Skoči na vsebino

KTM 790/890 ADVENTURE S/R, DUKE in SMT


Kmet2
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Uporabna stran s pojasnili, slikami itd modifikacij in dodatne opreme: KLIK

890R.jpg.0c84d9970af721dd20ac0060861c5214.thumb.jpg.630e3b2600b1c34e17a0af76cab49641.jpg

Priporočene objave

pred 9 urami, DAMI34 pravi:

nič nisem rinil pod semeringe, nimam orodja. Drgač pa ja, globinsko so očiščeni :D

Samo očistil in podmazal.

 

No vidiš, če je svinjarija je v semeringih. S čim si pa podmazoval? Teh zadev se ne maže...oz. se, z namenskimi zadevami, ki pa so pasje draga in težko za dobit. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 31. 5. 2021 ob 19:53, HyperJack pravi:

No vidiš, če je svinjarija je v semeringih. S čim si pa podmazoval? Teh zadev se ne maže...oz. se, z namenskimi zadevami, ki pa so pasje draga in težko za dobit. 

Protiprašne zunanje namažeš z navadnim oljem in obrišeš.Tako piše v navodilih. Semeringe drgač kar s fotografskim filmom potegne folk. Dost itak nimaš kaj čarat.

 

20210602_074659_HDR.thumb.jpg.636b6d7c3a95459cd646dfc776c23ab9.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred časom sem neki jokal, da se olje najde v airboxu...tanka sled v spodnjem delu in seveda mislil, da je posledica potopa. 

Ampak baje nisem edini:

Hey! What is this in the airbox? There is no dust but this brown, oily dirt. Stock paper filter is clean as I ride 95% onroad. 4000km/2020 AdvS198451289_4132202953531100_6250345132964039932_n.thumb.jpg.b3bbca7efddac4757f64cb51b3bbe2d4.jpg

kot kaže je zadeva normalna, nekaj pride skoz oddušnik olja in ulovi še druge prašne delce, ki pridejo skos filter.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da je olje v Airboxu je normalno. Sam sem na 690ki odklopil cev, ki pride v airbox in jo speljal pod zadnji sedež in samo prekril z cuno. Oljna megla se ustvarja v motorju potem pa to posesa v motor kar se seveda v separatorju ne utekočini in steče nazaj v motor. Pri meni so bile prav luže saj 690ka laufa zelo vroča.

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, Nightmare pravi:

Da je olje v Airboxu je normalno. Sam sem na 690ki odklopil cev, ki pride v airbox in jo speljal pod zadnji sedež in samo prekril z cuno. Oljna megla se ustvarja v motorju potem pa to posesa v motor kar se seveda v separatorju ne utekočini in steče nazaj v motor. Pri meni so bile prav luže saj 690ka laufa zelo vroča.

 

Lp, Samo

ker nisem nikoli razdiral sem mislil, da mora biti airbox sterilen. :P

Po logiki iz avtomobilizma pa mi je nekako znano, da se oljna para utekočini in pusti sled olja po dnu airboxa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, 3nity pravi:

@DAMI34 imaš 300€ viška, ne? ?

 

Screenshot_2021-06-09-14-42-51-377_com.android.chrome~2.jpg

Screenshot_2021-06-09-14-42-25-339_com.android.chrome~2.jpg

Screenshot_2021-06-09-14-40-54-728_com.android.chrome~2.jpg

FB_IMG_1623169074637~2.jpg

vse to pregledal že zdavnaj, kul grafike, jih majo celo nekateri naši člani. Sam kar poznam Damija, ne bo nikol odkartal 300€ za folijo :P

Zdej če sem mal realen, nabavil sem S model v akciji za 10.500€. Kar mi je nekje realna cena. Ne bom izgubil veliko, na koncu mogoče max 5 jurčkov. Na dražjih modelih, ki pridejo 20kek spušiš v 3 letih polovico, to je vsaj 10 al več kek. S tem, da je motor, ki ga prodaš kljub vsemu več vreden, kot pa če kupiš nekega GSa za 30% cenej po treh letih.

