Skoči na vsebino

KTM 390 DUKE, Adventure, Enduro


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

fb KTM 390 advR skupina klik

 

524634826_24302002039442686_5003884001557540652_n.jpg

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

internet vse prenese.

Jaz sem tudi gledal take posnetke pa slike na internetih. 

Rezultat je bil pa tak, da sem se 10 minut peljal po gozdu s tavelikim GS-om naslednjo uro sem pa lesko lomil da sem ga iz grma dobil ven.  

 

 

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • Všeč mi je 2
  • Haha 5
Objavljeno
Ob 3. 9. 2025 ob 9:41, DAMI34 pravi:

Jaz spremljam velik kanalov, predvsem potovanja. Od Poskitta do Reimanna. Vozijo vseživo, vsepovsod.

Kar se posameznega motorja tiče, pa nikol samo enega. Ocene pogledam od več lastnikov, od ocen turistov kot sem jaz, do profičev v vožnji, na koncu pa tudi sam videoposnetek pokaže, kak se zadeva obnaša v praksi. Ian je sicer fajn, sam malce preveč komplicira pri vsakem motorju. Bi rekel, gre preveč v detajle. Pa en kup dnara zapravi za upgrejde.

ps. jaz bi bil tudi vesel, če bi še kdo karkol objavil. Bodisi novo nalepko na mopedu, al pa furo okol bajte.

Reiman je rekel da je ta novi KLR super kul.. pa himalajca je tudi vozil... ktmja pa ženeki časa ni pod rit dal :P

(bom ignoriral huskvarno ker ne piše KTM gor )

Objavljeno
pred 15 minutami, smasher pravi:

Reiman je rekel da je ta novi KLR super kul.. pa himalajca je tudi vozil... ktmja pa ženeki časa ni pod rit dal :P

(bom ignoriral huskvarno ker ne piše KTM gor )

Zanimivo ja. Zelo zanimivo. Bil je uradni snemalec vec let za Novozelandski KTM rally. Veliko reklame delal za njih... Pol pa kr naenkrat konec ljubavi. Le kaj je šlo narobe? Nikoli objasnjeno. Dokler je snemal on sem gledal tiste rally posnetke 3x na zimo. Sedaj ni več prebavljivo. No nazaj na temo...

Tale KTM 390 u živo res dobr zgleda. Pa tud lahek je na mestu. Ne bi rekel da ima toliko kilogramov ko ga "potežkam". Na uradni test bo pa treba pocakat da men dostavjo  mojo zverino.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 13 urami, krucymucy pravi:

internet vse prenese.

Jaz sem tudi gledal take posnetke pa slike na internetih. 

Rezultat je bil pa tak, da sem se 10 minut peljal po gozdu s tavelikim GS-om naslednjo uro sem pa lesko lomil da sem ga iz grma dobil ven.  

 

 

točno tako, ampak fotke so pa dobre, pa majstri ki z GSkami letijo po luftu, pa Birch na 1290adv, pa Pol tarres na T7 itd...so carji. vsaj za gledat je fajn.

Objavljeno
pred 12 urami, smasher pravi:

Reiman je rekel da je ta novi KLR super kul.. pa himalajca je tudi vozil... ktmja pa ženeki časa ni pod rit dal :P

(bom ignoriral huskvarno ker ne piše KTM gor )

901 je verjetno dobil đabe, da je šel v Anglijo na ABR festival, vmes pa posnel nekaj promocije, ktm pa Birch nabija povsod. Sem pravkar pregledal nekaj njegovih posnetkov. So prekleto na nivoju, od Nove zelandije, do Grand canjona v Hameriki. Ni ovir za Bircha.

s 390 advR, pa je Marco Iob naredil serijo. Kruci bi zapisal, da je lomil lesko :P . Na stock gumah in vzmetenju s katerim nima nikakršnega problema, celo pohvali ga in pove tudi zakaj (3del, večinoma je govora o vzmetenju). Vsekakor ga je bolje poslušati v italijanščini, se še mal nasmejem zraven.

