Skoči na vsebino

Goljufivi VW


sayo

Priporočene objave

Kaj češ pa narest? 

Imaš 2.0 TDI? Avto še vedno dela? dela. Vozi se.

Imaš 1.6 TDI? Baje ti bodo novo mašino dal (super, če imaš veliko km prevoženih)

Nimaš TDI... kupi starega Tourana z čimveč prevoženimi km pa boš dobil novo mašino :P

Na grobo...V tej aferi so večalimanj oškodovane države, ki so zaradi tega kasirale manj davkov, mi kot uporabniki pa bomo oškodovani šele po tej "nadgradnji" računalniške opreme. Da bo avto imel manj škodljivih izpustov ti bodo računalniško znižali izpust CO2 s tem, da bo avto imel tudi nekaj manj KM (cca. od 5KM do10KM) in kak liter več porabe.

Sicer pa, kaj pa je igranje z elektroniko? Chiptouning... to kar je že skoraj vsak tretji dizel v sloveniji. In da grem na slabše s tem, ko mi bodo "nadgradili" elektroniko? NOOOT :D

Jaz bom zaenkrat vozil tako kot je in sigurno ne bom med prvimi (če sploh bom), ki bodo popravljali elektroniko...

 

Popravljeno . Popravil mladench
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam 1.6 tdi, 105km, tip motorja CLH,  euro5 in po nemski in slovenski strani ni med okuzenimi, kar pa me zelo cudi in veseli obenem.

1.6 motorji dobijo novo pumpo in šobe.

Popravljeno . Popravil motom
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me če ima kdo iz MS v lasti VW z goljufivo elektroniko in kaj je tu zdaj za narest ?

Jaz se s tem ne bi obremenjeval. Razen če bodo na tehničnih nastale težave, ko bodo merili emisije.

Ker ni problem elektronika potem, ampak onesnažen motor, ki ni za na cesto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pljuc na VW ... švaba k švaba :P

tekl so v vseh vojnah .. pa tut v naslednji bodo ... edin če nas naujo podaul s folksfagni :jezik: 

gulfiuci gulfivi :ras: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot napsiano gor, problem je bil NOx, in to je posledica da se poskusi narest motor z nič porabe in ogromno moči, brez goriva ni moči, lepos e je pa hvalit po plakatih kako z 3litri proabe stisne motor še vedno 100+ konjev (če kdo še verjame tem pravljicam).

V članku me je motilo da nekaj pljuva čez avte na plin, če jih serviser narobe vgradi je vse možno, če so kvalitetno vgrajeni in regularno štelani dela vse kot urica in so emisije nižje kod pri bencinarjih ali dizelaših. Manj CO2 in skoraj nič NOx (ne butan ne propan ga nimata, je pa N v zraku samo težko dabi tisti reagiral)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Niso toliko problematična odstopanja za deset ali celo sto procentov.

Pri VW so odstopanja za trideset ali štirideset kratnik, od deklariranih vrednosti.

Trdi delci so zelo rakotvorni, torej se je bolje peljat z dizlom, kot za njim.

Vozila VW so tehnično nestrezna, zanima me ali bodo na tehničnem pregledu dosledni ???

Ne države, mi bomo pocrkali, Včasih je kar dobro, da imamo Ameriko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tehnicnem ne morejo pomerit problematicne NOx. Znajo pa zahtevat kaksen dokument da je to urejeno.

Na tehničnem pregledu merijo samo dimljenje dizelskim motorjem. Pri novejših dizel motorjih dimljenja praktično ni zaradi filtra trdih delcev. 

11. člen

(elektronsko podprta preskuševalna steza)

(1) Vse preskuševalne steze morajo biti elektronsko podprte z elektronskim zajemom podatkov o vozilu in rezultatov meritev iz merilnih naprav, vnosom vizualno ugotovljenih nepravilnosti, elektronsko potrditvijo tehnične brezhibnosti in prenosom podatkov o tehničnem pregledu vozila v evidenco registriranih vozil.

(2) Na elektronsko podprto preskuševalno stezo morajo biti priključene naslednje naprave za:

1.      merjenje dimljenja dizelskih motorjev;

2.      merjenje emisije izpušnih plinov bencinskih motorjev;

3.      tehtanje mase vozila po oseh;

4.      merjenje zavornih sil na obodu koles (zavorni valji);

5.      merjenje hitrosti mopedov;

6.      preverjanje nastavitve žarometov (regloskop);

7.      vnos vizualno ugotovljenih nepravilnosti.

Kot napsiano gor, problem je bil NOx, in to je posledica da se poskusi narest motor z nič porabe in ogromno moči, brez goriva ni moči, lepos e je pa hvalit po plakatih kako z 3litri proabe stisne motor še vedno 100+ konjev (če kdo še verjame tem pravljicam).

