Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
thumper

Triumph novi klasiki : street twin , cup , scrambler ,T100 , T120 , bobber ,truxton in truxtonR

Recommended Posts

thumper

dosedanji bonneville , bonneville SE in truxton se umikajo - scrambler ostaja za drugo leto nespremenjen.

vodno hlajeni agregati , ABS ,slip clutch , traction control serijsko .

street twin ostaja na 5 stopenjskem menjalniku medtem ko T120 in truxton dobita 6 stopenjskega ter še nekaj priboljškov moderne dobe kot je nastavljiv program proti zdrsavanju zadnjega kolesa .

http://www.triumphmotorcycles.com/bikes/Classics

na podatke o moči agregatov in cene pa bo treba še malo počakati..

podatki o navorih in obratih pri katerih so te vrednosti dosežene pri novih agregatih so kar zanimivi..

konkurenti ?

ta je malo težja ..

- street twin proti novi moto guzzi V9

- nova yamaha XSR 900 načeloma po izgledu sledi bolj okusu mladih , ki imajo željo po številčnejši konjenici 

- bonneville T120 vs. honda CB 1100  vs. yamaha xjr 1300

- truxton vs. yamaha xjr 1300 racer

- truxton R pa bo verjetno konkretno zamajal ekskluzivo norton-a 961 tako po moči , navoru predvsem pa ceni , ki naj bi bila po pričakovanjih vsaj za nekih 5000e nižja od nortona a z enako opremo kot so showa USD , brembo radial in zadnji ohlins-i..

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

popustilo bo takoj po dvigu kredita nekje med 11500 in 16000e .. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

ha ha ..iščem dve bogati ločenki .. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

predvidevanja okoli cene street twin-a  - 7999 ... funtov seveda .. :blush:

to bojo hoteki imet pri nas 11800e :angryrant2: potamalem..

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

evo .. znani angleška in nemška cena street twin-a .. v nemčiji 9350 - 9500e .. 

načeloma torej tudi pri nas nebi smela preseči magičnih deset tisočakov..

http://www.triumphmotorcycles.de/motorr%C3%A4der/Classics/Street-Twin/2016/Street-Twin/Variants/Street-Twin

in pa še težko pričakovani tehnični podatki - ne vem kaj se je motalo po glavah triumphovih inženirjev ampak :

15 konjev manj kot moj t100 lažji pa samo 7kg in še to nekaj na račun - manjšega ??? - tanka za 4.6l ???

to bo treba res peljat - krivulji navora in moči med 2 in 6000 obrati sta pri novem twin-u daleč višje kot pri starem :

673DEA12F91241A5AE699B2930598B0B.jpg?w=2

vse se pa konča pri 7000 obratih namesto pri 8 ...

prednja guma pa - 100/90-18 ??? a sm vm reku de hočm 17 col spredej ?!!! 

spet ne bo dobre kombinacije ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciciban

Glede same moči... ni sile, čisto dovolj za tak tip motorja. Je legenda Carroll Shelby dal enkrat eno dobro izjavo; "Horsepower sells cars, torque wins races". Tam nekje do 100 na uro se da te motorje peljat zelo lepo "tekoče". 

Imam na sumu, da so isto kot pri Wju lovil norme za izpuste pet do tretje na račun moči. Kar niti ni nujno, da je tako slabo, ker pomeni, da se da izgubljene konje dobit tudi nazaj. Na mojem presenetljivo lahko... Pri Bonniju ugibam, da bo isto. Pa pri Triumphu tudi niso neumni. So si pustil "luft" za marketing. Bojo vsako leto, dal kakšnega konja zraven pri novem modelu.

