Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
lukec

KTM 390 DUKE in Adventure

Recommended Posts

hajoktejn
pred 3 urami, duk pravi:

Hmm samo res v naši državi velja "če ni jurja pol ni motor" 

In? A patiš od kompleksa?

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa
Ob 19. 8. 2014 at 20:58, NejcZ pravi:

Poglejte malo na Youtube kaj dela Dukec z to mašino. 5s do 100, 170km/h+...
Vsekakor dobra poteza KTMa da še v vmesen segment uvede par modelov.

Ali pa z Ed-om v sedlu prevozi najnevarnejšo cesto na svetu...

 

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Explorer
pred 5 minutami, MiNa pravi:

Ali pa z Ed-om v sedlu prevozi najnevarnejšo cesto na svetu...

 

Gremo 26 avgusta 2017 ampak z Royali. Smo že bukirali.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Avatar

Meni se zdi tale mali duke super igračka. Žal sem "vezan", mogoče če se ločim od endure. A ima kdo duka 390 na tem forumu? Zanima me naslednje, realna poraba ob dinamični vožnji in predvsem a naredi "power wheelie" v prvi brez pomoči sklopke? Ima 45 km in zelo lahek je, tako da mogoče bi šlo.

Skratka, naj prosim pove izkušnje tisti, ki je ta moped že vozil. Teste sem tudi jaz bral.

Share this post


Link to post
Share on other sites
NumLock

Ta novi 2017 ,  DUKE 390 ima najlepšo armaturko od vseh motorjev do sedaj.
Pregledna, vsi potrebni podatki ..... pohvalno. Me je prav zanimalo, kdo bo začel z takšnimi TFT Screeni.
 

 

 

Edited by NumLock

Share this post


Link to post
Share on other sites
Uzivanttt

@Avatar predlagam ti da pogledas RokOn na youtubu, je slovenski stunt rider za ktm in obozuje duka 390... Jas ravnokar brodim da naredim izpit nato pa planeram da kuoim duka... Zgleda zabavna igracka haha

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin

Sem združil temi o 390 kubični KTM platformi.. Očitno se poleg 790 Adv resno pripravlja 390 Adv - http://www.motorcycle.com/mini-features/2019-ktm-390-adventure-spy-photos.html

Tole bi ob primerni teži in ne prevelikem varčevanju s kvaliteto komponent (predvsem vzmetenje) lahko bil manjkajoči člen med trenutno daleč prešvoh mopedi tipa Honda CRF 250L in precej večjimi multi cilinder ADV motorji. V tem rangu kubikov in namembnosti med sodobnimi stroji ni ničesar, med malo manj sodobnimi pa kak 400 DRZ. Bo treba počakati na jesen da vidimo kaka bo produkcijska verzija.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

What we know so far?

Wheels/tyres: Off-road hoops and semi-dirt rubber promise serious dirt ability.

Engine: Essentially the same 373cc single as the 390 Duke, although we’d expect at least gearing changes.

Chassis/suspension: Familiar KTM tubular steel trellis but with longer-travel WP suspension front and rear.

Bodywork: Virtually all-new and likely to be the same as the forthcoming 790 Adventure – more coverage at the rear and sides plus a new, small headlamp fairing.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber

Baje je samo se ta manjkal.  Lahek in okretn. Pravi TET stroj.  Cesti bo namenjen dvosed z litimi kolesi.  R verzijo opremijo s solo stolom in naperami. Azijsko poreklo ni ovira   

 

23724706-2895-4E59-8125-435AB781F04F.png

506068AD-4222-4367-A7D0-60B2A4AF5A6D.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin

@Kugelschreiber to je končno dejstvo? Ker raznih 'spy shotov' je bilo že en kup, v Indiji naj bi šal letos na trg... nič pa nisem zasledil okoli EU launcha. R varianta zveni zanimivo, mogoče bi bil za pogledat. Odvisno od specifikacij - vzmetenje/teža. Živi bili...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vito23
pred 17 minutami, Snečer pravi:

to je verjetno drag odgovor na versys x300 :) itak da večja mašina not...

