Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Kmet2

KTM 790 ADVENTURE/DUKE

Recommended Posts

rkasteli
Ob 2. 5. 2019 ob 19:21, IZTOK pravi:

Z kufrom res zgleda ok. Kaj pa stranski kufri? So kaksni aftermarket nosilci, ima sploh na ogrodju pritrdilne tocke? Ali samo sadlebag pride v postev? Jaz mislim, da si ga pofiksal ker se nisi stegnil se za jurcka in bi imel R. Tisto vzmetenje je verjetno mehkejse. Pa kesel za 500 + km.

Malo pozno sem videl tole ampak vseeno. Maš original stranske kufre kot jih je Tim zgoraj nabavil s sankami in se samo nataknejo gor in pa adventure opcijo z nosilci in aluminijastimi kištami. Samo ne vem, meni je Givi Trekker serija še vedno boljša izbira po izgledu in cenovno.

Ma sej to je, ker nisi nikol čisto ziher ali ja ali ne.  Če bi vzel R bi bilo malo več dela, ker bi moral menjat vizir, gume, ogledala na R so bolj tako tako, sprednja strehica nad kolesom,  ker primarno bi bil še vedno 90% časa na cesti. Eventualno pa mislim, da je tam za tisočaka in pol še vedno opcija nadgradit vzmetenje na temu.

 

Ob 2. 5. 2019 ob 21:54, bikez pravi:

Predrag.

Meni se pa ravno KTM v tem segmentu zdi najboljše razmerje price/performance, sploh če ga primerjam z Tigrom in GSom.

 

Ob 23. 5. 2019 ob 7:12, Tim Š. pravi:

Evo pa sem ga koncno pripeljal domov

💪

 

Aha tebe je čakal :OK: Tvoj motor je ubistvu kriv, da sem si premislil in namesto Duka vzel Adventurja. Sem bil namenjen v Axla, da se zmenim za naročilo in evo tam direkt pred vhodom je bil. Na slikah me sploh ni prepričal v živo je pa čisto druga pesem, pol ure kasneje sem šel iz trgovine s predračunom za Adventurja.

Dobi pa sedaj motor še sw-motech cevno zaščito okoli tanka in pa čakam sedajle, da vidim kake bodo aftermarket opcije za zamenjavo vizirja. Ker tole kar je sedaj gor je pri višjih hitrostih popolnoma neuporabno.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
dolenc100

Velja še cena 12.290€ za 790 adventure, ali se je kaj spremenilo? Ga imam v izboru, pa vidim da ste precej zadovoljni z Axle iz Kopra. Študiram, da ga bi iz Nemčije pripeljal, ker so zdele neke akcije pri njih (dobrih 9k netto z kovčkom + vsi davki). Kdo ve, kako je pri nas? Sem hotel it v soboto vprašat v Grosuplje, pa sem pozabil, da so zaprti. 🤔 Sem bil dlih tam. 

Lp

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
dolenc100
Ob 7. 6. 2019 ob 20:51, rkasteli pravi:

Malo pozno sem videl tole ampak vseeno. Maš original stranske kufre kot jih je Tim zgoraj nabavil s sankami in se samo nataknejo gor in pa adventure opcijo z nosilci in aluminijastimi kištami. Samo ne vem, meni je Givi Trekker serija še vedno boljša izbira po izgledu in cenovno.

Ma sej to je, ker nisi nikol čisto ziher ali ja ali ne.  Če bi vzel R bi bilo malo več dela, ker bi moral menjat vizir, gume, ogledala na R so bolj tako tako, sprednja strehica nad kolesom,  ker primarno bi bil še vedno 90% časa na cesti. Eventualno pa mislim, da je tam za tisočaka in pol še vedno opcija nadgradit vzmetenje na temu.

 

Meni se pa ravno KTM v tem segmentu zdi najboljše razmerje price/performance, sploh če ga primerjam z Tigrom in GSom.

 

Aha tebe je čakal :OK: Tvoj motor je ubistvu kriv, da sem si premislil in namesto Duka vzel Adventurja. Sem bil namenjen v Axla, da se zmenim za naročilo in evo tam direkt pred vhodom je bil. Na slikah me sploh ni prepričal v živo je pa čisto druga pesem, pol ure kasneje sem šel iz trgovine s predračunom za Adventurja.

Dobi pa sedaj motor še sw-motech cevno zaščito okoli tanka in pa čakam sedajle, da vidim kake bodo aftermarket opcije za zamenjavo vizirja. Ker tole kar je sedaj gor je pri višjih hitrostih popolnoma neuporabno.

