lukec Posted August 18, 2014 Report Posted August 18, 2014 Prihaja nov zanimiv model,z neobičajno kubaturo.Mogoče dobimo še ad 800,pol smo pa zmagal
NejcZ Posted August 19, 2014 Report Posted August 19, 2014 Kupim! Vlka krava mi ni zanimiva, tole pa takoj!
motolover Posted August 19, 2014 Report Posted August 19, 2014 To je narejeno za nemški trg za mlade voznike. Zdaj bo začel tudi BMW s to kategorijo, ker jih je KTM v tem segmentu popolnoma nažgal. Ravno zaradi malih motorčkov je imel KTM v Nemčiji večjo prodajo kot BMW.
franc Posted August 19, 2014 Report Posted August 19, 2014 Bo treba najprej videti ceno in kvaliteto. Tole bodo izdelovali v Indiji (skupaj z Dukom 390 ipd) . Nekaj v stilu globalizacije in racionalizacije, glavni trg za tole pa jim ni evropa ampak azijci (najbolj rastoč trg z največ omejitvami, nekaj v tem stilu je bilo razumeti) . lp http://indianautosblog.com/2014/08/ktm-390-adventure-off-road-2015-140044 MiNa 1
NejcZ Posted August 19, 2014 Report Posted August 19, 2014 Omejitve gor dol, tole bi znalo "nažgat" marsikateri motor z temi konji in to težo. Kaj bo na koncu bomo pa videli
Bambi61 Posted August 19, 2014 Report Posted August 19, 2014 Vse skupaj je fotošop iz Advriderjeve strani, če pa bo res pa bo model na prodaj po ugodni ceni..........v Indiji!! No saj uvoz in dajatve ter homologacija pa res niso neki problem :grim . Drugače pa bi ga kar imel.
NejcZ Posted August 19, 2014 Report Posted August 19, 2014 Poglejte malo na Youtube kaj dela Dukec z to mašino. 5s do 100, 170km/h+... Vsekakor dobra poteza KTMa da še v vmesen segment uvede par modelov.
vandrovec Posted August 20, 2014 Report Posted August 20, 2014 To bo v glavnem za azijski trg. Na slikah izgleda bolj hard enduro kot potovalni, podobno kot Yamaha WR 450, KTM EXC 450...mogoče malo manj navit ampak še vedno bolj od "potovalnih" agregatov in skoraj gotovo z višjo porabo kot jih imajo potovalni 650 enduri. Edino teža je za bolj kros vožnjo, drugače navite mašine niso v prednosti. Zase bi si morda nekoč omislil agregat TDM-ke 900 na okvirju starejšega modela Tenerejke ali ST....to bi bil moj idealen motor.
franc Posted August 20, 2014 Report Posted August 20, 2014 Slikce niso uradne (so samo pobožne želje) . Poraba bo verjetno zmerna (cca 40 konjev) . In če jim je osnova indijski trg ga prav gotovo ne bo razganjalo od moči in pogostega servisiranja, pa tudi nekih hudo kvalitetnih komponent ne bo imel (v glavnem ne bo imel nobene veze s kakšnimi hard zadevami). lp MiNa 1
biker77 Posted August 20, 2014 Report Posted August 20, 2014 No..@franc je že čist prov povedal. pozabimo tiste slikce. stvarca bo sigurno nesla dva mala evropejca oziroma šest indijcev. zelo možno je da bo mal požrla. upamo da se ne bo kvarla..bo pa to ena mal boljša izvedba varadero 125 oziroma pegaso 125.. nč ni treba kej preveč upat na kako hudo izvedenko..
