Skoči na vsebino

Honda XRV 750 Africa Twin


Climber

Priporočene objave

Sam tolk, da se javim v meni primerno nitje. Sem komaj 4. aprila odkril tale motosvet, v soboto sem že bil na pikniku :lol:

Mam AT letnik 98, nabavil novo in gre in gre in gre :))

Bi kupil kaj novega ali drugega, pa ni boljšega.

Aja, glede bencin pumpe... še dela.. bo pa treba preventivno kaj pogledat.

Gume Metzeler Enduro 4... zame dobre, ne divjam.

Tu gor mate dobre informacije.. bom hodil redno brat.

Lp Motorex/Saša

RIDE THE QUEEN

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam tolk, da se javim v meni primerno nitje. Sem komaj 4. aprila odkril tale motosvet, v soboto sem že bil na pikniku :lol:

Mam AT letnik 98, nabavil novo in gre in gre in gre :))

Bi kupil kaj novega ali drugega, pa ni boljšega.

Aja, glede bencin pumpe... še dela.. bo pa treba preventivno kaj pogledat.

Gume Metzeler Enduro 4... zame dobre, ne divjam.

Tu gor mate dobre informacije.. bom hodil redno brat.

Lp Motorex/Saša

RIDE THE QUEEN

Ja fajn ne ?

Pozdravljen in upam da se boš dobro počutil med nami.

:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma znate zakaj afrik twinovci bolj redko pozdravljajo na cest z dvignjeno roko.... se bojijo, da bo balanca odpala... :twisted:

se strinjam z vami, africa je res dober motor in služi in služi....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobil pumpo od KTM adventure Mikuni rally :D :D :D

Ko najdem kaj cajta sledi montaža, pol pa gas :D

Držte pesti, da me uni na internetu niso nafopal in da bo stvar delovala :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP vsem skupaj, pa dobrodošel, Motorex.

Po dolgotrajnem cincanju sem se le odločil za Anakee. Glede oprijema v suhem, voznje naravnost, agilnosti nimam pripomb! Vse za pet. Voznja v dvoje na teh gumah tudi ne bi smela biti problem, ker je narejena tudi za vecje motorje, kot je pa AT. Na DSF sem gledal en kratek test o teh gumah, pa pravijo, da so kar zadeli kompromis med oprijemom (v mokrem in suhem) ter vzdrzljivostjo gume. O mokrem oprijemu in kilometrazi bom porocal, ce vas zanima.

Lp se posebej Climberju! Hvala za pripravljenost za pomoc :). Sem se odlocil, da bom se en cajt brez.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pumpa od KTM-ja zmontirana, danes naredu 160 km in dela brezhibno

:D :D :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Anakee sem nabavil v Wadel reifen - Celovec. Neto cena 150 E, pri nas pa pridejo okrog 175 E. Iskat sem jih sel z avtom, ker je drugace veeelik ?, ce bi mi jodlarji priznali MWS, ce bi jih imel namontirane.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

M@to- preveri link, verjetno nisi opazil, jim je že zmanjkalo placa. So imeli limit na 50 prijavljenih :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Vprasanje... motor sem po zimskem spanju spravil skupaj (ze nekaj casa nazaj). Nove svecke, novi filtri (zracni, oljni), novo olje... skratka tako kot delam vsako leto. No, sedaj pa opazam da vcasih med voznjo, ko odprem gas skoraj do konca, prej zaprt, primer v ovinku ko je gas zaprt in ga na izhodu odprem do konca in... za delcek sekunde (0,5 sekunde) "zastane" kot bi bila luknja, oz. ne bi bilo vziga :unsure: rahlno nevarno...

Vcasih ko se peljem po avtocesti na polno in potem na izvozu, ko cakam na vkljucitev na navadne ceste rado crkne (to sumim, da bi lahko bil prenizek prosti tek)

Kaj bi lahko bilo? Zapacan bencin filter? Pumpa? Vplinjaci?

