Skoči na vsebino

KTM 790/890 ADVENTURE S/R, DUKE in SMT


Kmet2
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Uporabna stran s pojasnili, slikami itd modifikacij in dodatne opreme: KLIK

890R.jpg.0c84d9970af721dd20ac0060861c5214.thumb.jpg.630e3b2600b1c34e17a0af76cab49641.jpg

Priporočene objave

Nisem bral komentarjev. Lahko je bil pa samo serviser pri sestavljanju motorja malo površen in je narobe nastavil. Nastavi po navodilih in pozabi na vse skupaj.  Med vožnjo je lahko vse ok, pri večjih obremenitvah, recimo skokih ali pa močnem posedanju zadka, ko zabije motor, takrat je kritično. Takrat trpijo ležaji in veriga. Jaz ne bi kompliciral, tudi pri 2-5 milimetrih so vzeli nekaj rezerve. Lahko pa nastaviš kot imajo ostali, tudi če je narobe. :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, XTR pravi:

Nisem bral komentarjev. Lahko je bil pa samo serviser pri sestavljanju motorja malo površen in je narobe nastavil. Nastavi po navodilih in pozabi na vse skupaj.  Med vožnjo je lahko vse ok, pri večjih obremenitvah, recimo skokih ali pa močnem posedanju zadka, ko zabije motor, takrat je kritično. Takrat trpijo ležaji in veriga. Jaz ne bi kompliciral, tudi pri 2-5 milimetrih so vzeli nekaj rezerve. Lahko pa nastaviš kot imajo ostali, tudi če je narobe. :) 

saj to je problem 100 ljudi 100 odgovorov....

štos je da je že 10 jurjev očitno narobe, malce prenapeta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ne skačeš in če ne voziš v dvoje polno obremenjen,  po moje ni panike.  Sam imam raje malo bolj na ohlapno.  Sem pa na afriki prvič zategnil pri ca 7kkm, drugič pa po 20kkm, luft po navodilih. Se pa mi zdi,  da ko je bolj nategnjena,  dela menjalnik malo lepše. Manj škljocanja... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, BRANE pravi:

Če ne skačeš in če ne voziš v dvoje polno obremenjen,  po moje ni panike.  Sam imam raje malo bolj na ohlapno.  Sem pa na afriki prvič zategnil pri ca 7kkm, drugič pa po 20kkm, luft po navodilih. Se pa mi zdi,  da ko je bolj nategnjena,  dela menjalnik malo lepše. Manj škljocanja... 

preveč je bila zategnjena, sem že povečal ohlapnost, škoda, da gre ležaj, al pa verižniki k vragu.

V vožnji ni nobene razlike, na cestakih se ohlapnost čuti, na adv veliko manj.

občasno kak mali skokec čez ležeče policaje si privoščim :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dvomim, da komu ni jasno zakaj teoretično in v praksi potrebuješ zračnost. Dostikrat pa je iz strani proizvajalca res nerazločno napisano kaj je primerna zračnost. 

Tudi sam sem imel na 690 kar izziv nastavit zračnost. H sreči ima to GT izredno elegantno rešeno.

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Nightmare pravi:

Dvomim, da komu ni jasno zakaj teoretično in v praksi potrebuješ zračnost. Dostikrat pa je iz strani proizvajalca res nerazločno napisano kaj je primerna zračnost. 

Tudi sam sem imel na 690 kar izziv nastavit zračnost. H sreči ima to GT izredno elegantno rešeno.

 

Lp, Samo

ja, za kontrolirat in nastavljat. oboje ima fino rešeno.

SX tudi, kjer se obrača excenter.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pa je počla zgornja plošča za pritrditev kovčka.  Po 1 letu in cca. 5000 km prevoženih s kovčkom. Že pri nakupu sem pri Selešu rekel, da to pa ne bo dobro- enostavno prešvoh in preveč narezana. Plata se zvija pri vožnji-trajno dinamična obremenitev očitno povzroči, da prva dva zgornja ušesa počita. Sem skoraj kovček zgubil na avtocesti.  ???

Screenshot_20211002-202201_Gallery.jpg

Screenshot_20211002-190739_Chrome.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, dolenc100 pravi:

Pa je počla zgornja plošča za pritrditev kovčka.  Po 1 letu in cca. 5000 km prevoženih s kovčkom. Že pri nakupu sem pri Selešu rekel, da to pa ne bo dobro- enostavno prešvoh in preveč narezana. Plata se zvija pri vožnji-trajno dinamična obremenitev očitno povzroči, da prva dva zgornja ušesa počita. Sem skoraj kovček zgubil na avtocesti.  ???

Screenshot_20211002-202201_Gallery.jpg

Screenshot_20211002-190739_Chrome.jpg

Ziher ti je rekel, da garancija tega ne krije alpa da si narobe vozil... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, dolenc100 pravi:

Pa je počla zgornja plošča za pritrditev kovčka.  Po 1 letu in cca. 5000 km prevoženih s kovčkom. Že pri nakupu sem pri Selešu rekel, da to pa ne bo dobro- enostavno prešvoh in preveč narezana. Plata se zvija pri vožnji-trajno dinamična obremenitev očitno povzroči, da prva dva zgornja ušesa počita. Sem skoraj kovček zgubil na avtocesti.  ???

