Jump to content

KTM 390 DUKE in Adventure


Recommended Posts

Posted
pred 3 urami, duk pravi:

Hmm samo res v naši državi velja "če ni jurja pol ni motor" 

In? A patiš od kompleksa?

  • 4 months later...
Posted (edited)
Ob 19. 8. 2014 at 20:58, NejcZ pravi:

Poglejte malo na Youtube kaj dela Dukec z to mašino. 5s do 100, 170km/h+...
Vsekakor dobra poteza KTMa da še v vmesen segment uvede par modelov.

Ali pa z Ed-om v sedlu prevozi najnevarnejšo cesto na svetu...

 

Edited by MiNa
  • Like 2
Posted
pred 5 minutami, MiNa pravi:

Ali pa z Ed-om v sedlu prevozi najnevarnejšo cesto na svetu...

 

Gremo 26 avgusta 2017 ampak z Royali. Smo že bukirali.

  • Like 2
  • 3 months later...
Posted

Meni se zdi tale mali duke super igračka. Žal sem "vezan", mogoče če se ločim od endure. A ima kdo duka 390 na tem forumu? Zanima me naslednje, realna poraba ob dinamični vožnji in predvsem a naredi "power wheelie" v prvi brez pomoči sklopke? Ima 45 km in zelo lahek je, tako da mogoče bi šlo.

Skratka, naj prosim pove izkušnje tisti, ki je ta moped že vozil. Teste sem tudi jaz bral.

  • 1 month later...
Posted (edited)

Ta novi 2017 ,  DUKE 390 ima najlepšo armaturko od vseh motorjev do sedaj.
Pregledna, vsi potrebni podatki ..... pohvalno. Me je prav zanimalo, kdo bo začel z takšnimi TFT Screeni.
 

 

 

Edited by NumLock
  • Like 3
  • 1 year later...
Posted

@Avatar predlagam ti da pogledas RokOn na youtubu, je slovenski stunt rider za ktm in obozuje duka 390... Jas ravnokar brodim da naredim izpit nato pa planeram da kuoim duka... Zgleda zabavna igracka haha

  • 1 month later...
Posted

Sem združil temi o 390 kubični KTM platformi.. Očitno se poleg 790 Adv resno pripravlja 390 Adv - http://www.motorcycle.com/mini-features/2019-ktm-390-adventure-spy-photos.html

Tole bi ob primerni teži in ne prevelikem varčevanju s kvaliteto komponent (predvsem vzmetenje) lahko bil manjkajoči člen med trenutno daleč prešvoh mopedi tipa Honda CRF 250L in precej večjimi multi cilinder ADV motorji. V tem rangu kubikov in namembnosti med sodobnimi stroji ni ničesar, med malo manj sodobnimi pa kak 400 DRZ. Bo treba počakati na jesen da vidimo kaka bo produkcijska verzija.

  • Like 1
Posted

What we know so far?

Wheels/tyres: Off-road hoops and semi-dirt rubber promise serious dirt ability.

Engine: Essentially the same 373cc single as the 390 Duke, although we’d expect at least gearing changes.

Chassis/suspension: Familiar KTM tubular steel trellis but with longer-travel WP suspension front and rear.

Bodywork: Virtually all-new and likely to be the same as the forthcoming 790 Adventure – more coverage at the rear and sides plus a new, small headlamp fairing.

  • 11 months later...
Posted

Baje je samo se ta manjkal.  Lahek in okretn. Pravi TET stroj.  Cesti bo namenjen dvosed z litimi kolesi.  R verzijo opremijo s solo stolom in naperami. Azijsko poreklo ni ovira   

 

23724706-2895-4E59-8125-435AB781F04F.png

506068AD-4222-4367-A7D0-60B2A4AF5A6D.jpeg

Posted

@Kugelschreiber to je končno dejstvo? Ker raznih 'spy shotov' je bilo že en kup, v Indiji naj bi šal letos na trg... nič pa nisem zasledil okoli EU launcha. R varianta zveni zanimivo, mogoče bi bil za pogledat. Odvisno od specifikacij - vzmetenje/teža. Živi bili...

Posted

to je verjetno drag odgovor na versys x300 :) itak da večja mašina not...

Posted
pred 17 minutami, Snečer pravi:

to je verjetno drag odgovor na versys x300 :) itak da večja mašina not...

Sam versys je ziher boljši... čutim na vodi.

