Skoči na vsebino

KTM 790/890 ADVENTURE S/R, DUKE in SMT


Kmet2
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Uporabna stran s pojasnili, slikami itd modifikacij in dodatne opreme: KLIK

890R.jpg.0c84d9970af721dd20ac0060861c5214.thumb.jpg.630e3b2600b1c34e17a0af76cab49641.jpg

Priporočene objave

Birch je na plačilni listi KTM-a? On vodi KTM Adventure Rally, snema posnetke, ki pristanejo na KTM-ovi youtube strani, na offroad kampih vozi KTM-e... sem mislil, da ga BMW plačuje za te zadeve :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, rokied pravi:

Birch je na plačilni listi KTM-a? On vodi KTM Adventure Rally, snema posnetke, ki pristanejo na KTM-ovi youtube strani, na offroad kampih vozi KTM-e... sem mislil, da ga BMW plačuje za te zadeve :naughty:

Pošteno je napisat take zadeve direkt - s KTM in RedBull sodeluje od 2007 naprej. In dodati da je tip vesoljc z lepim naborom zmag na hard/extreme enduro tekmah in enim drugim mestom na Dakarju. Je pa lepo videt kako ganja 790 ADV naokoli. Jaz bi tud, pa ne znam.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, Kmet2 pravi:

No ,da ne bom zagriženega KTM- jovca zmotil bom dodal samo še to . 

Točno tako jskrablin , samo tega cestni dečki ne vejo in mastrubirajo na te krave . 

Vse kar se danes naredi od 790 naprej so jajca in to težka , šele , ko greš malo ven iz svojih plank se to vidi in dojameš ,do takrat pa naštevaš kaj vse se ti je od kratic vkloplo in kaj vse ima ,da še naštet ne znaš .....

Poin je ko ti sredi vukojebine , ko ti elektronika jebe ježa , lepo povejo ,da ti pa tam ne morejo pomagat , res , neprecenljivo . 

In zato so tudi ta model v tej temi popolna jajca , narejena za šmekerje , poleg pa še mačehovski odnos do kupca , ko jim testiramo modele ...fuj !!!

V bistvu je zelo preprosto...MANJ JE VEČ...ampak kot praviš....to dojameš, ko greš izven dosega asistence, GSM signala...ko pustiš asfalt daleč zadaj...torej ko greš tja, kamor 95% lastnikov mopedov nikoli ne gre...izven cone neznosne lahkotnosti bivanja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj bi naredu en ultra hardcore enduro stroj, ce jih bos prodal 10, medtem pa nam, ki se vozimo okoli doma prakticno lahko prodas na tisoce kosov, z vsemi elektronskimi pripomocki, da se lahko ob pivu menimo kaj ma kdo? :)  

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DinDiin pravi:

Zakaj bi naredu en ultra hardcore enduro stroj, ce jih bos prodal 10, medtem pa nam, ki se vozimo okoli doma prakticno lahko prodas na tisoce kosov, z vsemi elektronskimi pripomocki, da se lahko ob pivu menimo kaj ma kdo? :)  

pa sj ni ultra enduro niti ultra hardkor, le samopromocijo ima dobro, kot Damijan Murko :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 6/27/2018 at 7:06 PM, Kmet2 said:

Jaz mu ne vrjamem nič!!

 

Jez mam ta problem(ali pristop)  razsirjen na vse in vsakogar. Sploh pa na zagovornike ene in samo ene resitve. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Vse super...koncno se je en spravil vse na eno napravo spravit....  sam ta oduren prednji  konec bi blo treba dol preden so nov TfT display nasraufal.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O dizajnu ne bi, ker vsak po svoje gleda motorje, o TFT pa tole, ja končno (pa že zdavnaj bi lahko) čeprav mi način s samo usmerjanjem ne paše preveč, lahko bi bilo tako kot v avtu, da imaš možnost pogledat zemljevid.