V članku me je motilo da nekaj pljuva čez avte na plin, če jih serviser narobe vgradi je vse možno, če so kvalitetno vgrajeni in regularno štelani dela vse kot urica in so emisije nižje kod pri bencinarjih ali dizelaših. Manj CO2 in skoraj nič NOx (ne butan ne propan ga nimata, je pa N v zraku samo težko dabi tisti reagiral)

Ne mešaj veljavnega cikla meritve porabe goriva z realno porabo goriva, saj so tovarniško pridobljeni podatki o porabi goriva plod laboratorijske vožnje s premnogimi triki in ne vožnje v prometu. In tudi ne misliti, da bo najnižja deklarirana poraba goriva dovolj za maksimalno moč. Že pri prebiranju tehničnih podatkov je jasno, da so konjički vzrejeni na visokih vrtljajih, nizka poraba pa pri najnižjih vrtljajih. Pravzaprav se pa v prometu vozimo z navorom in nekimi srednjimi vrtljaji in ne s celim hlevom konjev ter s kazalcem vrtlajev na rdečem. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne mešam, sem želel reči da mi je prav vseeno skoraj ker so vsi podatki o emisijah, nizki porabi in temu le pravljice, ker je vse fiktivno in laboratorijsko, tudi če avto na ciklu pokaže OK emisije in ni sprogramiran da laže, nikoli v realni vožnji ne ob imel tako niskih emisij, ker vejrenot se na tistem testu se trubina nikoli konkretno ne zavrti.

 

p.s.: prau jim je VW, bomo vsaj ljubilteji špagetou in raznih taljanskih stvari meli kaj metat pod nos velikim entuzjastom "dojče" tehnološke nadvlade (tko al tko je VW začeu z ukradenim načrtom od tatre)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me če ima kdo iz MS v lasti VW z goljufivo elektroniko in kaj je tu zdaj za narest ?

Vabila na remap ze hodijo na dom. Jaz sicer nebi sel, ampak se clovek vprasa ce bodo zeleli na tehnicnem potrdilo o opravljenem "popravilu"

Ker to je drek. Najprej placas nekaj sto evrov za remap, nato gres na servis in ti nalozijo se slabsega kot je bil original, potem moras pa tako ali tako spet po optimiziran program in spet placas.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri 1.6 tdi remap ne bo nič pomagal, po moje bodo menjali celotne motorje, ali plačevali odškodnine, nekateri razmišljajo o tožbah

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri 1.6 tdi remap ne bo nič pomagal, po moje bodo menjali celotne motorje, ali plačevali odškodnine, nekateri razmišljajo o tožbah

frend ima letosnjega golfa 1.6 TDI in pravi da njegov sploh ni sporen?  Isti frend pravi, da bodo v njihovem sluzbenem voznem parku servisirali samo enega pasata in nobene oktavie. In da se nic od tega ne bi zgodilo, ce bi imeli vsi vwji ad-blue. Ako je lago mene ja lazem vas. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na zvezi potrošnikov pa pozivajo na vpis: https://www.zps.si/index.php/avto/navigacija-2/7620-zadeva-volkswagen

 

Tukaj lahko pa preverite ali je vaš avto med "goljufivimi": http://avtoarena.si/volkswagen/novice/tukaj-lahko-preverite-ali-je-vas-volkswagen-seat-skoda-ali-audi-del-afere-dieselgate/

Popravljeno . Popravil sayo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa denarci... Mislim, denarci, ki bi morali v blagajno države? Seveda je lažje nam - malim ribicam, sproti pobirati z računov....

Namreč, v ceni avtomobila je tudi DMV (davek na motorna vozila) in ta je vezan na izpuste CO2. Manjši izpusti = manj DMV-ja. In obratno. Torej je naša država pokasirala malo manj. Pravzaprav NEmalo manj,

Če bi na primer zaradi bolj enostavne kalkulacije rekli, da je v Sloveniji vseh 34000 avtomobilov Golfov, izhajali pa bi iz lestvice DMV, veljavne v letošnjem letu (ko je lestvica % DMV za dizle Euro6 in bencinarje Euro6 enak; prej je bil % pri dizlih kar precej višji), bi bil izračun lahko takle:

Golf 1.6 TDI z deklariranimi emisijami CO2 = 99 g/km - torej je DMVja 0,5% oziroma najverjetneje nekje okoli 70 €

Če bi imel taisti Golf emisij CO2 malo več, in sicer npr. 160 g/km, bi DMV znašal 6% oziroma (po enaki logiki kot zgoraj) okoli 800 €! (s tem, da nisem emisij povečal za štiridesetkrat, ampak le za 1,6-kratnik!)

Razlika, 730 € x 34000 avtomobilov = 24.820.000 € (ja, skoraj 25 milijonov) , ki jih DURS/FURS ni pobral!

KJE HUDIČA JE ZDAJ FURS??????...pa novinarji, pa zveza potrošnikov, pa ..... kaj vem kdo še....

 

P.S.  Tole moje pisanje vzemite z rezervo, ker:

1) So vrednosti DMV-ja zgolj moja ocena, vendar mislim, da sem se zmotil kvečjemu za par evrov.