 

 

@rkasteli, kater tip kufra imaš gor? KTMomvi se mi ne zdijo kvalitetni, pa cenovno so precej dragi. Sem naročil motor, zdele pa še za dodatno opremo nabiram.☺️ Rabim top case, pa me mal bega katerega. Ne vem kako se kaj SHAD SH58X obnese? Mi je všeč, ker se lahko tudi zloži v manjšega, če sem sam naokoli. 🤔 Trdnost/prepustnost me zanima proti KTM izdelki. 

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 5 minutami, dolenc100 pravi:

@rkasteli, kater tip kufra imaš gor? KTMomvi se mi ne zdijo kvalitetni, pa cenovno so precej dragi. Sem naročil motor, zdele pa še za dodatno opremo nabiram.☺️ Rabim top case, pa me mal bega katerega. Ne vem kako se kaj SHAD SH58X obnese? Mi je všeč, ker se lahko tudi zloži v manjšega, če sem sam naokoli. 🤔 Trdnost/prepustnost me zanima proti KTM izdelki. 

Lp

ktmju dela kufre (originalne) shad. Zgolj za info. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
dolenc100

Motor doma. 😀 Čez vikend naredil 550km malo po Štajerskem. Zaenkrat sem zadovoljen. Je pa kr nekaj možnosti izboljšav. Na primer: malo mehkejši sedež, zavore bi lahko enakomerneje prijele, fueling pod 3000 rpm malo tako-tako, izdelava je nekje malo površna (lepilo se kaže okoli ogledal in LCD zaslona,) Quickshifter rabi kr nekaj moči, ročke so malo tanke, men vizir povzroča vrtince na vrhu čelade nad 100 km/h...

Pa pri novem ni bilo prve pomoči zraven- kako če je pa obvezna? My Ride App na telefon je treba plačati - 8,99€, če hočeš navi, drugače Bluetooth dela BP. 

Poraba bo BC je 4.0 trenutno, na črpalki sem poračunal in je 4,3 realna. 

Sem pa pri novem dobil do vrha nafilan rezervoar.☺️ Naslednji teden naročim še vizir od Puig in kovček.. 😎

To je na kratko. 

Lp

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
dolenc100

Screenshot_20200223-115757.thumb.png.9523b35d1f3963ec169799f2d380cf9b.png

Včer malo testiral Ktm My ride Navi po Kozjanskem hribovju. Navi dela solidno ima malo laga, kakih 100m zamuja, rado pokaže krožno križišče, pa čeprav je klasično T križišče. Poraba na mobiju je cca. 280 mA/h. Kakšnih znamenitosti navi ne najde, napr. razgledni stolp v Podčetrtku. Telefon se na USB vtičnici na KTMju napolne v 1,5 h (3000 mAh).  Vožnja po makedamu zahteva spremembo mode iz Road v Offroad. Drugače je ročka plina preveč občutljiva. Tolk na kratko. 

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
dolenc100

Nov vizir Puig. Je 11cm višji od originala, oz. je cca. 2cm višji na spodnji poziciji, kot original na zgornji. Na mojih 182 je dovolj, da je na spodnji. Prej mi je pri vožnji od 100 kmh naprej nabijal veter v zgornji del čelade in jo konkretno tresel. Zdaj je 80% manj nabijanja tako, da ni moteče. Pri hitrosti 140-150km/h pa tok zraka postane popolnoma leminaren, brez vsakega tresenja ali nabijanja. Super za na AC. 👍😎

IMG_20200504_191350.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
rkasteli
pred 9 urami, dolenc100 pravi:

Nov vizir Puig. Je 11cm višji od originala, oz. je cca. 2cm višji na spodnji poziciji, kot original na zgornji. Na mojih 182 je dovolj, da je na spodnji. Prej mi je pri vožnji od 100 kmh naprej nabijal veter v zgornji del čelade in jo konkretno tresel. Zdaj je 80% manj nabijanja tako, da ni moteče. Pri hitrosti 140-150km/h pa tok zraka postane popolnoma leminaren, brez vsakega tresenja ali nabijanja. Super za na AC. 👍😎

IMG_20200504_191350.png

Mene ni pretirano impresioniral. Z njim naredil cca 3000km. Je bolje kot original ni pa nek presežek. Še najbolje se obnese puig racing. Čisti zračni tok direktno v čelado in to je to. 

