Skoči na vsebino
ankh

Suzuki TU 250 (X)

Priporočene objave

MiNa    8374
MiNa

Težko bo. Motorček, ki nekako ni tržno zanimiv v Evropi "has been marketed in Asia, Oceania and North America". Še posebej v naši podalpski vasi, kjer je zakon "liter" in več ter seveda vse kar paše zraven.

Res zija velika luknja med 125ccm in zakonsko omejenim 35KW-nikom. Sicer pa to področje sedaj pokrivajo "sesalci" skuterji in takšni motorji postanejo tržno nezanimivi.

Škoda.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
ankh    134
ankh

Težko bo. Motorček, ki nekako ni tržno zanimiv v Evropi "has been marketed in Asia, Oceania and North America". Še posebej v naši podalpski vasi, kjer je zakon "liter" in več ter seveda vse kar paše zraven.

Res zija velika luknja med 125ccm in zakonsko omejenim 35KW-nikom. Sicer pa to področje sedaj pokrivajo "sesalci" skuterji in takšni motorji postanejo tržno nezanimivi.

Škoda.

Suzuki TU 250 X je kar pogost motor v Italiji, kjer so ga prodajali do leta 2004. Res pa je, da so prenovljen model (katalizator , vbrizg,..) kasneje prodajali samo v zgoraj navedenih deželah. V Sloveniji je par primerkov, zato iščem nekoga, ki bi mi podal kakšno izkušnjo o tem motorju. V primeru, da nekdo pozna osebo, ki si lasti omenjeni motor, bi bil za informacijo zelo vesel.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
smasher    1147
smasher

novejšu tux-i imajo drugačne glave, GN imajo 4 ventile TUx potem pa le dva, gn ima dve izpušne cevi iz glave TUX pa samo eno. Kot že zgoraj napisano svetujem pogled u IT , sedaj vejretno težko najti video na youtubu ker jih je toliko, ampak en je imel res dober opis vožnje ( resen gospod z resnim glasom ne sam tisti mulci ki sab neki klepetajo okoli motorja)

 

LP

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
ankh    134
ankh

novejšu tux-i imajo drugačne glave, GN imajo 4 ventile TUx potem pa le dva, gn ima dve izpušne cevi iz glave TUX pa samo eno. Kot že zgoraj napisano svetujem pogled u IT , sedaj vejretno težko najti video na youtubu ker jih je toliko, ampak en je imel res dober opis vožnje ( resen gospod z resnim glasom ne sam tisti mulci ki sab neki klepetajo okoli motorja)

 

LP

Suzuki TU 250 X letnik 1997-2003 ima iz glave tudi dve kolektorske cevi. novejši od 2009 naprej pa samo eno, ...

 

p.s: Izgleda, da slabo kaže z glavnim stojalom za SR 125

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Guzzila    107
Guzzila

Kupil  TU 250 x   ,  letnik 1999,    za predelavo v  scrambler.   Prijeten za vožnjo, kar poskočen in ima   dober glas za četrlitrski motor....

Prejšnji lastnik se je malce pozabaval z  cafe racer videzom,  sam pa ga mislim predelati v scramblerja.

IMG_20171012_174625_resized_20171013_124944507.jpg

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
izibajker    4946
izibajker
Ob 13. 10. 2017 ob 12:51, Guzzila pravi:

Kupil  TU 250 x   ,  letnik 1999,    za predelavo v  scrambler.   Prijeten za vožnjo, kar poskočen in ima   dober glas za četrlitrski motor....

Prejšnji lastnik se je malce pozabaval z  cafe racer videzom,  sam pa ga mislim predelati v scramblerja...

Ko boš kaj predelal pa objavi v tejle temi. Hvala.

 

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
ankh    134
ankh
On 10/13/2017 at 12:51 PM, Guzzila said:

Kupil  TU 250 x   ,  letnik 1999,    za predelavo v  scrambler.   Prijeten za vožnjo, kar poskočen in ima   dober glas za četrlitrski motor....

Prejšnji lastnik se je malce pozabaval z  cafe racer videzom,  sam pa ga mislim predelati v scramblerja.

IMG_20171012_174625_resized_20171013_124944507.jpg

Kje imaš prve žmigavce pri vožnji .... v žepu?

p.s. Kakšna je največja hitrost po števcu?

Popravljeno . Popravil ankh

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Guzzila    107
Guzzila
Ob 17. 10. 2017 ob 9:34, ankh pravi:

Kje imaš prve žmigavce pri vožnji .... v žepu?

p.s. Kakšna je največja hitrost po števcu?

Bullet style žmigavci  so že pripravljeni za vgradnjo....

Hitrost po števcu 125,   po  GPS-u pa  118 km/h

 

$_35.jpg

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
smasher    1147
smasher

Jaz sem že obupal nad tem da bi našel lepega tux-a, bom morda v prihodnosti ko bom velik uvozil mash-a, ki so sicer svinsko dragi ampak jih je vsaj kar nekaj v namčiji ali italiji.

Uživaj naprej v predelavi.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
smasher    1147
smasher

Ma kot prvo, novi so daaaaleč predragi, kdo bi kupil eno kopojo syarega motorja za večino neznane znamke za 3600 al 3500€, ppsobna težava pomone kot te yamahe sr400 ta nove, jaz še nobene nisem videl na cesti. Tako da uprašanje koliko prometa bi mel nekdo. Preden je UK iztopila iz Eu, je bila morda zanimiva varjanta Sinnis, ki je "njihova" znamka ki ima same kitajske kopije in je tudi Sinnis retrostar 250, ki je enak kot Mash za jurja manj (samo jurja se pri taki ceni precej pozna)

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
MiNa    8374
MiNa

Žal je tako, da so maloserijski izdelki vedno dražji od tistih iz masovne proizvodnje....

IMG_5562.thumb.JPG.67d94430e1465f478767d30a0952c4db.JPG

Najina sta bila 125...

IMG_5560.thumb.JPG.aaba5b4b2f75e85eda8764b8f73fe3c7.JPG

in 250ccm. 

ps, tudi jaz z enim očesom še vedno gledam za kakšnim podobnim "osličkom".

Popravljeno . Popravil MiNa

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Guzzila    107
Guzzila

Počasi napredujemo,  nekatere zadeve so še bolj provizorične.  V planu je še drugo krmilo,  TKC 80  pnevmatike,  mat lak ipd... Lepši je kot original...

IMG_20180205_165950.jpg

IMG_20180205_170224.jpg

6112295031_a3af08eaa9_b.jpg

Popravljeno . Popravil Guzzila

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se

  • Zadnji brskalci   0 članov

    Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!