Skoči na vsebino

Kawasaki GPZ 500 S (1989)


DragoKolenc

Priporočene objave

 

Kot drugo je pa res čudno, da iskra skače preko daljše poti proti navoju namesto na jeziček.

Se zgodi, če je svečka zapacana...na izolatorju se nabere plast saj (ali pa se pojavi razpoka), ki delujejo kot prevodnik. Iskra tako ne preskoči na jeziček ampak steče po poti manj upora direktno na maso. Možni vzroke sem opisal en post višje.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Kot drugo je pa res čudno, da iskra skače preko daljše poti proti navoju namesto na jeziček.

Se zgodi, če je svečka zapacana...na izolatorju se nabere plast saj (ali pa se pojavi razpoka), ki delujejo kot prevodnik. Iskra tako ne preskoči na jeziček ampak steče po poti manj upora direktno na maso. Možni vzroke sem opisal en post višje.

Drži, ampak v tem primeru je svečka nova

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot sem že napisal, jaz bi vzrok za simptome, ki jih opusuješ (iskra je iskre ni) malo pogledal kako je z elektroniko.

Tudi mokra svečka prevaja povsod, samo tam ne kjer mora...

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Kot drugo je pa res čudno, da iskra skače preko daljše poti proti navoju namesto na jeziček.

Se zgodi, če je svečka zapacana...na izolatorju se nabere plast saj (ali pa se pojavi razpoka), ki delujejo kot prevodnik. Iskra tako ne preskoči na jeziček ampak steče po poti manj upora direktno na maso. Možni vzroke sem opisal en post višje.

Drži, ampak v tem primeru je svečka nova

Tudi novo svečko hitro zapaca...Odpravljat simptome, dokler ni odpravljen vzrok je nesmiselno :)

Sicer je pa tud mal nesmiselno popravljat zadeve prek interneta...

 

Popravljeno . Popravil trojan69
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drago, če bi takoj, ko sem ti prilepil bljižnico za SM polistal po njih, bi na 24 strani navodil prebral korak po koraku kaj napravit v tvojem primeru...

ELECTRONIC IGNITION TROUBLESHOOTING, saj si napisal, da ni iskre. Zato pa je "pol" motorja tudi hladnega (po tvojem opisu) jaz se v tem primeru vplinjačev nebi niti "dotikal", ko bi iskra bila pa seveda vse po vrsti kot hiše v Trsti tudi nastavitev vplinjačev, ventilov....

Če se prav spomnim, se ti je napaka pojavila čez noč. To je siguren pokazatelj, da saj takrat niso bili problem vplinjači, ventili..., ker to se ne zgodi preko noči. Elektronika pa "krepa", danes dela jutri ne.

ps, alternator in reulator zaenkrat pusti pri miru nimata nič z vžigom. V ohišji alternatoja je edino (PickUp) ali senzor za "dajanje" iskre. Pomeriš ga na konektorju (zoped SM) ja brez tega ne gre.

 

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober dan vsem ljubiteljem motorjev.Evo včeraj očistil frgazer u nulo danes zjutraj zmontiral zadevo nazaj,in glej ga zlomka motor kako minuto deluje po desnem cilindru skoraj že obupal nakar kar naenkrat prične levi cilinder kihat dvakrat vseka iz izpuha in cilinder prične delat motor skoči iz 1500 obratov na 3000 obratov in motor deluje na dva cilindra kot mora,in to pustim da deluje ene 10 minut poslatam cevi obe puhtijo od vročine,po 10 minutah zmanjsam gas pod frgazerjem na 1500 obratov in cilinder preneha delovati.

He he čudno kje bi lahko bil vzrok ???????????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj pa ne razumem!!? A TI NAJ NARIŠEM?!! poglej v navodila na strani 146 (139) PDF - poglavje 8. Tam imaš shematski prikaz električnega sistena (VŽIGA). Motor ima 2xPickUp-a za vsak cilinder posebej. Začni iskat napako od tam naprej....

Na konektorju pomeri, če imata PickUp tuljavi enako Ohmsko upornost (štiri žice). Te žice gredo na modul (IC Igniter) elektronski vžig, ki direktno krmili VN tuljave....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav pregledal po načrtu elektriko vse poteka kot mora sedaj ostane ali je crknal IC ignitor,seveda sem vzel dol tudi pokrov kjer se nahajata PICKUP tuljavi in glej na enemu kablu se vidijo droti ali bi lahko bil tukaj vzrok???? Prilagam sliko.

20150928_181811.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To, da se vidijo žice sigurno ni prav. Bolj problem je zakaj je do tega prišlo, da je žica oguljena. Že sama pozicija žice ni OK (štrli) v primerjavi s črno. po sliki je videti, da pri montaži pokrova alternatorja na označenem delu nekaj pritiska nanjo.

