Skoči na vsebino

DUCATI 996 biposto


Hard enduraš

Priporočene objave

Pozdravljeni,

 

Po dolgoletni želji sem si iz italije pripeljal lep DUCATI 996 letnik 1998 z 50.000 km od prvega lastnika in nikoli paden.

Rad bi na motorju par stvari spravil v red in ga malo polepšal (original)

 

Prosim za nasvet, kaj naj najprej pregledam in na kaj naj bom pozoren.

 

Drugače pa že 15 let v moji garaži stojijo hard enduro motorji (yamaha, beta, ktm,...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne rabis nove teme odpirat. Poisci temo o tem motorju. Iskalnik ;)

Se sebe mal po prstih..ne morem vrjet da ni 996 teme.

Tko zdej je. Navali narod.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

Po dolgoletni želji sem si iz italije pripeljal lep DUCATI 996 letnik 1998 z 50.000 km od prvega lastnika in nikoli paden.

Rad bi na motorju par stvari spravil v red in ga malo polepšal (original)

 

Prosim za nasvet, kaj naj najprej pregledam in na kaj naj bom pozoren.

 

Drugače pa že 15 let v moji garaži stojijo hard enduro motorji (yamaha, beta, ktm,.. .)

Daj kake slike gor k maš tok zanimivosti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

Po dolgoletni želji sem si iz italije pripeljal lep DUCATI 996 letnik 1998 z 50.000 km od prvega lastnika in nikoli paden.

Rad bi na motorju par stvari spravil v red in ga malo polepšal (original)

 

Prosim za nasvet, kaj naj najprej pregledam in na kaj naj bom pozoren.

 

Drugače pa že 15 let v moji garaži stojijo hard enduro motorji (yamaha, beta, ktm,.. .)

 

Odvisno od tega kdaj je zadnji servis če bi bil moj motor prvo delo jermeni, ventili istočasno se pogleda še odmikače s katerih se je zelo rad odluščil nikel (serijska napaka), ležaji napenjalcev(odvisno od stanja) zračni filter pregledat po potrebi zamenjati,bencinski filter sinhnorizacija ''karburatorjev'' nastavit co na 4-5%  pogledat semi bloke zadnjega verižnika in ležaj zadnjega pesta  in seveda zamenjati vse tekočine :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno od tega kdaj je zadnji servis če bi bil moj motor prvo delo jermeni, ventili istočasno se pogleda še odmikače s katerih se je zelo rad odluščil nikel (serijska napaka), ležaji napenjalcev(odvisno od stanja) zračni filter pregledat po potrebi zamenjati,bencinski filter sinhnorizacija ''karburatorjev'' nastavit co na 4-5%  pogledat semi bloke zadnjega verižnika in ležaj zadnjega pesta  in seveda zamenjati vse tekočine :D

 

Z prodajalcem sva se dogovorila, da je pred nakupom opravil še zamenjavo jermenov (nevem kaj še spada zraven-istočasno) in zamenjava olja ter filtra.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej okej če sta se dogovorila..ampak a si zihr da je to tut naredu? Drgač pa kul motor..

Ja je naredil ker se poslovno poznava in priložil mi je tudi račun.

 

Meni osebno trenutno motor ni všeč, sem bolj za original (nekaj malega spregledam in dodam tudi sam :glare: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz bi ga skušal povrniti v originalno stanje. Sploh sedež mi je kar nekaj.

Ali je 996 še vedno imel ta platišča?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kateri letnik pa je? Tole men ne zgleda 996, vsaj tako kot pravi predhodnik, feltne so od 916 serije. 996 so imel vsi že 5 krake feltne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, google vrže ven tudi primerke s trikrakimi, čeprav bistveno manj. Očitno jih je bilo nekaj tudi takšnih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz bi ga skušal povrniti v originalno stanje. Sploh sedež mi je kar nekaj.

Ali je 996 še vedno imel ta platišča?

Prva stvar ki jo bom saniral sta oba sedeža, oziroma prevleke sedežev.

