Skoči na vsebino

KTM 790/890 ADVENTURE S/R, DUKE in SMT


Kmet2
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Uporabna stran s pojasnili, slikami itd modifikacij in dodatne opreme: KLIK

890R.jpg.0c84d9970af721dd20ac0060861c5214.thumb.jpg.630e3b2600b1c34e17a0af76cab49641.jpg

Priporočene objave

pred 1 uro, greg570 pravi:

Pa stopalke se zmer ne drsajo po tleh...

To zato k niso rally pegs :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 37 minutami, dolenc100 pravi:

Moj je bil na servisu zraven tvojega parkiran....matr je hud...✌ jst se ga bom lotil tudi polepit...samo malo manj intenzivno ?

Lp,

...sem se mogu med izbiro nalepk fajn sam s sabo borit da ga nisem v klišejevske RedBull grafike oblekel... :D 

V živo res izstopa zarad vseh kotov samih plastik, je lajf prekratek da bi se z dolgočasnim motorjem okol vozu ;)

Čakamo torej slike ko ga oblepiš... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, luxsa pravi:

Baje pride kmalu ven novi 980 pa boste mel spet deu.  ?

še mal pa bodo prehitel bmw, tam dodajo sam pol deci :P na 2 leti

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nova vzhajajoča zvezda: Greg iz Belgije in s podporo belgijskega KTM-a. Šele začel je s promo video produkcijo, čeprav ni več med najmlajšimi, ampak sem prepričan, da bo na YT-u kmalu dosegel veliko številno publiko. 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
pred 15 urami, SAR-Solo Adventure rider pravi:

vem, da jih veliko obstaja, problem so točke vpetja, zato sem raje kar celo kad (šusplato) kupil

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, tisti ko imate 790/890, ste meli kj težav pri hladnem vžigu, ko je zunaj pod 5 stopinj? Sploh ko je kaka megla. Men se je motor močno zaletaval, pogosto po parih sekundah crknil. Malo se je izboljšalo z uporabo 100 oktanskega bencina. Na servisu je bil 2x, pa ni kake trajne rešitve. Se pa motor po minuti umiri, ko se sam skalibrira in problemi izginejo, sam povem. ?

Lp,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, dolenc100 pravi:

No, tisti ko imate 790/890, ste meli kj težav pri hladnem vžigu, ko je zunaj pod 5 stopinj? Sploh ko je kaka megla. Men se je motor močno zaletaval, pogosto po parih sekundah crknil. Malo se je izboljšalo z uporabo 100 oktanskega bencina. Na servisu je bil 2x, pa ni kake trajne rešitve. Se pa motor po minuti umiri, ko se sam skalibrira in problemi izginejo, sam povem. ?

Lp,

včasih se mal išče..ne pa tok da bi bila drama. Kresne takoj, pol pa lovi obrate, ene 2x je tut crknil na prvem ovinku ko stisnem sklopko.  Verjetno senzor zraka v airboxu, al pa kak eu štandard. 

Drgač pa kot praviš, pa nekaj sekundah 30 do 60 se umiri in dela.

Verjetno bi na kakem forumu to vedeli, ma se mi ne da iskat, ker je relativno minoren problem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

36 minutes ago, dolenc100 said:

No, tisti ko imate 790/890, ste meli kj težav pri hladnem vžigu, ko je zunaj pod 5 stopinj? Sploh ko je kaka megla. Men se je motor močno zaletaval, pogosto po parih sekundah crknil. Malo se je izboljšalo z uporabo 100 oktanskega bencina. Na servisu je bil 2x, pa ni kake trajne rešitve. Se pa motor po minuti umiri, ko se sam skalibrira in problemi izginejo, sam povem. ?

Lp,

990 ima tezavo z pocasnim zaznanjem temperature, pa sem pa tja ne obogati mesanice in zalaufa in crkne: pomaga ce dam kontakt pa malo pocakam, da se na armatutki obnovi temperatura, preden vzgem. Ce slucajno kljub temu zalaufa in crkne, vzamem kontakt, dam kontakt pocakam da obnovi temperaturo in je zmer vse ok... Torej, kontakt, pocakat da skalibrira zunanjo temperaturo, pa vzig.  Zezalo me je predvsem zato, ker sm navajen Duka, ki ma vplinjac, se do konca kljuca ne obrnem, ze vzgem. Mogoce podobna tezava?

 

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neb vedu. Vžem pa vedno po končani proceduri, torej kontakt, pol se števec izriše, opravi vso kontrolo (cc sekunda dve) pol pa krsenem. Običajno laufa takoj normalno, včasih pa kot smo zgoraj zapisali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

Neb vedu. Vžem pa vedno po končani proceduri, torej kontakt, pol se števec izriše, opravi vso kontrolo (cc sekunda dve) pol pa krsenem. Običajno laufa takoj normalno, včasih pa kot smo zgoraj zapisali.

