Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
sayo

Goljufivi VW

Recommended Posts

mladench

Kaj češ pa narest? 

Imaš 2.0 TDI? Avto še vedno dela? dela. Vozi se.

Imaš 1.6 TDI? Baje ti bodo novo mašino dal (super, če imaš veliko km prevoženih)

Nimaš TDI... kupi starega Tourana z čimveč prevoženimi km pa boš dobil novo mašino :P

Na grobo...V tej aferi so večalimanj oškodovane države, ki so zaradi tega kasirale manj davkov, mi kot uporabniki pa bomo oškodovani šele po tej "nadgradnji" računalniške opreme. Da bo avto imel manj škodljivih izpustov ti bodo računalniško znižali izpust CO2 s tem, da bo avto imel tudi nekaj manj KM (cca. od 5KM do10KM) in kak liter več porabe.

Sicer pa, kaj pa je igranje z elektroniko? Chiptouning... to kar je že skoraj vsak tretji dizel v sloveniji. In da grem na slabše s tem, ko mi bodo "nadgradili" elektroniko? NOOOT :D

Jaz bom zaenkrat vozil tako kot je in sigurno ne bom med prvimi (če sploh bom), ki bodo popravljali elektroniko...

 

Edited by mladench

Share this post


Link to post
Share on other sites
motom

Imam 1.6 tdi, 105km, tip motorja CLH,  euro5 in po nemski in slovenski strani ni med okuzenimi, kar pa me zelo cudi in veseli obenem.

1.6 motorji dobijo novo pumpo in šobe.

Edited by motom

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Zanima me če ima kdo iz MS v lasti VW z goljufivo elektroniko in kaj je tu zdaj za narest ?

Jaz se s tem ne bi obremenjeval. Razen če bodo na tehničnih nastale težave, ko bodo merili emisije.

Ker ni problem elektronika potem, ampak onesnažen motor, ki ni za na cesto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus

pljuc na VW ... švaba k švaba :P

tekl so v vseh vojnah .. pa tut v naslednji bodo ... edin če nas naujo podaul s folksfagni :jezik: 

gulfiuci gulfivi :ras: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Kot napsiano gor, problem je bil NOx, in to je posledica da se poskusi narest motor z nič porabe in ogromno moči, brez goriva ni moči, lepos e je pa hvalit po plakatih kako z 3litri proabe stisne motor še vedno 100+ konjev (če kdo še verjame tem pravljicam).

V članku me je motilo da nekaj pljuva čez avte na plin, če jih serviser narobe vgradi je vse možno, če so kvalitetno vgrajeni in regularno štelani dela vse kot urica in so emisije nižje kod pri bencinarjih ali dizelaših. Manj CO2 in skoraj nič NOx (ne butan ne propan ga nimata, je pa N v zraku samo težko dabi tisti reagiral)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gonca

Niso toliko problematična odstopanja za deset ali celo sto procentov.

Pri VW so odstopanja za trideset ali štirideset kratnik, od deklariranih vrednosti.

Trdi delci so zelo rakotvorni, torej se je bolje peljat z dizlom, kot za njim.

Vozila VW so tehnično nestrezna, zanima me ali bodo na tehničnem pregledu dosledni ???

Ne države, mi bomo pocrkali, Včasih je kar dobro, da imamo Ameriko.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borutt

Na tehnicnem ne morejo pomerit problematicne NOx. Znajo pa zahtevat kaksen dokument da je to urejeno.

Na tehničnem pregledu merijo samo dimljenje dizelskim motorjem. Pri novejših dizel motorjih dimljenja praktično ni zaradi filtra trdih delcev. 

11. člen

(elektronsko podprta preskuševalna steza)

(1) Vse preskuševalne steze morajo biti elektronsko podprte z elektronskim zajemom podatkov o vozilu in rezultatov meritev iz merilnih naprav, vnosom vizualno ugotovljenih nepravilnosti, elektronsko potrditvijo tehnične brezhibnosti in prenosom podatkov o tehničnem pregledu vozila v evidenco registriranih vozil.

(2) Na elektronsko podprto preskuševalno stezo morajo biti priključene naslednje naprave za:

1.      merjenje dimljenja dizelskih motorjev;

2.      merjenje emisije izpušnih plinov bencinskih motorjev;

3.      tehtanje mase vozila po oseh;

4.      merjenje zavornih sil na obodu koles (zavorni valji);

5.      merjenje hitrosti mopedov;

6.      preverjanje nastavitve žarometov (regloskop);

7.      vnos vizualno ugotovljenih nepravilnosti.