20150928_181811.thumb.jpg.59f89696617da6e169202d8c6cf7e2f3.jpg

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo tole napako sem sedaj odpravil.Sestavil nazaj motor vzge dela en cilinder spet levi mrtev.Sedaj pa sem naredil en test vzel posodo za gorivo dol nastimal plastenko z gorivom povezal oba konca vakuma na vplinjaču in motor je začel delati po obeh cilindrih odstranil cev na eni strani in dal gor tisti čep na desno stran ter levo stran pustil odprto da vleče vakum motor se vedno deluje po obeh cilindrih.Zakaj ko pa vse skupaj sestavim nazaj in dam vakum cev na posodo z gorivom pa spet deluje motor po enem cilindru.

Tako da s elektriko je pomoje vse OK,nekje drugje je problem morda vplinjač nagaja??????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pipca za gorivo ti ok deluje? Odpira namreč na vakum iz vplinjačev.  Snemi vakum cev na uplinjaču in cev za gorivo na pipci. Če je pipca ok mora biti pri ugasnjenem motorju dotok goriva zaprt. Ko ustvariš podtlak na vakum cevi pa priteče gorivo. Potegni zrak in opazuj. Testiraj še pri odprtem pokrovčku za gorivo, da ni slučajno zamašen oddušek. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej pipico za gorivo... Koliko imaš pa olja v motorju? Če ga je preveč, to pomeni, da ti pipca ne drži bencina in ti le ta teče prek vplinjačev v olje. Odpreš čep za nalivanje in povohaš. Preveri še, da nimaš kake cevi od tanka do vplinjača prepognjene.. Kot pravi XTR poizkusi tudi z odprtim zamaškom...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ne vem sem prej malo opazoval pipco za gorivo pa sem opazil da ni na piopci tam ko je tesnilo včasih špricne gorivo iz znje.Sem malo posvetil z baterijo pa sem opazil tam izgleda kot neka luknica in tam vn mi šprica bencin.Morda tesnilo hin,pipce se nisem demontiral ker je verjetno v njej kaksna membrana????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zna bit, da pušča membrana na pipici in prek vakuum cevke vleče gorivo v cilinder mimo uplinjača. To pomeni prebogato mešanico in zapacano če ne celo zalito svečko. 

Verjetno bo treba obnovit/menjat pipico. Set za obnovo dobiš na e-bayu. http://www.ebay.de/itm/Benzinhahn-Reparatur-Satz-Kawasaki-GPZ-500-S-1987-2003-/331667117539?hash=item4d38e695e3

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav evo danes sestavil motor nazaj frgazer očistil v celoti sestavil skupaj zalaufam motor motor deluje po enem cilindru potem se nekaj igram in oba vijaka spodaj ki sta za dovod zraka privijem do kraja da zaprem dovod zraka.Potem oba odvijam počasi za pol obrata in motor začne delovati po obeh cilindrih ampak se motor zaganja prav slisi se kako se vziga levi cilinder in tudi ko zalaufa levi cilinder na pipici nič ne sprica bencin vn ko cilinder preneha delovati bencin sprica vn.pomoje je potrebno nastaviti mesanico zraka na teh vijakih,kaj pravite,pomoje mi nagaja frgazer.Kako se nastavi ta vijak po navodilih ne deluje.

 

Aja pa ko dodam gas se pokadi iz desnega izpuha črn dim iz levega pa ne

Popravljeno . Popravil DragoKolenc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa si preveril delovanje pipice? Če dela motor ko priklopiš mimo pipice bi jaz najprej to preveril. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav vsem

Evo našel napako.Pa da vam ga opišem.Motor vžgem deluje po enem cilindru,iz pipce snamem vakum cev motor deluje po dveh cilindrih(iz izpusne cevi se kadi ko hudič pomojem je not bencin ki ni izgorel),kokar cevko za vakum priblizam pipci kjer se natakne vakum motor zadusi in začne delovati po enem cilindru in motor se zaganja,vakum cev odmaknem motor spet normalno deluje,priblizam cev motor spet zaganja.Pomoje je pipca fuč.

Pa da ne pozabim ko nataknem vakum cevko na pipco ta prične pušćati bencin na tisti mali luknici ki je nastrani.Ali ima to puščanje kaksno vezo ker sem prestavljal vijak za sinhroniziranje vplinjačev.

Ali ima kdo kaksno pipco na zalogi za prodat,od katerega tipa bi še pasala gor,da pričnem z iskanjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene je na ZZRju prav tako zezal ta vakum ventil, ne vem kako maš ti pipco, ampak jaz sem moral loviti luknjo v plastikah in imam pipico iz jamahe XT 600, pipice za stare motorje so precej podobne, poglej ali imaš izhod iz pipice na levi ali desni in potem po ebaju najdi podobno, sicer potem nimaš več vakum ventila. (torej če pozabiš odpret in štartaš ti čez 100m crkne motor in izpadeš "blond" :blush: )

Torejče iščeš original znabit draga, če se odrečeš vakum ventilu je že precej ceneje, če nimaš plastik pod rezervarju je rešitev cca 6€ na ebaju (kaj takega, ali pa KIT za popravilo če želiš original pipico

LP

 

Popravljeno . Popravil smasher
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

@DragoKolenc

S to mašino (tip EX500) sem se svoj čas veliko prezajebaval. Malo bral objave, če prav razumem ti en celinder dela, drug ne. Preveri dvoje, elektriko in bencin.

