Skoči na vsebino

KTM 790/890 ADVENTURE S/R, DUKE in SMT


Kmet2
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Uporabna stran s pojasnili, slikami itd modifikacij in dodatne opreme: KLIK

890R.jpg.0c84d9970af721dd20ac0060861c5214.thumb.jpg.630e3b2600b1c34e17a0af76cab49641.jpg

Priporočene objave

  • 1 mesec pozneje...

poklon beštji...aja ne bom prodal, sem se premislil

 

IMG_1965.jpg

IMG_1973.jpg

IMG_2008.jpg

IMG_2040.jpg

IMG_2093.jpg

IMG_2127.jpg

IMG_2142.jpg

IMG_2152.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 30. 12. 2021 ob 20:47, FrenkH pravi:

Skladno s letnim časom, abstinenco, plani za sezono 2022 in nedokazano kompulzivno motnjo...

 20211203-165341.thumb.jpg.affa357c97d9d9de5050173deb57f66c.jpg

 

...se mi je zdelo da mi v voznem parku nekaj manjka, namesto planirane Huse 901 sem se zaradi vzmetenja in uporabe odločil za 890R...

890R.thumb.jpg.bbcd41db8f473deba4dc3d1fcbe78b2a.jpg

Se ne spodobi, da bi se po vsem predhodno nabranem teoretičnem znanju iz različnih forumov takorekoč v tovarniški izvedbi motorja okoli vozil zato sem v fazi izboljšav, končna izvedba je torej še v nastajanju. 

 

kok pride "polepljenje" z jebačkimi nalepkami?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

kok pride "polepljenje" z jebačkimi nalepkami?

 

Če misliš vse skup - nalepke cca 300€ (skupaj s tistimi na feltnah), plus roke (2 delovne ure pri Selesu), je pa izvedba trajala več kot 2 uri za celoten set čisto vseh plastik... Ni bilo šans da bi se sam tega lotil in uspel... 

Dodajo pa nalepke 10 kojnov, čist drgač se pele praujo, imam še par dodatnih za gor nalimat če bo premal... ;) :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izgleda fantastično. Kaj boš pa z zaščito naredil? Kaj dodal, zamenjal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

Izgleda fantastično. Kaj boš pa z zaščito naredil? Kaj dodal, zamenjal?

Pri zaščiti se bom držal smotrnosti in lastnih izkušenj - ALU zaščita ročk namesto plastike, ALU zaščita hladilnika in odprtine motorja, tačke za sopotnika z dodanimi KTM drsniki bom obdržal kot "tovarniške točke naslona" oz zaščite izpuha in stranic. Namestil bom še drsnike zadnje osi in alu pokrov prednjega zobnika verige ter QS senzorja... O zamenjavi šus plate še razmišljam (AXP najverjetneje), bom pa najprej odvozil nekaj terena da vidim ali bo menjava nujna ali ne glede na (zlo)uporabo.

V planu imam še zamenjavo vzvoda sklopke (one finger clutch) in filter zraka z ohišjem (Rottweiler) vendar bom počakal vsaj do prvega utekalnega servisa in s tem vtisov pri sami vožnji.  Videti moram tudi kako se bo obnašalo stock vzmetenje glede na mojo težo in velikost in ali bo tega potrebno dodatno prilagoditi za teren z močnejšimi fedri, tovarniško so ti namreč očitno predvideni za baletnike z max 85kg in 90cm razkorakom :) ... 

Direktno iz štacune je bil dodan tech pack, TPMS in gretje ročk, črn prednji blatnik in pokrov akumulatorja, poleg izpuha sem do sedaj dodal/zamenjal ogledala, širše tačke za voznika, manjši prtljažnik, nosilec za telefon(navigacijo), USB vtičnico pod sedežem...

Seveda tu potem ostane še nekaj drugih "pokalic in piščalk" ki so bolj kot ne stvar individualnih preferenc, tanka je linija med uporabnostjo in kičem, se trudim ne prestopit te meje med čakanjem na prve kilometre in dejansko uporabo.  