S model z razliko od Ra je razlika v redni ceni 2-3 jurje. Nekaj gre zihr na račun boljšega vzmetenja in tam je vsak cent vreden svojega denarja, če obvladaš in izkoristiš kar ti ponuja. Ma za navadne osle, ki se gredo občasni offroad, kot jaz recimo, je stock vzmetenje dokaj dobro, sploh nimam pretiranih pripomb, pa sem marsikaj prevozil. Seveda moram vzeti v obzir nenastavljivost in za odtenek krajše hode kot jih ima R.

Potem pa "gadgeti".

R ma odprt RALLY mode, kar pomeni kvikija gor dol (pri Su hočejo 400€...a dj no), nastavljivost odzivnosti gasa in še nekaj cukrčkov.

In tako cene rastejo. Seveda pa na koncu velja sam eno, al se zabavaš al ne. Če se mal premal, potem dokupiš, drugač pa ne. Trenutno, pa čist resno pišem, nič ne pogrešam in se mi zdi da nekaj za 10kek lahko komot v kak žbun al pa vodo porinem, brez da bi se pretirano sekiral.

Če bi pa mel grafike 300 €, akrapota 800€, odprte razne mode 400-1200€, bi pa mal trepel pri zlorabah :P Kar ne pomeni, da sedanji motor namensko uničujem in mučim. To pa ne. Vedno se ga ogreje, preden nabijem gas, segreje pnevmatike, vzmetenje, po terenu se ne gre u smrt ampak z občutkom kolikor je moč. In po končanih "zlorabah" je temeljita kontrola in čiščenje.

20210223_134245_HDR.thumb.jpg.1512efcc12fbbb0d5ea4e364ac4ebd36.jpg

20210227_130607_HDR.thumb.jpg.d2599289f6d7ca5d29cc8ae5581d0495.jpg

20210302_130139.thumb.jpg.22532be74faac98c89c969850b48a7bd.jpg

20210307_122702_HDR.thumb.jpg.f8502e22678267ca93d9f97ce9fbeaa9.jpg

IMG-4813.thumb.jpg.b9487668553f5fb6c6d8760f9a26ed53.jpg

20210313_135302_HDR.thumb.jpg.8a266e3241c16f0c26064b3b7c58248d.jpg

20210320_134213_HDR.thumb.jpg.9a42a75d2394511a28527a35d0157b93.jpg

163128241_3935246906544832_5386768235598037366_n.jpg.2c6dd2e3df0bd73c948ccba1f908ddf8.jpg

20210326_140525_HDR.thumb.jpg.705121720b614cc5a8a2c51efd308661.jpg

20210402_131200_HDR.thumb.jpg.9ef1d83f8947c5b2ea22ce8794d74d3e.jpg

20210402_131601_HDR.thumb.jpg.6efa722c0df5b962b6466d1dcb9d36be.jpg

174614144_4017316881671167_3116304387161533921_n.jpg.75bfb0d135007b160fa2d508fcbe0421.jpg

20210428_135630_HDR.thumb.jpg.df491fddc911aeb7ad4e32a0254630da.jpg

20210429_130226_HDR.thumb.jpg.bdd5fdd62ea19ddc2dfb333cd36afa99.jpg

20210508_130400_HDR.thumb.jpg.93e7b5a0132d327d53b506fb03b0f581.jpg

20210521_134948_HDR.thumb.jpg.82a2a04133612ec788413d97daf84ea3.jpg

20210522_093451_HDR.thumb.jpg.296a5ca2b240be516b8a79a016f187d1.jpg

20210522_150835_HDR.thumb.jpg.d68a726b8ea5f18992aa7984486348d9.jpg

20210522_105209_HDR.thumb.jpg.bab3232e6dc62f34e8e17a5cb37fc5d5.jpg

20210522_103245_HDR.thumb.jpg.8a87f088f078959edbb80adcc8b4bead.jpg

20210601_142708_HDR.thumb.jpg.53b532b17057081fec7101310f8ebb7e.jpg

20210601_145517_HDR.thumb.jpg.9aeb122ee90420cba661e7d98b370114.jpg

20210605_112910_HDR.thumb.jpg.521dae102af255def506c1799bde0e9b.jpg

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, mato295 pravi:

Lahko se pozanimam, če te zanima, drugače Seleš (prodajalec KTM) v redu dečko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem že kupil pri njem motor, vem da je OK, vseeno je le prodajalec.

