Skoči na vsebino

BMW S 1000 XR


Cufa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_3251.JPG.f5bda04d743c3cd3b79b01a43a42c159.thumb.jpg.4b11bc50966b66617c31a39268b14dcc.jpg

Priporočene objave

pred 6 minutami, Cartman pravi:

kje je kak mod da mal spuca to nabijanej? :D

je, vendar ne vem ali naj spucam ali ne, zakaj, ker je v povezavi s predelavo XRa. Naj povedo lastniki teh mašin. Mam moč naredit kot se odločijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kot vidim ni prav nobene panike, da bi izpuh topil kufer :D

Sicer SX je imel spodaj na kovčkih na 1cm distančnikih še preventivno pločevino.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guma je 190.

Danes sel poslusat tole zadevo v zivo. Zgleda dobro, zvok pa je odlicen...moj origigi Akrapo nima za burek.. ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, vuk76 pravi:

Guma je 190.

Danes sel poslusat tole zadevo v zivo. Zgleda dobro, zvok pa je odlicen...moj origigi Akrapo nima za burek.. ;) 

Tudi jaz sem videl določene stvari, katere morem uredit ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bye bye Bridgestone T30 je blo dans po 4700 km. Menjal za Metzeler M7RR; kot da mam novi motor. Dosti lepse pozira neravnine ter ne posreduje tolko udarcev iz slabih cest v podvozje. Ocitno ni zastonj tako zelo priljubljena na nemskem XR forumu. 

IMG_6789.JPG

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
2 hours ago, Yankee64 said:

Fantje, a ima kdo namontirane povisane sopotnikove tacke?

@shark90 ma montirane visje sopotnikove tacke. Poglej malo po starejših objavah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lani sem se pogovarjal z Gašperjem Čarmanom ravno o K&N filtrih na BMW S1000RR. Je dejal, da so se trudili z novimi mapami, da bi motorji dobro delali z K&N filtrom, vendar so na koncu dali nazaj originalni filter in sicer tudi za na pisto.

Glede na to, da je XR derivat RR-a, vprašanje kaj bi z K&N dosegel. Jaz sem ga recimo imel kar nekaj časa na mojem RT-ju, pa sem ga lani zabrisal ven in uporabljam spet originalni fiter. Motor lepše dela, v performancah pa ni čutiti razlike. Veliko večja razlika je, če iz Akrapota snamem oba dB killerja.

Lp.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, skalaprava pravi:

Lani sem se pogovarjal z Gašperjem Čarmanom ravno o K&N filtrih na BMW S1000RR. Je dejal, da so se trudili z novimi mapami, da bi motorji dobro delali z K&N filtrom, vendar so na koncu dali nazaj originalni filter in sicer tudi za na pisto.

Glede na to, da je XR derivat RR-a, vprašanje kaj bi z K&N dosegel. Jaz sem ga recimo imel kar nekaj časa na mojem RT-ju, pa sem ga lani zabrisal ven in uporabljam spet originalni fiter. Motor lepše dela, v performancah pa ni čutiti razlike. Veliko večja razlika je, če iz Akrapota snamem oba dB killerja.

Lp.

 

Ja saj ravno z tem razlogom bi menjal... Ker sedaj imam odprt izpuh in je motor v prostem teku zelo nemiren, ena opcija ja da plini prehitro grejo skozi izpuh, original zračni filter pa spusti premalo zraka. To je ena od opcij ki mi jih je danes povedal mehanik.. Zato če ima kdo bi samo preizkusil, če bi zadeva boljše delovala...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, vuk76 pravi:

Top zgleda. Si dal prasno barvat kot sva se menla? To na crno dat barvat bo moj projekt za naslednjo zimo.

Ja je prašno barvano, mat črna.. zgleda pa dost boljše kot original ja :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, compaq pravi:

@shark90: kaksen si torej to hibrid izpuha naredil? R1 lonec pa Bmw krivine? Izgleda cudovit. Lepsi, kot namenski za Bmw-ja. A Db killer lahko vstavis v lonec? 

Lonec je od MT10 ali R1SKB, krivine so predelane na podlagi s1000rr, da ina izhodna cev samo eno luknjo in ne 2 kot ima Xr, potem pa se malo dodelav da vse paše skupaj ;) ja lonec od akrapota za xr-a mi ne sede, je original lepsi ampak pretih :) ta izpuh nima možnost db-killerja ampak imam doma še enega notranjega, tako da ko rabim tih motor vstavim tega not pred lonec in ne na koncu :) 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolko ste kaj placali za servis po enem letu oz. na 10.000 km? Menjava olja, oljnega filtra in zavorne tekocine je navedeno v service manualu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Servis po enem letu narejen,250€ je stalo. Pod garancijo so se menjale se gumice pod krmilom z gumicami ki se uporabljajo pri letniku 2017 in bi naj odpravile dolocen del vibracij. Bomo porocali kako se bo obneslo...

IMG_7431.JPG

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!