So mi pa tile tanovi Triumphi zelo všeč. Sploh je fajn, da si oblikovalci niso dal preveč duška. Bonneville še vedno izgleda kot se šika. Pa Triumph ma dobro foro okol te R linije. Da lahko že v štartu kupiš model z boljšim vzmetenjem. To bi lahko malo prekupiral tudi drugi.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

samo pozabljaš da je imel shelby  ene 600nm navora na tono pa vseeno nekih 400 konjev na tono.. 

bomo videli koliko resnice je v tem famoznem navoru ..  čakam na testno vožnjo ..

ciciban : se bova zmenila pa šla skupaj na testno vožnjo - še svoje zamenjala bova imela najboljši vtis in dejansko vzporedno primerjavo ane..

kako pri tvojem prikličeš konje in koliko je strošek ??

me pa prekleto zanima če so kaj delali s 6 stopenjskim menjalnikom za street twin-a ker so ga poznavalci napovedovali  ...ali pa imajo kot si ti rekel v žepu speed twin - R verzijo ... lahka gred od truxtona , 998ccm in nekih 85 horsov ter 6 prestav - prva gor :kva2:

Edited by thumper

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciciban

Jep bi lahko naredila enkrat vzporedni test. Pri konjh je pa tak da jih osebno pogrešam samo v tranzitu. Pa še to je recimo pri Triumphu verjetno veliko boljše, ker ima 6 prestav, pa je vse skupaj malo bolj prebavljivo.

Pri Wju pa ni panike. So ga pošteno zamoril. Prvih pet konjev se dobi že če odstraniš dušilce iz izpuha in odstranitev šnorkla iz zračnega filtra. Stane, ja tolk kot je kronski sveder. Naslednja faza je blindiranje vpiha zraka. Strošek praktično nula, ker rabiš sam par kvadratnih centimetrov odpadne alu pločevine. Naslednji na spisku je power comander. Pašejo tudi možgani od er6, sam je treba novo  mapo naložit. Po vsem tem pa stvari ratajo drage, big bohr kit, druge odmične.... Meni je všeč tak kot je, serijski...

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

6 prestav imata samo novi t120 in novi truxton .. vsi ostali imamo 5..

zanimivo bo videti koliko konjev bo imel street twin brez katalizatorja , z V&H lonci  in z novimi mapami .

dobro je to , da je katalizator med cevema - se lahko naredi nova direkt cev in blind/fake kat samo s cevno povezavo notri ...

pri meni je vpih zraka nekaj povezan z elektroniko pa je treba en modul/upor namestit če se odstrani .. in ja sem razmišljal o PC ... samo mi je mal velik denarja ...mogoče kej našparam po novem letu pa spotoma še rore povrtam za en al pa dva decibela - bo ravno prav.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

špekuliram okoli cen ko primerjam street twin objavljeno ter predvidevano na strani worldoftriumph..

dejanska cena street twin-a je manjša od pričakovane  za 100 gbp ... 7300gbp..

predvidevane cene za:

bonnevile t120 . 9800gbp  - nemška 12550e

truxton - 10500gbp  - 13450e

truxton R - 11800gbp   -  15100e    .... norton 961 cfe racer  - 15750gbp . cca 20100e ... 

če truxron R ne bo imel deficita v konjih glede nortona potem bo to čista zmaga z razliko 5000e kar pomeni , da bo po pričakovanjih z race kitom huda konkurenca  ..

uff..če bo res tako bo truxton R v moji garaži čez 8 let ..plačval ga bojo pa še moji vnuki :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ELO
On 13. 12. 2015 at 5:29 PM, thumper said:

6 prestav imata samo novi t120 in novi truxton .. vsi ostali imamo 5..

 

bodi srečen, 5 je ravnoprav!

6 prestav upravljati je že naporno, tako psihično kot fizično. no ja, vsaj zame, moto-uživača. verjamem, da je na forumu dosti hudo nabrušenih rejserjev, katerim bi tudi 12 prestav bilo premalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker
pred eno uro, thumper pravi:

truxton R - 100 konjev .. :D

Sem mislu, da je projektante u moto fabrikah že malo minila ta norija okrog bildanja hp, nm... Kdo pa v današnjem času, pri vseh teh omejitvah, res potrebuje vse to na Cafe racer motorju?