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh


Iz mojih iskušenj in iskušenj lastnikov, ma 790/890 par problemov:

1. vpetje šus plate.. je navadna cev U oblike vpeta na dveh točkah namesto treh (frontalni del). Original zaščita rezervarja dokaj dobro služi raznim zdrsom (presenetljivo). AXP in Bumot plata (kot jo imam) dobro odnese probleme, pri manjših valjanjih po tleh, seveda vzamem v obzir blato, ker kamenje in skale...hm...si takoj v zgornjem delu, kjer nastrada hladilnik. Za tega ni prave zaščite, ker kar sem gledal, je vse vpeto v nosilec rezervarja (recmo da še za silo deluje, ker je na gumicah), žal pa je zgornji del fixen na nosilcu luči...en šus, pa odlomiš nosilec luči.

2. naslednja je zadnji konec, kjer na levi dobro pomaga držalo sopotnika, na desni pa ravno malo zmanjka (če ga fukneš po tleh) da zaščitiš ror. In ker imaš Wingsa...se splača vedno kake mehke torbe s sabo vozit. Polne, pa magari s slamo :D

Že večkrat sem videl, kako dobro pomaga pri zdrsih in padcih.

V glavnem naj ti služi, dobro izgleda mašina.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako kot praviš so za spodnji del motocikla oblika rezervoarja in drsniki dovolj da ne polomiš in počohaš mašine in vsega mogočega na motorju ob zmernih padcih, nikakor si ne želim dodatne teže z raznimi aftermarket zaščitami in njihovim placebo učinkom. Spogledujem se sicer z ojačitvami vpetja sprednje lampe na okvir, to bo za fazo 2 če že...

Držala sopotnika sem odstranil zaradi izgleda predvsem in bom namesto tega za vlečenje motorja raje uporabil Kriega vlečne zanke spredaj in zadaj.

Aftermarket raufnk je za gledat in poslušat, štrajfli bodo prej al slej če se bom vozil tako kot planiram, nisem dovolj dosleden da bi se nonstop s torbami okoli vozil in @Satao konkurenco špilal :D;) 

 Hvala za blagoslov, upam samo redne servise :) 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, FrenkH pravi:

Pri zaščiti se bom držal smotrnosti in lastnih izkušenj - ALU zaščita ročk namesto plastike, ALU zaščita hladilnika in odprtine motorja, tačke za sopotnika z dodanimi KTM drsniki bom obdržal kot "tovarniške točke naslona" oz zaščite izpuha in stranic. Namestil bom še drsnike zadnje osi in alu pokrov prednjega zobnika verige ter QS senzorja... O zamenjavi šus plate še razmišljam (AXP najverjetneje), bom pa najprej odvozil nekaj terena da vidim ali bo menjava nujna ali ne glede na (zlo)uporabo.

V planu imam še zamenjavo vzvoda sklopke (one finger clutch) in filter zraka z ohišjem (Rottweiler) vendar bom počakal vsaj do prvega utekalnega servisa in s tem vtisov pri sami vožnji.  Videti moram tudi kako se bo obnašalo stock vzmetenje glede na mojo težo in velikost in ali bo tega potrebno dodatno prilagoditi za teren z močnejšimi fedri, tovarniško so ti namreč očitno predvideni za baletnike z max 85kg in 90cm razkorakom :) ... 

Direktno iz štacune je bil dodan tech pack, TPMS in gretje ročk, črn prednji blatnik in pokrov akumulatorja, poleg izpuha sem do sedaj dodal/zamenjal ogledala, širše tačke za voznika, manjši prtljažnik, nosilec za telefon(navigacijo), USB vtičnico pod sedežem...

Seveda tu potem ostane še nekaj drugih "pokalic in piščalk" ki so bolj kot ne stvar individualnih preferenc, tanka je linija med uporabnostjo in kičem, se trudim ne prestopit te meje med čakanjem na prve kilometre in dejansko uporabo.  

