Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Speedo

Kovčki in vse kar je povezano

Recommended Posts

Speedo

Zraven svojega motorčka sem dobil tudi zadnji kovinski nosilec Kappa za top-case, brez nosilne plošče.

Vprašanje: Ali se nosilne plošče dobijo v kompletu s kovčkom ali jih je potrebno posebej dokupiti?

Ali so nosilne plošče univerzalne ali pa so specifične glede na znamko kovčka in nosilca?

Nasplošno vaše izkušnje in mnenje glede kovčkov - kakšen kovček priporočate za sport touring motor (velikost, znamka)?

Ali je STOP luč vgrajena v zadnji del kovčka 'koristen' dodatek?

Hvala in lep pozdrav!

Speedo

Popravil/a - Ice on 04/03/2002 13:41:55

Share this post


Link to post
Share on other sites
YZFgeorge

Omenil si znamko....hočeš maso ali kvaliteto in nekoliko ekskluzive, ki pa seveda tudi nekoliko več stane?

Ozri se po firmi Hepco&Becker oz. www.hepco-becker.de

Po testu revije Motorrad najboljši sistem.

Accelerate 'till you see God ....then brake.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pjotr

Kappa in Givi sta sesterski firmi. Vse kombinacije njunih torb in nosilcev pašejo skupaj, tako da v tvojem primeru lahko izbiraš med kovčki Kappa in Givi.

Absolutno se ti splača kupiti kovček za dve čeladi (od 45 litrov naprej...) in bodi malo pazljiv na trdnost materialov. Nekateri kovčki so dokaj mehki (zvijanje, ukrivljanje...).

Sam imam Givi ploščo in Kappa kovček (48 litrov) in sem zelo zadovoljen.

Lp, Pjotr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roman

Kappa in Givi nista zmerej kompatibilna, ampak če praviš, da maš nosilce Kappa (brez plate), bi ti pa res skorej morala tudi Givi plata pasat.Jest sm imu Kappo 24 l, pa 45 l(plastična plata), ki sta mele isto plato, pa ni noben Givi šu gor, zej mam pa Givijovo Maxijo (letnik 2000) z alu plato, gre pa tud ta nova Kappa gor, ta stara Maxija pa ne!(pa se ofnej, če se moreš). Drgač pa osebno poznam zastopnika za Kappo (Aures d.o.o.), pa ti lahko tud kej konkretno pomagam, če boš rabu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
klimbra

Kappo ne poznam,predvidevam pa ,da ima enako kot givi plastično ploščo.Sam sem se zaradi tega raje odločil za Shad,ki ima kovinsko ploščo.....pa še cenejši je.Trdota plastike pa enaka.

V vsakem primeru pa naj bo top case vsaj za dve čeladi.

Klimbra.....saj le najmehkejši je dovolj nežen

Share this post


Link to post
Share on other sites
aligator

Plate za Givi in Kappa so za velike kovčke enake. Če želiš namestiti Monorack-nosilec kovčka, moreš dokupiti M3 ploščo. Priporočam ti, da se za strokovni nasvet obrneš na zastopnika GIVI-TC MOTOSHOP-ki ti bo svetoval, kaj fiksirat na tvoj motor. Pri izbiri kovčkov bi se sigurno raje odločil za Givi kot za Kappo, saj je več izbire. Kappa kovčki se končajo pri litraži 45l, pri Giviju pa lahko od tega ranga izbiraš še 50lit. kovček ali pa celo 52 lit., kamor z lahkoto pospraviš 2 čeladi in se zračnika čelad ne drgneta med seboj.

Lep pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites
kasti

Tako kot Klimbra imam tudi jaz top-case Shad 48; in moram reči da imajo nosilno ploščo precej elegantno rešeno pa tudi v kovček glede na to da je 48 litrski brez problema spraviš 2 čeladi (Schuberth Concept ki sta nekoliko večji) pa še nekaj drobnarij gre zraven: ledvični pas, rokavice... Mogoče končna obdelava ni tako "picikato" kot pri Givi-ju ampak kar gre; dobiš tudi dostni dodatne opreme zanj: stop luč, dodatna poz. luč, naslon za sopotnico,.... pa še cena je zelo ugodna!!! Uvozmik ja TC motoshop kjr si ga lahko ogledaš.

