Skoči na vsebino

KTM 790/890 ADVENTURE S/R, DUKE in SMT


Kmet2
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Uporabna stran s pojasnili, slikami itd modifikacij in dodatne opreme: KLIK

890R.jpg.0c84d9970af721dd20ac0060861c5214.thumb.jpg.630e3b2600b1c34e17a0af76cab49641.jpg

Priporočene objave

Ob 2. 5. 2019 ob 19:21, IZTOK pravi:

Z kufrom res zgleda ok. Kaj pa stranski kufri? So kaksni aftermarket nosilci, ima sploh na ogrodju pritrdilne tocke? Ali samo sadlebag pride v postev? Jaz mislim, da si ga pofiksal ker se nisi stegnil se za jurcka in bi imel R. Tisto vzmetenje je verjetno mehkejse. Pa kesel za 500 + km.

Malo pozno sem videl tole ampak vseeno. Maš original stranske kufre kot jih je Tim zgoraj nabavil s sankami in se samo nataknejo gor in pa adventure opcijo z nosilci in aluminijastimi kištami. Samo ne vem, meni je Givi Trekker serija še vedno boljša izbira po izgledu in cenovno.

Ma sej to je, ker nisi nikol čisto ziher ali ja ali ne.  Če bi vzel R bi bilo malo več dela, ker bi moral menjat vizir, gume, ogledala na R so bolj tako tako, sprednja strehica nad kolesom,  ker primarno bi bil še vedno 90% časa na cesti. Eventualno pa mislim, da je tam za tisočaka in pol še vedno opcija nadgradit vzmetenje na temu.

 

Ob 2. 5. 2019 ob 21:54, bikez pravi:

Predrag.

Meni se pa ravno KTM v tem segmentu zdi najboljše razmerje price/performance, sploh če ga primerjam z Tigrom in GSom.

 

Ob 23. 5. 2019 ob 7:12, Tim Š. pravi:

Evo pa sem ga koncno pripeljal domov

?

 

Aha tebe je čakal :OK: Tvoj motor je ubistvu kriv, da sem si premislil in namesto Duka vzel Adventurja. Sem bil namenjen v Axla, da se zmenim za naročilo in evo tam direkt pred vhodom je bil. Na slikah me sploh ni prepričal v živo je pa čisto druga pesem, pol ure kasneje sem šel iz trgovine s predračunom za Adventurja.

Dobi pa sedaj motor še sw-motech cevno zaščito okoli tanka in pa čakam sedajle, da vidim kake bodo aftermarket opcije za zamenjavo vizirja. Ker tole kar je sedaj gor je pri višjih hitrostih popolnoma neuporabno.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 4 mesecev pozneje...

Velja še cena 12.290€ za 790 adventure, ali se je kaj spremenilo? Ga imam v izboru, pa vidim da ste precej zadovoljni z Axle iz Kopra. Študiram, da ga bi iz Nemčije pripeljal, ker so zdele neke akcije pri njih (dobrih 9k netto z kovčkom + vsi davki). Kdo ve, kako je pri nas? Sem hotel it v soboto vprašat v Grosuplje, pa sem pozabil, da so zaprti. ? Sem bil dlih tam. 

Lp

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
Ob 7. 6. 2019 ob 20:51, rkasteli pravi:

Malo pozno sem videl tole ampak vseeno. Maš original stranske kufre kot jih je Tim zgoraj nabavil s sankami in se samo nataknejo gor in pa adventure opcijo z nosilci in aluminijastimi kištami. Samo ne vem, meni je Givi Trekker serija še vedno boljša izbira po izgledu in cenovno.

Ma sej to je, ker nisi nikol čisto ziher ali ja ali ne.  Če bi vzel R bi bilo malo več dela, ker bi moral menjat vizir, gume, ogledala na R so bolj tako tako, sprednja strehica nad kolesom,  ker primarno bi bil še vedno 90% časa na cesti. Eventualno pa mislim, da je tam za tisočaka in pol še vedno opcija nadgradit vzmetenje na temu.

 

Meni se pa ravno KTM v tem segmentu zdi najboljše razmerje price/performance, sploh če ga primerjam z Tigrom in GSom.

