Skoči na vsebino

KTM 790/890 ADVENTURE S/R, DUKE in SMT


Kmet2
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Uporabna stran s pojasnili, slikami itd modifikacij in dodatne opreme: KLIK

890R.jpg.0c84d9970af721dd20ac0060861c5214.thumb.jpg.630e3b2600b1c34e17a0af76cab49641.jpg

Priporočene objave

No ja, ne vem zakaj bi bila tu prostornina problematična za dva valja. Ampak kot pravim bo tu najverjetneje motor izgubil večino svojega karakterja. Ne dvomim pa, da bo izdelek super kot so bili predhodni Duki.

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem (ali "problem", odvisno al si treehuger al ne) so okoljski predpisi. Velikega enocilindraša je težje naredit Euro4 kompatibilnega, kot pa vrstni dvovaljnik. Poglej npr Yamaho in T7 koncept. Popolnoma ista smer razvoja. Pri SWM-ju se zelo trudijo, da 3 generacije starega 600 kubičnega singla spravijo skoz homologacijo. Je zadeva več kot sposobna spumpat iz sebe 60+ HP... v homologirani verziji pa zleze do nekih 50HP. Uradne prodajne cifre za AJP PR7 (uporablja 600 ccm SWM motor) - 40HP Euro4 homologacija. 60HP brez Euro4 dodatkov. Sam tak uradno ne sme na cesto.

Za neprilagojene dinozavre bojo offroad/rally specialke, vsi ostali pa se bojo drajsali najprej na > 1 cilinder, pol pa na elektro. Zaradi Euro4 so pri KTM postavili na cesto dvotaktna stroja z vbrizgom goriva (EXC 250 in 300). Pa še to bo šlo verjetno samo do naslednje zaostritve standardov, pol pa se bojo tudi TPI stroji preselili zgolj na dirkališča. Dirkalo po FIM standardih pa se bo samo še s 4T stroji.

Priporočam v branje - https://canadamotoguide.com/2016/09/19/the-end-of-big-single-cylinder-thumpers/

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men so všeč frgazerji, klasične vilce in smrad po bencinu in švicu. 

I guess I'm a freaking dinosaur :)

Sicer pa za zanimanjem pričakujem realni model s ceno in vsem. Še bolj pa čakam na 390 adv. Če nč druzga se bom mel slinit po čem.

Človk mora met željo, ne? :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

51 minutes ago, jskrablin said:

Problem (ali "problem", odvisno al si treehuger al ne) so okoljski predpisi. Velikega enocilindraša je težje naredit Euro4 kompatibilnega, kot pa vrstni dvovaljnik. Poglej npr Yamaho in T7 koncept. Popolnoma ista smer razvoja. Pri SWM-ju se zelo trudijo, da 3 generacije starega 600 kubičnega singla spravijo skoz homologacijo. Je zadeva več kot sposobna spumpat iz sebe 60+ HP... v homologirani verziji pa zleze do nekih 50HP. Uradne prodajne cifre za AJP PR7 (uporablja 600 ccm SWM motor) - 40HP Euro4 homologacija. 60HP brez Euro4 dodatkov. Sam tak uradno ne sme na cesto.

Za neprilagojene dinozavre bojo offroad/rally specialke, vsi ostali pa se bojo drajsali najprej na > 1 cilinder, pol pa na elektro. Zaradi Euro4 so pri KTM postavili na cesto dvotaktna stroja z vbrizgom goriva (EXC 250 in 300). Pa še to bo šlo verjetno samo do naslednje zaostritve standardov, pol pa se bojo tudi TPI stroji preselili zgolj na dirkališča. Dirkalo po FIM standardih pa se bo samo še s 4T stroji.

Priporočam v branje - https://canadamotoguide.com/2016/09/19/the-end-of-big-single-cylinder-thumpers/

Moj quote se je nanašal na Snecerjev komentar, da sta dva valja premalo za 800ccm agregat. Tu ne vem na kaj naj bi ciljaj, če jim 1300ccm več kot odlično špila v večini motorjev a v V zasnovi.

Se pa strinjam kar se tiče pogojevanja oz. omogočanja Euro4 norm a tako ali tako mislim, da več kot so sedaj (75km) iz enega cilindra ne bi morali več iztisnit na nekem agregatu kateri naj bi brez problema deloval nekaj 10k km. 9500obr/min kot so dosegli pri zadnji generaciji LC4 agregata je za 700 kubičen enocelindraš ogromno in mislim, da so se tu možnosti za napredek ustavile. Prav tako kot je Ducati opustil V2 v svojih športnih verzijah saj prostora za izbolšave ni več.

 

 

Lp, Samo

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Nightmare pravi:

Moj quote se je nanašal na Snecerjev komentar, da sta dva valja premalo za 800ccm agregat. Tu ne vem na kaj naj bi ciljaj, če jim 1300ccm več kot odlično špila v večini motorjev a v V zasnovi.