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 23 urami, izibajker pravi:

Sem mislu, da je projektante u moto fabrikah že malo minila ta norija okrog bildanja hp, nm... Kdo pa v današnjem času, pri vseh teh omejitvah, res potrebuje vse to na Cafe racer motorju?

glavni rival je norton 961 ki je isto anglež ... ima 80 konjev in je kljub svoji zasoljeni ceni - saaj ta bo zasoljena tudi pri truxton R-u  a vseeno kar nekaj nižja - kar uspešen motor na tržiščih z višjo kupno močjo .

a imajo problemčke z agregatom . pri triumphu je pričakovati tako kot pri kar nekaj sodobnih motorjih težave z elektroniko / elektriko z agregati pa naj nebi bilo težav - upajmo  - saj so največ časa posvetili ravno temu z razvojem vodno hlajenega agregata z zračnimi rebri na cilindrih ...

v angliji imajo truxton cup že dolga leta .. in tovarna cilja tudi z novim modelom na to . ravno zato imajo razvit tovarniški race kit - mape , mogoče celo powercommander in izpuhi .. 

če bi obdržal karakteristike street twin-a bi osebno rad imel kakega street twin R - navora je že zdaj kar dovolj a bi si mogoče v primerjavi z mojim le želel kakšnih 1000 obratov in 20 konjev več z drugimi vilcami spredaj in kakšnimi WP zadaj - seveda serijsko z garancijo za nekih 8300gbp s  ceno nekje do 11000e pri nas .. bi bil zmožen tudi tega prodat :hmm: .. a ne - zakreditiral bi se za 7 let verjetno :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker

Pol stoletja se motorji v osnovi niso bistveno spremenili. In konstrukterji se bolj ali manj vrtijo v istem miselnem okvirju. Čas bi že bil, da (vsaj v nekaterih segmentih) preidejo na novo platformo, nekaj v smislu kot to Harley poskuša s projektom Wire. Pa da se še malo navežem na besede projektnega vodje pri Yamahi (Shun Miyazawa) ki pošteno pove, da mladih motorji že zdaj ne privlačijo več, in da je to dejstvo, ki skrbi vse velike proizvajalce motorjev...

Elektro Boni bi lahko bil en tak magnetek za novodobne moto hipsterje...

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 6 urami, izibajker pravi:

Pol stoletja se motorji v osnovi niso bistveno spremenili. In konstrukterji se bolj ali manj vrtijo v istem miselnem okvirju. Čas bi že bil, da (vsaj v nekaterih segmentih) preidejo na novo platformo, nekaj v smislu kot to Harley poskuša s projektom Wire. Pa da se še malo navežem na besede projektnega vodje pri Yamahi (Shun Miyazawa) ki pošteno pove, da mladih motorji že zdaj ne privlačijo več, in da je to dejstvo, ki skrbi vse velike proizvajalce motorjev...

Elektro Boni bi lahko bil en tak magnetek za novodobne moto hipsterje...

sorry sam teb se je pa drastično na bolš poslabšal ...

triumph ni bil in upam da nikoli ne bo cuzal na neke novodobne hipsterje .. eden redkih proizvajalcv , ki s klasiko zasluži pol prodaje - v meriki ki je glavno tržišče ..

tudi včasih so bmfle kupovali relativno mladi ljudje - ker je bil slogan "en bmw do konc življenja" .. poglej kaj so dandanašnji naredili iz tega ... bljak in nič drugega ..

me pa prav zanima kolikšen delež si utrgajo pri yamahi in hondi z njihovimi "klasiki" .. kolikor mi je znano en klinc prodajo tega segmenta glede na skupno prodajo motociklov nad 300ccm .. a mogoče ne delajo kaj prav? zihr ... pa so v začetku 80 ih let povozili angleže na celi črti ... danes pa jim ne rata - govorim za prodajni segment terto klasikov..

bomo pogledali prodajne številke na koncu drugega leta za :

bmw r nine t

honda cb 1100

kawasaki w800

yamaha szr 900 in xjr 1300

triumph street twin , bonneville T120

namenoma nisem navedel yamahe szr 700 ter sr400 ker ne spadata v ta segment ..

