Skoči na vsebino

Cartman

Priporočene objave

Hja, bil danes sluzbeno v NM in obiskal Delta Team. MT 10 SP im quickshifter od R1 in deluje samo pri prestavljanju navzgor. MT 10 pa ga sploh nima:kva2:Cudna odlocitev glede na to, da ga ima serijsko prenovljena MT 09. Ga malo biksajo tile japanarji. Dajo v motor the best vzmetenje pa zajebejo z tako banalno recjo kot je en posran senzor. Moram pa priznat, da je izvedba SP zelo lepa, prav pase ji zlata barva in napus Ohlins na vilicah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo, vidiš, moji dvomi so bili upravičeni...

sicer pa, če bi sp bil v samo črni barvi, ajde mogoče samo da vilice izstopajo, če bi imel denar, če če če,... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pojdi si jih ogledat. Imajo tri, dve navadni in eno SP, tudi crna je v salonu. Pa ena rabljena testna. Jaz jo grem povohat ko bo topleje, malo sprobat v zivo. Edin problem imam ker moje tenerejke pa ne dam :nono:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, IZTOK pravi:

Hja, bil danes sluzbeno v NM in obiskal Delta Team. MT 10 SP im quickshifter od R1 in deluje samo pri prestavljanju navzgor. MT 10 pa ga sploh nima:kva2:Cudna odlocitev glede na to, da ga ima serijsko prenovljena MT 09. Ga malo biksajo tile japanarji. Dajo v motor the best vzmetenje pa zajebejo z tako banalno recjo kot je en posran senzor. Moram pa priznat, da je izvedba SP zelo lepa, prav pase ji zlata barva in napus Ohlins na vilicah.

ohlins napis je všeč vsakemu "pravemu" bencinoljubcu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, siks pravi:

ohlins napis je všeč vsakemu "pravemu" bencinoljubcu...

Men ne ...........vsakih 20kkm da jih bom servisiral ..........kar naj jih imajo ! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, Kmet2 pravi:

Men ne ...........vsakih 20kkm da jih bom servisiral ..........kar naj jih imajo ! 

Car :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Kmet2 pravi:

Men ne ...........vsakih 20kkm da jih bom servisiral ..........kar naj jih imajo ! 

Ce hoces dobro delujoce vzmetenje je na 20000 potreben servis na vsaki vilici. Vsaj menjava olja in ciscenje tesnil. Je pa res, da Ohlins zahteva specialno orodje, ki je pregresno drago. Ampak WP tudi. Pa teh elektronskih se vsaj jaz ne bi upal lotit. Zato, ce bi sam kupoval super naked bi od vseh najverjetneje izbral Aprillio, ima klasicno a vrhunsko vzmetenje, ki ga lahko sam rihtas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, IZTOK pravi:

Ce hoces dobro delujoce vzmetenje je na 20000 potreben servis na vsaki vilici. Vsaj menjava olja in ciscenje tesnil. Je pa res, da Ohlins zahteva specialno orodje, ki je pregresno drago. Ampak WP tudi. Pa teh elektronskih se vsaj jaz ne bi upal lotit. Zato, ce bi sam kupoval super naked bi od vseh najverjetneje izbral Aprillio, ima klasicno a vrhunsko vzmetenje, ki ga lahko sam rihtas.

A se ti hecaš .............no daj mi prilimaj od BMW vzmetenja , kje piše da se mora servisirat na 20kkm , ne ga srat no , vsako leto bom razkopaval vilice in menjal olje . Dej mojster , pokaži mi to kje piše  na KTM ADV ali BMW ADV al je to pač zrastlo na tvojem zelniku ........če bi bilo to potrebno pri mojih motorjih , bi bil prvi , ki bi to naredil , servisirani in vzdrževani so v skladu z garancijskimi zahtevami . Pa ni to hard enduro  ........

P.S. vzmetenje mi deluje odlično , pa veš kako vem ..........imel sem že skoraj 20 motorjev  in samo na Ducatiju  se mi je uscalo vzmetenje  na 2 leti starem motorju  , tam, če nisi naredil servisa na 20kkm si sam čakal , kdaj bo kažin , na nobenem drugem motorju se ni to dogajalo kjub temu ,da nisem na nobenem novem , ki sem ga kupil ,naredil , oz, naredili servisa vzmetenja . Govorim za motorje do 4 leta starosti , pa jaz ravno ne šparam ročke za plin in mi morejo vse komponente delovati popolno sploh vzmetenje ! 

