Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
ankh

Suzuki TU 250 (X)

Recommended Posts

ankh

Ali je na MS kakšen lastnik Suzukija TU 250 X in lahko poda izkušnje o tem motorju?

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Težko bo. Motorček, ki nekako ni tržno zanimiv v Evropi "has been marketed in Asia, Oceania and North America". Še posebej v naši podalpski vasi, kjer je zakon "liter" in več ter seveda vse kar paše zraven.

Res zija velika luknja med 125ccm in zakonsko omejenim 35KW-nikom. Sicer pa to področje sedaj pokrivajo "sesalci" skuterji in takšni motorji postanejo tržno nezanimivi.

Škoda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ankh

Težko bo. Motorček, ki nekako ni tržno zanimiv v Evropi "has been marketed in Asia, Oceania and North America". Še posebej v naši podalpski vasi, kjer je zakon "liter" in več ter seveda vse kar paše zraven.

Res zija velika luknja med 125ccm in zakonsko omejenim 35KW-nikom. Sicer pa to področje sedaj pokrivajo "sesalci" skuterji in takšni motorji postanejo tržno nezanimivi.

Škoda.

Suzuki TU 250 X je kar pogost motor v Italiji, kjer so ga prodajali do leta 2004. Res pa je, da so prenovljen model (katalizator , vbrizg,..) kasneje prodajali samo v zgoraj navedenih deželah. V Sloveniji je par primerkov, zato iščem nekoga, ki bi mi podal kakšno izkušnjo o tem motorju. V primeru, da nekdo pozna osebo, ki si lasti omenjeni motor, bi bil za informacijo zelo vesel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

novejšu tux-i imajo drugačne glave, GN imajo 4 ventile TUx potem pa le dva, gn ima dve izpušne cevi iz glave TUX pa samo eno. Kot že zgoraj napisano svetujem pogled u IT , sedaj vejretno težko najti video na youtubu ker jih je toliko, ampak en je imel res dober opis vožnje ( resen gospod z resnim glasom ne sam tisti mulci ki sab neki klepetajo okoli motorja)

 

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
ankh

novejšu tux-i imajo drugačne glave, GN imajo 4 ventile TUx potem pa le dva, gn ima dve izpušne cevi iz glave TUX pa samo eno. Kot že zgoraj napisano svetujem pogled u IT , sedaj vejretno težko najti video na youtubu ker jih je toliko, ampak en je imel res dober opis vožnje ( resen gospod z resnim glasom ne sam tisti mulci ki sab neki klepetajo okoli motorja)

 

LP

Suzuki TU 250 X letnik 1997-2003 ima iz glave tudi dve kolektorske cevi. novejši od 2009 naprej pa samo eno, ...

 

p.s: Izgleda, da slabo kaže z glavnim stojalom za SR 125

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guzzila

Kupil  TU 250 x   ,  letnik 1999,    za predelavo v  scrambler.   Prijeten za vožnjo, kar poskočen in ima   dober glas za četrlitrski motor....

Prejšnji lastnik se je malce pozabaval z  cafe racer videzom,  sam pa ga mislim predelati v scramblerja.

IMG_20171012_174625_resized_20171013_124944507.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker
Ob 13. 10. 2017 ob 12:51, Guzzila pravi:

Kupil  TU 250 x   ,  letnik 1999,    za predelavo v  scrambler.   Prijeten za vožnjo, kar poskočen in ima   dober glas za četrlitrski motor....

Prejšnji lastnik se je malce pozabaval z  cafe racer videzom,  sam pa ga mislim predelati v scramblerja...

Ko boš kaj predelal pa objavi v tejle temi. Hvala.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ankh
On 10/13/2017 at 12:51 PM, Guzzila said:

Kupil  TU 250 x   ,  letnik 1999,    za predelavo v  scrambler.   Prijeten za vožnjo, kar poskočen in ima   dober glas za četrlitrski motor....