če zadanem kak konkreten denar na loto pa odprem prodajo in servis za mash ... potem pa v tem segmentu japci nimajo za burek ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker

Noben ne dvomi o tvojem motoznanstvu. Opazka o "drastičnem poslabšanju" je zato popolnoma odveč. Sorry.

Triumph se je v Ameriki vedno dobro prodajal. Že od 50ih let naprej, ko ga je v orbito lansiral Marlon Brando (mogoče pa prav zaradi tega).

Prodajne številke (ne samo pri retro klasikih) bolj ali manj skrivajo vsi. In tudi če bi jih imel nanizane črno na belem, kakšne zaključke pa bi potegnil iz tega? Da je tapata model boljši od tegapatega? Segment je zelo ozek, poleg tega imajo mnogi zaledje tudi drugje (Honda in BMW v avtih, Yamaha v glasbilih, Kawasaki v težki industriji...). Triumph pa menda polovico svojega dobička itak ustvari z aftermarket dodatki, vključno z modo in podobno bižuterijo...

Brez skrbi, Japci imajo za burek v vseh segmentih, tudi v teh retro klasikih. V razmerju cena-kvaliteta-dizajn so kar pri vrhu. Mash je pa dober model francosko-kitajske izdelave. Pa napovedovali so mu zelo sprejemljivo ceno, precej nižjo od konkurence sr400.

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 4 minutami, izibajker pravi:

Noben ne dvomi o tvojem motoznanstvu. Opazka o "drastičnem poslabšanju" je zato popolnoma odveč. Sorry.

Triumph se je v Ameriki vedno dobro prodajal. Že od 50ih let naprej, ko ga je v orbito lansiral Marlon Brando (mogoče pa prav zaradi tega).

Prodajne številke (ne samo pri retro klasikih) bolj ali manj skrivajo vsi. In tudi če bi jih imel nanizane črno na belem, kakšne zaključke pa bi potegnil iz tega? Da je tapata model boljši od tegapatega? Segment je zelo ozek, poleg tega imajo mnogi zaledje tudi drugje (Honda in BMW v avtih, Yamaha v glasbilih, Kawasaki v težki industriji...). Triumph pa menda polovico svojega dobička itak ustvari z aftermarket dodatki, vključno z modo in podobno bižuterijo...

Brez skrbi, Japci imajo za burek v vseh segmentih, tudi v teh retro klasikih. V razmerju cena-kvaliteta-dizajn so kar pri vrhu. Mash je pa dober model francosko-kitajske izdelave. Pa napovedovali so mu zelo sprejemljivo ceno, precej nižjo od konkurence sr400.

to da si omenil električnega harlija v tej temi je prav bizarno .. :mad: ... :P

a zakaj skrivajo ? ker en klinc prodajo evo zato .. 

povej mi koliko cb 1100, xjr 1300 racer (ali pa letnika 2012 naprej ) in sr400 , w800 (razen od ciciban-a ) si videl na cesti letos?jaz nobenega od naštetih..

hondo gledam skoraj vsak dan skozi okno salona , nova a ne letošnji letnik , znižana cena - full - pa jo gledam že skoraj dve leti .. dvomim , da so prodane v slo več kot 4 .. 

bonnevillov in truxton-ov pa sem skromni meri kilometrov navkljub videl kar nekaj .. osebno poznam še tri lastnike t100 modela .. četrtega - 2014-sem videl se mi zdi septembra - govoril z njim ..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker
pred 13 urami, thumper pravi:

to da si omenil električnega harlija v tej temi je prav bizarno .. :mad: ... :P

 

       Bizarno? Očitno nočeš nič slišat o platformi, v kateri sem omenil HD... Na žalost ni v tem trenutku nobenega drugega proizvajalca v tem polju, pa sem moral amerikanerje ven potegnt...