Hvala za ponudbo, če se dokončno odločim, te bom prosil za uslugo. Edina stvar, ki me drži nazaj, je veterna zaščita. Še Damy, ki ni ravno velik, ima težave, potem jih bom imel sam še več. Za naslednji motor si želim takega, ki teh problemov nima. Se opravičujem za Off.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, mato295 pravi:

Sem že kupil pri njem motor, vem da je OK, vseeno je le prodajalec.

Hvala za ponudbo, če se dokončno odločim, te bom prosil za uslugo. Edina stvar, ki me drži nazaj, je veterna zaščita. Še Damy, ki ni ravno velik, ima težave, potem jih bom imel sam še več. Za naslednji motor si želim takega, ki teh problemov nima. Se opravičujem za Off.

hm...višji kot si, nižja kot je šipca, manj je problemov, minus deflektorji , pa je mir. (še bolje je brez šipce sploh)

790 in 890 je ista pašta. Da bi se pa poleti vozil s ta velko šajbo, bi pa znorel od vročine.

Aja, motorja sta skoraj nova, načeloma tja do 10kek pokaže vse probleme (tovarniška sranja od štop lampe, slabo zavarjenih vijakov rezervarja, slabega semeringa na prvem verižniku, zadnje zavore). Oba izgledata dobro, pa še v garanciji sta...nimaš kaj falit.

Sicer pa tudi zastonj nista, ampak za 9 jurčkov dobiš velik motorja. Jaz sem za novega v akciji odkartal 10.500 (gol seveda, brez kufral ali akrapota in odklenjenih bombončkov)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Evo, moja zadnja Avon Trailrider je šla po zlu.  Z to prvo vgradnjo sem naredil z sprednjo 6500 km, zadnja pa je uspela narediti 8700 km. Večino sam in z srednjo športno vožnjo. Se pa Trailrider enakomerno obrablja, v hladnem ima dober oprijem. Obraba pa žal kr velika.

Lp,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, dolenc100 pravi:

Evo, moja zadnja Avon Trailrider je šla po zlu.  Z to prvo vgradnjo sem naredil z sprednjo 6500 km, zadnja pa je uspela narediti 8700 km. Večino sam in z srednjo športno vožnjo. Se pa Trailrider enakomerno obrablja, v hladnem ima dober oprijem. Obraba pa žal kr velika.

Lp,

Karoo 3.....2100km...še 4mm profila (original 10-11mm)...:-((

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Prve posledice večdnevnega šodranja in vročine. Kitajsko lepilo je spustilo. ?

Odsevniki so nekje v bosni med np blidinje in ramskim jezerom

20210726_145602_HDR.thumb.jpg.32c3caaf079dc82016aebb7092b29eb9.jpg

Zmer bolj rat mam to beštjo.

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

A se da komu slikati prednapetost verige na tisti famozni relaciji 2,5cm stran od vodila na vilici in pritisnjena veriga navzgor? (kot kaže slika)

Jaz mam namreč nekaj čez 10kek, veriga ne kaže še da bi jo moral nastavljati, a vendar je po sliki (gledano pravokotno/navpično proti vilici) že tovarniško bila bolj napeta. Torej je razdalja nekje skoraj 1cm (8mm), ko jo pritisnem s prstom navzgor, a po sliki bi morala biti 2-5mm? (torej bolj ohlapna)

Motor je na stojalu.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, DAMI34 pravi:

A se da komu slikati prednapetost verige na tisti famozni relaciji 2,5cm stran od vodila na vilici in pritisnjena veriga navzgor? (kot kaže slika)

Jaz mam namreč nekaj čez 10kek, veriga ne kaže še da bi jo moral nastavljati, a vendar je po sliki (gledano pravokotno/navpično proti vilici) že tovarniško bila bolj napeta. Torej je razdalja nekje skoraj 1cm (8mm), ko jo pritisnem s prstom navzgor, a po sliki bi morala biti 2-5mm? (torej bolj ohlapna)

Motor je na stojalu.