Sam versys je ziher boljši... čutim na vodi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 54 minutami, Kugelschreiber pravi:

Baje je samo se ta manjkal.  Lahek in okretn. Pravi TET stroj.  Cesti bo namenjen dvosed z litimi kolesi.  R verzijo opremijo s solo stolom in naperami. Azijsko poreklo ni ovira   

 

23724706-2895-4E59-8125-435AB781F04F.png

506068AD-4222-4367-A7D0-60B2A4AF5A6D.jpeg

v bistvu ni manjkal, je bila tema duka in advenčerja skupna

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 33 minutami, Vito23 pravi:

Sam versys je ziher boljši... čutim na vodi.

Itak, ker je kawasaki.

Versys ima vrstni dvovaljnik iz Ninje 300, tako da je iz tega vidika boljša zadeva kot npr. KTM 390 adv, ki ga še ni na trgu, sploh pa napram mali GSki 310, ki ima tudi enovaljnik.

KTM tu prihaja sedaj iz ozadja in kot se spodobi za ulico in gostilno, z največjo prostornino...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
3 hours ago, DAMI34 said:

v bistvu ni manjkal, je bila tema duka in advenčerja skupna

To sm opazil pri 790, in je čisti nonsense. Predstavlej si isto temo za R1XY0R, RT in G/S, al pa ER6 in Versys, al pa konc koncev Superduke in 1290 adv. Bi šlp skoz?

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
Pravkar, Kugelschreiber pravi:

To sm opazil pri 790, in je čisti nonsense. Predstavlej si isto temo za R1XY0R, RT in G/S, al pa ER6 in Versys, al pa konc koncev Superduke in 1290 adv. Bi šlp skoz?

brez panike, sem tudi SD 1290 in SD GT 1290 združil. Je premalo prodanih modelov da bi lahko razvili konkretno temo. Po potrebi jih lahko celo razbijem. 790 je enako združena. 

ps.

pa saj nisi nič narobe naredil, ko si odprl temo, pravzaprav podpiram odpiranje tem novih modelov, če bo potreba bom nekaj združil, oziroma razbil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Mavti
      Zima in gospoda nič ne šenkata tak ,da ................
    • ciciban
      Kadar sem imel probleme z tresenjem, je bila vedno kombinacija nečesa. Recimo guma pri koncu življenske dobe in prenizek tlak. Ali pa tlak, pa geometrija. Jaz bi na tvojem mestu preveril še geometrijo. Po domače povedano, če so gume v špuri. Pa distančniki tam kjer morajo biti. To z centriranjem gume, pa zanimiva zgodba... So zmontiral in scentriral v nulo, pa je treslo ko hudič. Potem pa je kolo v roke dobil žal že pokojni lokalni vulkanizer. Scentriral čisto po filingu, kljub novi mašini v delavnici. Večkrat gumo snel dol in jo dal nazaj gor. Vmes kup kletvic, pa spet malo zavrtel... Vmes še mene peglal kako se to vozim, da so robovi še celi... Potem so letele še zračnice v koš pa čeprav inženir Hans ni nikoli predvidel schlauchlos  konfiguracije. V košu so končale vse uteži, ki so bile gor... Večkrat gumo samo napumpal in jo spet spustil.... Na koncu celo povedal na koliko jih naj pumpam, da bo v nulo (čisto druge cifre, kot je bilo napisano na nalepki od motorja). Da skrajšam. Šel ven rahlo zmeden. Na koncu nič treslo. Peljalo se je kot po tračnicah. Sedaj ko pomislim za nazaj. Zgolj moje ugibanje... Verjetno poleg masne uravnoteženosti igra precejšnjo vlogo lega pnevmatike na feltni. Če je zmontirano, da je malo "jajčasto" pa lahko tudi super dobra nova guma čudno trese. 
    • ligenjček
      js vidim vse  sam edino brokoli se mi ne dopade 
    • Akito
      ...kozice morajo v voku imet družbo...d'rgač so zanič...a ti sam brokoli vidiš poleg ....
    • Mavti
      Da, je Miklavž prinesel darila in to konkretno dozo sicer je bil verjetno že kar utrujen, ker ni nič lepo zložil na mizo kar me sploh ne moti
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!