Jump to content

Triumph novi klasiki : street twin , cup , scrambler ,T100 , T120 , bobber ,truxton in truxtonR


thumper

Recommended Posts

pred 2 minutami, izibajker pravi:

Tanouga traxtončka se bo verjetn dal  potipat pa zajahat u Veroni čez tri tedne. Greva tm na kofe, lohk ti pa tut prospekte prnesem, če ti kej nuca...

ti ga kr pošlatej :D  .. prospekti so pa itak samo tiskana verzija tistega kar je na triumphovi strani sem jih že videl .. ceno tud že vem - nekje okol 16800e bo pri nas .. 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 189
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • thumper

    87

  • izibajker

    30

  • motolover

    20

  • T 120

    13

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Evo moj, zadovoljen samo preskok iz KTM-ja je bil pa hud. Staram se. L.p.

Nekaj lepih "vintage look" Triumphov, slikanih predvčerajšnjim na črpalki nad Monacom. Emma je bila meni najlepša.

Posted Images

pred 5 urami, thumper pravi:

ti ga kr pošlatej :D  .. prospekti so pa itak samo tiskana verzija tistega kar je na triumphovi strani sem jih že videl .. ceno tud že vem - nekje okol 16800e bo pri nas .. 

Ma skor cenej te pride, če greš na motor bajk expo u Verono z busom, kot pa da se zapelješ do Španika u MS... 16.800 evrčkov. Za te solde bi lohka dal zraven še 2 čeladi + kombinezjon u isti barvni kombinaciji, z logotipom...

Link to post
Share on other sites

norton 961 se začne pri 14500 gbp pa do 16500 gbp - cca 19700 do 22500 e .. 

norton ima carbonske feltne za doplačilo 2195 gbp..

predje ohlins vilice kar pa je tudi edina prednost napram truxton-u ki ima showa  .. če sploh.

na nortonu ni abs , ni zdrsne sklopke ni sistema proti zdrsu pogonskega kolesa ...

truxton R bo torej cca  5300e cenejši od norton a bo imel vse sodobne pritikline ..

še zmeraj bo na voljo navaden truxton s ceno okoli 14800 do 15000e - tudi cenejši za nekih 4500e od navadnega nortona ..

a pri nortonu je všteta tudi oprema s čelado ? prvič slišim ..

ja za nas je 16800e velikoooo denarja .. bomo videli koliko se ji bo prodalo - ne pri nas seveda (čeprav se mi zdi da vem za enega ki ga zna nabavit ) ..

nekaj je res - truxton ne bato ekskluziven - a mislim da se ga bo dalo ravno zaradi tega vozit..

Link to post
Share on other sites
14 hours ago, thumper said:

norton 961 se začne pri 14500 gbp pa do 16500 gbp - cca 19700 do 22500 e .. 

norton ima carbonske feltne za doplačilo 2195 gbp..

predje ohlins vilice kar pa je tudi edina prednost napram truxton-u ki ima showa  .. če sploh.

na nortonu ni abs , ni zdrsne sklopke ni sistema proti zdrsu pogonskega kolesa ...

truxton R bo torej cca  5300e cenejši od norton a bo imel vse sodobne pritikline ..

še zmeraj bo na voljo navaden truxton s ceno okoli 14800 do 15000e - tudi cenejši za nekih 4500e od navadnega nortona ..

a pri nortonu je všteta tudi oprema s čelado ? prvič slišim ..

ja za nas je 16800e velikoooo denarja .. bomo videli koliko se ji bo prodalo - ne pri nas seveda (čeprav se mi zdi da vem za enega ki ga zna nabavit ) ..

nekaj je res - truxton ne bato ekskluziven - a mislim da se ga bo dalo ravno zaradi tega vozit..

Eksektli. Ne bo ekskluziven ampak bols k norton. Se mal manj exkluzivnega s1000r al pa gsxs1000 kupis za se man €€ pa ams RAKETOPLAN. 

 

Ampak ja vem, raketoplan ni spitfire. Btw, pa 9T?

Link to post
Share on other sites
pred 36 minutami, Cartman pravi:

Eksektli. Ne bo ekskluziven ampak bols k norton. Se mal manj exkluzivnega s1000r al pa gsxs1000 kupis za se man €€ pa ams RAKETOPLAN. 

Ma kurc pa raketoplan. Ne rabim 200KM pol pa kupa in čuda ene elektronike, da je stvar vsaj za silo vozna za normalnega smrtnika. 1200 ccm in ~ 100KM je kar se mene tiče zadosti. ABS obvezen, ostalo pa tud če ni. CB-jka se vrti tam naokoli (malo prek) in kar se mene tiče je to to. Za omejitve še vedno preveč, se je pa fino kdaj spustit malo s ketne, s takim :D pod čelado.