Mi je pa jasno ,da treba poservisirat vzmetenje  na starih in zgonjenih motorjih ,sam da bom pa na novo kupljenem delal na 20kkm servis vilic ..........ma ga zažgem takoj !!

Mal smo zašli :P men je ta MT10 všečna ,sam bi ohlinse dal dol .....:D

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za GSXF750 1993 je pisalo v navodilih (originalnih) za menjavo olja v vilicah na vsakih 6000km, se pravi istočasno kot menjava olja v motorju.

Prvo vprašanje mojstra Dave Moss-a ob sprejemu motorja v nastavljanje podvozja je:

kdaj  je bil nazadnje menjano olje v vilicah

(mojster, ki nastavlja dirkačem in ostalim na stezah in drugod ca 250 dni na leto).  

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, gsxf750 pravi:

Za GSXF750 1993 je pisalo v navodilih (originalnih) za menjavo olja v vilicah na vsakih 6000km, se pravi istočasno kot menjava olja v motorju.

Prvo vprašanje mojstra Dave Moss-a ob sprejemu motorja v nastavljanje podvozja je:

kdaj  je bil nazadnje menjano olje v vilicah

(mojster, ki nastavlja dirkačem in ostalim na stezah in drugod ca 250 dni na leto).  

 

Prav pozanimal se bom za moje plužne , če treba kaj takšnega , ker če treba .................ma jim j....... m......

Moraš pa ločit motorje za na pisto al pa za povprečnega uporabnika .  To sta dva povsem različna segmenta za vzdrževanje .....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi reku, da olje še "bolj" dela na cesti kot na pisti. Imamo neravne površine cest in ima vzmetenje več dela. Razlika v vožnji med svežim starim oljem je podobna razliki v vožnji med novo in staro prednjo gumo.

Mojim motorjem se bo menjalo olje v vilicah najmanj 1x letno. Je pa res, da je to umazano delo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Kmet2 pravi:

A se ti hecaš .............no daj mi prilimaj od BMW vzmetenja , kje piše da se mora servisirat na 20kkm , ne ga srat no , vsako leto bom razkopaval vilice in menjal olje . Dej mojster , pokaži mi to kje piše  na KTM ADV ali BMW ADV al je to pač zrastlo na tvojem zelniku ........če bi bilo to potrebno pri mojih motorjih , bi bil prvi , ki bi to naredil , servisirani in vzdrževani so v skladu z garancijskimi zahtevami . Pa ni to hard enduro  ........

P.S. vzmetenje mi deluje odlično , pa veš kako vem ..........imel sem že skoraj 20 motorjev  in samo na Ducatiju  se mi je uscalo vzmetenje  na 2 leti starem motorju  , tam, če nisi naredil servisa na 20kkm si sam čakal , kdaj bo kažin , na nobenem drugem motorju se ni to dogajalo kjub temu ,da nisem na nobenem novem , ki sem ga kupil ,naredil , oz, naredili servisa vzmetenja . Govorim za motorje do 4 leta starosti , pa jaz ravno ne šparam ročke za plin in mi morejo vse komponente delovati popolno sploh vzmetenje ! 

Mi je pa jasno ,da treba poservisirat vzmetenje  na starih in zgonjenih motorjih ,sam da bom pa na novo kupljenem delal na 20kkm servis vilic ..........ma ga zažgem takoj !!

Mal smo zašli :P men je ta MT10 všečna ,sam bi ohlinse dal dol .....:D

 

Takole bom tole obrazložil. Ne govorim o motorju za na pisto ampak o visoko zmogljivem motorju z na cesto. Interval, ki ga proizvajalec navede je kompromis, ko vzmetenje deluje še zadovoljivo ( varno ) in ne prestraši kupcev kot si ti. Seveda bodo vilice delale tudi če greš čez interval v navodilih proizvajalca. Vprašanje pa je, kako dobro delajo. Probaj menjat olje in jih očistit po 20000 km pa ti jamčim, da boš opazil razliko (olje namreč izgubi viskoznost, se umaže z ostanki obrabe puš ter veže vodo nase). Meni to pomeni veliko, smo pa ljudje različni. Pa ne govorim o ful servisu, samo razstavit, pregledat, očistit, novo olje in mast za tesnila ter gasa.