Kot napsiano gor, problem je bil NOx, in to je posledica da se poskusi narest motor z nič porabe in ogromno moči, brez goriva ni moči, lepos e je pa hvalit po plakatih kako z 3litri proabe stisne motor še vedno 100+ konjev (če kdo še verjame tem pravljicam).

V članku me je motilo da nekaj pljuva čez avte na plin, če jih serviser narobe vgradi je vse možno, če so kvalitetno vgrajeni in regularno štelani dela vse kot urica in so emisije nižje kod pri bencinarjih ali dizelaših. Manj CO2 in skoraj nič NOx (ne butan ne propan ga nimata, je pa N v zraku samo težko dabi tisti reagiral)

Ne mešaj veljavnega cikla meritve porabe goriva z realno porabo goriva, saj so tovarniško pridobljeni podatki o porabi goriva plod laboratorijske vožnje s premnogimi triki in ne vožnje v prometu. In tudi ne misliti, da bo najnižja deklarirana poraba goriva dovolj za maksimalno moč. Že pri prebiranju tehničnih podatkov je jasno, da so konjički vzrejeni na visokih vrtljajih, nizka poraba pa pri najnižjih vrtljajih. Pravzaprav se pa v prometu vozimo z navorom in nekimi srednjimi vrtljaji in ne s celim hlevom konjev ter s kazalcem vrtlajev na rdečem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Ne mešam, sem želel reči da mi je prav vseeno skoraj ker so vsi podatki o emisijah, nizki porabi in temu le pravljice, ker je vse fiktivno in laboratorijsko, tudi če avto na ciklu pokaže OK emisije in ni sprogramiran da laže, nikoli v realni vožnji ne ob imel tako niskih emisij, ker vejrenot se na tistem testu se trubina nikoli konkretno ne zavrti.

 

p.s.: prau jim je VW, bomo vsaj ljubilteji špagetou in raznih taljanskih stvari meli kaj metat pod nos velikim entuzjastom "dojče" tehnološke nadvlade (tko al tko je VW začeu z ukradenim načrtom od tatre)

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy

Zanima me če ima kdo iz MS v lasti VW z goljufivo elektroniko in kaj je tu zdaj za narest ?

Vabila na remap ze hodijo na dom. Jaz sicer nebi sel, ampak se clovek vprasa ce bodo zeleli na tehnicnem potrdilo o opravljenem "popravilu"

Ker to je drek. Najprej placas nekaj sto evrov za remap, nato gres na servis in ti nalozijo se slabsega kot je bil original, potem moras pa tako ali tako spet po optimiziran program in spet placas.

Edited by krucymucy

Share this post


Link to post
Share on other sites
sayo

Pri 1.6 tdi remap ne bo nič pomagal, po moje bodo menjali celotne motorje, ali plačevali odškodnine, nekateri razmišljajo o tožbah

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman

Pri 1.6 tdi remap ne bo nič pomagal, po moje bodo menjali celotne motorje, ali plačevali odškodnine, nekateri razmišljajo o tožbah

frend ima letosnjega golfa 1.6 TDI in pravi da njegov sploh ni sporen?  Isti frend pravi, da bodo v njihovem sluzbenem voznem parku servisirali samo enega pasata in nobene oktavie. In da se nic od tega ne bi zgodilo, ce bi imeli vsi vwji ad-blue. Ako je lago mene ja lazem vas. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
sayo

Na zvezi potrošnikov pa pozivajo na vpis: https://www.zps.si/index.php/avto/navigacija-2/7620-zadeva-volkswagen

 

Tukaj lahko pa preverite ali je vaš avto med "goljufivimi": http://avtoarena.si/volkswagen/novice/tukaj-lahko-preverite-ali-je-vas-volkswagen-seat-skoda-ali-audi-del-afere-dieselgate/

Edited by sayo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Efendi

Kaj pa denarci... Mislim, denarci, ki bi morali v blagajno države? Seveda je lažje nam - malim ribicam, sproti pobirati z računov....

