Skoči na vsebino

KTM 790/890 ADVENTURE S/R, DUKE in SMT


Kmet2
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Uporabna stran s pojasnili, slikami itd modifikacij in dodatne opreme: KLIK

890R.jpg.0c84d9970af721dd20ac0060861c5214.thumb.jpg.630e3b2600b1c34e17a0af76cab49641.jpg

Priporočene objave

pred 5 urami, Cartman pravi:

 

aja, kašn zadnji feder pa ima 1050? 

Ti popolnoma verjamem da so OK. in me to samo po sebi ne moti. u končni fazi, marsikdo štelung nikoli nit ne takne, in sm pelal tud tako razštelane motorje de sm se ustrašu, za tiste fante bi blo bolš de jih nebi meli..  Na načelni ravni pa me moti ful. A si za 14 kek res ne zaslužiš dveh ventilov?!?!? Podobno je z mojo porabo. boli me kurc, de vedno pije več kot 7. Res. Ko pa sm vidu tvojo statistiko, me je prjelo da hondiča zapalim....

650 v2 65stopinj  pa 650 paralel sta se mi zdela dokaj podobna. (transalp in er6)  po drugi strani se mi TDM 850 in 900 nista zdela tako zelo podobna. Na koncu pa je oboje luštno za pelat. en mal bol brcne drug se raj vrti....

 

 

WP  , na 1190 sem pa zadovoljen !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, skalar36 pravi:

To so vsi hard endure, ki se serivsirajo na h. Jaz govorim o cca 400 kubičnem križancu med hard enduro in enduro (nov segment :smoke:) ki se servisira na cca 5-10 k kilometrov\1x letno. O KTM Adventerju 390, ki je že bil "obljubljen".

 

Kupiš mašino od Duke 390, jo zašravfaš v geštel od 450 EXC in dodaš factory rally upgrade dele gor. Al pa nabaviš kaj od Rally Raid in podobnih firm. Dobiš moped želene prostornine, moči, teže, dosega in servisnega intervala, pa še unikat je. Problem solved.

Al pa uvoziš CCM 450.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Nearrain said:

DRZ 400 sem lani vozil na Kreti po vseh moznih terenih  (2000+ kilometrov). Meni osebno je bil presvoh, fedri, bremze zalost . . . Je pa sigurno dober za prevazat se po ameriskih savanah, prerijah, stepah, nalozen z vso kramo od kampa do kampa s kuharckom in piksno fizola. To je itaq bistvo novodobnih USA adventure moto John Wayne-ov. Vcas so lutal po Utah-u s konjici, dans se pa moderni kavboji z endurami po MOAB-u prevazajo. Dejstvo je, da moras najprej najt motor k ti sede. Ce se bi rad samo po sodru, brez taksnih in drugacnih eskapad do Bosne in nazaj pripeljal je lahko tud DRZ fantasticen motor.

Evo to je to. Sam bi imel, se razume kot 2 motor, nekaj v tem smislu dr-a. Ruzak ,2 piksne fižola, 2 piksne tune, faracajg, 3l vode, spalko, mačetico pa 3 dni lahkega endura po Škofjeloških\polhograjskih hribih.(oziroma tako kot v temi grand enduro) Pa, da mi ni treba, sabo vozit ključev za šranfat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 minutes ago, skalar36 said:

Evo to je to. Sam bi imel, se razume kot 2 motor, nekaj v tem smislu dr-a. Ruzak ,2 piksne fižola, 2 piksne tune, faracajg, 3l vode, spalko, mačetico pa 3 dni lahkega endura po Škofjeloških\polhograjskih hribih.(oziroma tako kot v temi grand enduro) Pa, da mi ni treba, sabo vozit ključev za šranfat...

Ewo...u komsiluku mam enga...

http://www.subito.it/moto-e-scooter/suzuki-dr-z-400-2006-olbia-tempio-151189121.htm

A kr zaaram?

:smoke:

Faaraacaaajg jest castim ;) . . . tavelk

15 minutes ago, jskrablin said:

 

Kupiš mašino od Duke 390, jo zašravfaš v geštel od 450 EXC in dodaš factory rally upgrade dele gor. Al pa nabaviš kaj od Rally Raid in podobnih firm. Dobiš moped želene prostornine, moči, teže, dosega in servisnega intervala, pa še unikat je. Problem solved.

Al pa uvoziš CCM 450.