BMW ki ga imaš najbrž ti v mislih ima čisto samo svoje vzmetenje, tam je v vilicah olje samo za mazanje puš, amortizer pa je ločen

Da je Ohlins občutljiv na neredno vzdrževanje meni ne rabiš razlagat, sem ga imel in vem kako je. Na hard enduro sem vsako leto delal dvakrat servis. Ampak tam vilice trdo garajo. Ta znamka ne proizvaja vzmetenja za povprečno zmogljivosti temveč za maksimalno in ker to pomeni zelo nizke tolerance pri izdelavi zahtevajo tudi več vzdrževanja. Kdor pa tega noče pa ima ostale na voljo, ki tudi delajo zadovoljivo in niso tako občutljivi.

Jaz to delam sam in porabim eno soboto ali nedeljo. Lepo počasi in zanesljivo. Strošek materiala pa je zanemarljiv. Zato pa se otepam elektronskega vzmetenja.

Glede MT 10 SP pa takole, meni je zelo všeč, če ravno je design takšen, da te bodisi privlači ali pa odbije. Malo radikalne oblike so uporabili. Ampak glede na ceno konkurentov Aprilia Tuono Factory, BMW S1000R in KTM 1290 R ji par stvari manjka, saj so cene zelo blizu. Roko na srce, raje dam 500 eur več in vzamem Super Duke ali pa Tuono Factory. Nekaj razmišljam o rabljeni Aprilii, saj so cene zelo ugodne v Italiji. In Aprilio bi imel ravno zaradi Ohlinsov :OK:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam in je logično ,da bo bolje če menjaš vsake 20kkm ,toda ne vrjamem ,da bi na svojih motorjih to pomenilo bistveno boljše delovanje , oz. ga jaz osebno ne bi občutil . Če bi pa proizvajalec zahteval menjavo ne 5kkm , bi pač menjal na 5 kkm .

Bom se pa pozanimal , na koliko KTM zahteva oz. priporoča  menjavo olja v vilicah ...sporočim :cool:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se oproščam,

Po servisnem priročniku APRILIA TUONO FACTORY 2016 je menjava olja v OHLINS kolih predpisana na 40 000 km ( vsakih 10 000 pista ), kontrola ležajne puše:  pregled na 40 000 !

Pa brez zamere.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah kjerkol (neglede na blagovno znamko) je fajn na 20kkm preveriti in podmazati semeringe. WP ma lepo napisano v navodilih, olje v vilicah pa je tut pri 30-40kkm že črno in ga je pametno menjati.

Hkrati, če maš občutek, da se ti prednji konec ziba lahko daš bolj gosto olje in si rešil 2 problema, nihanje, pa novo olje. Tako sem jaz naredil na 20kkm pri SX letnik 2011 in mi ni bilo nikoli žal. Moped je bil bolj stabilen, strošek menjave olja pa 70€.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če že nabijamo, na Shiver menjal prve vilice komplet pri cca 86 000 ( vgradil vilice od TUONA 1000,  2006 ), razdrl orginal vilice, olje v njih je bilo staro ( nazadnje menjano pri 20 000 ) in čisto, vodilna puša-ležaj kot nov. Skratka, če nisi hudo "občutljiv", zadeva deluje brez problemov, kakšne hude potrebe po stalni menjavi ni, je bolj kaprica .....

 

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Lipstick pravi:

Če že nabijamo, na Shiver menjal prve vilice komplet pri cca 86 000 ( vgradil vilice od TUONA 1000,  2006 ), razdrl orginal vilice, olje v njih je bilo staro ( nazadnje menjano pri 20 000 ) in čisto, vodilna puša-ležaj kot nov. Skratka, če nisi hudo "občutljiv", zadeva deluje brez problemov, kakšne hude potrebe po stalni menjavi ni, je bolj kaprica .....

