Skoči na vsebino

BMW S 1000 XR


Cufa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_3251.JPG.f5bda04d743c3cd3b79b01a43a42c159.thumb.jpg.4b11bc50966b66617c31a39268b14dcc.jpg

Priporočene objave

ja, saj drugega kot Original / Brembo in EBC nisem našel. Ponavadi sem TRW naročeval

EBC sem imel na avtu, pa nisem bil glih🤩, torej Brembo - verjetno Luis najceneje, kjer sem pri nas spraševal je bila cena....BMW cena🤪, moram še va VALu prašat.

Ja olje mislim menjati z ploščicami, pred začetkom sezone.

Imam 2018, torej normalno blead-anje, po koncu menjava pa parkrat ABS spredaj / zadaj.

Hvala @kronik in @snela

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Gricko pravi:

ja, saj drugega kot Original / Brembo in EBC nisem našel. Ponavadi sem TRW naročeval

EBC sem imel na avtu, pa nisem bil glih🤩, torej Brembo - verjetno Luis najceneje, kjer sem pri nas spraševal je bila cena....BMW cena🤪, moram še va VALu prašat.

Ja olje mislim menjati z ploščicami, pred začetkom sezone.

Imam 2018, torej normalno blead-anje, po koncu menjava pa parkrat ABS spredaj / zadaj.

Hvala @kronik in @snela

 

 

TRW je kod jaceg kocenja vrlo inentzivno vibrirao da se cijeli prednji dio motora tresao pir kocenju. 
Brembo u Louisa ima maaaalo slabije / manje fektivne kocnice koje i brze trose od originala. 
Sve u svemu vrlo zadovoljavacuje performance. 

Shih ostalih porizvodzaca sam se klonio! 

 

https://www.louis.at/de/brembo-bremsbelaege-sinter-bremsbelagsatz-mit-abe-10047600?filter_bike_id=3518&filter_article_number=10047635

 

32,-€ po strani m ne zvuci skupo?! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ima kdo tovarniško znižanega tukaj na forumu?

Zanima, me kako se obnese v vožnji v dvoje in polno nabasan? Se mogoče z centralnim stojalom kdaj v ovinku podrajsa ali pa če naletiš na veliko grbino, podrajsa z zadnjim blatnikom? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

A si ADV voznik?

Kakšnih motorjev si pa ti vajen? Pa kakšnih cest? 🤪

 

Posledice grbine so odvisne tudi od hitrosti in ali si dvignil rit ali ne :)

Vzmetenje je dinamično in bolj na trdi strani ampak če planiraš verzijo 2019+ boš kot na oblakih, čez večino cest v SLO. Recimo na Avstrijski strani Pavliča boš lahko šel hitreje kot z drugimi motorji ampak še vedno počasi :)

 

Centralno je kar zaklenjeno, ko je pospravljeno.

Če si bolj stunter, ga raje daj dol kot tale:


Tale ima šuš plato in centralno še vedno gor pa še znižan:

 

 

Ta ima centralno tudi gor:

Ta ima tudi centralno gor:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Planiram verzijo 2017 do 2019. 

Do sedaj sem vozil japonce.

Kolega je imel  pri fz8 in MT09 tracer, ki je imel oba znižana, potem težave z drasanjem centralnega stojala v ovinkih,če imel ženo vzadaj. Zato sprašujem, če kdo ve kako je pri XR-ju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 3/7/2023 at 10:36 AM, honda2000 said:

Planiram verzijo 2017 do 2019. 

Do sedaj sem vozil japonce.

Kolega je imel  pri fz8 in MT09 tracer, ki je imel oba znižana, potem težave z drasanjem centralnega stojala v ovinkih,če imel ženo vzadaj. Zato sprašujem, če kdo ve kako je pri XR-ju.

Predlagam, da greš v živo pogledati MT09 in S1000XR in posebno pozornost posvetiš centralnem stojalu - čim več slik naredi.

Izmeri razdaljo do tal, širino stojala. Z nogo daj stojalo do tal in ga spusti da se samo pospravi, večkrat. Poglej kako je guma, ki ublaži udarec pritrjena, kako močna je vzmet ki pospravi stojalo. Razmisli o razliki...

Nagni motor do prve točke kontakta, naj ti kdo pomaga držati, ali pa, če si spreten s telesom in z motorji, daj ga v 1. in delaj hitre kroge, hitreje kot greš, lažje ga nižje spustiš, in ga spusti do prve točke kontakta. Tako boš dobil občutek za rezervni prostor, ob naletu na grbino.