4500 eurosongov odrines pa mas skor vse ...sam se motor moras kupit. ;)

http://kit690.com/shop/kit690/

Popravljeno . Popravil Nearrain
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Nearrain said:

Ewo...u komsiluku mam enga...

http://www.subito.it/moto-e-scooter/suzuki-dr-z-400-2006-olbia-tempio-151189121.htm

A kr zaaram?

:smoke:

Faaraacaaajg jest castim ;) . . . tavelk

 

Pa ne DR :slap:. Jz mislem tak koncept z novo tehnologijo. El. vbrizg, boljše vzmetenje itd...

Faracajg pa kr kup. Zipo! ;)

Mislem, da bom kupil kr EXC

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Nearrain pravi:

4500 eurosongov odrines pa mas skor vse ...sam se motor moras kupit. ;)

http://kit690.com/shop/kit690/

Sem že tud za to delal kalkulacijo. Pa za tele tud - http://ktmbasel.ch/ktm-basel-690-quest-the-ultimate-ultralight-travel-bike.html Sam ni placa za sopotnico... pol pa je cigla v glavo, motorja pa ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...

Najbrž odgovor na GSA 800, za Evropo precej neuporaben "terenec".

Naj naredijo še adventure 800, to pa bi bilo zanimivo.

Centralno stojalo pa izgleda precej po domače :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

trenutni zgled nima nekega vpliva pri porodu! To je samo tester. Bo pa pomoje kar zanimiv za na teren! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

Tole je še prototip.

 

Hecno, da sem še ne 5 minut nazaj iskal po netu, če se je pojavil  kakšen nov podatek oz. fotka.

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prototip ja, nč resnega, kup reklame, a bo al ne bo se pa še ne ve. Isto za adventure 800 nč resnega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, DAMI34 said:

Prototip ja, nč resnega, kup reklame, a bo al ne bo se pa še ne ve. Isto za adventure 800 nč resnega.

Motor kolikor vem bo in tu ni debate vprašanje je le koliko iz tega bo prenesenega na končni izdelek. Saj je nekaj slik testnih mul že zunaj.

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

790 ziher bo, ker grejo veliki enocolindraši iz mode... Euro4 in podobni problemi. Kdaj in kako, pa se pomalem nakazuje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, jskrablin pravi:

790 ziher bo, ker grejo veliki enocolindraši iz mode... Euro4 in podobni problemi. Kdaj in kako, pa se pomalem nakazuje...

twin zilinder, vsaj tako piše:

naj bi ga testirali in naj bi bil za 2018

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole, da bo vrstni motor jim skoraj, da malo zamerim. Mislim, da bodo na ta način počasi začeli izgubljati svoj karakter.

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, najbolj kompaktna rešitev je to. V konfiguracija vzame precej prostora. Me zanima če bo big bang sorta vžiga/delovnega cikla mašine... za malo 'posimulirat' enovaljnike. Al pa bojo šli v malo bolj zamaknjen vžig, da simulirajo V postavitev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, jskrablin pravi:

Hja, najbolj kompaktna rešitev je to. V konfiguracija vzame precej prostora. Me zanima če bo big bang sorta vžiga/delovnega cikla mašine... za malo 'posimulirat' enovaljnike. Al pa bojo šli v malo bolj zamaknjen vžig, da simulirajo V postavitev.

Tu not bo nasrane elektronike, da bo peklo, pri tej kubaturi bi morali narediti 3 valje v vrsto kot ima največji konkurent, mt09, da bi šli s časom.

Pretežko narediti iz nule, vrstni dvovaljnik so pač nekje "vzeli", še najbližje ga ima bmw oz rotax al čangšlang oz kdo jim ga sedaj dela :) 

twin je boljši zaradi razporeditve teže, bolj naprej, še izpuh bi morali dati dol, ampak...

dok bo duke, bo za ozek krog in neuporabno, če bo pa adventure pa bo zelo zanimiva zadeva, čeprav bo verjetno cena povsem nekonkurenčna... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 37 minutami, Snecer pravi:

Pretežko narediti iz nule, vrstni dvovaljnik so pač nekje "vzeli", še najbližje ga ima bmw oz rotax al čangšlang oz kdo jim ga sedaj dela :) 

Tako je, KTM ne zna naredit mašine. Je pogruntal največji forumski strokovnjak za vse, še najbolj pa Versaćeje :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!