 

20200207_162537.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mateus

Tudi sam imam Puig in lahko potrdim, da ni presežek. Po občutku, v primerjavi z original je boljši za ene 30%.

Me pa zanima kako bi se obnesel od modela R?

Share this post


Link to post
Share on other sites
rkasteli
Ob 14. 7. 2020 ob 8:41, Mateus pravi:

Tudi sam imam Puig in lahko potrdim, da ni presežek. Po občutku, v primerjavi z original je boljši za ene 30%.

Me pa zanima kako bi se obnesel od modela R?

Ga imam doma, narejeno cca 500km. 50eur in je tvoj, 80eur mislim, da sem pa dal. Dodatni nosilec ni vključen v ceno.

 

Tole je pa ratalo po enem letu in 10.000km, Ja kilometri se nabirajo precej počasneje, ko porabiš cel dan, da jih prevoziš 100, gume gredo pa precej hitro :) Gor trenutno 3. set. Cel kup dodatne opreme ampak najbolj skače ven komplet Hyperpro vzmetenje, zahvala Čarman motorsport. Čisto drug motor na in izven ceste. Trdi kufri so šli stran in en set torb iz razširitev od Mosko moto, dam gor tisto kar rabim. Načeloma sem ga kupil, da bom poleg ceste kdaj zavil še na brezpotja ampak trenutno večinoma časa preživim ravno na slednjih. Vse skupaj okoli korone in omejitve potovanj je verjetno še bolj prispevalo temu. Ko skurim tele bremze grem na malo boljše diske in ploščice, ko prerastem tole vzmetenje pa verjetno na Xplor pro. Opcij za ta motor je res ratalo nenormalno veliko in z lahkoto vržeš notri isto vsoto za dodatno opremo, ki si jo dal za sam motor.

 

20200713_124002.thumb.jpg.c25283b964cc091a5b8d0232f8baf818.jpg

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mateus
Ob ‎30‎.‎07‎.‎2020 ob 15:25, rkasteli pravi:

Ga imam doma, narejeno cca 500km. 50eur in je tvoj, 80eur mislim, da sem pa dal. Dodatni nosilec ni vključen v ceno.

Cel kup dodatne opreme ampak najbolj skače ven komplet Hyperpro vzmetenje, zahvala Čarman motorsport. Čisto drug motor na in izven ceste.

 

20200713_124002.thumb.jpg.c25283b964cc091a5b8d0232f8baf818.jpg

 

 

 

 

 

Me zanima kako se obnese ta od R modela?

Glede vzmetenja...se ga da kaj nastavljati. Cena?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • DAMI34
      Sanja se mi ne. Ktm me je 2x tako zezal. Dž ponoči, moped zunsj. Zjutraj vergla in ne kresne. Ampak ma ride by wire. Sem parkrat obrnil gas in nato vžgal z delno odprtim gasom.
    • DAMI34
      Torej v prvi vrsti pravila ne štimajo, nadzor ne štima itd..najlažje je potem zaprt folk v občine. Da nihče nič ne odgovarja pa vemo iz vse dosedanjih afer.
    • vandrovec
      ...bencin in šibice pa bo vžgal. ... Upam, da nisi nafto namesto bencina natočil, drugače je to Kawasaki problem, meni so vsi drugi normalno vžigali...
    • ligenjček
      Sem se žrtvoval pa malo prečekiral mejne prehode 😜 torej: radlpass-samo pomahata, vič-o nikomer ne duha ne sluha,  jezersko-prvo so bli, nazaj grede pa najbrz na malci 🤔, pavlicevo sedlo-kot da ze zelo dolgo ne bi bilo koga blizu. Drugače dan je bil idealen... aja pa dejansko sem srecal GS-a na makadamu.. ampak ni se mogel kosati z oprijemom mitaske na ninji 😂 ampak je blo pa na knap ker nimam vec dosti profila 😅 pa kljub soboti je bil pavlic od spodaj pa do zapore samo moj 😁 edino kar je manjkalo je, da bi nasel koga za en kofe 🤔
    • Codeine
      Vendar, kako se boriti proti kretenom, ki so v stiku s potrjeno okuženo osebo in zbolijo tudi sami in ti kljub temu pridejo v službo bolani (ker jim kao ni nič) in navlečejo pol DS-ja oz. je zaradi njih nekaj deset ljudi v bolnici zdaj v karanteni. Problem je, da se nikomur pri nas nikoli nič ne zgodi in nihče nikoli za nič ne odgovarja.
  • Similar Content

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!