Jump to content

Triumph novi klasiki : street twin , cup , scrambler ,T100 , T120 , bobber ,truxton in truxtonR


thumper

Recommended Posts

pred 2 urami, ton pravi:

Lep u "pi..u mater. Bi ga takoj imel. Ampak cena pa ni lepa. Dodatni privesek v garaži bo verjetno kar makaronar Ducati.

nov ducati clasic? daj zaupaj model ...

Link to post
Share on other sites
  • Replies 189
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • thumper

    87

  • izibajker

    30

  • motolover

    20

  • T 120

    13

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Evo moj, zadovoljen samo preskok iz KTM-ja je bil pa hud. Staram se. L.p.

Nekaj lepih "vintage look" Triumphov, slikanih predvčerajšnjim na črpalki nad Monacom. Emma je bila meni najlepša.

Posted Images

pred eno uro, thumper pravi:

 

20160505_112849.jpg

Če bi se avtor fotke postavu samo ene 10 cm bolj v desno, bi takoj vedeli kdo stoji za temi rajc slikcami. Zato se postavlja naslednje vprašanje: ali sta fotograf in lastnik tegale stroja ena in ista oseba?

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
pred 4 urami, izibajker pravi:

Če bi se avtor fotke postavu samo ene 10 cm bolj v desno, bi takoj vedeli kdo stoji za temi rajc slikcami. Zato se postavlja naslednje vprašanje: ali sta fotograf in lastnik tegale stroja ena in ista oseba?

na žalost ni moj.. testni za jutri in soboto pri jermanu - tehnični lukovica.. Sem ga samo pod nos dobil namesto malice... zdej bom še ene 3 tedne lačn..:P

Link to post
Share on other sites
pred 2 minutami, thumper pravi:

na žalost ni moj.. testni za jutri in soboto pri jermanu - tehnični lukovica.. Sem ga samo pod nos dobil namesto malice... zdej bom še ene 3 tedne lačn..:P

A pri Jermanu ga bojo posojal kot testnega? Če ga bo rentalo dovolj entuziastov, in posledično naklepalo en par taužent km, bi znal bit ta stroj čez kakšno leto naprodaj za zelo simpatično ceno...

Link to post
Share on other sites

stret twin bi že mogoče bil ugoden.. truxton r je pa razprodan - se mu zna zgoditi kot pri nortonu ko jim je cena zrasla po enem letu 

Link to post
Share on other sites

sm ja ...  po enmu taobrezanmu pa šestaku laškega celo noč s trdim ..

Link to post
Share on other sites

ok da malo strnem včerajšnje vtise ..

T100 proti T120 : pravšnje razmerje balanca - sedež - stopalke .. lep glas serijsko - končno ..sedež soliden glede na to , da je moja rit razvajena z mojega king&queen zica ... navor - potegne z "nule" in sopotnica ima po nekaj kilometrih boleče roke od povprečnih pospeševanj .. zavor skoraj nisem rabil - zdrsljiva sklopka in agregat , ki zavira skoraj tako hudo kot pospešuje.. vzmetenje - mogoče  za  10% boljše kot na T100 kar se tiče neravnin pri vožnji naravnost .. se pa zelo lepo izkaže nova geometrija okvirja in drugačen kot prednjih vilic - motor pri manevriranju na mestu in nizkih hitrostih lažji .. je smerno izredno stabilen in za klasika zelo lepo vodljiv skozi ovinke - tukaj bom rekel , da je od mojega boljši povprečno 25% ... v ovinku je občutek veliko bolj "pokončen" kot na T100..gume pirelli phantom sportscomp - brez pripomb - zgleda da se dobro ujamejo s karakterjem motorja .. zračni upor je enak kot na T100 - torej nekje do 100-110 še gre , 120 pa je že preveč  ...  T120 ima 6 prestav in s tem je verjetno bolj primeren za daljšo pot kot moj T100 .. menjalnik - dejansko se nisem ukvarjal z njim torej ni omembe vredne  razlike - dela kot mora in občutek pri prestavljanju je tam-tam.. zelo pohvalna pa je sklopka - mehka kot putrček in se predvsem pri počasnem manevriranju dozira fenomenalno ....ker je bil celo v enaki barvni kombinaciji kot moj boni sva se seveda ujela kot rit in gate.. bi zamenjal ? khmmm .. bi..zadnje amortizerje za nastavljive  ... in mogoče bi si želel nastavljive prednje vilice - načeloma bi zadostovale tri stopnje - ena za solo vožnjo, druga za solo s prtljago in tretja za polno naložen v dvoje .. vreden svoje prodajne cene ? glede na ceno novega še zračno hlajenega T100 vsekakor .. 