Bo pa glede na oglaševano ceno še par let vseeno CB-jka glavna delovna kobila. Pol pa se znal kak Truxton R kje najti, za malo spremembe.

 

pred 41 minutami, Cartman pravi:

Ampak ja vem, raketoplan ni spitfire. Btw, pa 9T?

9T je ena taka neposrečena zadeva. Preveč moderno da bi bil kao klasik, že po samem izgledu. Vizualno prevelik odmik od starih airheadov, po katerih se menda zgleduje.

Link to post
Share on other sites

9T ima samo abs ..ni zdrsljive sklopke , ni proti zdrsavanju pogonskega kolesa , ni večkratnih možnosti podajanja moči .. ni vodno hlajen ... pa povešene joške ima .. slabo za med količke ..

Link to post
Share on other sites
pred eno uro, thumper pravi:

9T ima samo abs ..ni zdrsljive sklopke , ni proti zdrsavanju pogonskega kolesa , ni večkratnih možnosti podajanja moči .. ni vodno hlajen ... pa povešene joške ima .. slabo za med količke ..

OK. Svaka čast @thumperju, da najde in primerja vse te tehnične specialnosti omenjenih dveh raketoplanov: Norton 961 in Thruxton R. Oba modela se direktno poklanjata obdobju "Glory Days of British Motorbike". To je lepo. Ampak glede na ceno (15 - 20 K€), jih bo na naših cestah težje najti kot iglo v kupu sena... Pa recimo, da nekomu tudi keš ni problem. Kaj potem narediš s takim bajkom?  Za potovanja ni (utrujajoča spuščena balanca, ni prtljažnika...). Za kofetkanje, za dekoracijo v salonu luxuzne vile, za dirkanje na Isle of Man...? Tu bi ga še najraje videl, tisti rajderji so res prva liga... Pa kakšen šejk v dubaju ga bo prašil po tistih cestah...

Link to post
Share on other sites
pred 1 uro, izibajker pravi:

Pa recimo, da nekomu tudi keš ni problem. Kaj potem narediš s takim bajkom?  Za potovanja ni (utrujajoča spuščena balanca, ni prtljažnika...). Za kofetkanje, za dekoracijo v salonu luxuzne vile, za dirkanje na Isle of Man...?

Če keš ne bi bil problem, bi ga nabavil pa ganjal po znanih ovinkih in dirkališčih. V tem primeru (dovolj denarja) je praktična vrednost sekundarnega pomena. Pri omejenih resursih je pa treba iskati kompromise, jebat ga. Namenski kofe rejser je pač luksuz par stopenj nad "običajnim" motorjem. Ki je že itak luksuz sam po sebi.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
pred 10 urami, izibajker pravi:

OK. Svaka čast @thumperju, da najde in primerja vse te tehnične specialnosti omenjenih dveh raketoplanov: Norton 961 in Thruxton R. Oba modela se direktno poklanjata obdobju "Glory Days of British Motorbike". To je lepo. Ampak glede na ceno (15 - 20 K€), jih bo na naših cestah težje najti kot iglo v kupu sena... Pa recimo, da nekomu tudi keš ni problem. Kaj potem narediš s takim bajkom?  Za potovanja ni (utrujajoča spuščena balanca, ni prtljažnika...). Za kofetkanje, za dekoracijo v salonu luxuzne vile, za dirkanje na Isle of Man...? Tu bi ga še najraje videl, tisti rajderji so res prva liga... Pa kakšen šejk v dubaju ga bo prašil po tistih cestah...

ja pa saj se pogovarjamo kajne ?

meni je čisto normalno da se primerja motorje s konkurenco in če si izpostavil truxton-a 1200 ima samo dva konkurenta : navaden ima yamaho xjr 1300 racer , norton 961 in R kateremu je konkuranca norton 961 se ali cafe ... to je moje mnenje - bi bilo pa primerno , da se kdo potrudi pa najde še kakšnega kajne- tako kot cartman ki je omenil 9T okoli katerega ni bilo nikoli govora o pretirani ceni a načeloma je to motor , ki spada v novodobno oblikovanje (imam besedo pogrevanje ) z zastarelo tehniko - pa še to samo en model .. nikoli se ni nihče obešal da je 110 konjev na 9T preveč , da je 15600e previsoka cena za motor , ki premore samo abs in nič drugega od vozniku prijazne elektronike - kar se pa začuda na forumu  izpostavlja pri vseh novih motorjih kot "obvezno " in se s s tem tudi zagovarja višje cene motorjev - a se samo meni zdi to malo dvolično?