  • Haha 1
Posted
pred 54 minutami, Kugelschreiber pravi:

Baje je samo se ta manjkal.  Lahek in okretn. Pravi TET stroj.  Cesti bo namenjen dvosed z litimi kolesi.  R verzijo opremijo s solo stolom in naperami. Azijsko poreklo ni ovira   

 

23724706-2895-4E59-8125-435AB781F04F.png

506068AD-4222-4367-A7D0-60B2A4AF5A6D.jpeg

v bistvu ni manjkal, je bila tema duka in advenčerja skupna

  • Like 1
Posted
pred 33 minutami, Vito23 pravi:

Sam versys je ziher boljši... čutim na vodi.

Itak, ker je kawasaki.

Versys ima vrstni dvovaljnik iz Ninje 300, tako da je iz tega vidika boljša zadeva kot npr. KTM 390 adv, ki ga še ni na trgu, sploh pa napram mali GSki 310, ki ima tudi enovaljnik.

KTM tu prihaja sedaj iz ozadja in kot se spodobi za ulico in gostilno, z največjo prostornino...

 

 

  • Shocked 1
Posted
3 hours ago, DAMI34 said:

v bistvu ni manjkal, je bila tema duka in advenčerja skupna

To sm opazil pri 790, in je čisti nonsense. Predstavlej si isto temo za R1XY0R, RT in G/S, al pa ER6 in Versys, al pa konc koncev Superduke in 1290 adv. Bi šlp skoz?

  • Thanks 1
Posted
Pravkar, Kugelschreiber pravi:

To sm opazil pri 790, in je čisti nonsense. Predstavlej si isto temo za R1XY0R, RT in G/S, al pa ER6 in Versys, al pa konc koncev Superduke in 1290 adv. Bi šlp skoz?

brez panike, sem tudi SD 1290 in SD GT 1290 združil. Je premalo prodanih modelov da bi lahko razvili konkretno temo. Po potrebi jih lahko celo razbijem. 790 je enako združena. 

ps.

pa saj nisi nič narobe naredil, ko si odprl temo, pravzaprav podpiram odpiranje tem novih modelov, če bo potreba bom nekaj združil, oziroma razbil.

  • 5 months later...
  • 2 months later...
Posted

Lustn zgleda, do cene verjetno :) 

  • 2 weeks later...
Posted

Zgleda zna sam Riemann vozt...:D  6.500 evrotov, pa gasa :) 

  • 2 years later...
Posted (edited)

Eh sm mislu kupt Hondo, pa sm pol na temu pristal :D 

Anyway, zanimiv motorček, ceste se drži kot budala - mogoče že mal preveč, ker dobivam preveč poguma v ovinkih. 

Ima še kdo to mašinco? 

Zanima me par zadev:

- zadnji amortizer se mi zdi malček preveč trd oz. me začne rit velik hitrej bolet kot na prejšnjem motorju. Sprednji del mi je pa v idealko naštiman, bolje si nebi mogel želet. Bral v navodilih, pa ima bojda samo 3 nastavitve ali se da kaj vmes nastavljat?

- quickshifter sem dokupu, ampak ga v meniju nimam sploh notri, tak da nisem sure, da so mi ga sploh vklopli. Dol se da šaltat ampak gre mal bolj na trdo, na gor pa je preveč trdo in ne probavam sploh več. Zdaj kako trd naj bi bil ta quickshifter? Na prejšnjem motorju je bil precej trd in mi trgal škorenj na zgornji strani. 

- zica sploh ne morem odklent, original ključ mi sploh ne gre v ključavnico. A je tu kaka fora, da je posebi ključ al so ga pri meni kaj zajebal? 

- je še kak del opreme, ki ga je dobro kupit za model?

Edited by Tepko
Posted
pred 28 minutami, Tepko pravi:

Eh sm mislu kupt Hondo, pa sm pol na temu pristal :D 

Anyway, zanimiv motorček, ceste se drži kot budala - mogoče že mal preveč, ker dobivam preveč poguma v ovinkih. 

Ima še kdo to mašinco? 

Zanima me par zadev:

- zadnji amortizer se mi zdi malček preveč trd oz. me začne rit velik hitrej bolet kot na prejšnjem motorju. Sprednji del mi je pa v idealko naštiman, bolje si nebi mogel želet. Bral v navodilih, pa ima bojda samo 3 nastavitve ali se da kaj vmes nastavljat?

- quickshifter sem dokupu, ampak ga v meniju nimam sploh notri, tak da nisem sure, da so mi ga sploh vklopli. Dol se da šaltat ampak gre mal bolj na trdo, na gor pa je preveč trdo in ne probavam sploh več. Zdaj kako trd naj bi bil ta quickshifter? Na prejšnjem motorju je bil precej trd in mi trgal škorenj na zgornji strani. 

- zica sploh ne morem odklent, original ključ mi sploh ne gre v ključavnico. A je tu kaka fora, da je posebi ključ al so ga pri meni kaj zajebal? 