Elektrika: Odstrani kapo za svečke, vtakni vanjo žebelj, drži ga 5-10 mm od ohišja motorja, zaženi motor. Moralo bi metati iskro. Poizkusi na obeh straneh posamično. Če na eni meče iskro, na drugi ne, imaš težavo z elektriko. ER5/GPZ500 imata težave pri dveh komponentah. Ena je kapa za svečke z žico, druga pa tuljava oz. tuljavi (ima 2). V kapi se nabirajo koščki kovine/voda, zato slaba prevodnost. Žica je lahko razpokana in elektrika prebija. Če je vse to ok, potem je problem verjetno v tuljavi. Ne vem več a se lahko zamenjata, če se ne, boš moral nekje dobiti začasno eno, da vidiš, če je ok. Nova ni ravno poceni, zato ne kupuj dokler nisi ziher.

Bencin (vplinjači). Dobro jih očisti, pravilno sestavi nazaj. Če lahko jih sinhroniziraj (potrebuješ dva manometra). Prav tako preglej, če se ti že da, nivo goriva v obeh vplinjačih. Če bo treba boš moral "ponastaviti" višino plovcev. Lahko da ti enega preveč zaliva. Še bolj pogsto problem je pipa za gorivo/zamašena cev, ki gre iz rezervarja za benz v vpinjače. Še to, vijak za mešanico zraka/goriva mislim, da se obrne nekje med 1,5-2,5 obrata. Preveri v servisno knjigo ali poguglaj. V resnici lahko malo eksperimentiraš (v tej meji).

Poizkusi takole: Ko boš snel rezervoar, na cev za gorivo, ki gre iz vplinjačev do pipe za gorivo, natakni lijak in dolij nekaj benza, potem zaženi motor. S tem boš izločil problem rezervoarja in pipe za gorivo (ki se rada zamaši, ker GPZ nima ok filtra za benz). Če ti bo motor tekel normalno, je težava v pipi za gorivo ali v rezervoarju (nekje je nekaj zamašeno). Če ti bo še vedno zafrkaval, težava ni v tem.

Drugače gre pa dovod goriva (cevka) v en vplinjač, ne v oba. Preveri še memebrane, če je v eni kakšna luknja (lahko čisto mala), bo to razlog. Ker pač ne vleče goriva v tisti vplinjač.

Veliko užitkov v diagnosticiranju:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni sem relativno nov tu gor.Letošnjo zimo sem si nabavil končno motorno kolo za predelavo,katera je v bistvu končana.Sedaj pa nastopijo problemi.Motor je pred nakupom stal približno pet let,sedaj opravljen komplet servis,obnovljen frgazer po prevoženih 500Km več ne vžge.Ne vleče goriva v motor,očitno potreba po nastavitvi ventilov,majster jih nastavi motor vžge in vžiga spet normalno. Še enkrat preveri nastavitve in pri enem ventilu ne more vstaviti merilnega lističa.Mi javi da se je ventil toliko razširil (raztegnil) da ga je potrebno menjat.A je to mogoče ker je motor teh 500Km prevozil normalno ter vžigal normalno.

Prosim za vaša mnenja in se hkrati zahvaljujem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče se je majstr nerodno izrazu al pa ga je narobe zastopu :D

 

Ventil se je kvečjemu usedel v glavo, čeprav če sedeži niso bili obnovljeni oz ventili menjani pol ni neke razlage zakaj bi ušel iz tolerance??... Tej kawasakiji imajo za nastavitev ventilov kladice-podložke katere se menjuje. Torej najprej se to poizkusi. Če se z najtanjšo kladico nič ne reši pol bi blo pametno glavo dol vzet in pregledat....

 

Čeprav kljub ¨enemu nedelujočemu cilindru¨ bi motor moral vžgat...lahko da je kak problem z ventilom ampak predvidevam da je problem še kje drugje...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Baje da je vijak za nastavitev razmaka med ventilom in sedlom odvil do konca pa listič ne gre not.Na forumu sem prebral da se lahko obrabi sedlo ventila in tudi ventil,ampak da bi se obrabil toliko pa mi ni jasno.Motor je imel po števcu 30000Km+mojih 400Km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če motor ne dobi bencina ni osnovne variante, da bo sploh zalaufal.  Glede ventilov...  lahko je čisto vse OK in je "majster" meril v napačni legi. Pelji še kakšnemu drugemu mehaniku motor malo pokazat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!