Jump to content

KTM 390 DUKE in Adventure


lukec

Recommended Posts

  • 4 months later...
Ob 19. 8. 2014 at 20:58, NejcZ pravi:

Poglejte malo na Youtube kaj dela Dukec z to mašino. 5s do 100, 170km/h+...
Vsekakor dobra poteza KTMa da še v vmesen segment uvede par modelov.

Ali pa z Ed-om v sedlu prevozi najnevarnejšo cesto na svetu...

 

Edited by MiNa
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Meni se zdi tale mali duke super igračka. Žal sem "vezan", mogoče če se ločim od endure. A ima kdo duka 390 na tem forumu? Zanima me naslednje, realna poraba ob dinamični vožnji in predvsem a naredi "power wheelie" v prvi brez pomoči sklopke? Ima 45 km in zelo lahek je, tako da mogoče bi šlo.

Skratka, naj prosim pove izkušnje tisti, ki je ta moped že vozil. Teste sem tudi jaz bral.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ta novi 2017 ,  DUKE 390 ima najlepšo armaturko od vseh motorjev do sedaj.
Pregledna, vsi potrebni podatki ..... pohvalno. Me je prav zanimalo, kdo bo začel z takšnimi TFT Screeni.
 

 

 

Edited by NumLock
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

@Avatar predlagam ti da pogledas RokOn na youtubu, je slovenski stunt rider za ktm in obozuje duka 390... Jas ravnokar brodim da naredim izpit nato pa planeram da kuoim duka... Zgleda zabavna igracka haha

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Sem združil temi o 390 kubični KTM platformi.. Očitno se poleg 790 Adv resno pripravlja 390 Adv - http://www.motorcycle.com/mini-features/2019-ktm-390-adventure-spy-photos.html

Tole bi ob primerni teži in ne prevelikem varčevanju s kvaliteto komponent (predvsem vzmetenje) lahko bil manjkajoči člen med trenutno daleč prešvoh mopedi tipa Honda CRF 250L in precej večjimi multi cilinder ADV motorji. V tem rangu kubikov in namembnosti med sodobnimi stroji ni ničesar, med malo manj sodobnimi pa kak 400 DRZ. Bo treba počakati na jesen da vidimo kaka bo produkcijska verzija.

Link to comment
Share on other sites

What we know so far?

Wheels/tyres: Off-road hoops and semi-dirt rubber promise serious dirt ability.

Engine: Essentially the same 373cc single as the 390 Duke, although we’d expect at least gearing changes.

Chassis/suspension: Familiar KTM tubular steel trellis but with longer-travel WP suspension front and rear.

Bodywork: Virtually all-new and likely to be the same as the forthcoming 790 Adventure – more coverage at the rear and sides plus a new, small headlamp fairing.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Baje je samo se ta manjkal.  Lahek in okretn. Pravi TET stroj.  Cesti bo namenjen dvosed z litimi kolesi.  R verzijo opremijo s solo stolom in naperami. Azijsko poreklo ni ovira   

 

23724706-2895-4E59-8125-435AB781F04F.png

506068AD-4222-4367-A7D0-60B2A4AF5A6D.jpeg

Link to comment
Share on other sites

@Kugelschreiber to je končno dejstvo? Ker raznih 'spy shotov' je bilo že en kup, v Indiji naj bi šal letos na trg... nič pa nisem zasledil okoli EU launcha. R varianta zveni zanimivo, mogoče bi bil za pogledat. Odvisno od specifikacij - vzmetenje/teža. Živi bili...

Link to comment
Share on other sites

pred 17 minutami, Snečer pravi:

to je verjetno drag odgovor na versys x300 :) itak da večja mašina not...

Sam versys je ziher boljši... čutim na vodi.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

pred 54 minutami, Kugelschreiber pravi:

Baje je samo se ta manjkal.  Lahek in okretn. Pravi TET stroj.  Cesti bo namenjen dvosed z litimi kolesi.  R verzijo opremijo s solo stolom in naperami. Azijsko poreklo ni ovira   

 

23724706-2895-4E59-8125-435AB781F04F.png

506068AD-4222-4367-A7D0-60B2A4AF5A6D.jpeg

v bistvu ni manjkal, je bila tema duka in advenčerja skupna

Link to comment
Share on other sites

pred 33 minutami, Vito23 pravi:

Sam versys je ziher boljši... čutim na vodi.

Itak, ker je kawasaki.

Versys ima vrstni dvovaljnik iz Ninje 300, tako da je iz tega vidika boljša zadeva kot npr. KTM 390 adv, ki ga še ni na trgu, sploh pa napram mali GSki 310, ki ima tudi enovaljnik.

KTM tu prihaja sedaj iz ozadja in kot se spodobi za ulico in gostilno, z največjo prostornino...

 

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, DAMI34 said:

v bistvu ni manjkal, je bila tema duka in advenčerja skupna

To sm opazil pri 790, in je čisti nonsense. Predstavlej si isto temo za R1XY0R, RT in G/S, al pa ER6 in Versys, al pa konc koncev Superduke in 1290 adv. Bi šlp skoz?

Link to comment
Share on other sites

Pravkar, Kugelschreiber pravi:

To sm opazil pri 790, in je čisti nonsense. Predstavlej si isto temo za R1XY0R, RT in G/S, al pa ER6 in Versys, al pa konc koncev Superduke in 1290 adv. Bi šlp skoz?

brez panike, sem tudi SD 1290 in SD GT 1290 združil. Je premalo prodanih modelov da bi lahko razvili konkretno temo. Po potrebi jih lahko celo razbijem. 790 je enako združena. 

ps.

pa saj nisi nič narobe naredil, ko si odprl temo, pravzaprav podpiram odpiranje tem novih modelov, če bo potreba bom nekaj združil, oziroma razbil.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!