Skoči na vsebino

KTM 790/890 ADVENTURE S/R, DUKE in SMT


Kmet2
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Uporabna stran s pojasnili, slikami itd modifikacij in dodatne opreme: KLIK

890R.jpg.0c84d9970af721dd20ac0060861c5214.thumb.jpg.630e3b2600b1c34e17a0af76cab49641.jpg

Priporočene objave

Glede na to da je cena v avstriji za 790 R 15199€ kolk je kj cena v Sloveniji???  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, gasperX pravi:

Glede na to da je cena v avstriji za 790 R 15199€ kolk je kj cena v Sloveniji???  

Ponavadi je nižja .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, jaka1s pravi:

12290 je uradna cena novega KTM ADVENTURE 790

 

lp jaka

Katerega?? navadnega ali R modela? 

LP,Hvala 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, motolover pravi:

Ne sme? Ta je huda!

Nekdo je zbrisal. Zato predvidevam da se ne sme.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, skalar36 pravi:

Nekdo je zbrisal. Zato predvidevam da se ne sme.

Taglavni šefe je zbrisal. Verjetno zato ker je link na oglas trgovca. Sej smo napisali cene... vsak si pa lahko gre na avto.net sam poiskat al pa v Grosuplje kliče če nam ne verjame :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če pa ene cene ne znate poiskati, pa mal po FBju al pa kje drugje posrfat, al pa trgovca poklicat..ajjoooj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, DAMI34 pravi:

Če pa ene cene ne znate poiskati, pa mal po FBju al pa kje drugje posrfat, al pa trgovca poklicat..ajjoooj

Točno tako. Trgovec, ki želi svojo ponudbo razširjat po forumu pa ima na razpolago več kot dovolj možnosti na info@motosvet.com.

P.S.
Zbrisanih je bilo več objav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

WTF. Samo vprašam, nikakor se nočem vtikovati v MS politiko. Kaj ko pa link raznih trgovcev prilimaš v temo Motor, kje, kaj za koliko je pa OK, tam pa velja?. Zakaj ne bi še vprašal in prilimal v za ta motor namenjo temo? Ni me treba zdej zbombardirat, ampak da uporabniki foruma vemo za v naprej kam kej napišemo.

Popravljeno . Popravil Big Py
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, Big Py pravi:

WTF. Samo vprašam, nikakor se nočem vtikovati v MS politiko. Kaj ko pa link raznih trgovcev prilimaš v temo Motor, kje, kaj za koliko je pa OK, tam pa velja?. Zakaj ne bi še vprašal in prilimal v za ta motor namenjo temo? Ni me treba zdej zbombardirat, ampak da uporabniki foruma vemo za v naprej kam kej napišemo.

Javi mi kje, da vidim za kaj se gre?

Sila preprosto,vse povezave do slovenskih trgovcev se preprosto zbrišejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dns sm se ustavu v Grosupljem, in je od spredaj kr orng žvau (širok narjen), drgač mi je pa ful všeč.
Aja, 12200 al neki tacga je cena za Adventure S-a, in enga majo v salonu in je še na prodaj, ostalo so že prodal.

Zdj grem pa jokat v kot, k sm prekratkih nog da bi ga lahk meu ?

Popravljeno . Popravil farang
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
pred 10 urami, farang pravi:

rkasteli, in , boš kej napisal vtisnjene vtise kot bi g. maus napisal?

Bom napisal malo več, ko naredim kakega tisočaka in več. Vzmetenje je nastavljeno malo bolj na trdo, kar meni sicer ustreza ampak, če primerjam z BMWjem in ESA je nekako med comfort in sport. Kar spet je meni vredu, ker na BMWju sem konstantno šaltal me tema dvema nastavitvama. Vse se več ali manj dogaja v nižjem območju obratov in dejansko nimaš občutka, da ima motor samo 800ccm in 95 konjev. Če greš v offroad mode kjer je anti whelie izklopljen je hitro na zadnjem. Gas se mi zdi v road mode kar občutljiv, dejansko se poznajo milimetri in se je treba navadit.  Motor ni ravno med najbolj uglajenimi, še posebaj če narediš prestop iz kakega BMWja ali japonca. Ni pogojev, da se lepo voziš v 5 ali 6 pri recimo 50kmh. Quickshifter za dol je milina, za gor ne mara, da je pod 4000 obratov čeprav v navodilih piše, da je vredu vse kar je nad 2000. In pa za gor je treba bit kar konkreten z nogo, še posebej med 3 in 4 ter 5 in 6 včasih, odvisno od obratov. Mogoče se bo to popravilo z kilometri. Presenečen sem tudi nad gumami Avon Trailrider, sem načeloma Metzeler fan kar so touring in adventure gum tiče ampak, če bodo tele držale kot držijo so definitivno v izboru pri zamenjavi. 