 

Aha tebe je čakal :OK: Tvoj motor je ubistvu kriv, da sem si premislil in namesto Duka vzel Adventurja. Sem bil namenjen v Axla, da se zmenim za naročilo in evo tam direkt pred vhodom je bil. Na slikah me sploh ni prepričal v živo je pa čisto druga pesem, pol ure kasneje sem šel iz trgovine s predračunom za Adventurja.

Dobi pa sedaj motor še sw-motech cevno zaščito okoli tanka in pa čakam sedajle, da vidim kake bodo aftermarket opcije za zamenjavo vizirja. Ker tole kar je sedaj gor je pri višjih hitrostih popolnoma neuporabno.

 

 

@rkasteli, kater tip kufra imaš gor? KTMomvi se mi ne zdijo kvalitetni, pa cenovno so precej dragi. Sem naročil motor, zdele pa še za dodatno opremo nabiram.☺️ Rabim top case, pa me mal bega katerega. Ne vem kako se kaj SHAD SH58X obnese? Mi je všeč, ker se lahko tudi zloži v manjšega, če sem sam naokoli. ? Trdnost/prepustnost me zanima proti KTM izdelki. 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, dolenc100 pravi:

@rkasteli, kater tip kufra imaš gor? KTMomvi se mi ne zdijo kvalitetni, pa cenovno so precej dragi. Sem naročil motor, zdele pa še za dodatno opremo nabiram.☺️ Rabim top case, pa me mal bega katerega. Ne vem kako se kaj SHAD SH58X obnese? Mi je všeč, ker se lahko tudi zloži v manjšega, če sem sam naokoli. ? Trdnost/prepustnost me zanima proti KTM izdelki. 

Lp

ktmju dela kufre (originalne) shad. Zgolj za info. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Motor doma. ? Čez vikend naredil 550km malo po Štajerskem. Zaenkrat sem zadovoljen. Je pa kr nekaj možnosti izboljšav. Na primer: malo mehkejši sedež, zavore bi lahko enakomerneje prijele, fueling pod 3000 rpm malo tako-tako, izdelava je nekje malo površna (lepilo se kaže okoli ogledal in LCD zaslona,) Quickshifter rabi kr nekaj moči, ročke so malo tanke, men vizir povzroča vrtince na vrhu čelade nad 100 km/h...

Pa pri novem ni bilo prve pomoči zraven- kako če je pa obvezna? My Ride App na telefon je treba plačati - 8,99€, če hočeš navi, drugače Bluetooth dela BP. 

Poraba bo BC je 4.0 trenutno, na črpalki sem poračunal in je 4,3 realna. 

Sem pa pri novem dobil do vrha nafilan rezervoar.☺️ Naslednji teden naročim še vizir od Puig in kovček.. ?

To je na kratko. 

Lp

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Screenshot_20200223-115757.thumb.png.9523b35d1f3963ec169799f2d380cf9b.png

Včer malo testiral Ktm My ride Navi po Kozjanskem hribovju. Navi dela solidno ima malo laga, kakih 100m zamuja, rado pokaže krožno križišče, pa čeprav je klasično T križišče. Poraba na mobiju je cca. 280 mA/h. Kakšnih znamenitosti navi ne najde, napr. razgledni stolp v Podčetrtku. Telefon se na USB vtičnici na KTMju napolne v 1,5 h (3000 mAh).  Vožnja po makedamu zahteva spremembo mode iz Road v Offroad. Drugače je ročka plina preveč občutljiva. Tolk na kratko. 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Nov vizir Puig. Je 11cm višji od originala, oz. je cca. 2cm višji na spodnji poziciji, kot original na zgornji. Na mojih 182 je dovolj, da je na spodnji. Prej mi je pri vožnji od 100 kmh naprej nabijal veter v zgornji del čelade in jo konkretno tresel. Zdaj je 80% manj nabijanja tako, da ni moteče. Pri hitrosti 140-150km/h pa tok zraka postane popolnoma leminaren, brez vsakega tresenja ali nabijanja. Super za na AC. ??