Namreč, v ceni avtomobila je tudi DMV (davek na motorna vozila) in ta je vezan na izpuste CO2. Manjši izpusti = manj DMV-ja. In obratno. Torej je naša država pokasirala malo manj. Pravzaprav NEmalo manj,

Če bi na primer zaradi bolj enostavne kalkulacije rekli, da je v Sloveniji vseh 34000 avtomobilov Golfov, izhajali pa bi iz lestvice DMV, veljavne v letošnjem letu (ko je lestvica % DMV za dizle Euro6 in bencinarje Euro6 enak; prej je bil % pri dizlih kar precej višji), bi bil izračun lahko takle:

Golf 1.6 TDI z deklariranimi emisijami CO2 = 99 g/km - torej je DMVja 0,5% oziroma najverjetneje nekje okoli 70 €

Če bi imel taisti Golf emisij CO2 malo več, in sicer npr. 160 g/km, bi DMV znašal 6% oziroma (po enaki logiki kot zgoraj) okoli 800 €! (s tem, da nisem emisij povečal za štiridesetkrat, ampak le za 1,6-kratnik!)

Razlika, 730 € x 34000 avtomobilov = 24.820.000 € (ja, skoraj 25 milijonov) , ki jih DURS/FURS ni pobral!

KJE HUDIČA JE ZDAJ FURS??????...pa novinarji, pa zveza potrošnikov, pa ..... kaj vem kdo še....

 

P.S.  Tole moje pisanje vzemite z rezervo, ker:

1) So vrednosti DMV-ja zgolj moja ocena, vendar mislim, da sem se zmotil kvečjemu za par evrov.

2) Ker pa niso vsi samo Golfi 1.6 TDI, in ker se je zgodba dogajala v preteklih letih, ko je bil % DMV-ja za dizle všji, kot letos, je lahko ta moja ocena še celo precej prenizka.

3) Se taisti VW-ji (Seati, Škode, Audiji) pravzaprav sploh ne bi smeli prodajati, ker niso ustrezali emisijskim standardom, in je zato tak izračun pravzaprav brezpredmeten.

4) Izhajajoč iz 2) točke pa so brezpredmetni tudi vpoklici, ker bi morali ti avti na uničenje, kupcem pa bi morali vrniti denar, saj so jih vendar nategnili ko elastiko.  Prodali so jim namreč nekaj, kar sploh ne bi smelo biti naprodaj!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

Men so ravno ta teden poslali domov obvestilo da bom v prihodnje poklican na servis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sayo

Men so ravno ta teden poslali domov obvestilo da bom v prihodnje poklican na servis.

Pozanimaj se kakšen poseg mislijo narest, pri 2.0 tdi samo remap, zdaj so vsi medeni bojijo se, saj so kupcem zavestno podtaknili "umazane" avte

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

Pozanimaj se kakšen poseg mislijo narest, pri 2.0 tdi samo remap, zdaj so vsi medeni bojijo se, saj so kupcem zavestno podtaknili "umazane" avte

Ne vem točn ,bom slikal pa prilimal ,ko bo volja :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
siks

...preberite še enkrat članek...normni cikel je namenjen samo ugotavljanju emisij , in to pod določenimi pogoji, ki pa jih NIHČE nikoli v vožnji ne doseže (mogoče se samo približa). torej vsi v svojih vsakdanjih vožnjah prekoračujemo normno izmerjene izpuste, in to ne za 1,6x ampak za desetkratnike...torej ta nateg ni nič drugega kot varanje za dosego čimboljših rezultatov na normnem ciklu...in posledično manjše dajatve pri nakupu (novih ali v slovenijo uvoženih rabljenih) vozil. v praksi itak vsi spuščamo v zrak mnogo več svinjarij, kot v normnem ciklu. ko pri kateremkoli dizlu pohodiš plin in zbudiš vrance, je normni cikel presežen za xkrat...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Efendi

Imaš prav, realno stanje se razlikuje od "normno" izmerjenih vrednosti - tako porabe kot emisij.

Ampak - eno je dejstvo, da so poraba in emisije v realnosti drugačne od uradnih, ker pač pogojev, pri katerih so bile te vrednosti izmerjene, med dejansko uporabo vozila praktično skorajda ne moremo doseči. In to velja za vse znamke brez izjeme.

Čisto nekaj drugega pa je VW-jeva načrtna goljufija.

To dvoje ne gre metat v isti koš, ker ne gre za enako "odstopanje".