Zato če ve kdo za kakšne originalne prevleke, se priporočam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ima trikrake feltne, potem je letnik 99, od 2000 naprej so imeli petkrake. Jaz imam tudi 99 letnik 996, že preko 50kkm in dela vse kot urca. Pri tem motorju je važno da ne stoji in da ga pelješ kot se zagre:)

 

Drugače pa super za find, jaz osebno bi tudi dal v original stanje, predvsem sedeže in plastike in bo zgledal čisto drugače:)

Evo za orientacijo prilagam mojega, če ti bo kaj všeč, plastike so sicer od r izvede z bellypan-om, pa karbonske strehce ma, pokrov sklopke in še par malenkosti, ostalo pa je original...

 

Pazi pa na jermena, ventile in olje, ker če to troje menjaš/vzdržuješ, ti bo lepo služil...

 

 

 

post-10894-0-65846300-1440146484_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kateri letnik pa je? Tole men ne zgleda 996, vsaj tako kot pravi predhodnik, feltne so od 916 serije. 996 so imel vsi že 5 krake feltne.

Motor je letnik 1998, meni poznano je da so imeli nekateri še tri krake feltne.

Motor je bil prvih 8 let v lasti serviserja Ducati, naslednjih 10 let pa ljubitelja, ki se je samo vozil, servisiral in nič vlagal v motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ima trikrake feltne, potem je letnik 99, od 2000 naprej so imeli petkrake. Jaz imam tudi 99 letnik 996, že preko 50kkm in dela vse kot urca. Pri tem motorju je važno da ne stoji in da ga pelješ kot se zagre:)

 

Drugače pa super za find, jaz osebno bi tudi dal v original stanje, predvsem sedeže in plastike in bo zgledal čisto drugače:)

Evo za orientacijo prilagam mojega, če ti bo kaj všeč, plastike so sicer od r izvede z bellypan-om, pa karbonske strehce ma, pokrov sklopke in še par malenkosti, ostalo pa je original...

 

Pazi pa na jermena, ventile in olje, ker če to troje menjaš/vzdržuješ, ti bo lepo služil...

 

No, to je to.

Prevleke za sedeže že iščem!

Plastike so še original, te nalepke so nalepljene po laku, katere bom odstranil. Ostane le 996 na bokih in ducati na rezervoarju pa še nekaj na zadnjem delu, kar je pod lakom.

Sklopka pa je že taka kot mora bit ;-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z prodajalcem sva se dogovorila, da je pred nakupom opravil še zamenjavo jermenov (nevem kaj še spada zraven-istočasno) in zamenjava olja ter filtra.

To kar sem ti napisal spada skoraj vse zraven menjave jermenov :D  pa še vilce se splača poservisirat čene veš kdaj so bile  pa čez homolaogacijo ga ne boš spravil zaradi avspuhov :D

 

Še nekaj mi povej a tista deklaracijska nalepka (srebrna nalepka pri stopalki desne noge ) je berljiva?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

No zdaj gre pa zares:

 

Kakšen je original akumulator pri tem motorju, oz. kakšne karakteristike (moram menjat)

Kje bi lahko dobil original preobleke sedežev?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To kar sem ti napisal spada skoraj vse zraven menjave jermenov :D  pa še vilce se splača poservisirat čene veš kdaj so bile  pa čez homolaogacijo ga ne boš spravil zaradi avspuhov :D

 

Še nekaj mi povej a tista deklaracijska nalepka (srebrna nalepka pri stopalki desne noge ) je berljiva?

 

Berljiva je delno :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No zdaj gre pa zares:

 

Kakšen je original akumulator pri tem motorju, oz. kakšne karakteristike (moram menjat)

Kje bi lahko dobil original preobleke sedežev?

Original prevleke ne boš dobil. Pojdi v Mercis (radomlje) in najdi približek, pa še svetovali ti bodo kaj je primerno.

Akumulator za 996 biposto je YUASA YT12B-BS (tako piše na mojem:) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!