Skoči na vsebino

Goljufivi VW


sayo

Priporočene objave

pred 10 minutami, HD-Dyna pravi:

A so že komu v SLO sploh odpravili goljufijo ??????????

Meni so na Kondorju prejšnji teden dejali, da so z modifikacijami na 2.0 motorjih skoraj gotovi in da sedaj pridejo na vrsto najbolj usrani 1,6 dizelski motorji...

Anyone ??????

http://team-vw.si/viewtopic.php?f=1&t=35015

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

23 hours ago, mladench said:

hmm jaz svojega nisem peljal na "modifikacije". Now what?

Je res kdo tle, ki je to naredil?

Jaz sem dobil samo dopis, da me bodo povabili. Do zdaj me k sreči še niso, ker ne vem kako bi se odločil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem dobil, če sem zadnji lastnik vozila, da naj se zglasim na enem izmed uradnih servisov in mi bodo določili termin za popravilo... ampak po prebranem na VW forumu bom še malo počakal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kaj pišejo na forumu?

Oče je peljal audija (2.0) , po "posegu" ni nobene opazne razlike (opozorijo že v naprej da bodo "povozili" morebitno "čipanje" , če ga imaš). Častili so ga s steklenico šampanjca in bonom za servis, je bil s "tretmajem" več kot zadovoljen.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 hours ago, motolover said:

Jaz sem dobil samo dopis, da me bodo povabili. Do zdaj me k sreči še niso, ker ne vem kako bi se odločil.

Isto velja za mene,ki prav tako nevem (glede na napisano) kako se odločiti??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaenkrat se še lahko odločate po svoje.

Sem pa slišal, da je v planu sprememba zakonodaje, tako da se vozila, ki nima opravljenega vpoklica, ne bo dalo registrirat. Ampak glede na hitrost delovanja naše birokracije :yawn: se boste lahko odločali še kar lep čas...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Efendi pravi:

Zaenkrat se še lahko odločate po svoje.

Sem pa slišal, da je v planu sprememba zakonodaje, tako da se vozila, ki nima opravljenega vpoklica, ne bo dalo registrirat. Ampak glede na hitrost delovanja naše birokracije :yawn: se boste lahko odločali še kar lep čas...

tole Bodo bolj težko izvedli glede na to , da si kupil avto , za katerega so zagotavljali določeno normo in ga temu primerno plačal z višjo ceno .. največ kar lahko naredijo je , da ti ne dovolijo registrirati avta dokler nima opravljene meritve izpušnih plinov ..

po evropski zakonodaji vsako vozilo , ki je enkrat registrirano kjerkoli v EU lahko registriraš kjerkoli v EU..

lahko ti kvečjemu zvišajo pristojbine glede na izpuste , ki pašejo v nižjo normo - recimo iz EURO5 padeš v EURO3 ..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu zakon ne bo težko sprejet, glede na to, da z lahkoto uzakonijo vsako bedarijo, pa naj bo še tako nesmiselna.

Glede vpoklicev pa - res je sicer, da je odziv na nek vpoklic načeloma prostovoljna odločitev posameznika. Vendar pa so nekateri vpoklici bolj pomembni od drugih, saj lahko vplivajo na varnost uporabnika (airbagi, itd...), ali pa "varnost" vseh nas ostalih (emisije vozil.....), itd.

In zato je v bistvu dovolj, da definiraš, katera področja so obvezna (varnost, ekologija) in to uzakoniš. In to je to.

In to nima veze s prvo registracijo (novega vozila) ampak vpliva na (ne)zmožnost vsakoletnega obnavljanja registracije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 4. 11. 2016 at 22:59, sayo pravi:

Po moje bodo evropske države spremenile zakonodajo tako, da vw koncern sploh več ne bo delal modifikacij

Če sem te razumel pravilno: naj jim EU birokrati nabijejo eno astronomsko kazen, pa tudi če potem banrotirajo ... p.i.z.d.e goljufife ...:SS

Tole preberem danes:

Audi naj bi posluževal še enega inovativnega trika za zmanjševanje uradnih podatkov o izpustu CO2, poroča nemški medij. Pri tem je imel veliko vlogo volan.