konkurenti ? po ceni , po opremi po videzu? težka .. edino honda cb1100 ex .. cena T120 v angliji 9600gbp , cb1100 10299gbp... to znese pri nas nekih 900e razlike  ..

moč - cb1100 +9konjev : 89 pri 7500 , t120 80 pri 6550..

navor - t120 + 14Nm : 105Nm pri 3100 , cb1100 91Nm pri 5000..

teža - cb1100 nekih 20 kg več kot t120

videz -++ t120 klasik 65-80 - hudi detajli , cb1100 klasik 85-90 - lep vendar nekoliko japonsko "hladen" pri detajlih

tehnika - cb1100 :+ nastavitev trdote vzmeti v prednjih vilicah ..

t120 : +zdrsljiva sklopka , + ride by wire - odzivnost gasa je super , 2 programa :road + rain , +traction control , + gretje ročk ..

višina sedeža - +t120 : 785mm , cb1100 :795mm ..

cb1100 - 11 dodatkov .. t120 - 142 dodatkov ..

http://www.honda.co.uk/content/dam/local/uk/brochures/motorcycles/Accessories/HUK%20MC%20HGA%20CB1100EX%201115.pdf

http://triumphmotorcycles.co.uk/accessories/landing-page?selectedBikeVariant={E42C6D23-6E32-4077-9031-4ECA9A101479}

če hondi prištejemo samo ogrevane ročke smo na 1250e razlike ...

eno z drugim - triumphu je uspelo narediti izjemnega modernega klasika , ki s svojo podobo izgleda ne samo retro ampak dejansko klasično obenem pa v sebi skriva zelo veliko najsodobnejše tehnike in bombončkov .. cena pri nas 12790e ..

 

Link to post
Share on other sites
Ob 2. 5. 2016 at 21:22, thumper pravi:

nov ducati clasic? daj zaupaj model ...

Predvidoma Monster S4 RS. Samo čakam pravega :love1:. Ko bo dovolj $$$ pa ga zamenjam za lepega Triumpha :010

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Ob 5. 5. 2016 at 12:09, John2005 pravi:

Hud. In vtisi...

zdaj ko se je tresenje pomirilo bom pa še o truxton r nekaj napisal .. :D

motorja s tako pozo sedenja nisem vozil nikoli... vžgem in - itak moram malo gas navit .. ups tole pa ne pridobiva obratov tako počasi kot dizel volvo penta za čolne l.1956 .. pumpa pa začne nabijat - moja .. počasi speljem in se postavim v vrsto ko opazim ob sebi novega tripla .. si rečem fak tega bom pa hudo oviral in ga pošljem predse  .. najbolj me je presenetilo to , da sva se že po 3m zlila v eno .. si mislim ok moped je lahkoten , balanca še dovolj široka in visoka samo to ima pri 1200 kubikih 98 konjev in 112nm pri 4950 - pazi sine da ne ustreliš buče..

