Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
lukec

KTM 390 DUKE in Adventure

Recommended Posts

motolover

To je narejeno za nemški trg za mlade voznike. Zdaj bo začel tudi BMW s to kategorijo, ker jih je KTM v tem segmentu popolnoma nažgal.  Ravno zaradi malih motorčkov je imel KTM v Nemčiji večjo prodajo kot BMW.

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Bo treba najprej videti ceno in kvaliteto. Tole bodo izdelovali v Indiji (skupaj z Dukom 390 ipd) . Nekaj v stilu globalizacije in racionalizacije, glavni trg za tole pa jim ni evropa ampak azijci (najbolj rastoč trg z največ omejitvami, nekaj v tem stilu je bilo razumeti) .

lp

http://indianautosblog.com/2014/08/ktm-390-adventure-off-road-2015-140044

Share this post


Link to post
Share on other sites
NejcZ

Omejitve gor dol, tole bi znalo "nažgat" marsikateri motor z temi konji in to težo. Kaj bo na koncu bomo pa videli :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
bambi61

Vse skupaj je fotošop iz Advriderjeve strani, če pa bo res pa bo model na prodaj po ugodni ceni..........v Indiji!! No saj uvoz in dajatve ter homologacija pa res niso neki problem :smoke:  :grim .

Drugače pa bi ga kar imel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
NejcZ

Poglejte malo na Youtube kaj dela Dukec z to mašino. 5s do 100, 170km/h+...
Vsekakor dobra poteza KTMa da še v vmesen segment uvede par modelov.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec

To bo v glavnem za azijski trg. Na slikah izgleda bolj hard enduro kot potovalni, podobno kot Yamaha WR 450, KTM EXC 450...mogoče malo manj navit ampak še vedno bolj od "potovalnih" agregatov in skoraj gotovo z višjo porabo kot jih imajo potovalni 650 enduri. Edino teža je za bolj kros vožnjo, drugače navite mašine niso v prednosti.

 

Zase bi si morda nekoč omislil agregat TDM-ke 900 na okvirju starejšega modela Tenerejke ali ST....to bi bil moj idealen motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Slikce niso uradne (so samo pobožne želje) . Poraba bo verjetno zmerna (cca 40 konjev) . In če jim je osnova indijski trg ga prav gotovo ne bo razganjalo od moči in pogostega servisiranja, pa tudi nekih hudo kvalitetnih komponent ne bo imel (v glavnem ne bo imel nobene veze s kakšnimi hard zadevami).

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
biker77

No..@franc je že čist prov povedal. pozabimo tiste slikce. stvarca bo sigurno nesla dva mala evropejca oziroma šest indijcev. zelo možno je da bo mal požrla. upamo da se ne bo kvarla..bo pa to ena mal boljša izvedba varadero 125 oziroma pegaso 125..

nč ni treba kej preveč upat na kako hudo izvedenko..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alen Šunje

Zdravo,

 

torej zanima me, kakšna so vaša mnenja o motorju v naslovu teme? Si ga kdo lasti? Izkušnje? Plusi,minusi?

 

Cena je pri nas kar sprejemljiva (4500 eur), glede na to da dobis nov motor, pa se ABS ima itd...

 

 

Evo se en link od omenjenega motorja: 

 

http://www.ktm.com/naked-bike/390-duke/

 

 

 

Hvala, Lp

 

 

 

 

Alen

Edited by Alen Šunje

Share this post


Link to post
Share on other sites
um2077

Sem že jaz odprl podobno temo. Izgleda da pri nas ni posebnega zanimanja za ta motor. Sem pa zasledil na tujih forumih recenzije za 390. Občutki so bolj mešani.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alen Šunje

Jaz koliko sem bral in gledal filmcke o tem motorju, so uporabniki kar zadovoljni. Edino kar vsi jamrajo je ta tank da je premajhen, ostale stvari moras vzeti v zakup! Ne more biti vsakome vse vsec.