triumphu je pa uspelo izdati serijo treh različnih motorjev s tremi izvedbami čisto novega agregata ki je daleč pred bmwjevim kar se tiče norm o izpustih - tukaj bom rekel da je bmw naredil izhod v sili s "tekočinsko " hlajenim agregatom (nekaj takega je patentirala tudi honda l.2007 a začuda do danes razen cb1100 ni izdala nobenega drugega motorja ) ki pa bo slekotprej podlegel zaostrenim normativom o izpustih (če ne bodo uspeli skriti kakšnega softwear-a :hmm:) ..

zanimivo mi je tudi , da nihče do sedaj še ni komentiral T120 - a je mogoče izven konkurence al kaj ? zgleda da jim je uspelo zaenkrat - edina  konkurenta sta mu honda cb1100 (ja bi imel eno s špicami v garaži ) s ceno nove 12990e in yamaha xjr 1300 s ceno 10945e ki pa je že star prežvečen model brez abs vsaj nikjer ni napisan- sorry tud to bi imel .. to je pa tudi vse kar imajo pri konkurenci ..

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
16 hours ago, jskrablin said:

Če keš ne bi bil problem, bi ga nabavil pa ganjal po znanih ovinkih in dirkališčih. V tem primeru (dovolj denarja) je praktična vrednost sekundarnega pomena. Pri omejenih resursih je pa treba iskati kompromise, jebat ga. Namenski kofe rejser je pač luksuz par stopenj nad "običajnim" motorjem. Ki je že itak luksuz sam po sebi.

 

a C'mon. nit cestnih gum se ne da kupt brez zapletov, kaj boš s takim kolosom počel na pisti? ti povem. Bil slabe volje. 

To so nišni motorji, in njihov edini adut, edina konkurenčna prednost je styling.

lahko jih primerjamo in fantaziramo o CBjkah pa XJRjih, dobre krave, niso pa retro šik. so zgol mal zastarele in bistveno bol pragmatične zadeve. Pa spet, če njih voznost primerjamo z enim pravim ostrim nakedom....ne vem.....

 

Thump, Big H te bo kmal na laž postavu!

http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/honda-cb900r-rumoured/27889.html

 

BMWja ne maram, se mi pa 9T zdi tako kul, de mu tud značko oprostim :)

Link to post
Share on other sites
Ob 2. 1. 2016 at 12:49, thumper pravi:

ti ga kr pošlatej :D  .. prospekti so pa itak samo tiskana verzija tistega kar je na triumphovi strani sem jih že videl .. ceno tud že vem - nekje okol 16800e bo pri nas .. 

Koliko pa pol pride street twin pri nas? 

Link to post
Share on other sites
pred 2 urami, Cartman pravi:

 

a C'mon. nit cestnih gum se ne da kupt brez zapletov, kaj boš s takim kolosom počel na pisti? ti povem. Bil slabe volje. 

To so nišni motorji, in njihov edini adut, edina konkurenčna prednost je styling.

lahko jih primerjamo in fantaziramo o CBjkah pa XJRjih, dobre krave, niso pa retro šik. so zgol mal zastarele in bistveno bol pragmatične zadeve. Pa spet, če njih voznost primerjamo z enim pravim ostrim nakedom....ne vem.....

 

Thump, Big H te bo kmal na laž postavu!

http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/honda-cb900r-rumoured/27889.html

 

BMWja ne maram, se mi pa 9T zdi tako kul, de mu tud značko oprostim :)

Truxton ima 17 col bicikle in Pirelli neki športne gor ..

preden bo Honda to dala ven bo še kakšno leto ... in potem bodo rabili še vsaj 3-4 leta , da bodo to ponudili v Evropi... pa glede na opremo in primerjavo s cb1100 bo tole tudi nekje okol 14,500 - 15,000e ...

aja - nimajo me kaj na laž postavljat ker razen cb1100 nimajo nič..kar bo pa prišlo ven so pa še čisto nevideni projekti ...tisto leto zgoraj je bilo tako figurativno saj od prvih novic rabijo kake 4 leta da Jim rata kaj takega skup spravit .. dobra je..

pred eno uro, kawasaki5 pravi:

Koliko pa pol pride street twin pri nas? 

še ni uradne slovenske cene - itak kot da smo v srednjem veku.. če je sedaj bonnevile 9690 bi Moral biti street twin za 130e cenejši - vsaj v angliji je tako..