a že po par 100m je strah pred neznanim povozil adrenalin..in ja - zavore dvojne radialno vpete brembo so čudovite - ker če nebi bile bi snel tistega tripla pred sabo .. abs ? nimam pojma ..piše da ima ..potriti ne morem ..ok pa dejmo mal te diablo rosso corsa malo ogret ker ni ravno 28 stopinj .. upssss .. niso ogrete ? sem bremzal? uff niso slabe ..nebi šel lovit časa na slalom ampak se lepo kvačka sem in tja z njim.. in gume držijo .. ok dost ga mam - pk pk padem mimo njega ups oviuvnk lejga no .. ma ne bom bremzal saj nisem tako zelo prehiter .. AAAAAAAA .. dej nehi se dret sam seb na ušesa ... ej kaj delajo ušesa pr ustih ??? a ne dobr je ..kontra je .. in skoraj padem po tleh na sred ovinka - no ne ravno a občutek je bil fantastičen - se mi je zdelo , da bere moje misli kam si bom jaz želel peljati .. 2 prestava .. a 6 jih je ? a rabimo ? neee.ne še..

vzmetenje .. showa usd spredaj..polno nastavljive (baje enake kot na kawi zx10r - mare bo že vedel ) .. zadaj twini ohlins polno nastavljivi.. navajen kratkih udarcev s ceste malo privzdignem rit ko zagledam povprek prekopan in nazaj zaflikan asfalt kake 2cm nižji od nivoja same ceste ... ??? :hmm: ... ??? :kva2:??? :eek: nič..ampak nič .. kako nee ?? ampak ne .. jp zdej mi je pa jasno odkod cena .. z vsakim ovinkom ter pospeševanjem iz njega sta si cena in vrednost bližje..

križišče , zavijemo levo in se ustavimo .. kaj zdaj bomo štart treniral al kaj ? aja tripla je treba počakat... ko ostali pred mano speljejo počakam dve tri sekunde in - uff kam greš u luft mamico ti ??a ne sej si pridn na tleh .. kam se dviguješ baraba ??? čak mal a spet priden .. ja sej bom šaltal blokadica sej bom .. 

zavijemo desno in se po s peskom posutim klančku spustimo do glavne ceste..e tukaj grem čisto počasi ... ne morem se več voziti v gosjem redu .. vem da so pred mano dva desna in dva leva lepa ovinka .. no pa pejmo ..1,2 počasi  , 60 omejitev , konc 60 , gas , ovink , eh sm že mimo , zdej pa trenutek resnice rit prestavt , koleno ven , dej mal paz k tukej s tvojim peleš 80 v tretji .. aaaa u tretji mam - sam tole ni 80  , ne ne bom gledal lep ovink ------ in spet skor padem sred ovinka na tla .. ok dejmo mal gasa , neeee tolk k boš prehitr , nč se bo treba pač mal potrudit pa pozabit na rjave črtice pa maline pa - a deeej nooo...je že mimo o cool še en je .. ok 60 mal naselja la la la la la ...u konc naselja :kva2: ..ah je že mim.. in sm spet priključen koloni .. še dobr da pospešujejo v lepa dolga ovinka .. 4 prestava..

ej zakaj me pa nč več balanca ne tišči v dlani?? ja zato stari k maš 130 not.. dej oladi malo .. pa sej nism zanalašč no.. sam je šel..

a dej no traktor s prkolo pa glih zdej k je promet nasprot..ok še un pred mano je počakal nism sam .. la la la la la križišče vozlišče - pa neee desno a ne morš levo al kaj? ja sej bom ustavil kaj pa naj .. brrrrbrrr - o lej stankolovski s svojo big bang raketo živjo! :OK:

no končn pejmo zdej .. 1 ... pejd no mimo ..eh bom dal v 2 ... o lej frej je gasa - tist pred mano že prehitevaaaaAAAA kaaaam greš u luuuuft k sm nagneeeen .. pridn ja po tleh se voz ..3..4.. beeebooo spust gas! sej ne da bi gledal kolk pelem ane ... še dobr da me je balanca nehala tiščat v dlani - tole je full dobr pokazatej hitrosti ja ..