 

Dodatno upoštevaj, da:

1. ima sxr zadnjo gumo širšo kot mt09 in zahteva večji kot nagiba, da se ohrani oprijem.

2. Ima sxr bistveno boljše vzmetenje kot mt09. Vsedi se na oba motorja, vžgi, sprednja zavora, porini krmilo dol in opazuj. Potem še zadnjo in dvigni rit (kolikor lahko brez izgube ravnotežja) in udari po sedežu - še lažje če to naredi sopotnik. Od strani pa nekdo snema z mobitelom. Preveri posnetke. Razmisli.

3. Preveri najnižjo točko stoječega praznega motorja. Mislim da je mt09 kar nizka in ni za grde ceste medtem, ko boš sxr-ja videl kot prilimanega čez Sorico, kjer je grda cesta :)

4.. Je sxr bistveno boljše kvalitete kot mt09.

 

Zame je mt09 neudoben (geometrija, sedenje na motorju ne v, vzmetenje) in bi moral dati na takšen motor preveč predelav, da bi na koncu prišel blizu sxr. Zato sem vzel kar sxr. Agregat mi je bil še kar všečen (ampak ni za v 1. pri 30+kmh) ostalo pa no comment, sklopka, problemi (žal japonci niso več kar so bili), še najbolj me je motila nestabilna vožnja skozi ovinek - upira se spremembah, zaradi "slabega" okvirja in vzmetenja pretirano reagira na slabo cesto in na voznikove zahteve (trail braking je zame eksistencialnega pomena) - to je sicer povezano tudi z ne-kvaliteto zavornega sistema (kako hitro se pritisk na zavorno ročico prenese do pnevmatike).

Če primerjam še s Hondo CBR650R, ki je meni boljša v ovinkih kot MT09 ampak je meni "slab" agregat, okvir, oversteer pri izhodu...

Sxr je čisto nasprotje - naredi kar želiš in to zelo natančno in stabilno, v vseh pogledih.

Razni review-ji sxr-ov so preveč plehki in površni, cenijo jih tisti, ki iščejo top of the top in razumejo kaj dobijo - jenkyl & hyde. Recimo ADV visoka sedalna pozicija je top, samo še GS in DMS mi imata malenkost boljšo ampak za moje potrebe (do 6h vožnje, brez tur, brez sopotnika) ne opazim razlike.

Pa nočem pretiravati - mt09 je čisto ok motor - ampak recimo Aprilia Shiver mi je boljša čeprav ima težave s sprednjim vzmetenjem in je kar top heavy in se zmatraš s prekladanjem ter agresivno pozicijo telesa - navduši pa agregat in zvok.

Samo jaz ščitim moje telo pred nesrečo, nisem več mlad, družina.... V Slovenskih zaprtih ovinkih sem že na marsikaj naletel in ni druge kot da sem previden in da imam dovolj nizko hitrost in še takrat mi je pomembno imeti nekaj rezerve v kvaliteti in tehniki vožnje. 

 

Je pa nižanje motorja vedno plus in minus. Če boš vozil po čudnih cestah, v čudnih državah, mogoče razmisli o treningu vzpenjanja na višji motor kljub nižji višini (predvidevam!), ker boš med vožnjo hvaležen za daljši hod vzmetenja. Voziš se 99,9% časa, stojiš pa 0.5% časa - jaz v tem primeru ne bi žrtvoval vzmetenja za "komfort" pri lazenju gor/dol.

Na motorju je kot na kolesu - stvar ravnotežja in motoristi te veščine premalo tremiramo.

Stopiš na levo tačko, spelješ, in desno nogo čez ob speljevanju. Lahko začneš trening na kolesu. Seveda, nesramno predvidevam, da ni omejitev v dvigovanju noge čez sedež (kolk, kolena, gleženj...) ali strahu pred težo - potem so drugi prijemi kako "mimo ovire".

Poglej si ADV treninge za iskanje ravnotežja. Recimo tale od Breta, na asfaltu vse dela - pa začneš lahko s kolesom, da telo razvije specifično prilagoditev na manj tveganem sredstvu - biološka in mentalna prilagoditev - da ne razmišljaš kaj delaš, ampak se vsi novi mikro gibi avtomatizirajo - njihova intenziteta in trajanje je potem na pravi stvari edina prilagoditev:

https://youtu.be/njzovd5FuZU

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 hours ago, skalaprava said:

Pa še ena zanimivost...moj XR ima že preko 100.000km pa začuda še kar laufa :P

Car :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za osnovni servis, torej menjave vseh tekočin ter filtrov, vključno z zavorno sem plačal 254 Euro.