Se pa strinjam kar se tiče pogojevanja oz. omogočanja Euro4 norm a tako ali tako mislim, da več kot so sedaj (75km) iz enega cilindra ne bi morali več iztisnit na nekem agregatu kateri naj bi brez problema deloval nekaj 10k km. 9500obr/min kot so dosegli pri zadnji generaciji LC4 agregata je za 700 kubičen enocelindraš ogromno in mislim, da so se tu možnosti za napredek ustavile. Prav tako kot je Ducati opustil V2 v svojih športnih verzijah saj prostora za izbolšave ni več.

 

 

Lp, Samo

1300 na dva valja samo zaradi elektronike, sicer je presurovo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 minutes ago, Snecer said:

1300 na dva valja samo zaradi elektronike, sicer je presurovo

Ja, ampak to je karakter KTMa. Če bi naredili to kar praviš ti bi bili samo še eni izmed mnogih kar pa dvomim, da je njihov cilj. 

Tebi se njihova filozofija ne dopade a mnogim oz. čedalje več je takih katerim pa se in to je en izmed razlogov, da se kupec odloči za KTMa. Če bi želel sintersajzer pa imajo Japonci več kot dovol ponudbe in tja mislim, da za KTMa nima smisla posegat.

 

 

Lp, Samo

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Snecer pravi:

1300 na dva valja samo zaradi elektronike, sicer je presurovo

ti ga moram dat 1x za peljat (mojga), pa boš videl kako krotek je v RAIN programu, boš mislu, da še Versače bolj butne.

800ccm in 120-125 konjičev kot bo mel DUKE, je po mojem čisto realno, pa še jebački zgleda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

ti ga moram dat 1x za peljat (mojga), pa boš videl kako krotek je v RAIN programu, boš mislu, da še Versače bolj butne.

800ccm in 120-125 konjičev kot bo mel DUKE, je po mojem čisto realno, pa še jebački zgleda.

fajn bi ga blo na računalnik priklopit pa disjeblat elektronska pomagala :) sune

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snecer pravi:

fajn bi ga blo na računalnik priklopit pa disjeblat elektronska pomagala :) sune

samo toliko, kot odpreš plin :D

Brez šale, KTM ma dobro poštimane "sunke". Z900 ima več ON-OFF efekta kot pa GT.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mono je zakon, dva je kul. Kar je več je za dedije k jih je strah da jim bodo vibracije povzročile sklerozo in izpahnjene kolke. 

:topic:prodam ledvico, menjam tudi za KTM 1290 SD 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Rottweiler performance se že hvali da imajo enega na "friziranju"

23167573_1509632035786332_4454864177470452259_n.jpg.61909a4da204bb2794cbbcea656f93f5.jpg

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je dejanski polizdelek, oz bolj koncept kot ne. Manjkajo npr žmigavci... ki si kr obvezna oprema za homologacijo v prometu. Pa rally roadbooka ponavadi ni na serijskih izdelkih.

Pod črto pa izgled ni hudo pomemben. Maska zgleda ko da je en obglavil bogomolko in jo nabil gor, se pa človek vsega navadi. Teža je vprašanje in to veliko. Itak bo težji od 690/701, kolk pa :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 36 minutami, Joker pravi:

Z izjemo maske, ki izgleda kot glava kakšnega insekta, mi je všeč.  Zelo!

men je pa ravno to všeč, kot kaže gre hišni dizajn v smeri ose/insekta, kar naj bi verjetno poudarjalo agresivnost.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 5. 11. 2017 ob 10:40, DAMI34 pravi:

Rottweiler performance se že hvali da imajo enega na "friziranju"

To mi je naslpoh pri motorjih najbolj "všeč". Takoj ko pride nov model ven, ga je treba popravit, frizirat, zamenjat vzmetenje, izpuhe....skratka za kakšnih 4-5 jurčkov zamenjave, da je potem "ta pravi"....bedarija. Vse te "popravke" lahko narediš enako na že obstoječih modelih, ki so cenejši.

To je tak, kot da bi kupil novega Ferrarija (zadnji model) in ga dal naslednji dan na klocne, da ga "popraviš"....kdor se tega loti je bolj pameten od vseh inžinerjev, ali pa ima res težave z samopodobo.

Razumem popravke za race verzije, Dakar in podobne zadeve....za kar brezveze ...ne vem no...kar nekaj...

Pa to velja za vse modele vseh proizvajalcev...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

41 minutes ago, BIF said:

To mi je naslpoh pri motorjih najbolj "všeč". Takoj ko pride nov model ven, ga je treba popravit, frizirat, zamenjat vzmetenje, izpuhe....skratka za kakšnih 4-5 jurčkov zamenjave, da je potem "ta pravi"....bedarija. Vse te "popravke" lahko narediš enako na že obstoječih modelih, ki so cenejši.

