih souzico potočim za njim. Mi je bil pisan na kožo, sploh k pa moja prbije, k ji kako tvojo fotko pokažem: to je bil pa res najlepši motor, ki sva ga imela!

Ma tvoja vsaj za motorje okus, če že...... 🤪

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, Nightmare pravi:

Ma tvoja vsaj za motorje okus, če že...... 🤪

 

Lp, Samo

še sam se ji včasih čudim, kak je falila pri...

A brez šale..dobro je prenesla vse brutalnosti SDGTja..v končni fazi pa je bila moč, ciklistika in pa seveda predvsem semiaktivno vzmetenje odločilna točka pri njeni izjavi. Jaz kot sopotnik, se z nepreveč razvajeno punco lahko celo strinjam. 

1. Sopotnikov sedež je dodatno oblazinjen in bolj udoben od voznikovega.

2. razdalja sedež tačke za sopotnika je v rangu najmanj ST motorjev (ne SS ampak ST)

3. user friendly agregat ne povzroča problemov sopotniku (ni đrki nabijanja, ni zabijanja ob norih pospeških, ki se zgodijo šele "olalala" ob 10k obratih, ampak je tako v street, kot v sport modu takoj moč in linearen pospešek.

4. pojemanja ob spustu plina so v mejah "normalnega. Ni premalo, ni preveč. Vsaj kar sem jaz vozil motorjev v mojem lajfu je to to.

5. vstopi v ovinke, tudi pri ostri vožnji ne zahtevajo brutalnega zaviranja, ni postavljanja na prvo gumo, ampak je ravno pravšnji pojemek, da se marskijaj da odpeljati tudi skoraj brez zavor, predvsem pa z lepo uravnoteženim motorjem. Prideš pred ovinek, dotakneš prvo, pokneš dve dol, počakaš ovinek in že odpiraš...brab, brab, pk, pk :D

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Dober posnetek. Sploh kako se vse spremeni pri "rolling startu"

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Tako, včeraj podaljšal registracijo z 18 dnevno zamudo in sva spet na cesti.

Nabavim material za servis pa ugotovim, da sem od zadnjega naredil ravno 4k km tako, da se olja v ta štart sezone ne bo menjalo. Sem pa lani jeseni ostal brez bremz in sklopke po tem ko je motor dalj časa stal. Edina logična, da je po letu in pol olje zanič. Ko sme prezračil na ročkah je sicer delalo ampak ni bilo to to. Sem se včeraj, se pravi po dveh letih od menjave zavornega olja Motul RBF660 ponovno lotil menjave. Stanje v zavorni posodici pa katastrofalno. Iz cevi je dobesedno tekel "med" glede na izgled in niti ni bilo čudno, da ni nič več delovalo. Za 1x sem uporabil enako olje, ker sem ga že imel sedaj pa ali menjava vsako leto kljub nič km ali pa bom kupil nekaj bolj "cestnega".

RBF660.thumb.jpg.6ae78644926fc24d5399faab5cf50724.jpg

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Damn kako je pa tole lahko ratalo tako olje po tako malo prevoženih🥴

Probaj kako drugo znamko,ker nisi edini,ki se mu je kaj takega zgodilo, parim sem menjal olje pa so imeli to olje in sranje se je naredilo, sicer po cca 8-9kkm, ampak nekaj je zgleda na tem olju, ali je pa za hitre intervale...

Če nimaš res hudega tempa, pomojem ni potrebe po tem olju, sploh če vsako leto menjaš, potem klasičnega 5.1 pa bo povsem ok... Jaz dajem 5.1motul in deluje bp, tudi kolegom ,ki so na cesti IOMTT style, deluje 5.1 bp...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj zavorno olje je staro 2 leti in ima za sabo slabih 10k km. Je pa res, da imam v garaži zelo vlažno. Tudi na zgornji strani membrane je kar stala voda tako, da del krivde je zagotovo tukaj.

Sem naročil novo membrano in pokrov v kolikor je mogoče kaj poškodovana saj na sklopki in zadnji bremzi v rezervoarju ni bilo svinjarije a vseeno ni bilo od njih nobenega efekta in je bilo olje, ki je prihajalo skozi nipel zelo motno.

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima mogoče kdo idejo kje dobiti tole membrano?

image_2023-04-19_105800198.png.a85324fe1d4a8380da8bc90344a29ae3.png

 

V originalu je skupaj s posodico katere ne rabim in je dobrih 40€, iz tujine samo zadeva na sliki skupaj s poštnino 30€. Obstaja cenejša opcija?

Hvala

 

Lp, Samo

Popravljeno . Popravil Nightmare
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz bi dal tudi 4.0 olje, ker je manj hidroskopično. Pojav vode na zgornji strani membrane (kapljice) je skoraj normalen pojav kondenza, vsaj tako je tudi pri mojem ktm in husi. Na posodici zavorne tekočine, sklopka je k sreči na zajlo :D Me pa pokrov zareze, da se tut lufta in tam steče potem mimo, sem najprej mislil, da olje pušča, nato pa ugotovil, da je kondenz. 

Ker se gre za Brembo zavore, mislim, da imajo enake ducatiji, mogoče se pri njih najde gumica/membrana.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motul RBF660 je DOT 4.0 tako, da tukaj nimam kaj. Samo napis Racing bom naslednjič spustil.