 

 

Z vzmetenjem ne bi smelo biti težav, range nastavitev je velik in že v štartu na trši ravni. Tudi pri vožnji v dvoje in stock nastavitvah ni pretiranega guncanja.

Kar se pa dodelav tiče...predlagam powerparts rally sedež....občutno boljša ergonomija za aktivnejšo vožnjo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, greg570 pravi:

Z vzmetenjem ne bi smelo biti težav, range nastavitev je velik in že v štartu na trši ravni. Tudi pri vožnji v dvoje in stock nastavitvah ni pretiranega guncanja.

Kar se pa dodelav tiče...predlagam powerparts rally sedež....občutno boljša ergonomija za aktivnejšo vožnjo.

 

Buhdej da bodo tovarniške vzmeti dovolj za 110kg brez opreme kot praviš in s tem živahnejšo vožnjo po terenu, sej ne da sem nek profič ampak ko berem določene tuje forume človek nehote dobi občutek da je WP XPLOR za kaj drugega kot klasičen makedam že mal premal... Vsekakor se bom prvo obstoječemu naboru nastavitev posvetil...

Powerparts sedež (63507941000) imam na spisku že od začetka, počakam toliko da vidim kako se stock obnese, imaš slučajno izkušnjo kako je z udobjem rally sedeža pri daljših cestnih transferjih, je znosno? Ker npr stock sedež na 690ki je po cca 2 urah vožnje resna kršitev osnovnih določil ženevske konvencije... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, FrenkH pravi:

Buhdej da bodo tovarniške vzmeti dovolj za 110kg brez opreme kot praviš in s tem živahnejšo vožnjo po terenu, sej ne da sem nek profič ampak ko berem določene tuje forume človek nehote dobi občutek da je WP XPLOR za kaj drugega kot klasičen makedam že mal premal... Vsekakor se bom prvo obstoječemu naboru nastavitev posvetil...

Powerparts sedež (63507941000) imam na spisku že od začetka, počakam toliko da vidim kako se stock obnese, imaš slučajno izkušnjo kako je z udobjem rally sedeža pri daljših cestnih transferjih, je znosno? Ker npr stock sedež na 690ki je po cca 2 urah vožnje resna kršitev osnovnih določil ženevske konvencije... 

Žal še ne...kakor berem pa naj bi bil celo udobnejši od standard sedeža, ker je trši...bomo videli letos:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolko pride mrežica za sedež?

790S ima standard sedež trd ko satan...po par urah boli rit, pa mam prekleto utrjeno.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 7. 1. 2022 ob 13:54, DAMI34 pravi:

Kolko pride mrežica za sedež?

790S ima standard sedež trd ko satan...po par urah boli rit, pa mam prekleto utrjeno.

 

Če misliš hladilno mrežico #63507940090, 109€ po uradnem ceniku brez popusta... Hanmar naredi vložek iz tempur lateks pene pod original prevleko za isti denar verjetno... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 1/6/2022 at 9:44 PM, FrenkH said:

Buhdej da bodo tovarniške vzmeti dovolj za 110kg brez opreme kot praviš in s tem živahnejšo vožnjo po terenu

    Nastavi si staticni posed (SAG) za tvojih 110 kg. SAG se nastavlja tocno zato, da ima motor enak (priporocen) posed pod 70kg ali 110kg dedcem. Ko je SAG nastavljen, se motor pod obema posede enako ko se usedeta nanj. En prjatu, meter in pol urice dela, pa je opravljeno. Potem tudi XPLOR prenese kaj vec kot navaden makadam...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

890r lahko nastavljas preload spredaj in zadaj s kliki tako, da je to minuto dela...razlika je kar opazna...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 1/9/2022 at 4:12 PM, greg570 said:

890r lahko nastavljas preload spredaj in zadaj s kliki tako, da je to minuto dela...razlika je kar opazna...