če pa bo pri nas kot v nemčiji pa kljub vsemu nebi smel preseči 9890e.

nemška cena 8900e .. čeprav je cena starega 8740e - trenutno je taka na njihovi nemški strani - ne vem kakšna je bila prej - zna biti da so ga kaj pocenili da jih odprodajo..

Edited by thumper
Link to post
Share on other sites
pred 2 urami, Cartman pravi:

a C'mon. nit cestnih gum se ne da kupt brez zapletov, kaj boš s takim kolosom počel na pisti? ti povem. Bil slabe volje. 

To so nišni motorji, in njihov edini adut, edina konkurenčna prednost je styling.

lahko jih primerjamo in fantaziramo o CBjkah pa XJRjih, dobre krave, niso pa retro šik. so zgol mal zastarele in bistveno bol pragmatične zadeve. Pa spet, če njih voznost primerjamo z enim pravim ostrim nakedom....ne vem.....

Jaz ne fantaziram o CB-jki. Si jo kr lastim, vseh nagih 1300 kubikov le-te :P Ne vidim razloga, zakaj tak kolos (Truxton R) ne bi bil primeren za na stezo? Ni lih SS raketa, po drugi strani pa je to vseeno sodoben izdelek ki se (verjetno) temu primerno tudi pelje. Čisto ok za enega kekca kot sem jaz, ki se večino časa bolj pretvarja da se zna vsaj za silo ok peljat. Pa sodobni hiperzmogljivi v plastiko zaprti stroji me ne rajcajo kaj preveč. Al pa oni z malo manj plastike, Naj se s tem vozi, kdor se zna. Pa prebija zvočni zid, če mu paše... 

 

Tisti CB1100R koncept pa je krasen... bring it on!

Link to post
Share on other sites

evo poiskal - http://www.motorcycle.com/manufacturer/triumph/2016-triumph-thruxton-and-thruxton-r.html

both front and rear wheels will be 17-in. spoked units wearing Pirelli Diablo Rosso Corsa Skins. ..

Link to post
Share on other sites
pred 20 urami, thumper pravi:

Verjetno jih tudi v Verono, čez dobra 2 tedna (še) ne bo. Pa zdi se mi, da lani Triumph tam sploh ni imel svojega štanta, ampak je gostoval pri Mr. Martini...

Link to post
Share on other sites
pred 17 urami, izibajker pravi:

Verjetno jih tudi v Verono, čez dobra 2 tedna (še) ne bo. Pa zdi se mi, da lani Triumph tam sploh ni imel svojega štanta, ampak je gostoval pri Mr. Martini...

MCN moto show London 12 do 14 februar ..

Link to post
Share on other sites
pred 23 urami, thumper pravi:

MCN moto show London 12 do 14 februar ..

Ja itak. Tam se bodo drenjali vsi elitni angleži (Triumph, Norton, Brough Superior, Matchless..). Ampak meni tudi Verona lepo dene. Pa 15€ me košta vožnja tja in nazaj...

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Ob ‎08‎.‎01‎.‎2016 at 19:09, izibajker pravi:

Verjetno jih tudi v Verono, čez dobra 2 tedna (še) ne bo. Pa zdi se mi, da lani Triumph tam sploh ni imel svojega štanta, ampak je gostoval pri Mr. Martini...

This Special made by Pirelli and Triumph will be on show from January 22nd to 24th at MotorBikeExpo at VeronaFiere in Viale del Lavoro, 8th in Verona at Triumph booth: Hall 4 Stand R14.

Link to post
Share on other sites
pred 41 minutami, thumper pravi:

This Special made by Pirelli and Triumph will be on show from January 22nd to 24th at MotorBikeExpo at VeronaFiere in Viale del Lavoro, 8th in Verona at Triumph booth: Hall 4 Stand R14.

Uh, pol bo pa kej za vidt. Poleg ostalih enpar taužent zglancanih primerkov...