Si primorc, pa imaš bolj toplo veš čas, po možnosti z manj vlage v zraku. Najhuje ga zjebe 3-5°C pa megla zunaj. Tudi 5x mi je crknil, preden se je normaliziral. To je bilo december v LJ kotlini- sama megla. ?

Lp,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, dolenc100 pravi:

Si primorc, pa imaš bolj toplo veš čas, po možnosti z manj vlage v zraku. Najhuje ga zjebe 3-5°C pa megla zunaj. Tudi 5x mi je crknil, preden se je normaliziral. To je bilo december v LJ kotlini- sama megla. ?

Lp,

tkole pravijo: :P (sem samo izvleček kopiral, drgač pa lah prebereš vseh 40 ali več strani. 

Meni to sicer redko naredi, pa se nisem s tem ubadal. Mogoče je fora tudi v ride by wire. Da podrkaš ročico gasa preden vžgeš...na GTju sem mel 2x problem, da ni hotel vžgati..1x je bil ponoči zunaj na dežju, pa sem 5x ali večkrat vžigal, šele ko sem ročico gasa držal rahlo obrnjeno se je zalaufal. Pa še takrat nejevoljno :(

 

https://www.advrider.com/f/threads/ktm-790-takes-a-few-tries-to-start.1406095/

They all do that. Imperfect fueling. It’s not a big problem.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, da bo še kj pozitive...? Danes bolj intenzivno testiral program "road" in "rain" na spolzkem, mrzlem asfaltu v Črnem Vrhu pri 3°C. Pri road- normalni program, te pri zdrsu kar konkretno "zavinta" na motorju- za moje pojme se nekoliko prepozno odzove. Tako, da je pravi program "rain". Se motor tako hitro odzove, da zdrsa iz pospeševanja iza ovinka, velikokrat sploh ne opazim. Je pa res, da je tehnoloških razvoj novih gum z siliko izjemen. Oprijem je res izjemen v tako slabih pogojih, sem šel v škornjih probat kako drsi, pa sem se brez problema za dober meter zadrsal. Trenutno so gor Pirelli STR, pa so kakšne Continentalke verjetno še boljše. Na koncu je vseeno največ v glavi in v zapestju. ?

Screenshot_20220213-193230_Gallery.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej podlaga je primerna za RAIN...no bolj za ICE :D

V ofroad nisi testiral? :P

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

kako prenaša 790ka padce (predvsem koliko zaščiti/ne zaščiti axp plata)..sicer pa tip ni ravno pametno odvozil, lahko bi spustil zadnjo zavoro, več prve nabil..

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 56 minutami, DAMI34 pravi:

kako prenaša 790ka padce (predvsem koliko zaščiti/ne zaščiti axp plata)..sicer pa tip ni ravno pametno odvozil, lahko bi spustil zadnjo zavoro, več prve nabil..

 

Lepo je zajčka pobral, mal je manjkalo pa bi bila repriza Rossi - Simoncelli iz Sepanga 💀 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

kako prenaša 790ka padce (predvsem koliko zaščiti/ne zaščiti axp plata)..sicer pa tip ni ravno pametno odvozil, lahko bi spustil zadnjo zavoro, več prve nabil..

 

Tole ni glih nek padec, samo slajder. Je pa vseeno jebena situacija. Ovinek bi lahko drugače prevozil, malo bolj preglednosti primerno, avtomobilist je pa tud mislu, da je celo cesto kupil.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejstvo je..neglede na proizvajalca plate, da se je naslonila (že pri slajdu) na rezervar, kar pomeni, da je zvilo tisti famozni U nosilec spredaj, ki drži plato. škoda je poslikana na 3.11 dalje.

Z ozirom, da je posnetek iz JAR, a to vozijo po levi verjetno? Da se nista znala zmenit :P

Kakorkoli, toliko časa držati zadnjo zavoro je nerodnost.

pred 13 urami, HyperJack pravi:

Tole ni glih nek padec, samo slajder. Je pa vseeno jebena situacija. Ovinek bi lahko drugače prevozil, malo bolj preglednosti primerno, avtomobilist je pa tud mislu, da je celo cesto kupil.

 

ja v osnovi gre za zdrse, pa metanje motorja po tleh ko se kje zaciklaš, takrat so udarci bolj direktni, pa morš met sreče da ne počiš ravno v stranico hladilnika

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, DAMI34 said:

Dejstvo je..neglede na proizvajalca plate, da se je naslonila (že pri slajdu) na rezervar, kar pomeni, da je zvilo tisti famozni U nosilec spredaj, ki drži plato. škoda je poslikana na 3.11 dalje.