franc Posted August 20, 2014 Report Posted August 20, 2014 Nič ne bo. Obstoječa platforma ne omogoča enduro (dualsport) izvedbe. http://www.advpulse.com/adv-bikes/hopes-dashed-2015-ktm-390-adventure/ lp
Alen Šunje Posted July 20, 2015 Report Posted July 20, 2015 (edited) Zdravo, torej zanima me, kakšna so vaša mnenja o motorju v naslovu teme? Si ga kdo lasti? Izkušnje? Plusi,minusi? Cena je pri nas kar sprejemljiva (4500 eur), glede na to da dobis nov motor, pa se ABS ima itd... Evo se en link od omenjenega motorja: http://www.ktm.com/naked-bike/390-duke/ Hvala, Lp Alen Edited July 20, 2015 by Alen Šunje
um2077 Posted July 20, 2015 Report Posted July 20, 2015 Sem že jaz odprl podobno temo. Izgleda da pri nas ni posebnega zanimanja za ta motor. Sem pa zasledil na tujih forumih recenzije za 390. Občutki so bolj mešani.
um2077 Posted July 20, 2015 Report Posted July 20, 2015 http://wheelsnshields.com/reviews/the-devils-advocate/
Alen Šunje Posted July 21, 2015 Report Posted July 21, 2015 Jaz koliko sem bral in gledal filmcke o tem motorju, so uporabniki kar zadovoljni. Edino kar vsi jamrajo je ta tank da je premajhen, ostale stvari moras vzeti v zakup! Ne more biti vsakome vse vsec.
um2077 Posted July 21, 2015 Report Posted July 21, 2015 (edited) Ne sej mi je motor všeč. Me bolj skrbi kvaliteta izdelave Edited July 21, 2015 by um2077
biker77 Posted July 21, 2015 Report Posted July 21, 2015 Kvaliteten je tolk oziroma mogoce malo bolj kot konkurenca. Poglej se kawasaki z300. Sicer ni tolk kulski kot ktm sem pa preprican da se lazje zivi z njim kot s ktm-om. Ce se pa bojis da bo razpadu po 10.000 kilometrov. Ne ne bo. Naceloma so na ktm-ih boljse komponente kot na ostalih. Se pa vidi da stane motorcek manj kot 5k evrov. Tu pa nimas kaj narediti..
Alen Šunje Posted July 24, 2015 Report Posted July 24, 2015 (edited) Menim ce kupis nov motor, da take stvari te ne rabijo skrbeti novo je le novo in bi moralo laufati. Je pa dosti odvisno kako bos z njim ravnal tako ga bos servisiral in vse ostalo kar paše zraven. Kolikor sem bral je motor bil delan prvotno za Indijski trg in tam so mnenja zelo dobra. Sem govoril že z enim tipom, ki si ga lasti že eno leto in je zelo zadovoljen. Edited July 24, 2015 by Alen Šunje
hajoktejn Posted August 21, 2015 Report Posted August 21, 2015 (edited) Mogoče? http://www.motoroids.com/news/ktm-390-adventure-imported-to-india-for-rd-purpose/ Se že slinim ... en cajt. Teža okol 140 kil pa 43 končijev ... ideal. Edited August 21, 2015 by hajoktejn ciciban 1
duk Posted August 1, 2016 Report Posted August 1, 2016 Če je kakšen nov lastnik....... me zanimajo izkušnje
duk Posted August 2, 2016 Report Posted August 2, 2016 Hmm samo res v naši državi velja "če ni jurja pol ni motor"
blazzarss Posted August 2, 2016 Report Posted August 2, 2016 v Sloveniji dokaj redki, na cesti ga še nisem vidu, na avto.net sta nekaj časa nazaj 2 prodajala. Motor podoben kot njegov manjši brat 125cc, srečal 2 lastnika - oba brez pripomb. Sem ga imel tudi jaz na listi za nakup, pa nekak finančno ni zneslo za informacije in teste je najlažje mal pregledat YouTube in razne revije na netu npr. http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/moto-testi/test-ktm-390-duke/ , http://motosvet.com/2013/06/25/test-ktm-390-duke/ . verjetno pa najbolš da ga greš enkrat v živo pogledat v kak salon ali pa do prodajalca da vidiš iz prve roke kako izgleda, položaj sedenja... lp
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now