asfalt

šoder

extreme

manjka še umazana pista 4 del

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

ps: @DAMI34 mam ta privilegij da razumem tekoče italjansko...tako danko reče “per utilizzo normale va bene“ ko govori o vzmetenju... jaz te normalne uporabe nisem videl, koliko procentov ljudi vozi na tak način “normalno“.

mislim da bi se 95% kupcev usralo če bi kdo rekel naj vozijo s takim tempom.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 9 minutami, smasher pravi:

ps: @DAMI34 mam ta privilegij da razumem tekoče italjansko...tako danko reče “per utilizzo normale va bene“ ko govori o vzmetenju... jaz te normalne uporabe nisem videl, koliko procentov ljudi vozi na tak način “normalno“.

mislim da bi se 95% kupcev usralo če bi kdo rekel naj vozijo s takim tempom.

sej vmes pove, da ga tiši. Kot sem ga razumel je razpredal, da poceni mopedi majo pač budget vzmetenje, ki zna biti ovira in ni užitka. Potem pa nabija 390 čez ovinke, korenine in luknje, ter razpreda kako deluje in da je zadovoljen z obnašanjem motorja (madona sospenssione tiene bene :D ). Proti koncu, če sem prav razumel gre pa celo v detajle,...ampak sem že pozabil točno kaj. Če se ne motim nekaj z reboundom spredaj. Vsekakor pa nima problemov z zadnjim blažilcem, da bi zabijalo.

V glavnem, če pogledaš v italijanščini, se vmes mal smeješ ob njegovih izrazih, če pa prešaltaš na angleščino, pa imaš občutek kot da bi bil na pogrebu :P

 

Objavljeno

Prvi servis narejen...zdej pa ni več ovir 😛cena 177efrof, pa se oprali so mi ga.

Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Prvi servis narejen...zdej pa ni več ovir 😛cena 177efrof, pa se oprali so mi ga.

Jest sm dav za Hondica 147, torej te je pranje stal 30 efrrof😋

  • Haha 2
Objavljeno
Ob 12. 9. 2025 ob 17:55, kawamoto pravi:

Jest sm dav za Hondica 147, torej te je pranje stal 30 efrrof😋

Ma jest sem dobil 1.5 dcl olja preveč..da sem ga moral izčrpati...to Tut neki pomeni. Jebenti šalabajzerje.

Kakorkoli indijski moped in indijski čopšop nosilec founa. Macola pa brusilka... drži 🤣

 

IMG_20250916_152220.jpg

IMG_20250916_152228.jpg

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Imaš D.i.D. ketno gor, firma kot v motogp? :) preveri jo.

  • Haha 2
Objavljeno
pred 4 urami, DAMI34 pravi:

Ma jest sem dobil 1.5 dcl olja preveč..da sem ga moral izčrpati...to Tut neki pomeni. Jebenti šalabajzerje.

Ma to je verjetno dodatno, baje se pričakuje da bo vsaj tolko olja spil ali pa ga bo toliko skapljalo nekje :lol1:

  • Haha 2
Objavljeno

netočni podatki, ktm je brez ogledal :P 

 

Sem zadnjič gledal eno raziskavo ktm390advR vs kove 450 rally, spet povezano s težo.

Baje je ktm na kg cenejši :P

 

  • Haha 2
Objavljeno
pred 30 minutami, DAMI34 pravi:

netočni podatki, ktm je brez ogledal :P 

 

Sem zadnjič gledal eno raziskavo ktm390advR vs kove 450 rally, spet povezano s težo.

Baje je ktm na kg cenejši :P

 

.

... vagal jih res nisem ... dejstvo pa je, da je Kove glede na začetne obljube, kako bo to ugoden nakup ... u bistvu zelo drag moped, glede na to, da je to kitajc :huh:

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 40 minutami, DAMI34 pravi:

netočni podatki, ktm je brez ogledal :P 

 

Sem zadnjič gledal eno raziskavo ktm390advR vs kove 450 rally, spet povezano s težo.

Baje je ktm na kg cenejši :P

 

Dobra 👍😅

pred 8 minutami, pik1 pravi:

.