 No, ne vem ce je ravno minutka dovolj, ker je treba vmes parkrat izmeriti posed motocikla, ko se nanj usede voznik v opremi. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To itak..ceprav, se mi zdi  na teh motorjih bolje, da nastavis preload in se peljes probat kot pa, sa isces tistih magicnih 105mm kot na kros motorjih. Je pa razlika ogromna. Npr. Preload zadaj na 7 je za voznjo v dvoje super...motor popolnoma stabilen...pri voznji solo pa ze mocno nevaren, ker pri 120 balanca polno opleta...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

20 minutes ago, greg570 said:

To itak..ceprav, se mi zdi  na teh motorjih bolje, da nastavis preload in se peljes probat kot pa, sa isces tistih magicnih 105mm kot na kros motorjih. Je pa razlika ogromna. Npr. Preload zadaj na 7 je za voznjo v dvoje super...motor popolnoma stabilen...pri voznji solo pa ze mocno nevaren, ker pri 120 balanca polno opleta...

   Seveda, ampak za mene 7 ne bila tako neugodna, ker imam z opremo 115+kg. Default nastavitve so pac za povprecnega voznika, tam okoli 80kg...  In normalna nastavitev bi pri meni ze bila lahko problem, ker bi imel precej manj hoda vzmetenja. Se to: za A890  se ne sme iskati magicnih vrednosti za kros motorje, ampak tiste za A890... In ravno primer ki si ga navedel, kaze kako vazno je nastaviti SAG po tezi voznika. SAG optimalen  za kakege orenk 2m dedca, bo nevaren za nekoga ki ima 70kg in obratno... Za prelahkega premalo poseda in opletanje krmila, za pretezkega pa zabijanje vzmetenja.

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

890r je ze v startu (pre)trd. Po mojem ne bi imel nobenih problemov s premalo hoda. Npr. Bmw 850gsa s katerim sem bil na testni voznji je obcutno mehkejsi. Ze ko se vsedes nanj se motor polno usede, pri 890r pa skoraj nic (podobno kot cestni motorji). Pri zaviranju pa z bmw porabis skoraj cel hod spredaj...

Sam imam okoli 95 z opremo pa zadnjih 5cm vzmetenja se nisem pokoristil (pa sem bil enkrat z njim tudi na cross progi...)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jeb...korona... Človk v karanteni potem pa sam škodo dela. Tolk lepe plastike it rezat ? No ja, je vsaj motor mal nižji (ozji) ?IMG_20220113_134501.thumb.jpg.c03de5e43f5f53529123de9babcf06ae.jpgIMG_20220113_134558.thumb.jpg.e32de213c13a25a1b60899e5a2ceba67.jpg

Popravljeno . Popravil greg570
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 44 minutami, greg570 pravi:

Jeb...korona... Človk v karanteni potem pa sam škodo dela. Tolk lepe plastike it rezat ? No ja, je vsaj motor mal nižji (ozji) ?IMG_20220113_134501.thumb.jpg.c03de5e43f5f53529123de9babcf06ae.jpgIMG_20220113_134558.thumb.jpg.e32de213c13a25a1b60899e5a2ceba67.jpg

zdej pa ne boš vedu sag pomerit, na plastiki ma namreč oznako za sag, kar je kuul :D lepo izgleda, čeprav jaz bi tisto paličje z neko plastiko zakril (ja vem, dodatna teža )

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda je slika naslednjega: 1 oseba, motorno kolo in na prostem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 3. 1. 2022 ob 18:31, FrenkH pravi:

Če misliš vse skup - nalepke cca 300€ (skupaj s tistimi na feltnah), plus roke (2 delovne ure pri Selesu)....

Moj je bil na servisu zraven tvojega parkiran....matr je hud...✌ jst se ga bom lotil tudi polepit...samo malo manj intenzivno ?

Lp,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!