2018-KTM-MY-RIDE_2.thumb.jpg.0537c5c8a092fa17a1cca18598c2fcba.jpg

In take zadeve (enostavnega povezovanja s telefonom, ter navigacijo, musko itd) bi lahko imeli prav vsi proizvajalci, ki nameščajo TFT ali pa digitalne zaslone, pa očitno ni preveč želje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo s to navigacijo se ne bi šel kakšnih resnejših podvigov ......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Kmet2 pravi:

Samo s to navigacijo se ne bi šel kakšnih resnejših podvigov ......

itak da ne, ampak nekje sem prebral, da kao nočejo dati zemljevida zaradi motnje voznika :D, al pa so drugi lobiji dodatne opreme močnejši. to je tak za silo..že kako večje mesto razvrščanja itd, pa pade vse v vodo.

https://www.ktm.com/my-ride/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne zgleda slabo

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 minutes ago, DAMI34 said:

ne zgleda slabo

 

Bo treba pocakat, da pokazejo produkcijski motor in je prototip.

Duka 790 so precej oskubili “zlahtnosti” v primerjavi kaj prototip obljubljal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Nearrain pravi:

Bo treba pocakat, da pokazejo produkcijski motor in je prototip.

Duka 790 so precej oskubili “zlahtnosti” v primerjavi kaj prototip obljubljal.

če prav razumem video (zvoka nimam tule) naj bi bil "first look" drugače se pa popolnoma strinjam, če je to prototip je brez veze.

Sem vklopil podnapise, maš prav prototip

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, Nearrain pravi:

Duka 790 so precej oskubili “zlahtnosti” v primerjavi kaj prototip obljubljal.

R je precej žlahten. Sam se za to precej doplača...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 minutes ago, jskrablin said:

R je precej žlahten. Sam se za to precej doplača...

Tudi ta katerega omenjas je prototip. 

Konec leta na EICMI bo prva prestavitev R verzije.

Pameten marketing, ni kaj. Dvakrat pomolzes trzisce.

Najprej das ven tezko pricakovani model... oskubljen seveda, ceprav je marketinska kampanija subtilno obljubljala s prototipom Disneyland, pocakas pol leta, da se neucakanci odmecejo, nato pa das ven se R verzijo, katera ima vse tisto kar je prva obljubljala in se par nepotrebnih  gluposti ala CNC cut triple clamp in podobno pimp my ride robo.

Kapo dol KtM ... v marketingu so trenutno najjaci. Sam se svojo kriptovaluto nardijo, pa bomo videli kaj je pravi avto pump&dump.  :D

Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo upam, da ne bo spet sama elektronika, ker s takim motorjem se lohk voziš sam okrog servisne mreže....

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po besedah prodajalca ktm-ov v villachu naj bi navadn in R verzija prsla marca v prodajo... On je ze dobil slike baje, sam proklet hudic mi ni hotu slikpokazat. Me pa hudicevo zanima kaksna bo cena.. V avstrji bo ziher 14-15 jurckov :D:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Ob 24. 9. 2018 ob 16:05, Nearrain pravi:

Kapo dol KtM ... v marketingu so trenutno najjaci. Sam se svojo kriptovaluto nardijo, pa bomo videli kaj je pravi avto pump&dump.  :D

To je verjetno edin crypto ki bi ga kupil... :D 

 

Drugače bo pa kmal vsaj malo bolj jasno okoli Adv 790...

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

+20 litrov goriva in je težji od T700. Niso resni.

Navadni 790 Adv - https://www.ktm.com/en/travel/790-adventure/ ima spredaj manj hoda vzmetenja od T700.

790 Adv R je konkretno vzmeten - https://www.ktm.com/en/travel/790-adventure-r/ sam cena zna biti pa kr fino višja od osnovnega modela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, Janezs said:

189 Kg suh. 

To ni “Ready to Race”!

” Fun factor” je verjetno porivanje motorja brez tekocin.  

:smoke:

PS: edini relevanten podatek teze motorja je Ready to Ride s polnim tankom. 

Vse ostalo je zavajanje potrosnika.

Popravljeno . Popravil Nearrain
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!