 

a zakaj skrivajo ? ker en klinc prodajo evo zato .. povej mi koliko cb 1100, xjr 1300 racer (ali pa letnika 2012 naprej ) in sr400 , w800 (razen od ciciban-a ) si videl na cesti letos?jaz nobenega od naštetih..hondo gledam skoraj vsak dan skozi okno salona , nova a ne letošnji letnik , znižana cena - full - pa jo gledam že skoraj dve leti .. dvomim , da so prodane v slo več kot 4 .. bonnevillov in truxton-ov pa sem skromni meri kilometrov navkljub videl kar nekaj .. osebno poznam še tri lastnike t100 modela .. četrtega - 2014-sem videl se mi zdi septembra - govoril z njim ..

 

       Pa smo spet pri številkah. Ja in? Kot ugotavljaš, je bilo T100 (+ truxt)) v zadnjih petih letih pri nas prodanih mogoče 10 kosov. V glavnem smo skoraj vse videli na DGR ali De Luxe v Lepi žogi... Pa tudi nekaj W650, pa W800, pa V7, pa nine-t.... kroži po naših cestah. Ampak vse skupaj je bolj za vzorec, butik, ekskluziva, whatever... Svaka čast vsem, da jih sploh še delajo...

       Moj point je bil, da je v tem segmentu (cafe racer) 100 kavalov nepotrebno mišičevje (saj tisti truxton spada v to kategorijo, a ne?) In za furat se od kavarne do kavarne, bi bil en tak elektro klasik bajk dobrodošla prekrvavitev. Z nekih 150-200 km avtonomije za začetek bi bilo kar kul. Zdaj me pa križaj, ker zganjam to blasfemijo...

 

Edited by izibajker

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

brez zamere - samo za amerikanerje so teme odprte .. za štromarje mi pa dol visi dokler bo bencin normalno dosegljiv..pa če ni teme si jo lahko komot odpreš ane.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker

Tanouga traxtončka se bo verjetn dal  potipat pa zajahat u Veroni čez tri tedne. Greva tm na kofe, lohk ti pa tut prospekte prnesem, če ti kej nuca...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Roger G. Jagger
      Zivjo, da mal obudim temo. Je v LJ kaksen serviser, da bi preveril, zakaj zadnja zavora ne grabi, kot bi morala...trse na stisk in pa sila zaviranja je mnogo slabsa (dobr da mi rekuperacija zavira)....! Ce bi pa kdo iz foruma znal in je iz LJ....se pa z veseljem pri njemu oglasim in denarce pustim...   hvala, lp   slika zadnjega diska (tole ni OK)?!
    • Nja
      ja, jaz pa med 40-41 in ponavadi tudi za moškimi modeli pogledam.  Pa tudi to ni ziher  
    • Tedybear
      Nisi razumel. Tvega tisti, ki bo na moji parceli delal nekaj, kar je nesprejemljivo in nezakonito.  Tiste tvoje homo izpade bom preslišal......če bi pa rad o svojih  tovrstnih izkušnjah kaj napisal, pa motoforum še nima primerne teme.
    • smasher
      Mislim da sem v tej temi že parkrat omenil "moredne klasike" torej oživitve staih modelov iz strani kitajcev MASH, Romet, AS, še in še jih je.. To je eden od IT dobavciteljev ki ima vse to in tudi Royale. https://www.royalmotoitalia.it/index.html in Kitajski proizvajalec ki proizvaja tole SOMOTO http://www.somoto.cn/index.php?s=mall  
    • avtomoto
      Bravo za opravljen "izlet" ! Pa še malo heca. Očitno drži trditev, da ima mlad motorist trdega, star motorist pa mehkega . . . . . . Top Case, da ne bo kakšnega nesporazuma ! 😜    
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!