Skoči na vsebino

Cartman

Priporočene objave

da ti sprednje kolo odlepi od tal ni wobblanje.

mt09 naked s tem nima problema, pojavil se je pri nekaterih 09 tracerkah... ko so bile gume obrabljene ali pa zadnje in sprednje kolo nista bila v liniji, recimo po menjavi pnevmatik ali napenjanju verige.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Snecer pravi:

to je woblanje, yamaha mt serija je znana po tem

Ma kaksno voblnje, motor se pelje stabilno. Hitri zavoji, zaviranje, pospesevanje vse stabilno. Edino ostri zavoji na gorski cesti ji ne lezijo. Malo jo moras silit v tak zavoj. Pa prevec nervozne lopute!!!! Prevec motornega zaviranja!!!!! V ovinkih, ce popravljas plin suva kot pobesneli bik, pa pokonci postavlja. To je edina napaka, malo bi morali mode popeglat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mt10 se pelje fantastično, tudi v dvoje :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...
On 10/14/2017 at 9:59 AM, Dejan99x said:

Ob 10-ki se lahko smo slinim, mmm. Upam, da bo enkrat v prihodnosti v garaži.

Tam kjer jaz hodim za hobi firbcat imajo eno na zalogi. Poceni, par evrov drazja od tracerke. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 29. 6. 2018 ob 23:40, krucymucy pravi:

Tam kjer jaz hodim za hobi firbcat imajo eno na zalogi. Poceni, par evrov drazja od tracerke.

Peljal zadnjič MT10 SP. Dobro vodljiva, elektroniko lahko nastaviš za vsak ovink posebej :lol1:.

Popravljeno . Popravil bikez
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
pred 15 minutami, Xebec pravi:

razmišljam dab na rdečo prešaltal...

2019-Yamaha-MT10-EU-Ice_Fluo-Studio-001-03_Mobile.jpg.706b0a11b9294f4149a9ecf89fc41dc0.jpg

s11110172-shoei-gt-air-shine-red.jpg.c419ecccd7c75a7b66b8d3f8a382dcf7.jpg

bo treba kšno testno narest spomlad B)

sploh ne rabiš testirat, s kobilice boš šel na moped, vse bo boljše, vse bo lažje. Najkeda si pa tak al tak vajen.

Če ti je vizuelno kul greš na tops motor, v ogromno testih je zelo pohvaljnen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, DAMI34 pravi:

sploh ne rabiš testirat, s kobilice boš šel na moped, vse bo boljše, vse bo lažje. Najkeda si pa tak al tak vajen.

Če ti je vizuelno kul greš na tops motor, v ogromno testih je zelo pohvaljnen.

mah ne vem...

eno minuto me rajca do amena, pol se pa srce umiri pa glava pove da so oči večje od potreb/znanja zaenkrat. rad bi sprobal da vidim da ni bavbav :blush:

pa točno vem kua boš reku :jezik:

 

bom premleval med hibernacijo :naughty:

pred 10 urami, Zivnorc pravi:

...meni pa ni všeč....    :sleep2:

kva pa ti veš o stilu? si ceu let osvetlen kt za nou let :jezik:

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Xebec pravi:

mah ne vem...

eno minuto me rajca do amena, pol se pa srce umiri pa glava pove da so oči večje od potreb/znanja zaenkrat. rad bi sprobal da vidim da ni bavbav :blush:

pa točno vem kua boš reku :jezik:

Znanje sem videl. Znanje je primerno, da voziš vsak moped (neketere boš še lažje, ker imajo boljšo ciklistiko, vzmetenje, agregat)

Če ne počneš neumnosti po cesti lahko voziš vse. Če ti je pa lep in finančno dosegljiv, je pa druga zgodba, o tem pa ne morem soditi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... sem vozil testno.

Gas je precej na "ON-OFF" , pa še efekt zapoznelega gasa ima. Benza je žrlo med 9-10l/100km (menda naj bi bil poln rezervoar, ko sem štartal...peljal sem se od Lj, čez Kurešček, Raščica, Lašče, Ribnica, ...pa pol nazaj, pa enkrat še do Iga pa nazaj...pa je že že kar precej žmrkala rezerva. Res pa da nisem šparal z gasom).

...v hitrih in dolgih ovinkih mi je vse nekaj opletalo pri pospeševanju. ...kratki in dinamični so bili o.k.

Stalno hoče dvigat na zadnjega...ampak ga elektronika lepo kroti. Mašinka pa zverinsko vleče...to ni kej...pa zvok ima hud k svina.