Glede na to, da sem prej praviloma šraufal GSa doma, se mi ta znesek, če ga primerjam s servisom avta, niti ne zdi tako visok. Upoštevajoč, da mora pooblaščen servis imeti vse kar tovarna od njih zahteva.

Zanimivo....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

pozdravljeni

Je ze kdo menjal prednji zobnik za manjsega?

Koliko se pozna na obratih?

Razmisljam da bi dal zob manj saj malo presvoh vlece..recimo dolomiti..druga premalo moci..prva pa prevec. Sklepam da bi s tem to resil..

Jbg..navajen k1300 s prevec moci 😅

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, dedo pravi:

pozdravljeni

Je ze kdo menjal prednji zobnik za manjsega?

Koliko se pozna na obratih?

Razmisljam da bi dal zob manj saj malo presvoh vlece..recimo dolomiti..druga premalo moci..prva pa prevec. Sklepam da bi s tem to resil..

Jbg..navajen k1300 s prevec moci 😅

Če imaš tamalga XR te razumem,  drgač pa ne. 🤔💪💪

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 25. 3. 2023 ob 10:07, dedo pravi:

pozdravljeni

Je ze kdo menjal prednji zobnik za manjsega?

Koliko se pozna na obratih?

Razmisljam da bi dal zob manj saj malo presvoh vlece..recimo dolomiti..druga premalo moci..prva pa prevec. Sklepam da bi s tem to resil..

Jbg..navajen k1300 s prevec moci 😅

jaz zelo....

Sem tudi imel blazne težave z speljevanjem na Gavio (dolomiti na splošno), ko se je bilo potrebno vstaviti v klancu in potem speljati

Seveda nisem bil sam ampak  še moja zraven in 3x kovček😫

 

Poleg mene KTM spelje z 1,5k rpm....jaz pa komaj z 5k rpm🙄....vse kar je bilo manj je crknil- še nikoli z nobenim motorjem toliko problema speljati v klanec. Če sem sam, ni problema...

 

tudi kar sam omenjaš (  druga iz ovinka prešvoh) sem doživel in če si hotel koga prehiteti ( recima audi s4 😋) si moral kar 1. uporabiti.

 

Pa se še nisem odločil glede zamenjave za manjšega, pa dvomim, da bi se kaj dosti poznalo, verjetno bi moral tudi zadaj  kakšen zob več vzet...

Končna pri meni itak ne igra vloge ker več kot 200 se vozim sam po DE🤪

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pol nisem edini 🙂

Ja koncna tudi mene ne zanima.

Kot si rekel..z drugo ne gre..prva pa kr dviga..

Pri manjsem zobniku me skrbi samo to da bi se pol potovalni obrati kr zvisali.

Bo treba preizkusit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm večina jih gre na zadnjega manjšega, 42T brez prilagajanja verige ali celo 41T z umikanjem linkov. Sploh za touring, ali če imajo ovinke, kjer "prevečkrat" menjajo prestavo - česar jaz ne razumem, ker s tem quickshifterjem, zvokom in navorom je meni ravno to cilj 🥰

Raje kakšen L-V za navor v nizkih obratih in potovalni naloženosti, recimo DMS v4.

Samo potem ni več jekyl & hyde v visokih obratih, pa nasploh ni več "visokih" obratov 🤣... ajej kakšne probleme imamo 😇

Popravljeno . Popravil snela
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

On 4/21/2016 at 11:16 AM, vuk76 said:

Cakajo se ABM-ove nastavljive rocke za sklopko in zavoro, nalepke za platisca in se kaksna malenkost.

Je kdo že inštaliral ABM SyntoEvo ročice?

Enkrat sem videl ene ročice, ki so imele za nastavljanje oddaljenosti namesto pet pozicij 1-5 in zastavice, kar krožec za vrteti - zgleda je bil spodaj polž, da se je nastavitev ohranila med vožnjo in vibracijami. Ta način je omogočal bolj natančno nastavljanje, samo sem pozabil firmo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
On 3/26/2023 at 6:17 PM, snela said:

Je kdo že inštaliral ABM SyntoEvo ročice?

Enostavno. Ni treba ščitnikov dol dajati, samo sprednji vijak se sprosti. Ni treba sklopke sproščati, ne spodaj ne zgoraj. Puše natanko namastil.

Gredo oa nastavitve v minus in sem nastavil na -1 tako, da je prst na kolenu in je trail braking občutek fenomenalen :)

20230423_141404.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!