CARB naj bi po pisanju omenjenega časnika na nov primer nedovoljenega sowtwara naletel minulo poletje, Audi pa naj bi ga uporabljal pri avtomobilih na bencinski in dizelski pogon z avtomatskim menjalnikom, povzema Automotive News. Računalnik avta je meril volanski kot prednjih koles in na podlagi tega vklapljal posebni program za menjavo prestav, da je pri običajni vožnji proizvajal avto manj ogljikovega dioksida.

http://novice.najdi.si/predogled/novica/9565158c9d8b55157a4bf501f4828901/Zurnal24/Avtomobilizem/Audi-naj-bi-goljufal-z-volanom

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta mi je bosa, da ima kaj veze s podajanjem moči v ovinku bi še verjel, s količino CO2 pa ni logike (sploh za ameriko) ker so kolesa večino časa naravnost pa ne vidim kaj bi s tem dosegli.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Efendi pravi:

V bistvu zakon ne bo težko sprejet, glede na to, da z lahkoto uzakonijo vsako bedarijo, pa naj bo še tako nesmiselna.

Glede vpoklicev pa - res je sicer, da je odziv na nek vpoklic načeloma prostovoljna odločitev posameznika. Vendar pa so nekateri vpoklici bolj pomembni od drugih, saj lahko vplivajo na varnost uporabnika (airbagi, itd...), ali pa "varnost" vseh nas ostalih (emisije vozil.....), itd.

In zato je v bistvu dovolj, da definiraš, katera področja so obvezna (varnost, ekologija) in to uzakoniš. In to je to.

In to nima veze s prvo registracijo (novega vozila) ampak vpliva na (ne)zmožnost vsakoletnega obnavljanja registracije.

ima veze s prvo registracijo oz. z nakupom novega vozila .. zakaj ? zato ker  je kupec plačal euro5 vozilo pa je dobil euro4 ali celo euro3 .. zato , ker je kupec plačal preveč za avto , prodajalec/proizvajalec pa premalo okoljskih dajatev glede na realne izpuste.. zato ker je slovenija kot država zaradi višjih izpustov toplogrednih plinov imela večje stroške pri nakupu emisijskih odpustkov.. zato , ker so na ti avti zastrupili bolj , kot je bilo predvideno kar se dokazano pozna na splošnem zdravstvenem stanju državljanov slovenije in s tem povečanimi stroški v zdravstvu..zato , ker tudi ostali državljani plačujemo za nekaj , kar je vw koncern zajebal ! zato ker naše zdravje tri bolj , kot je to predpisano s splošnimi EU direktivami..

zato ker je namenska goljufija kazniva ..

a še kaj?  če nimaš dejansko dobrega podkrepljenega  kontra argumenta glede na moje trditve se ne trudi odgovarjat.. pa nič osebnega in prosim brez zamere - samo napisal sem "zakaj" oz. "zato" ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mešaš hruške in bučke. Da pa ne smetiva, ti lahko malo bolje razložim na ZS. Če ti je do tega, seveda. Če ne, pa tudi OK.

Maš pa prav - teh avtov sploh ne bi smelo biti na cesti. To sem enkrat že napisal. Pa sedaj berem(o) ali bi jih popravljali ali ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vidim nobenega smetenja če se napiše mnenja za in proti .. itak je pa tema o svinjariji .. z večih področij ..

avti bi se morali brezplačno vzpostaviti na tiste norme , ki so bile napisane v tovarniških podatkih in homoligaciji ..

proizvajalec bi moral izplačati lastnikom razliko v vrednosti vozila med oglaševano /homologirano normo vozila in dejansko..

prav tako bi moral proizvajalec plačati : kazen za namerno goljufijo državi in odškodnino za nateg kupcem , razliko v okoljskem davku in ekvivalent vrednosti za prevelike izpuste ter odškodnino zdravstvu za povečanje števila obolelih za boleznimi , ki so/jih povzročili preveliki izpusti ..

ne vem kaj od tega , kar sem navedel v prejšnjem postu in v drugačni obliki ampak v istem smislu v tem je spornega ali "nepravičnega" ..

 

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejstvo je, da bi lahko takrat dobil vozilo z večjim izpustom in porabo za okoli 5000 € ceneje ...

Tako pa smo kupili napredno zeleno vozilo - svinjakarja !!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, thumper pravi:

ne vidim nobenega smetenja če se napiše mnenja za in proti .. itak je pa tema o svinjariji .. z večih področij  ..

Torej - hruške in bučke zato, ker ponavadi vpoklici nimajo nič s 1. registracijo.