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Če sem dobro prebral nima veze s količino CO2 ampak z Nox in nima veze z višino davka ampak "zgolj" z onesnaženjem, malo dvomim, da bodo naknadno vgrajevali "adblue" (kar "kao" čistejši motorji imajo). Pa da vidimo...

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
siks

Imaš prav, realno stanje se razlikuje od "normno" izmerjenih vrednosti - tako porabe kot emisij.

Ampak - eno je dejstvo, da so poraba in emisije v realnosti drugačne od uradnih, ker pač pogojev, pri katerih so bile te vrednosti izmerjene, med dejansko uporabo vozila praktično skorajda ne moremo doseči. In to velja za vse znamke brez izjeme.

Čisto nekaj drugega pa je VW-jeva načrtna goljufija.

To dvoje ne gre metat v isti koš, ker ne gre za enako "odstopanje".

 

vw je samo v možgane avtov vgradil program, ki je spoznal, kdaj se dela normni cikel in je tako motor deloval z minimalno še potrebno močjo in posledično minimalnimi izpusti. tako je "nategnil" države, ki so njihovim vozilom posledično odmerile manjše dajatve, kupci pa smo bili na boljšem, saj so naši vwji bili cenejši. že ko si se iz salona domov odpeljal so bili izpusti daleč od normno izmerjenih.

tako jaz vidim ta problem po vsem, kar sem prebral v medijih. uporabniško ali tehnično če kdo hoče, pa s temi vozili ni nič narobe. tankaš, po potrebi malo ali veliko poservisiraš, in voziš :-)

Edited by siks

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy

Če sem dobro prebral nima veze s količino CO2 ampak z Nox in nima veze z višino davka ampak "zgolj" z onesnaženjem, malo dvomim, da bodo naknadno vgrajevali "adblue" (kar "kao" čistejši motorji imajo). Pa da vidimo...

lp

Dobro si prebral.

BMW-ji pokurijo dosti vec adblueja, zato so tudi "cistejsi" pri VW pa so to prilagodili da ga ne trosi in ti zdrzi cel servisni interval. :)

Dobro so se spomnili. In pri 2.0 TDI mislijo delati samo remap. Ne vem pa ce pri vseh letnikih. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Borutt
      Govora je bilo, kje je ceneje. V € je pri nas ceneje.  Se pardoniram. 
    • Borko660
      Hello skupina  Mam eno situacijo .. kupil tenere 660 .l97 , 50.ooo km .. narejena generalka ..  po 300 km je začela malo kadit ..in potem čedalje bolj ..nazadnje pa kot mrzel 2Taktn motor..  prejšni lastnik zatrdil ..da je vse zamenjal ..bat..obročki ..tesnila..tefloni .. motor smo odprli,bat zgleda nov , toleranca bat cilinder ..kot mora bit..  Kaj zdej nardit ?   Motor je  na začetku čisto normalno deloval.. užigal ..pospeševal .. tud malo ne kadil ... potem pa ... 
    • skalar36
      Jest bi samo še to dodal, da močno dvomim, da bi lahko kak pešec "skočil" vmes med preganjanega in preganjalca. Pa tud verjamem, da so policisti precej boljši vozniki od večine ljudi. Če so nonstop na cesti, imajo pa kr nekaj prakse. Za to so na cesrti, da opravljajo tako delo. Vse ostalo je pa @motozajebant napisal.
    • motozajebant
      Se treba strinjat z @DAMI34, govora je bilo o celotni kazni, torej, tudi točke poleg.   ps. A res treba vsako temo s tem prepucavanjem in merjenjem Qrcev izmaličit? Dej gremo tja v Stop policija, tole pa pustite za prispevke kot je zadnji Damijev-Mljetovanje. Prov prijetno ga je brati v deževnih dneh  
    • Zivnorc
      ..o.k.... če noben noče, bom pa jest: ..po moje bo tale rek taprav....k so ga poznale naše stare mame.... " ga bo že bo že enkrat pamet srečala" ..al pa: "mu bom že pokazala!  ! " al pa: "ti, ti, ti, pobalin... tega pa ne smeš... " ...ko ji pa gre vse čez mejo pa bi rekla: "ga bo že boh štrafou enkrat! "     ... haha.. .me je že motojebač prehitu, vidim....    in to po DESNI!    hahahaa      
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!