pa spet naselje la la la .. aja a sm jst kej bremzal ? nism ? mašina? a to j to k tko lepo brbla pa mal nazaj potolče ja ja .. nastavim na 55 ročni tempomat ... ok bom skrajšal 2 km naselja ..o lej k se je pred mano naredu prostor .. ok še ta križišče 70 damo mimo .. no pa pejmo ..prvič dejansko namenoma pogledam v števec ker tista dva ovinka z mojim peljem lahko tako normalno max 110 .. ok 120 naštimamo .. kvaj zdej to ?? pokonc al kva ?? pa kolk bi moral prpelat ? eh je že mim .. ok dej spust k je una lukna tam .. čak kje je zdej ta lukna?? eh smo že čez.. 

prpelem na plac parkiram rikverc nabijem gas in ugasnem .. 

ej a kdo ve katera ledvica se dražje proda leva ali desna ???dej no a so res moral to nardit al kaj ..  

ok to je bil kratek povzetek mojih vtisov s testne vožnje :D

T120? truxton R? khmmm .. ok ledvica je šla ča in zdej bom z eno samo ledvico 10 let odplačeval kredit ... za ceno ene golde dva nova ?oba? ja seveda sine boš moral še mal počakat .. r-i so raprodani (uhh še dobr ) ..

a povzetek v enem stavku? jutranja kapljica na glavci po erotičnih sanjah? po enem letu suše te zvežeta in posilita dvojčici tvoje sanjske ženske? 37moških orgazmov v 15minutah? zdele nism več skoncentriran sam to je najbližje kar se da ... aj ok no..3 stavki ,,

Link to post
Share on other sites
pred 11 urami, thumper pravi:

zdaj ko se je tresenje pomirilo bom pa še o truxton r nekaj napisal .. :D

Ej @thumper, take sočne hvalospeve si napisal, da bi komot šli u njihove marketinške brušure. Pa če bi biu jest šef, bi ti dal en veeeeelik popust pri nakupu....

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
pred 10 urami, izibajker pravi:

Ej @thumper, take sočne hvalospeve si napisal, da bi komot šli u njihove marketinške brušure. Pa če bi biu jest šef, bi ti dal en veeeeelik popust pri nakupu....

če bi bil ti moj šef bi te verjetno stalo motor + kasko z eno leto :P

a veš tisto - počakaš tri tedne preden napišeš nekaj pa se tista blaga tresavica pojavi.. no tko .

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
pred 6 urami, izibajker pravi:

Zgleda kot da nove modele hitreje s proizvodnih trakov dajejo, kot pa se prejšnji primejo med nove entuziaste... 

s tabo vse u redu ? to sta dva modela , ki sta pričakovana oz.napovedana že od lani .. pa verjetno bodo z novimi vodno hllajenimi agregati prišli še cruiserji in scramblerji ...

me pa firbec matra če bodo pri 900 agregatu uporabili enak prijem lažje glavne gredi z več navora in moči tako kot so to naredili pri 1200 HT in 1200HP ...

Link to post
Share on other sites
pred 4 urami, thumper pravi:

s tabo vse u redu ? to sta dva modela , ki sta pričakovana oz.napovedana že od lani .. pa verjetno bodo z novimi vodno hllajenimi agregati prišli še cruiserji in scramblerji ...

me pa firbec matra če bodo pri 900 agregatu uporabili enak prijem lažje glavne gredi z več navora in moči tako kot so to naredili pri 1200 HT in 1200HP ...

Uh sori, nisem bil tako pozoren, sem na hitro razumel, kot da je to model za 2017. Ja pa saj veš, da si ti verjetno edini tule na ms ki tako promptno in natančno slediš Triumphovim novitetam...

Link to post
Share on other sites
pred 6 urami, izibajker pravi:

Uh sori, nisem bil tako pozoren, sem na hitro razumel, kot da je to model za 2017. Ja pa saj veš, da si ti verjetno edini tule na ms ki tako promptno in natančno slediš Triumphovim novitetam...

:P  ..no saj so to verjetno novi modeli za l.2017 ker bodo - vsaj ta dva - predstavljena baje na intermot v koln-u oktobra .. t100 so zvohali paparci že pozimi.. tega street cup pa malce kasneje , ker je bil prej zamaskiran v enega od tovarniških kitov za predelavo in ni imel clip-on ov ..

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!