Skoči na vsebino

Triumph novi klasiki : street twin , cup , scrambler ,T100 , T120 , bobber ,truxton in truxtonR


thumper

Priporočene objave

dosedanji bonneville , bonneville SE in truxton se umikajo - scrambler ostaja za drugo leto nespremenjen.

vodno hlajeni agregati , ABS ,slip clutch , traction control serijsko .

street twin ostaja na 5 stopenjskem menjalniku medtem ko T120 in truxton dobita 6 stopenjskega ter še nekaj priboljškov moderne dobe kot je nastavljiv program proti zdrsavanju zadnjega kolesa .

http://www.triumphmotorcycles.com/bikes/Classics

na podatke o moči agregatov in cene pa bo treba še malo počakati..

podatki o navorih in obratih pri katerih so te vrednosti dosežene pri novih agregatih so kar zanimivi..

konkurenti ?

ta je malo težja ..

- street twin proti novi moto guzzi V9

- nova yamaha XSR 900 načeloma po izgledu sledi bolj okusu mladih , ki imajo željo po številčnejši konjenici 

- bonneville T120 vs. honda CB 1100  vs. yamaha xjr 1300

- truxton vs. yamaha xjr 1300 racer

- truxton R pa bo verjetno konkretno zamajal ekskluzivo norton-a 961 tako po moči , navoru predvsem pa ceni , ki naj bi bila po pričakovanjih vsaj za nekih 5000e nižja od nortona a z enako opremo kot so showa USD , brembo radial in zadnji ohlins-i..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

popustilo bo takoj po dvigu kredita nekje med 11500 in 16000e .. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ha ha ..iščem dve bogati ločenki .. :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

predvidevanja okoli cene street twin-a  - 7999 ... funtov seveda .. :blush:

to bojo hoteki imet pri nas 11800e :angryrant2: potamalem..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

evo .. znani angleška in nemška cena street twin-a .. v nemčiji 9350 - 9500e .. 

načeloma torej tudi pri nas nebi smela preseči magičnih deset tisočakov..

http://www.triumphmotorcycles.de/motorr%C3%A4der/Classics/Street-Twin/2016/Street-Twin/Variants/Street-Twin

in pa še težko pričakovani tehnični podatki - ne vem kaj se je motalo po glavah triumphovih inženirjev ampak :

15 konjev manj kot moj t100 lažji pa samo 7kg in še to nekaj na račun - manjšega ??? - tanka za 4.6l ???

to bo treba res peljat - krivulji navora in moči med 2 in 6000 obrati sta pri novem twin-u daleč višje kot pri starem :

673DEA12F91241A5AE699B2930598B0B.jpg?w=2

vse se pa konča pri 7000 obratih namesto pri 8 ...

prednja guma pa - 100/90-18 ??? a sm vm reku de hočm 17 col spredej ?!!! 

spet ne bo dobre kombinacije ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede same moči... ni sile, čisto dovolj za tak tip motorja. Je legenda Carroll Shelby dal enkrat eno dobro izjavo; "Horsepower sells cars, torque wins races". Tam nekje do 100 na uro se da te motorje peljat zelo lepo "tekoče". 

Imam na sumu, da so isto kot pri Wju lovil norme za izpuste pet do tretje na račun moči. Kar niti ni nujno, da je tako slabo, ker pomeni, da se da izgubljene konje dobit tudi nazaj. Na mojem presenetljivo lahko... Pri Bonniju ugibam, da bo isto. Pa pri Triumphu tudi niso neumni. So si pustil "luft" za marketing. Bojo vsako leto, dal kakšnega konja zraven pri novem modelu.

So mi pa tile tanovi Triumphi zelo všeč. Sploh je fajn, da si oblikovalci niso dal preveč duška. Bonneville še vedno izgleda kot se šika. Pa Triumph ma dobro foro okol te R linije. Da lahko že v štartu kupiš model z boljšim vzmetenjem. To bi lahko malo prekupiral tudi drugi.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo pozabljaš da je imel shelby  ene 600nm navora na tono pa vseeno nekih 400 konjev na tono.. 

bomo videli koliko resnice je v tem famoznem navoru ..  čakam na testno vožnjo ..

ciciban : se bova zmenila pa šla skupaj na testno vožnjo - še svoje zamenjala bova imela najboljši vtis in dejansko vzporedno primerjavo ane..

kako pri tvojem prikličeš konje in koliko je strošek ??

me pa prekleto zanima če so kaj delali s 6 stopenjskim menjalnikom za street twin-a ker so ga poznavalci napovedovali  ...ali pa imajo kot si ti rekel v žepu speed twin - R verzijo ... lahka gred od truxtona , 998ccm in nekih 85 horsov ter 6 prestav - prva gor :kva2:

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jep bi lahko naredila enkrat vzporedni test. Pri konjh je pa tak da jih osebno pogrešam samo v tranzitu. Pa še to je recimo pri Triumphu verjetno veliko boljše, ker ima 6 prestav, pa je vse skupaj malo bolj prebavljivo.