LP Kasti

It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mačica

quote:

quote:

Pri izbiri kovčkov bi se sigurno raje odločil za Givi kot za Kappo, saj je več izbire. Kappa kovčki se končajo pri litraži 45l, pri Giviju pa lahko od tega ranga izbiraš še 50lit

Napaka, moja Kappa ima 48l !

Lojzi ma vas rad

Ja pa Givi se konča pri 52 litrih, jaz imam Maxio l. 2001, pa dobim noter svojo komplet opremo (čelada, hlače, jakna, rokavice, ledvični pas). Moram reči, da sem kar zadovoljna, je pa res, da sem z njo naredila šele par 10 kilometrov. Se pa da za silo preživet eno krajše potovanje tudi s 45 litrskim kovčkom. Aja, plata je pa plastična od Givija.

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

quote:

Jaz bi pa rabu kak kovček za 2 čeladi in da paše na originalni BMWjev nosilec za F650GS ?

pri BMW-zastopniku bos sigurno kaj nasel.drugace pa,kolikor vem,rabis adapter-plosco.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roman

quote: Btw se mi je porodilo se eno vprasanje: do kaksne hitrosti so deklarirani omenjeni kovcki?

S teorijo se ne obremenjujem preveč, ker ne poznam nikogar, ki bi se mu kovček s plate snel zaradi hitrosti (se mi je pa osebno zgodilo, da se mi je od vibracij odlomil kompleten prtljažnik s plato in kufrom vred), sem se pa kot sovoznik peljal kakih 220, zadaj pa še 45l Kappa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thundercat

Kappa in Givi ne spadata zmeraj skup(Vsaj pri meni ne)!

Sem pa imel 40l Givi v katerega se je dalo spravt 2 normalni čeladi!

Sevede brez vsega druzga razen rokavic ki so šle v čeladi!Čeladi so pa ble poleženi na boku in se z spodnjim delom držali skup!

Zdej ko imam nolan n100 pa NO WAY da dam dve not!!

Thundercat

"Ne pustite se povoziti"

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

quote:

Btw se mi je porodilo se eno vprasanje: do kaksne hitrosti so deklarirani omenjeni kovcki?

kolikor vem je vecina kovckov deklarirana do 120 km/h z 10 kg prtljage v kovcku.za vec ne dajejo _garancij_.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
suzuki

Hola!

Rad bi vas opozoril na dejstvo, da GIVI top-casei niso neumni. Morda se bo to komu zdelo nepomembno, pa ni. Npr jest sem predlani sel na zbor v Lendavo (to je tisti butasti zbor motoristov, kjer je spica vecera osem al kolko nagih bab k skace po odru gor in dol, sem in tja, ven in not). Malo pred Celjem sem opazil (med rednim "tipanjem"), da je zadaj le se sotor in nekaj krame, 50l MAXIA pa je (pametno) izstopila nekje med 100 in 120 kph. Kljub temu, da sem se takoj obrnil in jo sel iskat, je ni bilo nikjer vec. Ker nisem glih zelenec vem, da sem jo dobro pripel (pa se nova je bila), torej... pametni top-casei so hudic, vam povem... Vam zelim vec srece!!!

LP suzuki

Popravil/a - suzuki dne 13/02/2002 ob 10:35:51

Share this post


Link to post
Share on other sites
suzuki

quote:

Btw se mi je porodilo se eno vprasanje: do kaksne hitrosti so deklarirani omenjeni kovcki?

LP

Speedo

Hola!

Moja MAXIA je bila deklarirana za do 5 kg prtljage in hitrost do 130 kph. Tako tudi vecina ostalih.

LP suzuki

Share this post


Link to post
Share on other sites
klimbra

quote:

Meni uspelo izvesti imenitno kozlarijo. Na Gilerco namestil zgornji kovček Kappa, potem pa založil/izgubil oba ključa.

Tako, da s preobremenitvijo kovčka nimam težav. Se kar prazen vozi za menoj.

Ali zna kdo fino vlomiti vanj?

Brrrm

Hahahaaaaa.....nisi edini,samo z razliko,da se je to meni dogodilo pri montani(kufr za smuči).Potem sem pa lepo pogledal enga k kluče dela,pa mi ga je odprl,pa kluč naredu........in jaz sem sedaj vesel.........

Aja.....dodatnega kluča pe še do danes nimam.....morm koj letet saj se dopust bliža......tam pa jaz najraje kaj izgubim!!!!!!!