2) Ker pa niso vsi samo Golfi 1.6 TDI, in ker se je zgodba dogajala v preteklih letih, ko je bil % DMV-ja za dizle všji, kot letos, je lahko ta moja ocena še celo precej prenizka.

3) Se taisti VW-ji (Seati, Škode, Audiji) pravzaprav sploh ne bi smeli prodajati, ker niso ustrezali emisijskim standardom, in je zato tak izračun pravzaprav brezpredmeten.

4) Izhajajoč iz 2) točke pa so brezpredmetni tudi vpoklici, ker bi morali ti avti na uničenje, kupcem pa bi morali vrniti denar, saj so jih vendar nategnili ko elastiko.  Prodali so jim namreč nekaj, kar sploh ne bi smelo biti naprodaj!

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men so ravno ta teden poslali domov obvestilo da bom v prihodnje poklican na servis.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men so ravno ta teden poslali domov obvestilo da bom v prihodnje poklican na servis.

Pozanimaj se kakšen poseg mislijo narest, pri 2.0 tdi samo remap, zdaj so vsi medeni bojijo se, saj so kupcem zavestno podtaknili "umazane" avte

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozanimaj se kakšen poseg mislijo narest, pri 2.0 tdi samo remap, zdaj so vsi medeni bojijo se, saj so kupcem zavestno podtaknili "umazane" avte

Ne vem točn ,bom slikal pa prilimal ,ko bo volja :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...preberite še enkrat članek...normni cikel je namenjen samo ugotavljanju emisij , in to pod določenimi pogoji, ki pa jih NIHČE nikoli v vožnji ne doseže (mogoče se samo približa). torej vsi v svojih vsakdanjih vožnjah prekoračujemo normno izmerjene izpuste, in to ne za 1,6x ampak za desetkratnike...torej ta nateg ni nič drugega kot varanje za dosego čimboljših rezultatov na normnem ciklu...in posledično manjše dajatve pri nakupu (novih ali v slovenijo uvoženih rabljenih) vozil. v praksi itak vsi spuščamo v zrak mnogo več svinjarij, kot v normnem ciklu. ko pri kateremkoli dizlu pohodiš plin in zbudiš vrance, je normni cikel presežen za xkrat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imaš prav, realno stanje se razlikuje od "normno" izmerjenih vrednosti - tako porabe kot emisij.

Ampak - eno je dejstvo, da so poraba in emisije v realnosti drugačne od uradnih, ker pač pogojev, pri katerih so bile te vrednosti izmerjene, med dejansko uporabo vozila praktično skorajda ne moremo doseči. In to velja za vse znamke brez izjeme.

Čisto nekaj drugega pa je VW-jeva načrtna goljufija.

To dvoje ne gre metat v isti koš, ker ne gre za enako "odstopanje".

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če sem dobro prebral nima veze s količino CO2 ampak z Nox in nima veze z višino davka ampak "zgolj" z onesnaženjem, malo dvomim, da bodo naknadno vgrajevali "adblue" (kar "kao" čistejši motorji imajo). Pa da vidimo...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imaš prav, realno stanje se razlikuje od "normno" izmerjenih vrednosti - tako porabe kot emisij.

Ampak - eno je dejstvo, da so poraba in emisije v realnosti drugačne od uradnih, ker pač pogojev, pri katerih so bile te vrednosti izmerjene, med dejansko uporabo vozila praktično skorajda ne moremo doseči. In to velja za vse znamke brez izjeme.

Čisto nekaj drugega pa je VW-jeva načrtna goljufija.

To dvoje ne gre metat v isti koš, ker ne gre za enako "odstopanje".

 

vw je samo v možgane avtov vgradil program, ki je spoznal, kdaj se dela normni cikel in je tako motor deloval z minimalno še potrebno močjo in posledično minimalnimi izpusti. tako je "nategnil" države, ki so njihovim vozilom posledično odmerile manjše dajatve, kupci pa smo bili na boljšem, saj so naši vwji bili cenejši. že ko si se iz salona domov odpeljal so bili izpusti daleč od normno izmerjenih.

tako jaz vidim ta problem po vsem, kar sem prebral v medijih. uporabniško ali tehnično če kdo hoče, pa s temi vozili ni nič narobe. tankaš, po potrebi malo ali veliko poservisiraš, in voziš :-)

Popravljeno . Popravil siks
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če sem dobro prebral nima veze s količino CO2 ampak z Nox in nima veze z višino davka ampak "zgolj" z onesnaženjem, malo dvomim, da bodo naknadno vgrajevali "adblue" (kar "kao" čistejši motorji imajo). Pa da vidimo...

lp

Dobro si prebral.

BMW-ji pokurijo dosti vec adblueja, zato so tudi "cistejsi" pri VW pa so to prilagodili da ga ne trosi in ti zdrzi cel servisni interval. :)

Dobro so se spomnili. In pri 2.0 TDI mislijo delati samo remap. Ne vem pa ce pri vseh letnikih. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!