Skoči na vsebino

KTM 390 DUKE in Adventure


lukec

Priporočene objave

To je narejeno za nemški trg za mlade voznike. Zdaj bo začel tudi BMW s to kategorijo, ker jih je KTM v tem segmentu popolnoma nažgal.  Ravno zaradi malih motorčkov je imel KTM v Nemčiji večjo prodajo kot BMW.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bo treba najprej videti ceno in kvaliteto. Tole bodo izdelovali v Indiji (skupaj z Dukom 390 ipd) . Nekaj v stilu globalizacije in racionalizacije, glavni trg za tole pa jim ni evropa ampak azijci (najbolj rastoč trg z največ omejitvami, nekaj v tem stilu je bilo razumeti) .

lp

http://indianautosblog.com/2014/08/ktm-390-adventure-off-road-2015-140044

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Omejitve gor dol, tole bi znalo "nažgat" marsikateri motor z temi konji in to težo. Kaj bo na koncu bomo pa videli :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse skupaj je fotošop iz Advriderjeve strani, če pa bo res pa bo model na prodaj po ugodni ceni..........v Indiji!! No saj uvoz in dajatve ter homologacija pa res niso neki problem :smoke:  :grim .

Drugače pa bi ga kar imel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglejte malo na Youtube kaj dela Dukec z to mašino. 5s do 100, 170km/h+...
Vsekakor dobra poteza KTMa da še v vmesen segment uvede par modelov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To bo v glavnem za azijski trg. Na slikah izgleda bolj hard enduro kot potovalni, podobno kot Yamaha WR 450, KTM EXC 450...mogoče malo manj navit ampak še vedno bolj od "potovalnih" agregatov in skoraj gotovo z višjo porabo kot jih imajo potovalni 650 enduri. Edino teža je za bolj kros vožnjo, drugače navite mašine niso v prednosti.

 

Zase bi si morda nekoč omislil agregat TDM-ke 900 na okvirju starejšega modela Tenerejke ali ST....to bi bil moj idealen motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slikce niso uradne (so samo pobožne želje) . Poraba bo verjetno zmerna (cca 40 konjev) . In če jim je osnova indijski trg ga prav gotovo ne bo razganjalo od moči in pogostega servisiranja, pa tudi nekih hudo kvalitetnih komponent ne bo imel (v glavnem ne bo imel nobene veze s kakšnimi hard zadevami).

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No..@franc je že čist prov povedal. pozabimo tiste slikce. stvarca bo sigurno nesla dva mala evropejca oziroma šest indijcev. zelo možno je da bo mal požrla. upamo da se ne bo kvarla..bo pa to ena mal boljša izvedba varadero 125 oziroma pegaso 125..

nč ni treba kej preveč upat na kako hudo izvedenko..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 10 mesecev pozneje...

Zdravo,

 

torej zanima me, kakšna so vaša mnenja o motorju v naslovu teme? Si ga kdo lasti? Izkušnje? Plusi,minusi?

 

Cena je pri nas kar sprejemljiva (4500 eur), glede na to da dobis nov motor, pa se ABS ima itd...

 

 

Evo se en link od omenjenega motorja: 

 

http://www.ktm.com/naked-bike/390-duke/

 

 

 

Hvala, Lp

 

 

 

 

Alen

Popravljeno . Popravil Alen Šunje
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem že jaz odprl podobno temo. Izgleda da pri nas ni posebnega zanimanja za ta motor. Sem pa zasledil na tujih forumih recenzije za 390. Občutki so bolj mešani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz koliko sem bral in gledal filmcke o tem motorju, so uporabniki kar zadovoljni. Edino kar vsi jamrajo je ta tank da je premajhen, ostale stvari moras vzeti v zakup! Ne more biti vsakome vse vsec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kvaliteten je tolk oziroma mogoce malo bolj kot konkurenca. Poglej se kawasaki z300. Sicer ni tolk kulski kot ktm sem pa preprican da se lazje zivi z njim kot s ktm-om. Ce se pa bojis da bo razpadu po 10.000 kilometrov. Ne ne bo. Naceloma so na ktm-ih boljse komponente kot na ostalih. Se pa vidi da stane motorcek manj kot 5k evrov. Tu pa nimas kaj narediti..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menim ce kupis nov motor, da take stvari te ne rabijo skrbeti novo je le novo in bi moralo laufati. Je pa dosti odvisno kako bos z njim ravnal tako ga bos servisiral in vse ostalo kar paše zraven. Kolikor sem bral je motor bil delan prvotno za Indijski trg in tam so mnenja zelo dobra. Sem govoril že z enim tipom, ki si ga lasti že eno leto in je zelo zadovoljen.

Popravljeno . Popravil Alen Šunje
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
  • 11 mesecev pozneje...

v Sloveniji dokaj redki, na cesti ga še nisem vidu, na avto.net sta nekaj časa nazaj 2 prodajala. Motor podoben kot njegov manjši brat 125cc, srečal 2 lastnika - oba brez pripomb. Sem ga imel tudi jaz na listi za nakup, pa nekak finančno ni zneslo :dry: za informacije in teste je najlažje mal pregledat YouTube in razne revije na netu npr. http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/moto-testi/test-ktm-390-duke/ , http://motosvet.com/2013/06/25/test-ktm-390-duke/ .

verjetno pa najbolš da ga greš enkrat v živo pogledat v kak salon ali pa do prodajalca da vidiš iz prve roke kako izgleda, položaj sedenja...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!