Screenshot_20211002-202201_Gallery.jpg

Screenshot_20211002-190739_Chrome.jpg

zato mam jaz givi plato, plastična debelejša, omogoča zvijanje brez škode (ok mam tut givi kovček :P ). Sicer pa kufri niso za jih vozit po terenu. Sploh če je natrpan, je moteč pa še lomi nosilec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

15 hours ago, dolenc100 said:

Pa je počla zgornja plošča za pritrditev kovčka.  Po 1 letu in cca. 5000 km prevoženih s kovčkom. Že pri nakupu sem pri Selešu rekel, da to pa ne bo dobro- enostavno prešvoh in preveč narezana. Plata se zvija pri vožnji-trajno dinamična obremenitev očitno povzroči, da prva dva zgornja ušesa počita. Sem skoraj kovček zgubil na avtocesti.  ???

Screenshot_20211002-202201_Gallery.jpg

Screenshot_20211002-190739_Chrome.jpg

Nosilnost kovčka je ...... dejansaka obremenitev, ko ga full nabutaš pa .....

Popravljeno . Popravil Lipstick
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nosilnost je 10 kg. Sam je v 90% voženj skor prazen, pač rezervne rokavice, štumpfi, jopa pa kaka plastenka vode notri. Fora je, da pritrditev kovčka je nerodna na to kovinsko ktm ploščo. Na to pride  še plastična Shad plošča, ki je  privijačena z 4 šraufi- poglej zg. slikco, nekoliko bolj nazaj, in to povzroča zvijanje te kovinske plošče. Nerodno skupaj narejeno. ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, dolenc100 pravi:

Pa je počla zgornja plošča za pritrditev kovčka.  Po 1 letu in cca. 5000 km prevoženih s kovčkom. Že pri nakupu sem pri Selešu rekel, da to pa ne bo dobro- enostavno prešvoh in preveč narezana. Plata se zvija pri vožnji-trajno dinamična obremenitev očitno povzroči, da prva dva zgornja ušesa počita. Sem skoraj kovček zgubil na avtocesti.  ???

Screenshot_20211002-202201_Gallery.jpg

Screenshot_20211002-190739_Chrome.jpg

Da se to meni zgodi bi prerisal to plato, jo na papirju posodobil in dal na izrez nove.  Sedaj veš kje ojačat in kaj popraviti. 
 

Bom samo navedel primer kolega, kateri je zatrjeval, da mu Ktm “plava” čez ovinke a le ko je naložen. Trdi, da vzmetenje ni doraslo.  
vzmetenje je čisto ok. Teža voznika in sopotnice je 120kg. Problem je, ker ima taveke kufre v katere babnica zloži vse za leto dni preživetja v naravi. Samo zadnji top case je vagal 75 kg. Snel sem mu ga in dal na tehnico. 
Nisem tu mislil, da je tvoj tudi tak obremenjen, ampak če narediš svojo plato boš imel mir.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne sam. Kufer je ta velik alu za dve helmi.

Ampak, če vrjameš ali ne-tudi likalnik je prisoten na potovanju. ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

790 ADV S

This is Adventure S model with XPLOR pro front fork and rear shock , Rapid bike racing ECU, full titanium SC project exhaust system, Excel rims, Haan hubs and heavy duty spokes

 

Dobro ga poka :D

 

 

 

 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 3. 10. 2021 ob 15:24, dolenc100 pravi:

Nosilnost je 10 kg. Sam je v 90% voženj skor prazen, pač rezervne rokavice, štumpfi, jopa pa kaka plastenka vode notri. Fora je, da pritrditev kovčka je nerodna na to kovinsko ktm ploščo. Na to pride  še plastična Shad plošča, ki je  privijačena z 4 šraufi- poglej zg. slikco, nekoliko bolj nazaj, in to povzroča zvijanje te kovinske plošče. Nerodno skupaj narejeno. ?

Marbit kej tazga izven KTM kataloga? Mojster je iz Beograda, prodaja po celem svetu, jaz imam na 690-ki njegove heel guard-e, res kvalitetno narejeno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

A bi koga zanimal 790S? november 2020, garancija še eno leto, 13kek, opravljen servis zadnja guma nova, Bumot šus plata?

DSC_0515.thumb.jpg.a9f11fc2aace16d71b053ecb610fcccf.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nikol na tleh nikol potoplen ?

Dej kup pol mojga... da jest koncn nabavm 690 enduro.

Moj brez problema nikol na tleh, nikol na rallyu.. je pa usran k svina se iz rallya ?

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 47 minutami, gasperX pravi:

nikol na tleh nikol potoplen ?

Dej kup pol mojga... da jest koncn nabavm 690 enduro.

Moj brez problema nikol na tleh, nikol na rallyu.. je pa usran k svina se iz rallya ?

 

Pri 3500 je bil pod vodo. Laufa ko ura. Vsa moja oz njegova zgodovina je objavljena na MSju...ne morš falit. Brez praske drgač ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!