 

 

 

No tako sem tudi jaz mislil , na 20kkm je menjava  na motorjih za splošno uporabo nesmiselna ....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak po svoje, načeloma se vilica ne bo uscala tudi če olja ne menjaš nikoli. Samo se meni zdi preveč škoda vložit dva jurja v vrhunsko vzmetenje kot npr Ohlins, WP, Wilbers ... potem pa šparat 25 EUR na olju :hmm:Če opaziš razliko? Jaz jo, pa nisem Valentino :lol1:Je pa odvisno kakšen still vožnje imaš, kakšen je motor, podlaga ... Se pa strinjam, če ne bi sam tega delal ne bi plačeval servisa na 20000 km na vilicah. Dela je veliko in ti mojster upravičeno zaračuna. Je pa smiselno to delat ob štelanju ventilov, ker tako moraš podret vse plastike in prideš lažje do vijakov na mostu. Velja za potovalnike in SS, naked tako nima kaj za dol jemat in vilico hitro dobiš ven.

Popravljeno . Popravil IZTOK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Lipstick pravi:

Če že nabijamo, na Shiver menjal prve vilice komplet pri cca 86 000 ( vgradil vilice od TUONA 1000,  2006 ), razdrl orginal vilice, olje v njih je bilo staro ( nazadnje menjano pri 20 000 ) in čisto, vodilna puša-ležaj kot nov. Skratka, če nisi hudo "občutljiv", zadeva deluje brez problemov, kakšne hude potrebe po stalni menjavi ni, je bolj kaprica .....

 

 

 

Saj olje ne rata črno ali umazano, kvečjemu malo motno pa smrdet začne. Odvisno je, koliko po dežju voziš, ker voda po malem le prihaja v vilico.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, IZTOK pravi:

Vsak po svoje, načeloma se vilica ne bo uscala tudi če olja ne menjaš nikoli. Samo se meni zdi preveč škoda vložit dva jurja v vrhunsko vzmetenje kot npr Ohlins, WP, Wilbers ... potem pa šparat 25 EUR na olju :hmm:Če opaziš razliko? Jaz jo, pa nisem Valentino :lol1:Je pa odvisno kakšen still vožnje imaš, kakšen je motor, podlaga ... Se pa strinjam, če ne bi sam tega delal ne bi plačeval servisa na 20000 km na vilicah. Dela je veliko in ti mojster upravičeno zaračuna. Je pa smiselno to delat ob štelanju ventilov, ker tako moraš podret vse plastike in prideš lažje do vijakov na mostu. Velja za potovalnike in SS, naked tako nima kaj za dol jemat in vilico hitro dobiš ven.

Jz sem zelo umirjen voznik , po omejitvah :P In jaz ne rabim nič vlagat , kupim motor že z vrhunskim vzmetenjem  in kakorkoli bi sam posegal v motor  bi si ogrozil priznavanje tovarniške garancije pa tudi potrebe ne vidim po menjavi olja vsake 20kkm  . 

Ampak , kakor praviš , vsakemu svoje  :kmet: 

Tukaj končujem , da ne smetim po temi ,lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Danes me je doletela čast in sem imel na probi MT-10. Je modelno leto 2016, torej še brez Quickshifter-ja. Dokler so vtisi še sveži bom spisal nekaj poezije na glasbo, ki mi še vedno odzvanja v ušesih. Zvok agregata katerega poreklo izhaja iz velike sestre R1 je res nepozaben. Sicer je bil serijski dimnik, ampak EURO 3 :D in lepo zarohni. Z kakšnim SC Competition pa bi bila že audio pornografija.

Agregat je milo rečeno poln presežnikov. Lahko je pohleven kot ovčka ali pa se spremeni v besnečega bika. Obilo navora že pri 3000 vrtljajih in se odvija zelo linearno. Izbori delovanja motorja se lepo dopolnjujejo. A izbor je nežen a kljub temu dovolj športen, standard že pokaže pravi karakter, v B pa raje ne odvrnit plina nad 6000 vrtljajev, ker postane vožnja po zadnjem kolesu neizbežna vse tja do 4 prestave. Hudič še v 4 malo dviguje. Pravzaprav je edino v B načinu pospeševanje nelinearno in se pri 6000 vrtljajih motor prebudi s polno paro in se odlepiš kot bi te nekdo z veliko macolo usekal po hrbtu. V standardu poteka še vse lepo linearno. Edina pripomba, lopute so malo nervozne in je težko dozirati plin brez da malo cuka, predvsem pri nizkih in srednjih vrtljajih. in to se neprijetno odraža na ciklistiki okvirja, kar sem opisal nazadnje.