... vagal jih res nisem ... dejstvo pa je, da je Kove glede na začetne obljube, kako bo to ugoden nakup ... u bistvu zelo drag moped, glede na to, da je to kitajc :huh:

Dejansko na to kaj ta motor je,sestava,komponente itd...je ugoden ja. 

Najdi tak motor za tak denar....ga ni. Imaš fantica 450 za več denarja podobna zadeva...potem je pa kmalu Honda pa ktm ki stane? Krepko preveč...

  • Haha 1
Objavljeno
pred 3 urami, pik1 pravi:

.

... vagal jih res nisem ... dejstvo pa je, da je Kove glede na začetne obljube, kako bo to ugoden nakup ... u bistvu zelo drag moped, glede na to, da je to kitajc :huh:

ne, ni...sicer ne sodi v to temo, ker tule je 390 advR!!!

Ampak ja, kove 450 rally je v primerjavi s konkurenco, (zakaj in kaj o njem menim sem zapisal v temi Kove, tule je brezpredmetno, ) razne rally mašine znanih prizvajalcev, še vedno ugoden. 

A je cenejši od 390ktmadvR? Ni, je precej dražji, ampak ne sodi v isti razred. Čeprav je Miran objavil posnetek primerjave teže in dvigovanja med obema motorjema, je to zgolj in samo uspešno zapravljenih 8 minut mojga lajfa za podatke katere poznam. torej, dokaj brezveze. 

Trdim da pri izbiri motorja niso samo podatki pomembni, pa čeprav se na podlagi suhoparnih podatkov odločaš o nakupu. Vsaj jaz sem vedel, kje grem na kompromis, kje pa ne.

Da ne sodita v isti rang, pa čeprav sta dokaj podobna, je potrebno poznati razlike. In to je teža, kje je teža, hod vzmetenja in "kvaliteta" vzmetenja. recmo da sta agregata blizu, in nenazadnje, kaj bom z motorjem počel.

Jaz sem že zapisal v tej temi, da me tistih 17kg več od kove450rally ne moti, da bo zame 40 kg manj od tega kar imam in s čimer se vozim, da bo 3cm hoda vzmetenja več (od 790ke), da ima RBW, izredno dobro elektroniko, z veliko nastavitvami, kar mi zelo ustreza, da ni đrki gasa, da je servisni interval na 10kkm (itak bom verjetno 1x vmes sam menjal olje), prijetno nizek sedež, ne rabim menjat ECU niti airboxa itd...nategnili so me pri KTMju z obljubljenim:

ni tubless 

ni tempomata serijsko doplačilo)

ni kvikija serijsko. (doplačilo)

Ker sem dobil bogat popust, smatram, da je cena še vedno ugodna. Oziroam da je moed točno toliko vreden kot sem plačal.

ps. pa motor mi je všeč in z njim uživam.

pss. verjetno tudi s kove 450 rally neb nič falil in bi zlahka z njim užival :D

psss...itak so indijska jajca napram kitajskim :P se mi pa zadnje čase zdi, da nekatera kitajska jajca prehitevajo EU jajca :D

 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 1 minuto, skalar36 pravi:

Nosorog in slon. Moj baletnik bo imel precej manj kilogramov. Vidim da sem se vrhunsko odločil.

Vsak se odloči zase kakor mu paše in ne kot drugim paše. 

Objavljeno

Ravno to sem hotel objaviti, pa sem zamudil. 

Tale KTM "light" adventure bike je kar kravca. Obenem je pa se agregat svohejsi. 

 

Bom pa slikco prilepil, ce so me ze z videom prehiteli. 

ktm_kove.png.2b285412df7ef0ab074557acfbd57dd3.png 

 

Objavljeno

Kove so za dirkanje, tekmovanje...za solo pohajanje je boljši težji in stabilnejši...

  • Haha 1
Objavljeno
pred 2 urami, vandrovec pravi:

Kove so za dirkanje, tekmovanje...za solo pohajanje je boljši težji in stabilnejši...

Sej ne vem al je to hec al misliš resno?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!