To je tak, kot da bi kupil novega Ferrarija (zadnji model) in ga dal naslednji dan na klocne, da ga "popraviš"....kdor se tega loti je bolj pameten od vseh inžinerjev, ali pa ima res težave z samopodobo.

Razumem popravke za race verzije, Dakar in podobne zadeve....za kar brezveze ...ne vem no...kar nekaj...

Pa to velja za vse modele vseh proizvajalcev...

Ti ne razumes filozofije "Ready TO RACE" to the first aftermarket spare parts shop/workshop TO fix all the fuckups done by manufacteur before the first RIDE. 

:smoke:

Ce ni tega Fun Factor-ja, si pac kupil dolgocasen motor. :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 55 minutami, BIF pravi:

To mi je naslpoh pri motorjih najbolj "všeč". Takoj ko pride nov model ven, ga je treba popravit, frizirat, zamenjat vzmetenje, izpuhe....skratka za kakšnih 4-5 jurčkov zamenjave, da je potem "ta pravi"....bedarija. Vse te "popravke" lahko narediš enako na že obstoječih modelih, ki so cenejši.

To je tak, kot da bi kupil novega Ferrarija (zadnji model) in ga dal naslednji dan na klocne, da ga "popraviš"....kdor se tega loti je bolj pameten od vseh inžinerjev, ali pa ima res težave z samopodobo.

Razumem popravke za race verzije, Dakar in podobne zadeve....za kar brezveze ...ne vem no...kar nekaj...

Pa to velja za vse modele vseh proizvajalcev...

to je zato, ker jih EURO norme ubijajo, proizvajalci sploh ne vedo več kaj narediti da bi tem normam zadostili, pa normalno da jih je za kake bolj "hard" zadeve potrebno še dodatno prilagoditi.

Rotweiler je drugače znan predelovalec za velike 2valnike, tudi SD1290r so oni pripravili za osvojitev zmage na Pikes peak in če jim je verjeti, vedo še kak cm več kot proizvajalec, ki se velikokrat ubada prav z zadostitvijo norm, oni pa kako jih zaobiti.

Jebemti EU birokracijo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z EURO 4 so vec ali manj vsi motorji dobili par konjev vec, se mau grsi izpuh in kako kilco vec. U bistvu za povprecnega telebana na motorju je najvecja je navecji "UMOR" grd auspuh. Za tistega kateremu je teza pomembna, pa teh par kil. 

Ni za crknt. :smoke:

Za crknit je fopanje mas o razlogih za uvedbo strozjih in bolj zahtevnih EURO "standardov". To pa je resno ubijanje zdrave pameti.

PS: "ROTTWEILER PERFORMANCE" je samo ena izmed mnogih tunning delavnic in proizvajalcev aftermarket kosov, kateri so se specializirali za KTM motorje.   Ocitno je dela za vse dovolj.

 

Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Nearrain pravi:

Z EURO 4 so vec ali manj vsi motorji dobili par konjev vec, se mau grsi izpuh in kako kilco vec. U bistvu za povprecnega telebana na motorju je najvecja je navecji "UMOR" grd auspuh. Za tistega kateremu je teza pomembna, pa teh par kil. 

Ni za crknt. :smoke:

Za crknit je fopanje mas o razlogih za uvedbo strozjih in bolj zahtevnih EURO "standardov". To pa je resno ubijanje zdrave pameti.

 

pa SAS ventile, pa FLAP valve, pa...miljon bedarij, ki lahko crknejo in visimo po servisih. Pa še nekaj, fun factor se ubija :P

se pa 100% strinjam z odebeljenim stavkom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, DAMI34 said:

pa SAS ventile, pa FLAP valve, pa...miljon bedarij, ki lahko crknejo in visimo po servisih. Pa še nekaj, fun factor se ubija :P

se pa 100% strinjam z odebeljenim stavkom.

Ventil v auspuhu je ze kar precej stara resitev, katera ni produkt EURO norm.

Ventil v izpuh je Yamaha dala na motor mislim da leta 2009, ce ne ze prej. Proizvajalci ga v osnovi namontirjo za bolj lineraren navor in podajanje moci, poleg tega jim pa se prav pride za zadostitev normam kar se hrupa tice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Nearrain pravi:

Ventil v auspuhu je ze kar precej stara resitev, katera ni produkt EURO norm.

Ventil v izpuh je Yamaha dala na motor mislim da leta 2009, ce ne ze prej. Proizvajalci ga v osnovi namontirjo za bolj lineraren navor in podajanje moci, poleg tega jim pa se prav pride za zadostitev normam kar se hrupa tice.

vem, 2011 SX ga ma, pa Z750....ampak takrat ni še bilo toliko elektronske navlake. No da se ne oddaljim, tumač je vsega, vseh senzorjev in tipal. 

Predelovalci se ubadajo predvsem s tem, kako vso to zakonsko navlako odstraniti, prelisičiti ECU in izboljšati delovanje motorja. Tako jaz razumem zadeve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!