Yamaha ima kar dobre menjalnike in v MT 10 ni nobena izjema. Motor je imel prevoženih 8000 km in bi rekel, da je že 90% utečen. Jaz bi sicer zanj uporabil moje čudežno zdravilo, sintetično Ester olje. Sicer pa kot rečeno ni slab. Prosti tek se lepo najde, za čuda ga lahko prestavljaš od 1 - 6 in nazaj kar na mestu brez premikanja, edino ob menjavanju navzdol se mi je zdel malo robat, malo glasno udari, tudi če to počneš z občutkom ( in seveda sklopko ), gor pa menjuje kot po maslu, gre brez sklopke tudi brez Quickshifterja :worship: ( seveda moraš imeti quickshifter v desnem zapestju :D ).

Zavore so po mojem mnenju za cesto odlične. Ne vem kaj so se neki novinarji obregali ob zavore, češ da niso čisto na nivoju. Se dajo lepo dozirati, niso tako agresivne, da te presenetijo a primejo kot je treba. Občutek za prednjo je zelo dober.

Stopalke bi jaz osebno imel kakšnih par centimetrov bolj nazaj, ker je malo nerodno pri bolj športni vožnji hitro doseči zadnjo zavoro ali pa menjalnik. Moraš prestavljati stopalo po fusrasterju, ampak to se da z nastavljivimi stopalkami rešiti.

Vzmetenje je športno trdo a ne neprijetno trdo. Teh par prevoženih kilometrov in dejstvo, da nisem imel možnosti nastaviti ga glede na mojo težo mi niso pustili dovolj vtisov, da bi napisal kaj konkretnega o vzmetenju. Na splošno pa se mi zdi solidno. Ni bilo poskakovanja pri dodajanju plina ali hitrega pogrezanja pri agresivnejšem zaviranju, nihanja ali kaj podobnega tudi ne.

Sedež je trd kot hudič a omogoča lahkotno premikanje zadnjice. Sicer, glede na to, da je moja rit razvajena na sedež Super Tenerejke nisem ravno primeren, da ocenjujem sedež na MT -10 :lol1:

Na koncu pa še ciklistika. Motor ima kar kratko medosno razdaljo in je temu primerno agilen, presenetljivo pa ne pade v zavoj sam ( mišljeni so bolj ostri zavoji ), ampak ga je potrebno na pričetku čisto malo posiliti, medtem ko iz zavoja gre kar sam od sebe brez problema. Sicer je stabilen po ravnini, ampak v zavojih pa je okvir zelo nervozen. Najmanjši popravki krmila, hiter odvzem plina in že se skuša postavljati pokonci. Predvsem pri odvzemu plina ( čisto malenkostnem ) se to izrazito pozna. Ampak če hočeš peljat bolj dinamično, ta motor ima gene športnika in premikanje riti je neizbežno. In ko prestaviš težišče z telesom se tudi okvir čudežno umiri, ni več postavljanja pokonci. Zgleda, da je položaj sedenja, ki je sicer zelo naraven in udoben, takšen, da preveč zviša težišče v zavojih, medosna razdalja in naklon vilic pa potem opravita svoje. Zato bi na koncu zapisal, da se ga da peljati zelo dinamično, hitro in športno brez muke ob zakupu, da je potrebno na motorju delati. Če pa sediš na njem kot klada, pa postane trmast.

Snemal sem z akcijsko kamero a mi je žal skorumpiralo datoteko, ker prava SD kartica še ni prispela, ta pa nima dovolj hitrega zapisovanja. Škoda, ker sem lepo odpeljal ovinke do Areha na Pohorju ( vsaj po izgledu gume sodeč ). BIF, če imaš odkrito streho, nisem jaz kriv, kriv je bil orkanski veter :lol1:

A bi jo imel? Ja pa ja, imel, pa še kako. Pa tudi bom, samo malo je še treba našparat. Na koncu se bom zahvalil še ekipi Moto centra Ptuj in Delta Team, ki so mi omogočili probo.

Popravljeno . Popravil IZTOK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...
pred 30 minutami, Snecer pravi:

sune?

Glede nato,da nima tako popoln navor kot dvovaljni versys...dopuščaš možnost?

Nikoli vozil mt10...lastil pa itak ne,ker po moje nea gre dost...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob ‎9‎/‎30‎/‎2017 ob 20:37, Snecer pravi:

sune?

V četrti in S modu mi je odlepilo prednje kolo - mislim, da bi lahko rekel da sune :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!