Prejšnji lastnik se je malce pozabaval z  cafe racer videzom,  sam pa ga mislim predelati v scramblerja.

IMG_20171012_174625_resized_20171013_124944507.jpg

Kje imaš prve žmigavce pri vožnji .... v žepu?

p.s. Kakšna je največja hitrost po števcu?

Edited by ankh

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guzzila
Ob 17. 10. 2017 ob 9:34, ankh pravi:

Kje imaš prve žmigavce pri vožnji .... v žepu?

p.s. Kakšna je največja hitrost po števcu?

Bullet style žmigavci  so že pripravljeni za vgradnjo....

Hitrost po števcu 125,   po  GPS-u pa  118 km/h

 

$_35.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Jaz sem že obupal nad tem da bi našel lepega tux-a, bom morda v prihodnosti ko bom velik uvozil mash-a, ki so sicer svinsko dragi ampak jih je vsaj kar nekaj v namčiji ali italiji.

Uživaj naprej v predelavi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guzzila

MASH   dela res lepe  "oldskul"  motorčke,  čudi me da pri nas še ni zastopnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Ma kot prvo, novi so daaaaleč predragi, kdo bi kupil eno kopojo syarega motorja za večino neznane znamke za 3600 al 3500€, ppsobna težava pomone kot te yamahe sr400 ta nove, jaz še nobene nisem videl na cesti. Tako da uprašanje koliko prometa bi mel nekdo. Preden je UK iztopila iz Eu, je bila morda zanimiva varjanta Sinnis, ki je "njihova" znamka ki ima same kitajske kopije in je tudi Sinnis retrostar 250, ki je enak kot Mash za jurja manj (samo jurja se pri taki ceni precej pozna)

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Žal je tako, da so maloserijski izdelki vedno dražji od tistih iz masovne proizvodnje....

IMG_5562.thumb.JPG.67d94430e1465f478767d30a0952c4db.JPG

Najina sta bila 125...

IMG_5560.thumb.JPG.aaba5b4b2f75e85eda8764b8f73fe3c7.JPG

in 250ccm. 

ps, tudi jaz z enim očesom še vedno gledam za kakšnim podobnim "osličkom".

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciciban

Guzzila lep Suzuki. Obilo veselja in zabave želim. Na dopustu tudi jaz rad rentam kakšen manjši motor. Za po lokalnih cestah malo za gušt je super.

@MiNa Kakšne so ceste na Tenerife? 

IMG_20170921_134302.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Precej turističnega prometa, sicer pa enkratne. Za pokušino malo "poguglaj". Menda bo potrebno ponovit....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guzzila

Počasi napredujemo,  nekatere zadeve so še bolj provizorične.  V planu je še drugo krmilo,  TKC 80  pnevmatike,  mat lak ipd... Lepši je kot original...