Pri Wju pa ni panike. So ga pošteno zamoril. Prvih pet konjev se dobi že če odstraniš dušilce iz izpuha in odstranitev šnorkla iz zračnega filtra. Stane, ja tolk kot je kronski sveder. Naslednja faza je blindiranje vpiha zraka. Strošek praktično nula, ker rabiš sam par kvadratnih centimetrov odpadne alu pločevine. Naslednji na spisku je power comander. Pašejo tudi možgani od er6, sam je treba novo  mapo naložit. Po vsem tem pa stvari ratajo drage, big bohr kit, druge odmične.... Meni je všeč tak kot je, serijski...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 prestav imata samo novi t120 in novi truxton .. vsi ostali imamo 5..

zanimivo bo videti koliko konjev bo imel street twin brez katalizatorja , z V&H lonci  in z novimi mapami .

dobro je to , da je katalizator med cevema - se lahko naredi nova direkt cev in blind/fake kat samo s cevno povezavo notri ...

pri meni je vpih zraka nekaj povezan z elektroniko pa je treba en modul/upor namestit če se odstrani .. in ja sem razmišljal o PC ... samo mi je mal velik denarja ...mogoče kej našparam po novem letu pa spotoma še rore povrtam za en al pa dva decibela - bo ravno prav.. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

špekuliram okoli cen ko primerjam street twin objavljeno ter predvidevano na strani worldoftriumph..

dejanska cena street twin-a je manjša od pričakovane  za 100 gbp ... 7300gbp..

predvidevane cene za:

bonnevile t120 . 9800gbp  - nemška 12550e

truxton - 10500gbp  - 13450e

truxton R - 11800gbp   -  15100e    .... norton 961 cfe racer  - 15750gbp . cca 20100e ... 

če truxron R ne bo imel deficita v konjih glede nortona potem bo to čista zmaga z razliko 5000e kar pomeni , da bo po pričakovanjih z race kitom huda konkurenca  ..

uff..če bo res tako bo truxton R v moji garaži čez 8 let ..plačval ga bojo pa še moji vnuki :P

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 13. 12. 2015 at 5:29 PM, thumper said:

6 prestav imata samo novi t120 in novi truxton .. vsi ostali imamo 5..

 

bodi srečen, 5 je ravnoprav!

6 prestav upravljati je že naporno, tako psihično kot fizično. no ja, vsaj zame, moto-uživača. verjamem, da je na forumu dosti hudo nabrušenih rejserjev, katerim bi tudi 12 prestav bilo premalo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
pred eno uro, thumper pravi:

truxton R - 100 konjev .. :D

Sem mislu, da je projektante u moto fabrikah že malo minila ta norija okrog bildanja hp, nm... Kdo pa v današnjem času, pri vseh teh omejitvah, res potrebuje vse to na Cafe racer motorju?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, izibajker pravi:

Sem mislu, da je projektante u moto fabrikah že malo minila ta norija okrog bildanja hp, nm... Kdo pa v današnjem času, pri vseh teh omejitvah, res potrebuje vse to na Cafe racer motorju?

glavni rival je norton 961 ki je isto anglež ... ima 80 konjev in je kljub svoji zasoljeni ceni - saaj ta bo zasoljena tudi pri truxton R-u  a vseeno kar nekaj nižja - kar uspešen motor na tržiščih z višjo kupno močjo .

a imajo problemčke z agregatom . pri triumphu je pričakovati tako kot pri kar nekaj sodobnih motorjih težave z elektroniko / elektriko z agregati pa naj nebi bilo težav - upajmo  - saj so največ časa posvetili ravno temu z razvojem vodno hlajenega agregata z zračnimi rebri na cilindrih ...

v angliji imajo truxton cup že dolga leta .. in tovarna cilja tudi z novim modelom na to . ravno zato imajo razvit tovarniški race kit - mape , mogoče celo powercommander in izpuhi .. 