Načeloma so vpoklici namenjeni odpravi neke napake, ki bi se lahko pojavila pri nekaterih vozilih in so proizvajalci "tako dobri", da to priznajo in so "iz same dobrote" pripravljeni to napako brezplačno odpraviti. Včasih gre za zelo banalne stvari, npr. nepravilno delovanje električnega pomika stekel, ali pa so bolj konkretne, npr. nepravilno delovanje sistema za napajanje motorja, itd. Lahko pa so tudi zelo konkretne in povezane z varnostjo - tak primer je vsesvetovna kampanja menjave varnostnih blazin pri skorajda vseh avtomobilskih znamkah.

Ko gre za 1. registracijo, je v EU pomembno, da vozilo ustreza trenutno veljavni zakonodaji in s tem je mišljena seveda tudi ustreznost okoljskim predpisom (Euro standard - trenutno smo na Euro6). In drži, avto, ki je bilo v nekem trenutku registrirano kjerkoli v EU, se lahko potem proda in ponovno registrira v katerikoli drugi državi EU.

To skladnost pa se (žal) ugotavlja samo papirno - na podlagi predložene homologacijske dokumentacije. Vpoklici pa so nekaj, do česar načeloma pride kasneje tekom življenjske dobe avtomobila, zato načeloma na 1. registracijo nimajo vpliva.

Pa pustimo "nepomembno podrobnost" da je homologacijski preizkus kot tak čisto za lase privlečen, idiotski, svetlobna leta daleč od realnosti - tak pač trenutno je in temu se vsi proizvajalci prilagajajo.

Če pa nekdo (beri: VW) pri homologaciji igra še dodatno umazano igro, se ga da odkriti šele na način, kot se je to zgodilo VW-ju. Kar pa si mislim o tem, sem v tej temi že napisal in se več kot strinjam s tabo.

No, in sedaj se (na nivoju EU) dela na tem, da bi se pri obnavljanju registracije vozila - torej po 1, 2, 3, itd. letih to lahko izvedlo le, če boš kot lastnik pred tem poskrbel za izvedbo vseh vpoklicev, katerim je tvoja makina podvržena. O teh se namreč vodi centralni register, torej so pristojnim organom vsi poznani...

Ne vpliva pa to na 1. registracijo vozila - ta je že bila opravljena na podlagi (homologacijske) skladnosti vozila s predpisi, veljavnimi v času 1. registracije. Saj veš, kako pravijo: "What's behind it doesn't matter!".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

citiral ne bom .. 

posledičn  je vezano na prvo registracijo , saj mora novo vozilo izpolnjevati norme o izpustih ..ti avti jih niso - torej dejansko po črki predpisov bi jim lahko vzeli homologacijo in izničili prvo registracijo saj je bilo vse skupaj zgoljufano ..  

zanimivo je , da davke davčna lahko pobere za nazaj neglede na to ali je bila goljufija ali pa samo napaka - pa vseeno s katere strani - davkoplačevalca ali pa davkarije ..

in tukaj bi morali narediti isto potezo..pokasirat razliko v dajatvah , goljuf pa povrniti namerno protipravno pridobljeno finančno korist .. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To kar praviš, ko me citiraš - ja, imaš prav. In to sem v bistvu tudi že napisal pred časom. Če bi se v primeru VW-ja šli pošteno igro po črki zakona, teh avtomobilov sploh ne bi smelo biti na trgu/na cesti, saj v času, ko so se prodajali, niso izpolnjevali predpisanih standardov! Torej bi moral VW namesto vpoklica vsem kupcem gladko vrniti denar z zamudnimi obrestmi in te avtomobile potegniti nazaj.

Ideja o obveznosti izvedenih vpoklicev ob podaljšanju registracije niti ni imel a mislih VW-jevega primera, ampak tiste "običajne" vpoklice, do katerih lahko pride in niso posledica neke načrtne goljufije v samem štartu prodaje nekega modela ali celo modelov več znamk istega koncerna.

Ampak - ker gre tudi v tem primeru za vpoklic, bi pač padel v isti koš z ostalimi. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jz ne rabim nobenih predelav ali nadomestil itd sam na mir me naj pustijo in naj mi ne komplicirajo z registracijo ali kaj biokratsko podobnega .....

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Efendi pravi:

Ja, saj vem, ti bi še registracijo ukinil, ker je to sama birokracija. :)

:hmm: Odlična ideja !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Efendi pravi:

Ja, saj vem, ti bi še registracijo ukinil, ker je to sama birokracija. :)

 

Kako bodo pa pol železnice vzdrževal...

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, sayo pravi:

Kako bodo pa pol železnice vzdrževal...

S pragovi, šinami, tolčencem .... Isto kt do sedaj :blush:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!