Klimbra.....saj le najmehkejši je dovolj nežen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roman

quote: 50l MAXIA pa je (pametno) izstopila nekje med 100 in 120 kph

Če si jo sigurno dobro zapel, je edina šansa da je bil pokvarjen zatič, ki priklene kovček na ploščo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vrho1679

Pa kaj so sam Kappa in Givi proizvajalci kufrov ?

Ni nobenega drugega kvalitetnega kufra (za ugodno ceno) pri nas ?

DDV in baterije ze vkljuceni v ceno

Share this post


Link to post
Share on other sites
pero

kolikor vem je vecina kovckov deklarirana do 120 km/h z 10 kg prtljage v kovcku.za vec ne dajejo _garancij_.

Deluje pa tudi 160/20!Več pa tko al tko ne gre!

Ciao,by Pero

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

pero,kolk sem ze jaz noter nabil in se sponal po AC bi mi mogl ze zdavni odpast,kufri namrec.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

RUDOLFO

Hello

S kakšnimi kovčki imate najboljše izkušnje? Kupujem neki za 650 GSa, pa ne bi rad, da mi ravno na prvem rukarju dol pade. Original je pa drag ko svinja. Kam bi ga lahko dal prebarvat?

Lp

Rudolfo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

KLIMBRA

Prijateljski nasvet......

KUPI SHAD....najcenejši,solidna kvaliteta.....predvsem pa kovinska plošča za pritrditev.

Klimbra.....saj le najmehkejši je dovolj nežen

Share this post


Link to post
Share on other sites
MARJA

Prebarvat kovček? Vsak avtoličar, saj imajo premaze za plastiko, da se barva ne lušči. Jaz sem ga dal Baniču v Zbiljah, pa še kakšen konc motorja za barvo prineseš, da je ista kot na motorju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rudolfo

quote:

KLIMBRA

Prijateljski nasvet......

KUPI SHAD....najcenejši,solidna kvaliteta.....predvsem pa kovinska plošča za pritrditev.

Klimbra.....saj le najmehkejši je dovolj nežen

Kjer je pa zastopnik za tole stvar?

Lp

Rudolfo

Share this post


Link to post
Share on other sites
SF

Givi in Kappa imata sigurno kompatibilne plošče. Ima pa Givi dva modela. Eden je kovinski in eden plastičen, predvsem pa ne vem, od kod nekaterim ideja da Givi nima kovinske plošče saj je večina kovinskih, le redko vidim plastično... Aja sej res! ER5 s kovčkom Givi maxia, tank torbo in mojo malenkostjo (90 kg) se je lansko leto po števcu peljal 190 km/h...

Jebeš mir bez rata!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Kugelschreiber
      Moram? Ok. Skoraj vse. A je veriga 520/525/530 nima nic z mocjo. Dirka se s 520. Tud wsbk vozijo s 520. Redko kateri motor ma na izbiro vec razlicnih sirin. Moja Honda je mela 525, Aprilija, z vejo tezo, vecjo nosilnostjo in samo 3kwmanj, pa 520. 92bhp/68kw gpz750, letnik 1985 ima pa, ugani, 530. Tisto, za 220 kojnske. Kaksn material je Sprox? Beseda pomeni verižnik. A nadaljujem? 
    • Akito
      ...a je kdo vprašal za mnenje... 😂
    • damjandugi
      Prva slika 👌👌 Druga slika 👇👇
    • Zivnorc
      .... tisto bio olje za mazanje verige motorne žage je bolj sluzasto...in na to sluz se lepi prah s ceste, ki je črn...in v kombinaciji s to sluzjo vse to skup izgleda kot saje. ...tudi, če jo mažeš s Hidraol..ali Scottoil, bo veriga malo črna od finega prahu..... ...ne bo pa na verigi finega peska...in debelejšega prahu, ki ga lepijo nase razni spreji ala Motul ...dry lube...itd..... ki so mnogo gostejši od olja in limajo nase ves ta abrazivni material. ... če mažeš z oljem, se to ne dogaja, ker je olje redko in ti skupaj s tem prahom leti dol z verige....
    • Scarabeo 500
      Mažem nekje na vsakem postanku , na okoli 200 - 400 kilometrov. Ročno, s plastično flaško 1 dcl kapnem, nekje od 5 - 8 kapljic na verigo na zadnjem zobniku.   
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!