Z ozirom, da je posnetek iz JAR, a to vozijo po levi verjetno? Da se nista znala zmenit :P

Ja, izhajajo iz angleške uprave, tako da, v tem primeru je bil avto na pravi strani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, DAMI34 pravi:

Dejstvo je..neglede na proizvajalca plate, da se je naslonila (že pri slajdu) na rezervar, kar pomeni, da je zvilo tisti famozni U nosilec spredaj, ki drži plato. škoda je poslikana na 3.11 dalje.

Z ozirom, da je posnetek iz JAR, a to vozijo po levi verjetno? Da se nista znala zmenit :P

Kakorkoli, toliko časa držati zadnjo zavoro je nerodnost.

ja v osnovi gre za zdrse, pa metanje motorja po tleh ko se kje zaciklaš, takrat so udarci bolj direktni, pa morš met sreče da ne počiš ravno v stranico hladilnika

No in pol pridemo do spoznanja, da je to cestni motor...Kolikokrat sem jaz užgal s 701, bi bil ta KTM sam še za v dele

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 34 minutami, HyperJack pravi:

No in pol pridemo do spoznanja, da je to cestni motor...Kolikokrat sem jaz užgal s 701, bi bil ta KTM sam še za v dele

jah verjetno ni trial a ne :P

pa mal nerodno so določene zadeve narejene. kok je cestni/terenski? tok kot znaš vozit. gledam tipe ki konstantno mečejo mopede po tleh, ko s pretežkimi zadevami delajo čudeže po terenu, ampak znajo. Vse ostalo, je stvar sreče verjetno, pa primernega mopeda in njegove teže.

Ampak če me vprašaš, a se grem s 701 nažigat po jadranki, bom gladko rekel NE, ker mi ni zanimiv. 790/890 je recimo temu primeren svoji klasi (težje endure), ki zmore presenetljivo veliko, sploh če si R omisliš. In obratno bi odgovoril za teren. 

790/890S je dober kompromis, med nekaj za cesto in teren, primeren za nižjerasle, in take s povprečnim znanjem, a hkrati se zlahka odpraviš na daljše fure.

Ampak to je samo moje mnenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

jah verjetno ni trial a ne :P

pa mal nerodno so določene zadeve narejene. kok je cestni/terenski? tok kot znaš vozit. gledam tipe ki konstantno mečejo mopede po tleh, ko s pretežkimi zadevami delajo čudeže po terenu, ampak znajo. Vse ostalo, je stvar sreče verjetno, pa primernega mopeda in njegove teže.

Ampak če me vprašaš, a se grem s 701 nažigat po jadranki, bom gladko rekel NE, ker mi ni zanimiv. 790/890 je recimo temu primeren svoji klasi (težje endure), ki zmore presenetljivo veliko, sploh če si R omisliš. In obratno bi odgovoril za teren. 

790/890S je dober kompromis, med nekaj za cesto in teren, primeren za nižjerasle, in take s povprečnim znanjem, a hkrati se zlahka odpraviš na daljše fure.

Ampak to je samo moje mnenje.

Mislim, sej po obliki vidiš da ni Trial.

Ampak zdele mal mešaš jabolke in hruške. 99 % reklamnih postov ta motor oglašujejo kot terenski motor. Ko pa fukneš v prvem ovinku, je pa že neuporaben, tega noben ne pove. 

Ga ni človeku, ki ga na terenu vsake toliko ne vrže po tleh...Sploh če si nekje daleč, je velika razlika al vržeš v graben tgea ktmja ali pa 701nko.

Samo sem izrazil svoje mnenje... da je to cestni motor, ne se užigat. Tko kot še vedno pravim, da je GS in GSA cestni motor. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, HyperJack pravi:

Mislim, sej po obliki vidiš da ni Trial.

Ampak zdele mal mešaš jabolke in hruške. 99 % reklamnih postov ta motor oglašujejo kot terenski motor. Ko pa fukneš v prvem ovinku, je pa že neuporaben, tega noben ne pove. 

Ga ni človeku, ki ga na terenu vsake toliko ne vrže po tleh...Sploh če si nekje daleč, je velika razlika al vržeš v graben tgea ktmja ali pa 701nko.

Samo sem izrazil svoje mnenje... da je to cestni motor, ne se užigat. Tko kot še vedno pravim, da je GS in GSA cestni motor. 

Ne užigam se, to kar pišeš, jaz že dolgo razlagam :P

Več o pravem terenu bodo znali povedat taki, ki se resno vozijo z Rom, mogoče @FrenkH

 

med nama..a bo preživel moped padce al ne, ni merilo al je terenski moped, mar ne. Je bolj merilo, kok bo prazna denarnica in ali boš šel domov peš prej al mogoče kasnej po hujšem padcu :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!