 

 

2.5 cm nazaj od konca plasticnega vodila...razdalja med zgornjim delom verige in nihajko (notranji del nihajke, ne rob kateri je nizji) mora biti 2-5mm. Motor mora biti na zadnjem stojalu (ne sredinskem). Poenostavljeno....veriga mora biti ravno toliko napeta, da se ne dotika nihajke...vse kar je vec je lahko prevec (uniceni semeringi).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, greg570 pravi:

2.5 cm nazaj od konca plasticnega vodila...razdalja med zgornjim delom verige in nihajko (notranji del nihajke, ne rob kateri je nizji) mora biti 2-5mm. Motor mora biti na zadnjem stojalu (ne sredinskem). Poenostavljeno....veriga mora biti ravno toliko napeta, da se ne dotika nihajke...vse kar je vec je lahko prevec (uniceni semeringi).

torej je pri meni že od začetka občutno preveč napeta.

Tale video je meni zlo sumljiv, sploh če prebereš še komentarje, da je preveč ohlapna.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Teorertično vprašanje: zakaj je potrebna zračnost ( luft ) verige  ???? 

 

 

 

 Ko si odgovorite na to vprašanje bo vse jasno. Kako to določit pravilno ???  Zato je potrebno  odšravfat eno ptitrdišče amortizerja in postavt središči obeh osi ( pogonski zobnik-zadnje kolo ) vodoravo, v takem položaju naj bi bila veriga minimalno ohlapna. Koliko pa je ohlapnost verige, ko je motor na stopalki pa predpiše-določi proizvajalc, kateri upošteva  povečanje -zmanjšanje medosne razdalje v spodnjem in zgornjem položaju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tak izgleda pri meni, kar je očitno prenapeto po navodilih. Cca 10mm je do notranjega roba nihajke.

Rabil bi referenco, oziroma, da nekdo preveri, kako je pri njemu na njegovem motorju. Do sedaj verige nisem tikal in ko sem predvideval, da jo bo potrebno našponati, jo bo očitno potrebno popustiti.

 

 

20210824_142336_HDR.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 46 minutami, Lipstick pravi:

Teorertično vprašanje: zakaj je potrebna zračnost ( luft ) verige  ???? 

 

 

 

 Ko si odgovorite na to vprašanje bo vse jasno. Kako to določit pravilno ???  Zato je potrebno  odšravfat eno ptitrdišče amortizerja in postavt središči obeh osi ( pogonski zobnik-zadnje kolo ) vodoravo, v takem položaju naj bi bila veriga minimalno ohlapna. Koliko pa je ohlapnost verige, ko je motor na stopalki pa predpiše-določi proizvajalc, kateri upošteva  povečanje -zmanjšanje medosne razdalje v spodnjem in zgornjem položaju.

že ko sem prebral, sem se zmatral :P

Jaz samo rabim referenco. do sedaj verige nisem tikal (10000km) pa je kot kaže tovarniško preveč napeta. Vsaj glede na njihova navodila. In mi zadeva ne gre v račun. Sploh če pogledam zgornji video, ko tip nastavi verigo po navodilih je dobesedno ohlapna

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

recimo tale tip ima enako napeto kot jaz, meri pa od roba, ne pa notranjega dela nihajke (po knjigi se meri z notranje strani nihajke)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, DAMI34 said:

Tale video je meni zlo sumljiv, sploh če prebereš še komentarje, da je preveč ohlapna.

Poglej kje ima mojster podprt motor in kaj piše v navodilih. A ni logično, da ne more biti pravilno? 

"Rear lifting gear" piše v navodilih, ne pa klocni pod motorjem. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, XTR pravi:

Poglej kje ima mojster podprt motor in kaj piše v navodilih. A ni logično, da ne more biti pravilno? 

"Rear lifting gear" piše v navodilih, ne pa klocni pod motorjem. 

 

ja vem, saj so mu povedali, potem je pojasnjeval, da zaradi boljše osvetlitve.

Kot sem rekel, najbolje je da vidim enak motor, kako ima. Mal bolj ohlapno jo lahko hitro naredim. :D

Me pa moti, ker bi jo v teh kmjih moral nekoliko našponat, pa kot kaže in tudi med vožnjo je čisto kul.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!