če bi obdržal karakteristike street twin-a bi osebno rad imel kakega street twin R - navora je že zdaj kar dovolj a bi si mogoče v primerjavi z mojim le želel kakšnih 1000 obratov in 20 konjev več z drugimi vilcami spredaj in kakšnimi WP zadaj - seveda serijsko z garancijo za nekih 8300gbp s  ceno nekje do 11000e pri nas .. bi bil zmožen tudi tega prodat :hmm: .. a ne - zakreditiral bi se za 7 let verjetno :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol stoletja se motorji v osnovi niso bistveno spremenili. In konstrukterji se bolj ali manj vrtijo v istem miselnem okvirju. Čas bi že bil, da (vsaj v nekaterih segmentih) preidejo na novo platformo, nekaj v smislu kot to Harley poskuša s projektom Wire. Pa da se še malo navežem na besede projektnega vodje pri Yamahi (Shun Miyazawa) ki pošteno pove, da mladih motorji že zdaj ne privlačijo več, in da je to dejstvo, ki skrbi vse velike proizvajalce motorjev...

Elektro Boni bi lahko bil en tak magnetek za novodobne moto hipsterje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, izibajker pravi:

Pol stoletja se motorji v osnovi niso bistveno spremenili. In konstrukterji se bolj ali manj vrtijo v istem miselnem okvirju. Čas bi že bil, da (vsaj v nekaterih segmentih) preidejo na novo platformo, nekaj v smislu kot to Harley poskuša s projektom Wire. Pa da se še malo navežem na besede projektnega vodje pri Yamahi (Shun Miyazawa) ki pošteno pove, da mladih motorji že zdaj ne privlačijo več, in da je to dejstvo, ki skrbi vse velike proizvajalce motorjev...

Elektro Boni bi lahko bil en tak magnetek za novodobne moto hipsterje...

sorry sam teb se je pa drastično na bolš poslabšal ...

triumph ni bil in upam da nikoli ne bo cuzal na neke novodobne hipsterje .. eden redkih proizvajalcv , ki s klasiko zasluži pol prodaje - v meriki ki je glavno tržišče ..

tudi včasih so bmfle kupovali relativno mladi ljudje - ker je bil slogan "en bmw do konc življenja" .. poglej kaj so dandanašnji naredili iz tega ... bljak in nič drugega ..

me pa prav zanima kolikšen delež si utrgajo pri yamahi in hondi z njihovimi "klasiki" .. kolikor mi je znano en klinc prodajo tega segmenta glede na skupno prodajo motociklov nad 300ccm .. a mogoče ne delajo kaj prav? zihr ... pa so v začetku 80 ih let povozili angleže na celi črti ... danes pa jim ne rata - govorim za prodajni segment terto klasikov..

bomo pogledali prodajne številke na koncu drugega leta za :

bmw r nine t

honda cb 1100

kawasaki w800

yamaha szr 900 in xjr 1300

triumph street twin , bonneville T120

namenoma nisem navedel yamahe szr 700 ter sr400 ker ne spadata v ta segment ..

če zadanem kak konkreten denar na loto pa odprem prodajo in servis za mash ... potem pa v tem segmentu japci nimajo za burek ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Noben ne dvomi o tvojem motoznanstvu. Opazka o "drastičnem poslabšanju" je zato popolnoma odveč. Sorry.

Triumph se je v Ameriki vedno dobro prodajal. Že od 50ih let naprej, ko ga je v orbito lansiral Marlon Brando (mogoče pa prav zaradi tega).

Prodajne številke (ne samo pri retro klasikih) bolj ali manj skrivajo vsi. In tudi če bi jih imel nanizane črno na belem, kakšne zaključke pa bi potegnil iz tega? Da je tapata model boljši od tegapatega? Segment je zelo ozek, poleg tega imajo mnogi zaledje tudi drugje (Honda in BMW v avtih, Yamaha v glasbilih, Kawasaki v težki industriji...). Triumph pa menda polovico svojega dobička itak ustvari z aftermarket dodatki, vključno z modo in podobno bižuterijo...

Brez skrbi, Japci imajo za burek v vseh segmentih, tudi v teh retro klasikih. V razmerju cena-kvaliteta-dizajn so kar pri vrhu. Mash je pa dober model francosko-kitajske izdelave. Pa napovedovali so mu zelo sprejemljivo ceno, precej nižjo od konkurence sr400.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, izibajker pravi:

Noben ne dvomi o tvojem motoznanstvu. Opazka o "drastičnem poslabšanju" je zato popolnoma odveč. Sorry.