IMG_20200504_191350.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, dolenc100 pravi:

Nov vizir Puig. Je 11cm višji od originala, oz. je cca. 2cm višji na spodnji poziciji, kot original na zgornji. Na mojih 182 je dovolj, da je na spodnji. Prej mi je pri vožnji od 100 kmh naprej nabijal veter v zgornji del čelade in jo konkretno tresel. Zdaj je 80% manj nabijanja tako, da ni moteče. Pri hitrosti 140-150km/h pa tok zraka postane popolnoma leminaren, brez vsakega tresenja ali nabijanja. Super za na AC. ??

IMG_20200504_191350.png

Mene ni pretirano impresioniral. Z njim naredil cca 3000km. Je bolje kot original ni pa nek presežek. Še najbolje se obnese puig racing. Čisti zračni tok direktno v čelado in to je to. 

 

20200207_162537.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Tudi sam imam Puig in lahko potrdim, da ni presežek. Po občutku, v primerjavi z original je boljši za ene 30%.

Me pa zanima kako bi se obnesel od modela R?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Ob ‎30‎.‎07‎.‎2020 ob 15:25, rkasteli pravi:

Ga imam doma, narejeno cca 500km. 50eur in je tvoj, 80eur mislim, da sem pa dal. Dodatni nosilec ni vključen v ceno.

Cel kup dodatne opreme ampak najbolj skače ven komplet Hyperpro vzmetenje, zahvala Čarman motorsport. Čisto drug motor na in izven ceste.

 

20200713_124002.thumb.jpg.c25283b964cc091a5b8d0232f8baf818.jpg

 

 

 

 

 

Me zanima kako se obnese ta od R modela?

Glede vzmetenja...se ga da kaj nastavljati. Cena?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako se kaj novi Duke 790 obnese pri vožnji v dvoje? A je primeren?

Razmišljam o konkurentu, to je BMW 900R. V bistvu sta motocikla po podatkih skoraj identična.

Mnenja dobrodošla :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, spartanbp pravi:

A ni nobenega, ki bi imel KTM Duke 790 in se vozil s svojo drago v Sloveniji?

kot kaže ne. Ampak se ne gre za vesoljsko znanost.

Ti dam par napotkov:

1. draga za razliko od tebe ki rabiš hlače majico in papuče, ter zobno ščetko, rabi vsaj en kovček. Dodatna oprema ali pa Shadova roba od 23-30litrov, če ne pa mehke torbe.

2. drage so včasih sitne, če se nimajo kam prijet. Raje se primejo ob strani kot pa zadaj, še najraje majo kovček za hrbtom

3. tudi ti kot voznik si bolj sproščen, če veš, da nazaj ne more past

4. sedež..zanimivo, drage niso tok razvajene kot bi si mislil, največ jih moti nevodoravna oblika sedeža in drsenje, torej da niso stabilne med vožnjo pri pospeševanju/ zaviranju

5. drage praviloma niso "visoke krave" pa se zadovoljijo z relacijo sedež tačke nekje 45ccm (govorim na pamet)

ps. velik stvari je pa odvisno od šoferja..kako vozi, torej mehko, kako nastavi vzmetenje, kako zna lagat potem in se opravičevat :P

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Kovček je, to mora biti, če greš z drago na motor. Drsenje je problem, saj to je to. Pa sovoznikov sedež je preozek (običajno imajo sedeži sedaj proti koncu motorja zožanje, kar je težava na daljše ture).

 

Pač fiziologija ni identična.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Aha to čakam, navadnega sicer..spet zna bit da gre 790 v pokoj, pa 890 pade vn...čakam, kaj se bo izcimilo iz tega

Sicer če sem prav razumel 800komadov bodo naredili za cel svet...hm..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

700 komadov bo 890 Adventure R Rally, ki je omejena serija, potem je pa še 890 Adventure R, 790 Adventure, 790 Adventure R in 790 Adventure R Rally, ki je bil prav tako omejena serija. Tole počasi postaja zmešnjava...

790 bo šel verjetno v penzijo (vsaj logično bi bilo), sam sem pa bolj pričakoval kakšne novice o dvocilindrskem 490, o katerem se že kar nekaj časa govori.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!