...skratka, najbolj na živce mi je šlo, kar sem napisal v prvem stavku. ....al sem pa postal softić, odkar vozim spet 4 cilindre (ok. ...sej ima MT 10 tudi štiri...ampak karakter ima pa čisti bi-čilindri).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Zivnorc pravi:

... sem vozil testno.

Gas je precej na "ON-OFF" , pa še efekt zapoznelega gasa ima. Benza je žrlo med 9-10l/100km (menda naj bi bil poln rezervoar, ko sem štartal...peljal sem se od Lj, čez Kurešček, Raščica, Lašče, Ribnica, ...pa pol nazaj, pa enkrat še do Iga pa nazaj...pa je že že kar precej žmrkala rezerva. Res pa da nisem šparal z gasom).

...v hitrih in dolgih ovinkih mi je vse nekaj opletalo pri pospeševanju. ...kratki in dinamični so bili o.k.

Stalno hoče dvigat na zadnjega...ampak ga elektronika lepo kroti. Mašinka pa zverinsko vleče...to ni kej...pa zvok ima hud k svina.

...skratka, najbolj na živce mi je šlo, kar sem napisal v prvem stavku. ....al sem pa postal softić, odkar vozim spet 4 cilindre (ok. ...sej ima MT 10 tudi štiri...ampak karakter ima pa čisti bi-čilindri).

al pa se je kdo preveč igral z nastavitvami mopeda, ker tole kar si ti napisal...not qul.

Sem pa prepričan, da s kakim drugim programom (ne race) se da verjetno bolj nežno in lepo voziti.

@bikeztvoj vtis?

A sploh mamo kakega lastnika mt10?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@DAMI34 

... če daš malo bolj na langsam, ni takega efekta.

So mi pa tudi drugi potrdili, da je fejst požrešna...in ta ON-OFF efekt gasa...

 

lahko pa da je bilo kaj razštelano. ...  čisto mogoče ... ne vem, kako bi moralo biti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men se tole z on off gasom zdi v prvi vrsti problem privajanja pilota. Tega pa ne rešiš v testni furci. jez mam kontra problem. z v2 sedem na l 4 in ovijam tisto ročko najprej use  bez veze pol pa nek bezla....

 

ne pravim de eni motorji niso bol smooth, ampak ko se ga navadiš, je to non issue. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, DAMI34 pravi:

tako je, popravljam izjavo, ni nažiganja, ker vozim lepo in po pravilih :P

Sicer smo pa mal skrenili s teme.

A je sploh kak lastnik tega Tamagučija z delovno oznako MT10?

 

...ajd.... da vidmo, kdo bo najbolj pogumen...   :P

..pa da ga kupi, da nam točno pove, kolko "pije"....      :P

 

... da ne stopim iz teme, bom kar še malo v temi..   :P

...ko sem zadnjič enkrat rekel, da pri večjih hitrostih vse plava....pa se gunca, pa šwengla, pa wobla....    za to verjetno niso krivi amortizerji?  :huh: 

... res pa je, da nisem nič štelal.   imam pa cca 90kg + vsa bojna oprema  (matr, da bom res enkrat stehtal, kolko tehta vsa ta oprema... zmeri pozabim...  :dry:  )   

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men se zdi, da bi yamaha tega prodala občutno več, le bi bil bol starokopitno oblikovan. Mal nafrfuljen fazer, (s podnapisom R1 naked) bi verjetno šu za med. Tale je pa kar....specifičn. bmfa pa suza sta precej bol vsakdanja, in bol pogosta prizora na cesti. 

 

de bi bil motor slab? Ne- 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Kugelschreiber pravi:

Men se zdi, da bi yamaha tega prodala občutno več, le bi bil bol starokopitno oblikovan.

Če ne bi bil grd ko smrtni greh bi jih definitivno prodali več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MT10 je tudi meni zelo všeč (da ne govorim o SP verziji). Če bom imel spet kaj za cestno kruzanje, bo to hyper naked Aprilia, BMW ali pa tale Yamaha. Poraba je tudi meni faktor zaradi dosega. Očitno je tale hudič žejen kot aprilia Tuono V2, kar je mene precej motilo pri tistem motorju. Enako relacijo 500 km sem z R1 prevozil z enim tankanjem manj, kot z Aprilio. So mi šle bencinske že na živce hehe.

Zgleda, da bo treba R1 sleči in narediti custom hyper nagca za cesto :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!