Skoči na vsebino

KTM 790/890 ADVENTURE S/R, DUKE in SMT


Kmet2
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Uporabna stran s pojasnili, slikami itd modifikacij in dodatne opreme: KLIK

890R.jpg.0c84d9970af721dd20ac0060861c5214.thumb.jpg.630e3b2600b1c34e17a0af76cab49641.jpg

Priporočene objave

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, jskrablin pravi:

To je dejanski polizdelek, oz bolj koncept kot ne. Manjkajo npr žmigavci... ki si kr obvezna oprema za homologacijo v prometu. Pa rally roadbooka ponavadi ni na serijskih izdelkih.

Pod črto pa izgled ni hudo pomemben. Maska zgleda ko da je en obglavil bogomolko in jo nabil gor, se pa človek vsega navadi. Teža je vprašanje in to veliko. Itak bo težji od 690/701, kolk pa :?

zamisli si tole luč ko zariješ u blato ali šodr.............

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, lukec pravi:

zamisli si tole luč ko zariješ u blato ali šodr.............

Pomoje jo vržeš v ruzak pa upaš da te noč ne dobi :lol1:

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je bilo že kaj govora o ceni? Sopotnikove tačke bo verjetno tudi imel?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, celjan89 pravi:

Je bilo že kaj govora o ceni? Sopotnikove tačke bo verjetno tudi imel?

 

ne rabiš,to bi moral biti RTR stroj,ceno bodo pa itak nabil krepko čez 10čukov,saj je že vsak exc skoraj 10.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa vežde me draga frdirba da prvlečem h koči 10000€+ motor pa ji rečem da je ne morem kdaj pa kdaj peljat :( 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, celjan89 said:

Je bilo že kaj govora o ceni? Sopotnikove tačke bo verjetno tudi imel?

 

Ni cene, ni tack, ni nic razen marketinga.

ker je...

PROTOTIP

kateri je odgovor na Yamahin PROTOTIP T7

... a niso povedal na koncu:” Vidimo se naslednje leto!”?    :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 58 minutami, Nearrain pravi:

Ni cene, ni tack, ni nic razen marketinga.

ker je...

PROTOTIP

kateri je odgovor na Yamahin PROTOTIP T7

... a niso povedal na koncu:” Vidimo se naslednje leto!”?    :smoke:

itk,sam rajcajo 

pred 1 uro, celjan89 pravi:

Pa vežde me draga frdirba da prvlečem h koči 10000€+ motor pa ji rečem da je ne morem kdaj pa kdaj peljat :( 

lih tle je finta.Samo za enega registrirano,ni homog.za tačke,pa tko rad bi te pelau.......................:grupni:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prototip gor al dol, sam je svetovn :P

 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz nisem nobena referenca...sploh ne z 19.000km. na števcu in eno leto izpitom v žepu....ampak tale stric pa je nesporna referenca, predvsem pa neodvisen od proizvajalcev... pa se očitno najina mnenja ne razlikujejo pretirano....

https://www.facebook.com/sibirskyextreme/?hc_ref=ARScwi-vbMrF6C6rZqcnxeRkYo2aHEVERkCzWbHQhWg2vda2AKiJkHfCRkNsCgRYVxw&fref=nf

KTM 790 Prototype at EICMA. Now, when marketing guys cover an adventure bike in mud to try and make people think it is off road capable .... it probably isnt.
It immediately makes me think it must really need that credibility boost. i.e. my immediate reaction is that its not good offroad. Probably the sceptic in me. It makes it look like they are more interested in selling the illusion of adventure, rather than an actual adventure bike. It may well be just fine, but i cant help reacting to that primitive old idea of throwing mud on a bike to "prove" it is off road literate by being immediately sceptical of its off road ability and asking the question - how dumb do they think we are?

See in comments below that KTM doesnt do that for bikes that actually ARE competent offroad. KTM's enduro releases at EICMA are squeaky clean.!!

Well in any case, something like this prototype (without the good bits like CNC triples, motomaster rally front discs, etc) will be released in 2019. And it will in any case, almost surely be better than BMWs F800GS and Triumphs 800. It will bring some new people to Adventure Motorcycling and it will provide incentive and motivation for the kit builders and accessories firms to look to improve the stock bike. 103hp they say.