Sedež je vredu ni pa presežek. Po treh urah vožnje v eno sem ga čutil in je bilo treba naredit malo pavze. Nisem še gledal ali je na voljo kaka comfort verzija. Ampak na splošno je ergonomija sedenja pri mojih 183cm udobna. Manevriranje na ozkih placih, mestu in gužvi je brez kakšnih večjih problemov, se pozna, da je motor relativno lahek.

20 litrov tank zdrži tam caa 400km zelo dinamične vožnje, ne rabiš ga šparat, da prideš do te cifre. Še najboljša primerjava mi je dejansko z 990smt-jem, verjetno če si aktiviraš rally mode in dekativiraš vsa pomagala, ter daš občutljivost gasa na ful je razlika zelo majhna. Kot preizkušnjo sem vozil 790 duke in sem nekako pričakoval da bo tale malo bolj uglajen in speglan ampak zaradi druge mape in navora spodaj se mi zdi, da je še večji huligan. Je visok motor, lahek, tank ob straneh, spodaj se pozna in stopalke so precej gor ampak jih brez težav pripelješ do asfalta.

Ga še utekam in sem ga samo nekaj krat spravil čez 7000 ampak, če se kje pozna manjko oziroma razlika med 1290 in 790 je to potem tam. 790 se pozna, da ga začne zmanjkovat, medtem, ko 1290 vleče do konca. Samo po drugi strani pa je motor v 6 prestavi in 6500 obratih na 140kmh, kar se mi zdi dovolj. Ampak spet, če primerjam z 1290 je le ta precej bolj uglajen napram 790. 1290 je proper touring, 790 je v osnovi še vedno fun bike, čeprav proba bit nekaj vmes. Ne vem moram še malo kilometrov nabrat, da vidim kako se ga navadim.

Vizir je ok ni pa presežek. Ima dve nastavitvi, ga imam na najvišji in še vedno pri vse kar je nad 120 na avtocesti, te tolče direktno v vrh čelade. Pri mojih 183 bi mogoče kak podaljšek ali pa after market višji vizir odpravil to. Kar pa mi je dejansko zelo všeč je pa pozicija tanka in air flow posledično okoli gležnjev. Podobno kot na GSsu z njegovimi cilindri, mogoče še malenkost bolje.

Ne vem to je to zaenkrat. Ampak na kratko je igrača, lega na cesti sploh. Motor pa bi mogoče pri kakem malo bolj umirjenem in touring vozniku rabil kak after market remap.  Ampak po drugi strani pa niti ne vem, če je to namen tega motorja. Lahko nabira kilometre samo takoj, ko obrneš malo gas in greš v ovinek ti da vedet,  da ni ravno proper touring motor :)

 

Popravljeno . Popravil rkasteli
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ga že ženejo na vseh reklamah off road... ja je treba probat... in vse kar lahko rečem je :worship: Stal in ganjal sem ga skoraj pol ure v eno brez kakršnih koli težav. Sedaj razumem poanto tega tanka in mi je skoraj žal, da se nisem za R stegnil. Kufer je še dobil in dejansko mi je to eden redkih motorjev, ki mi je lepši s kufrom zadaj kot brez.  Spredi pride meni precej visoka linija, zadaj pa potem kar malo sfali brez kovčkov.

 

 

20190501_143649.jpg

20190501_143616.jpg

Popravljeno . Popravil rkasteli
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 1. 5. 2019 ob 18:28, rkasteli pravi:

Če ga že ženejo na vseh reklamah off road... ja je treba probat... in vse kar lahko rečem je :worship: Stal in ganjal sem ga skoraj pol ure v eno brez kakršnih koli težav. Sedaj razumem poanto tega tanka in mi je skoraj žal, da se nisem za R stegnil. Kufer je še dobil in dejansko mi je to eden redkih motorjev, ki mi je lepši s kufrom zadaj kot brez.  Spredi pride meni precej visoka linija, zadaj pa potem kar malo sfali brez kovčkov.

 

 

20190501_143649.jpg

20190501_143616.jpg

Z kufrom res zgleda ok. Kaj pa stranski kufri? So kaksni aftermarket nosilci, ima sploh na ogrodju pritrdilne tocke? Ali samo sadlebag pride v postev? Jaz mislim, da si ga pofiksal ker se nisi stegnil se za jurcka in bi imel R. Tisto vzmetenje je verjetno mehkejse. Pa kesel za 500 + km.

Popravljeno . Popravil IZTOK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Srečno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!