Share this post


Link to post
Share on other sites
um2077

Ne sej mi je motor všeč. Me bolj skrbi kvaliteta izdelave

Edited by um2077

Share this post


Link to post
Share on other sites
biker77

Kvaliteten je tolk oziroma mogoce malo bolj kot konkurenca. Poglej se kawasaki z300. Sicer ni tolk kulski kot ktm sem pa preprican da se lazje zivi z njim kot s ktm-om. Ce se pa bojis da bo razpadu po 10.000 kilometrov. Ne ne bo. Naceloma so na ktm-ih boljse komponente kot na ostalih. Se pa vidi da stane motorcek manj kot 5k evrov. Tu pa nimas kaj narediti..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alen Šunje

Menim ce kupis nov motor, da take stvari te ne rabijo skrbeti novo je le novo in bi moralo laufati. Je pa dosti odvisno kako bos z njim ravnal tako ga bos servisiral in vse ostalo kar paše zraven. Kolikor sem bral je motor bil delan prvotno za Indijski trg in tam so mnenja zelo dobra. Sem govoril že z enim tipom, ki si ga lasti že eno leto in je zelo zadovoljen.

Edited by Alen Šunje

Share this post


Link to post
Share on other sites
blazzarss

v Sloveniji dokaj redki, na cesti ga še nisem vidu, na avto.net sta nekaj časa nazaj 2 prodajala. Motor podoben kot njegov manjši brat 125cc, srečal 2 lastnika - oba brez pripomb. Sem ga imel tudi jaz na listi za nakup, pa nekak finančno ni zneslo :dry: za informacije in teste je najlažje mal pregledat YouTube in razne revije na netu npr. http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/moto-testi/test-ktm-390-duke/ , http://motosvet.com/2013/06/25/test-ktm-390-duke/ .

verjetno pa najbolš da ga greš enkrat v živo pogledat v kak salon ali pa do prodajalca da vidiš iz prve roke kako izgleda, položaj sedenja...

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • marincspeedshop
      Vceraj stestiral barvo v spreju. Odlicno prime. Cel dan hard enduro+vleku motor iz vlake. Grip se ni premaknil niti milimeter.
    • Mavti
      nekaj me zeza brskalnik pa je odrezalo del objave ,vglavnem za februar odlično vreme, ki ga bom verjetno pogrešal maja meseca (ker bo vsak dan dež)  Kilometri pa kar letijo na števcu spet utripa lučka za servis ,a se jo da odklopit  
    • Mavti
      V soboto proti Murski soboti v šoping v nedeljo pa čez Pavličevo sedlo najvišja točka prehoda kjer so ob normalni zimi več meterski nanosi snega danes komaj za vzorec nato Jezerski vrh nato pa proti Kranju vmes pa en čuden znak
    • Loba
      Izbira Pravege oblacila je zame najmanj tako pomembna kot motor. Najvecji filing mi je seveda v usnju, ki ga pa ne uporabljam pri nizkih temperaturah. Takrat imam tekstil, ampak komaj cakam da so pogoji za leder. Zaradi dobrega obcutka v voznji nimam rad velikih touring vizirjev  zato je prava izbira obleke se bolj vazna. Oprijet leder je ziher najboljsi in najvarnejsi ni pa tako vsestranski kot kaksni touring kompeti ki so nekako komot ampak pri bolj resni voznji so lahko moteci. Se mi pa zdi da se kakovosti usnjenin kompleti v cenovnih razredih bolj razlikujejo od tekstila. Poceni leder je skoraj vedno zanic, poceni tekstil pa se nekako gre skozi Vsekakor pa je seveda vazno pri izbiri obleke vrsta motorja in nacin voznje. Mislim da treba menjati nekaj kompetov da ugotovis kaj ti pase. Ampak dobra roba se pozna v vrocini, ma mraz ni problem, biti zasciten v vrocini in pri tem ne prevec trpeti je pa tezje.
    • twom
      Start by doing what’s necessary; then do what’s possible; and suddenly you are doing the impossible.Francis of Assisi
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!