- je še kak del opreme, ki ga je dobro kupit za model?

ne boš verjel, ampak ta tema že obstaja. Sedaj si na pravem mestu.

1. qš mora delati bp, v nasprotne pojdi nazaj na servis, kjer so ti ga odklenili in naj sami preverijo. qš za gor dela tako da držiš odprt plin, in ko obrati obrati lepo naraščajo porineš prestavno ročico navzgor. Samo menjavanje mora biti bp, brez kakega matranja. Če ne gre nekaj ne deluje prav. Za dol, ponavadi lepše dela nekje na vsaj srednjih obratih in spustiš plin ter porineš ročico menjalnika dol. Će se zatika qš ne deluje prav.

Kar poznam ktm, moraš qš odpreti v osnovnem menuju na ON.

2. zic mora odklepat original ključ. Se vsaj obrne ključavnica?

Vsekakor svetujem da prebereš navodila za uporabnika. Je opisano odklepanje qš v menuju. Če nisi dobil navodil, se jih dobi na netu na ktm strani.

 

Posted
11 minutes ago, DAMI34 said:

ne boš verjel, ampak ta tema že obstaja. Sedaj si na pravem mestu.

1. qš mora delati bp, v nasprotne pojdi nazaj na servis, kjer so ti ga odklenili in naj sami preverijo. qš za gor dela tako da držiš odprt plin, in ko obrati obrati lepo naraščajo porineš prestavno ročico navzgor. Samo menjavanje mora biti bp, brez kakega matranja. Če ne gre nekaj ne deluje prav. Za dol, ponavadi lepše dela nekje na vsaj srednjih obratih in spustiš plin ter porineš ročico menjalnika dol. Će se zatika qš ne deluje prav.

Kar poznam ktm, moraš qš odpreti v osnovnem menuju na ON.

2. zic mora odklepat original ključ. Se vsaj obrne ključavnica?

Vsekakor svetujem da prebereš navodila za uporabnika. Je opisano odklepanje qš v menuju. Če nisi dobil navodil, se jih dobi na netu na ktm strani.

 

Ja QŠ ne dela čist ok, v meniju ga nimam, samo MTC in ABS lahko nastavljam. Verjetno so ga pozabli... ok bom pri 1000km servisu reku.

Ne ključavnica se ne obrne, niti not ne gre ključ do konca. Če probam malo bolj s silo obrnit pa skoraj ključavnica ven pade... Edini del, ki mi deluje čist totaln plastik bombastik, vse ostalo zgleda dokaj kvalitetno narejeno, sam tale plastika pa ključavnica za zic je pa čudna... 

Posted
pred 15 minutami, Tepko pravi:

Ja QŠ ne dela čist ok, v meniju ga nimam, samo MTC in ABS lahko nastavljam. Verjetno so ga pozabli... ok bom pri 1000km servisu reku.

Ne ključavnica se ne obrne, niti not ne gre ključ do konca. Če probam malo bolj s silo obrnit pa skoraj ključavnica ven pade... Edini del, ki mi deluje čist totaln plastik bombastik, vse ostalo zgleda dokaj kvalitetno narejeno, sam tale plastika pa ključavnica za zic je pa čudna... 

če prav razumem je motor še v garanciji. Torej je najbolje, da nič sam ne čaraš ampak kot praviš. V kratkem boš imel servis na 1000km (lah tut kakih 100km prej greš ne bo nič narobe) Takrat prijavi vse napake. Lahko so pozabili aktivirat qš, le ta bi moral obstajat v menuju, če je vsaj mal podoben klasičnim ktm menujem, da ga odkljukaš in potem zadeva deuje. do takrat pa lepo menjavaj s sklopko, oziroma za gor lahko s predgasom.

Ravno tako omeni ključavnico. Običajno bi to moral biti isti ključ.

 

Posted
22 minutes ago, DAMI34 said:

če prav razumem je motor še v garanciji. Torej je najbolje, da nič sam ne čaraš ampak kot praviš. V kratkem boš imel servis na 1000km (lah tut kakih 100km prej greš ne bo nič narobe) Takrat prijavi vse napake. Lahko so pozabili aktivirat qš, le ta bi moral obstajat v menuju, če je vsaj mal podoben klasičnim ktm menujem, da ga odkljukaš in potem zadeva deuje. do takrat pa lepo menjavaj s sklopko, oziroma za gor lahko s predgasom.

Ravno tako omeni ključavnico. Običajno bi to moral biti isti ključ.

 

Ja ja motor je nov, 500km komi naredu :D  Pri 1000km gre pa na servis, to bo kmal pr men, verjetn kak teden ali dva, odvisno od vremena... 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!