Link to post
Share on other sites
Ob 20. 1. 2016 at 15:41, thumper pravi:

boš povedal kako se sedi .. :D

Na Triumph-ovem štantu (v mestu, kjer najslavnejši Romeo z motorjem še ni mogel zapeljat Julije) so bili samo omenjeni trije modeli (nobenih cestakov ali potovalnih modelov). Sama čista klasika. Thruxton R je krasen, samo te nizke balance nekako niso zame... Bonneville T120 je verjetno na istem okvirju kot prejšnji T100. Ima pa za razliko od starega večjo kubaturo pa nekaj drugih izbojšav so mu še dodali (ti to bolje poznaš). S tem Bonijem še vedno nekako ciljajo na "gentlemansko" ciljno skupino, old school, bolj umirjene bajkerje. Novi Street Twin pa je zasnovan na novo, namenjen je bolj neki novi generaciji, novim kupcem, ki prvič kupijo to znamko, tudi mlajšim, s stajliš okusom, in tudi punce bi ta motor še bolj enostavno vozile (je malo nižji kot T serija, a ne vem ali zaradi okvirja ali gum). V štartu bo tudi cenejši od T120 (ima samo en disk spredaj, na keslu ni kovinske značke, ni gumijastih oblog), bo pa naprodaj kar precej nekih dodatkov. Njihovi tržni strategi zelo dobro vedo, da je treba "novim" kupcem takoj ponuditi tudi kakšne bonbončke za "customizacijo". Na obeh klasikih pa se sedi tako udobno kot na domačem kavču. Čista milina, občutek je, kot da imaš na sebi po meri skrojeno obleko...

Sem ti prinesel en prospekt (pa še od Mash-a, ki je imel na ogled kar 10 različnih modelov). Sporoči, če rabiš.

Link to post
Share on other sites

vsi novi klasiki imajo nove okvirje -vsaj  tako piše na uradni strani .. 

jah cenejši je že street twin - pri nas bo pa drag da se bo kar bliskalo . najprej zaradi uvoza prek avstrijskega zastopnika in potem tudi zaradi maslenega zaslužka našega prodajalca .. 

ko bo kakšen na voljo se grem zapeljat .. prospekt od novih triumphov sem že videl kak mesec nazaj .. lahko pa se oglasiš v petek v trzinu ob 16h peljem mojga suwatha na predstavitev afrike ..

Link to post
Share on other sites
pred 18 urami, thumper pravi:

vsi novi klasiki imajo nove okvirje -vsaj  tako piše na uradni strani .. 

jah cenejši je že street twin - pri nas bo pa drag da se bo kar bliskalo . najprej zaradi uvoza prek avstrijskega zastopnika in potem tudi zaradi maslenega zaslužka našega prodajalca .. 

ko bo kakšen na voljo se grem zapeljat .. prospekt od novih triumphov sem že videl kak mesec nazaj .. lahko pa se oglasiš v petek v trzinu ob 16h peljem mojga suwatha na predstavitev afrike ..

O cifrah se pri Triumphu nisem prav posebej informiral. Mi je pa v razgovoru tam odgovorni možak omenjal ceno za street twina nekaj čez 8 jurjev. To bi bila zelo pametna cena, ker to je zdaj vstopni model, bolj za nove kupce, pa itak jih bodo lupili še pri kakšnem after market custom dodatku... Za T120 pa velja druga cenovna filozofija. Gentlemani z bolj založenimi denarnicami bodo zlahka odkartali še 3 jurje plusa...

Če pa misli naš uvoznik Street twin-a prodajat kot nek "elitni" model, pa mu neprimerno navit ceno, se mu kaj lahko zgodi, da bo veselo prodajal pa bolj malo prodal...

V petek mi relacija trzin-afrika žal ne bo znesla.

Link to post
Share on other sites
pred 2 urami, izibajker pravi:

O cifrah se pri Triumphu nisem prav posebej informiral. Mi je pa v razgovoru tam odgovorni možak omenjal ceno za street twina nekaj čez 8 jurjev. To bi bila zelo pametna cena, ker to je zdaj vstopni model, bolj za nove kupce, pa itak jih bodo lupili še pri kakšnem after market custom dodatku..

Če pa misli naš uvoznik Street twin-a prodajat kot nek "elitni" model, pa mu neprimerno navit ceno, se mu kaj lahko zgodi, da bo veselo prodajal pa bolj malo prodal...

italjanska cena je 8700€ .

če primerjam avstrijsko ceno starega bonnevila 900 9990€ in našo 9690€ -

avstrijska cena na uradni strani .at street twin - 9500€ bo naša najmanj 9190€ ..

zelo zanimiva bo primerjava z ducati scrambler Icon  ki je pri nas 8990€ ...je pa Triumph s to novo mašino dal nekaj , kar na papirju zgleda zelo zanimivo - 80nm pri 3230 obr/min !! medtem ko ducati doseže 68nm pri 7750obr/min  - za primerjavo je zanimiva twinova krivulja pri kateri ima navora pri 1900obr/min toliko kot scrambler maximalnega  :eek:.

http://images.triumphmotorcycles.co.uk/media-library/EE8C050698A84482A7DFDB1C64C1AEEB.jpg?w=2200

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!