Triumph se je v Ameriki vedno dobro prodajal. Že od 50ih let naprej, ko ga je v orbito lansiral Marlon Brando (mogoče pa prav zaradi tega).

Prodajne številke (ne samo pri retro klasikih) bolj ali manj skrivajo vsi. In tudi če bi jih imel nanizane črno na belem, kakšne zaključke pa bi potegnil iz tega? Da je tapata model boljši od tegapatega? Segment je zelo ozek, poleg tega imajo mnogi zaledje tudi drugje (Honda in BMW v avtih, Yamaha v glasbilih, Kawasaki v težki industriji...). Triumph pa menda polovico svojega dobička itak ustvari z aftermarket dodatki, vključno z modo in podobno bižuterijo...

Brez skrbi, Japci imajo za burek v vseh segmentih, tudi v teh retro klasikih. V razmerju cena-kvaliteta-dizajn so kar pri vrhu. Mash je pa dober model francosko-kitajske izdelave. Pa napovedovali so mu zelo sprejemljivo ceno, precej nižjo od konkurence sr400.

to da si omenil električnega harlija v tej temi je prav bizarno .. :mad: ... :P

a zakaj skrivajo ? ker en klinc prodajo evo zato .. 

povej mi koliko cb 1100, xjr 1300 racer (ali pa letnika 2012 naprej ) in sr400 , w800 (razen od ciciban-a ) si videl na cesti letos?jaz nobenega od naštetih..

hondo gledam skoraj vsak dan skozi okno salona , nova a ne letošnji letnik , znižana cena - full - pa jo gledam že skoraj dve leti .. dvomim , da so prodane v slo več kot 4 .. 

bonnevillov in truxton-ov pa sem skromni meri kilometrov navkljub videl kar nekaj .. osebno poznam še tri lastnike t100 modela .. četrtega - 2014-sem videl se mi zdi septembra - govoril z njim ..

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, thumper pravi:

to da si omenil električnega harlija v tej temi je prav bizarno .. :mad: ... :P

 

       Bizarno? Očitno nočeš nič slišat o platformi, v kateri sem omenil HD... Na žalost ni v tem trenutku nobenega drugega proizvajalca v tem polju, pa sem moral amerikanerje ven potegnt...

 

a zakaj skrivajo ? ker en klinc prodajo evo zato .. povej mi koliko cb 1100, xjr 1300 racer (ali pa letnika 2012 naprej ) in sr400 , w800 (razen od ciciban-a ) si videl na cesti letos?jaz nobenega od naštetih..hondo gledam skoraj vsak dan skozi okno salona , nova a ne letošnji letnik , znižana cena - full - pa jo gledam že skoraj dve leti .. dvomim , da so prodane v slo več kot 4 .. bonnevillov in truxton-ov pa sem skromni meri kilometrov navkljub videl kar nekaj .. osebno poznam še tri lastnike t100 modela .. četrtega - 2014-sem videl se mi zdi septembra - govoril z njim ..

 

       Pa smo spet pri številkah. Ja in? Kot ugotavljaš, je bilo T100 (+ truxt)) v zadnjih petih letih pri nas prodanih mogoče 10 kosov. V glavnem smo skoraj vse videli na DGR ali De Luxe v Lepi žogi... Pa tudi nekaj W650, pa W800, pa V7, pa nine-t.... kroži po naših cestah. Ampak vse skupaj je bolj za vzorec, butik, ekskluziva, whatever... Svaka čast vsem, da jih sploh še delajo...

       Moj point je bil, da je v tem segmentu (cafe racer) 100 kavalov nepotrebno mišičevje (saj tisti truxton spada v to kategorijo, a ne?) In za furat se od kavarne do kavarne, bi bil en tak elektro klasik bajk dobrodošla prekrvavitev. Z nekih 150-200 km avtonomije za začetek bi bilo kar kul. Zdaj me pa križaj, ker zganjam to blasfemijo...

 

Popravljeno . Popravil izibajker
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

brez zamere - samo za amerikanerje so teme odprte .. za štromarje mi pa dol visi dokler bo bencin normalno dosegljiv..pa če ni teme si jo lahko komot odpreš ane.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tanouga traxtončka se bo verjetn dal  potipat pa zajahat u Veroni čez tri tedne. Greva tm na kofe, lohk ti pa tut prospekte prnesem, če ti kej nuca...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!