Vem za zarezice in da je nekaj vlage notri normalno ampak membrana vseeno na mestih kjer gredo skozi vijaki izgleda nekoliko pretegnjena in tam lahko, da pride "pre"več vlage v šalčko. V glavnem, za 1x je rešeno. To sezono bo tudi to olje še zdržalo potem pa nekaj bolj standardnega.

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko gledam avstralske norce MAD TV, majo včasih brozgo not. Ravno zadnjič so zezal enega, ki ni nikol menjal olja v zadnji zavori :P na husi 701.

https://www.youtube.com/@MotorcycleAdventureDirtbikeTV

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo, da sem imel na 690, ki ima enako ročico in čeljust enak problem z enakim oljem. Sicer tam nisem prišel do ponovne menjave olja saj sem problem pripisoval kitajskim ročicam za katere je bilo potrebno spremeniti hod batka pa tudi vozil sem se z njim malo več kot se sedaj in problem ni bil tako izrazit. Sem pa v sezoni pred prodajo ravno tako moral parkrat prezračit zavoro pred vožnjo ko je dalj časa stal. Saj se bo prec pokazalo, v kolikor bo ob naslednji vožnji v sistemu spet zrak je problem na samem sitemu drugače pa je za vse krivo olje.

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja na 1290 gt je standardno odzračevanje :( nisem pa imel problema, da bi mel brozgo not.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, DAMI34 said:

ja na 1290 gt je standardno odzračevanje :( nisem pa imel problema, da bi mel brozgo not.

Do zadnje fure lani nisem rabil odzracevati ničesar. Ne bremz ne sklopke. 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo sklopko sem odzračeval. V glavnem poleti. mogoče 1x do 2x letno. Ko sem videl ali imel občutek, da je nekoliko zmanjšan hod. In to zelo malo..ampak ravno dovolj, da se je poznalo. Sem pa tut kmje nabijal in je bila več v uporabi. Nekje smo ugotavljali, da je to zaradi temperature. Drgač se mi pa ne sanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, DAMI34 said:

samo sklopko sem odzračeval. V glavnem poleti. mogoče 1x do 2x letno. Ko sem videl ali imel občutek, da je nekoliko zmanjšan hod. In to zelo malo..ampak ravno dovolj, da se je poznalo. Sem pa tut kmje nabijal in je bila več v uporabi. Nekje smo ugotavljali, da je to zaradi temperature. Drgač se mi pa ne sanja.

Km si definitivno delal več kot jih delam sam. 😁

Jemozno, da so za zračenje sklopke krive kitajske ročke? 

Ker ko sem montiral nazaj original sem moral naredit nov vmesni del, ki pritiska na batek, ker si ti originalnega skrajšal, sklepam, ker je bil za tiste rocke predolg in je sklopko stalno malo držalo. 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne bi vedu, je pa možno. Skrajšali so ga na servisu. In ja govora je bilo o pojavu zračnega mehurčka vsake toliko. Se pa sedaj ne spomnim več, ampak se mi zdi, da sem jih tudi potem občasno odzračil. vendar govorim na pamet. Sicer pa v cevki od sklopke dela tut mleko al pa voda, važno da stisne :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pravijo da prave prve ljubezni nikol ne pozabiš. In res je. Cel dan sem včeraj gledal njeno ritko...😁poslušal sexy glas...se čudil njeni moči in fleksibilnosti 😎obudila si mi spomine 😍

Kulll bejba

 

20230609_170816_HDR.jpg

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
  • 4 tedne pozneje...

Razmisljam o nakupu SD-GT 17-20letnik... Ima kdo razumno razlago,kako narediš na tem ščitniku pred izpušnim loncem lahko take črte-poškodbe, a ni bil motor na tleh??

Namreč kar nekaj motorjev gledam,vsak odgovori,da ni bil paden, a ne odgovori kako je ta poškodba nastala, meni edina razlaga,da je bil na tleh,ker s tem ne podrsaš zaradi Fup vzmetenja ane,ki ga ta motor nima...

Vem,da je tale okrasna zaščita slabo pobarvana iz fabrike, ampak dvomim,da se s škornjem tole naredi🤫

20230902_132124462.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Barva je res slaba, podrsat nisem uspel med vožnjo. Pihneš z barvo pa je (mat sprej). to je najmanjši problem. Smer črt, pik al karkol kaže na poškodbo na mestu, če bi bilo podrsano med vožnjo bi bile ravne črte, vsaj tako se mi zdi, ker slika ni ostra.

Kaj vse je smiselno pogledati, popraviti, zamenjati ali urediti pri cca 60kkm ve še najbolj @Nightmare. Veliko tega je celo v tej temi opisal in poslikal.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem,da lahko pihneš z barvo, sicer bi dal prašno pobarvat pa je mir... Gre se zato,da te motorji so še vedno precej denarja in ne bi rad kupil kak prikrit paden primerek, ker deklc in ostalo nima nobenih poškodb vidnih s slik..

Smer črt je lahko čisto tako kot so te na dol,ko motor zdrsne,malo zarotira in gre s ceste, videl in popravil že nekaj takih od kolegov...

Ja sem prebral tole temo od prve do zadnje strani :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!