#didKTMhireBMWmarketingguys #whydotheydothat

Fotografija osebe Sibirsky Extreme.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 Chris Birch se vozi z ADVjem. Ko vidis njegove videe na YT, ti je jasno da je ADV zelo offroad capable ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 minutes ago, jvalant said:

 Chris Birch se vozi z ADVjem. Ko vidis njegove videe na YT, ti je jasno da je ADV zelo offroad capable ;)

Res je.

Ko gledas kaj Chris Pfeiffer dela z 1600GT-jem, ti je lahko cist jasno, da to sploh ni potovalnik, ampak je pure sestcilindrski Fun bike s kufri. 

Sam kurtz, ko je na svetu samo par ljudi sposobnih to pocet s takimi motorji, kot jih na YT in reklamnih spotih vidimo. :smoke:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, Nearrain said:

Res je.

Ko gledas kaj Chris Pfeiffer dela z 1600GT-jem, ti je lahko cist jasno, da to sploh ni potovalnik, ampak je pure sestcilindrski Fun bike s kufri. 

Sam kurtz, ko je na svetu samo par ljudi sposobnih to pocet s takimi motorji, kot jih na YT in reklamnih spotih vidimo. :smoke:

 

 Ha, ampak stopijev pa ne dela! ;)  Se pa strinjam. Bistvo pa je, ker mi tega ne zmoremo, se ne pomeni da motor ne zmore ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, Nearrain pravi:

Sam kurtz, ko je na svetu samo par ljudi sposobnih to pocet s takimi motorji, kot jih na YT in reklamnih spotih vidimo. :smoke:

 

....in pa seveda...če ga on po tleh fukne....bo šlo iz tujega žepa....pri nas pa iz našega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, jvalant pravi:

 Chris Birch se vozi z ADVjem. Ko vidis njegove videe na YT, ti je jasno da je ADV zelo offroad capable ;)

Birch je za nas en :alien1: To vela tud upoštevati ;) Pa tud njemu se je ratalo poškodovati z ADV-jem pri pripravah na letošnji Romaniacs extreme enduro. Ga je zvozil Gerhard Forster in to z nič manj kot (precej ekstremno) predelanim BMW R nine-T. Oba sta vozila v Iron razredu, ki je 'začetniški' razred (na eni težjih extreme enduro dirk se razume). V resne jebe ADV ne gre, Birch gor al dol.

https://www.avto-magazin.si/moto/novice/mm-sport/endurorevolucija-bmw-r-ninet-vs-ktm-1190-adventure-na-hard-enduro-reliju-red-bull-romaniacs/

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, jskrablin said:

Birch je za nas en :alien1: To vela tud upoštevati ;) Pa tud njemu se je ratalo poškodovati z ADV-jem pri pripravah na letošnji Romaniacs extreme enduro. Ga je zvozil Gerhard Forster in to z nič manj kot (precej ekstremno) predelanim BMW R nine-T. Oba sta vozila v Iron razredu, ki je 'začetniški' razred (na eni težjih extreme enduro dirk se razume). V resne jebe ADV ne gre, Birch gor al dol.

https://www.avto-magazin.si/moto/novice/mm-sport/endurorevolucija-bmw-r-ninet-vs-ktm-1190-adventure-na-hard-enduro-reliju-red-bull-romaniacs/

 

  Vem da ADV ni specialka, ampak na Hellas rallyu je bil Birch z ADV 6 v skupnem sestevku....   Sevede ne trdim da je ADV boljsi od specialk, ampak samo to, da je ADV sposoben offroad-a, in to ne samo makadam cest.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti ven štrleči dimnik meni že ni všeč. Prva osnova takšnega motorja je, da so ob padcu stvari zaščitene. Me zanima, če bo kdo vesel, če samo malo pade pa faše Akrapo za 900 EUR :O Na enduro motorju spada izpuh visoko in čim bolj ob blatnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

25 minutes ago, Janezs said:

Vse skupaj je tam-tam s tastarim  Dukom 690. Vec konjev , mal vec navora (15%), samo tudi vec teze. 690 ima 148,5 kg sue teze.

Najvecjo pridobitev bo imel KTM.

Z 790 bo imel paleti dosti manj eksoticen motor od 690, kateri bo sigurno imel vec kupcev kot jih je imel 690.

PS: Produkcijski model je spet dalec od prototipa. Proto je bil res "lahek" in "oster". 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če lahko iz takole 'obranega' Duka sklepamo malo kaj bo z ADV modelom... 180kg+ suhe teže? Več kot do vrha naložen 690/701.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!