IMG_20180205_165950.jpg

IMG_20180205_170224.jpg

6112295031_a3af08eaa9_b.jpg

Edited by Guzzila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Dr.SPEED
      Končno, suho in 30 stopinj😁tisti cik-cak, je zgledal dobro, sem moral probati... v tem mestu, se začne vzpon štirje razbojniki, Kolumbija, Venezuela ter 2x Brazilija... 1x Slovenija  Huacachina     
    • smasher
      Ma jaz sem do sedaj 2x kupil fulbat pri akumulator.si ini so se mi zdeli čisto dovolj vredu,če jih ne zanemariš, enega sem pustil 1 leto stat na podstrešju pa je šel v qrc, (je klasični s tekočo kislino), drugi AGM, ga 1x na 3 mesece priklopim na vzdrževalec in jr zdržal 2 leti čakanja Glede polnilca iz hoferja,  odvisno kateri model, moj stari brez ekrančka ne more it preko 14.5V, medtem ko ta novejši lahko grejo tudi čez 15V, in so me poučili tukaj na forumu da AGM akumulatorji baje ne marajo biti polnjeni z napetostjo preko 15V.
    • GizmoFighter
      Ja, ivje pa res 😂, druga ni bilo. Pa ena gozdna vlaka, 50m z razmočenim drekcom pekcom, to je edino kar je bilo treba pazit, druga pa zbit šuder.  Fotr Mamut, ne pretiravaj z drek špuro, nč ni blo hudga 😅 Pomisli na Hrvata z lepo modro X-o, pa pomisl kakšne gume so fantje imeli gor, pa ob tem še mal pomisl na Gizmota in njegove gumhi 😉 Drgač pa pr Mamutovanju je takole. Zadeva ti kot prvo mora bit všeč, sama ideja, mora te potegnit, da bi tudi sam poizkusil izziv ali ne-izziv, kakor vzameš. Letos in najverjetneje tudi v bodoče, če bo event še aktiven, je bilo in bo mogoče, gor se pripeljati s čemerkoli, brez strahu. Tu ni izgovora, žal. V redu, potem pač blato čistiš malo dlje z motorja, a jeb ga. Tisti, ki vas je strah umazat motor in ste njegov suženj, ne hodit gor s cotko, to ni za vas. Torej vsak motor je bil primeren. OK, gume, fino je bilo, da si bil na legalni strani s profilom, razmočeno blato v špuri zna biti hinavsko. Sam event je skupek druženja z zanimivimi ljudmi, starimi znanci, novimi obrazi, takšnimi in drugačnimi obiski. Vsak si vzame event po svoje, na easy ali malo manj na easy v katero smer. Vsak pač po svoje. Vedno je prisotno kraljevsko obedovanje, fotr Faker z kompanjoni obvlada, ničesar ne manjka, vsega je vedno preveč. Edino na kar pa moraš biti fizično in seveda tudi malo psihično pripravljen je, da boš spal zunaj na hladnem. Kljub temu, da so razmere kakršne trenutno so, beri, je neobičajno toplo čez dan za ta letni čas, ponoči se temperature spustijo kar krepko, pod ničlo vedno, vprašanje samo kako daleč pod njo. Pomaga in to zelo, dobra oprema, kvalitetna spalka, podmetač, astro folija - prav obrnjena 😫, volneni štumfi, heat pad-i, slama pod križ, termofor, dobra bejba zraven v spalki 😁, karkol. Noč si vzameš po svoje. Ali ob ognju ali v šotoru ali kjerkoli drugje pod smreko, po svoje, z svojo opremo, z svojo idejo. Osebno se vedno veselim jutra, hladne noči so nujno zlo. Čez dan je bilo tako vroče na soncu, da sem enostavno šel ležat za dve uri v senco v šotor. Ful mi je pasalo. Toliko o tem. Letos sem kar presenečen koliko novih in tudi starih obrazov je prišlo in ostalo gor čez noč. Lepo je, da je event podprt z obiskom kolegov iz drugih držav, torej zadeva seže ne samo lokalno, ampak tudi širše. Lepo je videt bilo kako so se imeli lepo gor. Stiski rok povedo vse. Trenutno je bilo mraza dovolj, čez teden dva, pa Jadranka in N.Marof...gasa 💚
    • GizmoFighter
      Qurčenje, snega ne bo, ne rabiš, dej rajš denar vloži v trip na kak island. To kar maš trenutno gor, je še preveč.
    • Loba
      ? A v Avtovalu? V Mariboru se kar izogibajo kakšnih resnih dogovorov, ker so negotovi pri terminu dobave. Mi pa je kolega iz Munchna, ki je v konekšnu s prodajnim salonom povedal, da se jim je povpraševanje po XR ful povečalo. Ampak to je prišlo iz ust prodajalca motorjev, ke je plačan po proviziji... Jaz ne poznam nikogar v SLO, ki je novo XR-ko rezerviral ali bi jo rad zamenjal za staro. 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!