Odgovori??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motor po zimskem spanju...

prijatelj ima podobno težavo z yamaho R6 - govoril je s svojim mehanikom in bo peljal motor na servis...

razlog - nastavitev fergazarja (vplinjača) - vožnja in te razne vibracije s časom naredijo svoje - ti mali vijaki na "vzmeteh" se "razštelajo" - tako bo treba le najt stručkota, ki to zna in bo stvar rešena....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprasanje... motor sem po zimskem spanju spravil skupaj (ze nekaj casa nazaj). Nove svecke, novi filtri (zracni, oljni), novo olje... skratka tako kot delam vsako leto. No, sedaj pa opazam da vcasih med voznjo, ko odprem gas skoraj do konca, prej zaprt, primer v ovinku ko je gas zaprt in ga na izhodu odprem do konca in... za delcek sekunde rahlno nevarno...

Vcasih ko se peljem po avtocesti na polno in potem na izvozu, ko cakam na vkljucitev na navadne ceste rado crkne (to sumim, da bi lahko bil prenizek prosti tek)

Kaj bi lahko bilo? Zapacan bencin filter? Pumpa? Vplinjaci?

Odgovori??

(0,5 sekunde) "zastane" kot bi bila luknja, oz. ne bi bilo vziga :unsure: <_<

ma sam motor še vedno dela, al prav crkne?

se mi zdi da se dogaja tudi meni sam, jest sem sumu ketno kt bi bla premal napeta, drgač pa precej neugodno v kekem ovinku ko si nagnit, ne potegne po PS-u. B)

bi blo pametno res, da se poglobimo in odpravimo zadevo... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje ? B)

Koliko vozimo offroad - makadam oz. zakaj imamo enduro motocikel XRV :P (samo za potovanja-cesta-nujni makadam) ali tudi za kakšno offroad turco :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje ? B)

Koliko vozimo offroad - makadam oz. zakaj imamo enduro motocikel XRV :P (samo za potovanja-cesta-nujni makadam) ali tudi za kakšno offroad turco :unsure:

Ne vem sicer čisto točno, kaj si s tem vprašanjem hotel - saj gre po mojem občutku tu bolj za namigovanje, kot za vprašanje.

Je pa dejstvo, da AT ni offroad motor (vsaj ne za offroad kakršnega si lahko privoščiš pri nas - za to so hard endure). Za razne kolovoze in drugačne makadame je pa čisto prijazna (tudi pri +160 km/h še čisto vredu požira luknje in manjše kuclje), za kaj hujšega je pa predvsem treba gume zamenjati za kaj bolj grobega od tistega, kar imamo ponavadi montirano na takih motorjih - AT je enostavno pretežka, da bi si lahko pomagal z nogo, če ti jo kje na makadamu "vzame".

Ker nimam časa za kakšna resna potovanja, jo uporabljam za vsakodnevna "skakanja" tja kamor ni nujno treba iti z avtom, za kakšne krajše izlete, ali za adrenalinske odseke zavitega asfalta, ali preglednega makadama - v vsem naštetem mi odlično služi, kjub temu, da me marsikaj pri njej moti.

P.S.

Kljub temu, da je motor (v slovenščini) moškega spola, sam pomislim na svoj motor predvsem kot Africa twin, kar se navezuje na ženski spol :P .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, al sem sam jest tako usekan al kaj :( se da pa po makadamu sz xrv kr dobro noret, predvsem v stoječem položaju, :) pa po potokih preskakovat kamne, pa brozgulat po vodi z nogami ,sam k tale alu-zaščita tolk ropota, se mi zdi d´bi treba narest eno sz poliestra!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno malce bedasto vprašanje :huh:

Sm gledu po Honda-USA straneh, pa nism najdu Afrike Twin ? :unsure:

A sm jo spregledu, al je amerikanci nimajo ??? :unsure:

Se skriva pod drugim imenom ? :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm gledu po Honda-USA straneh, pa nism najdu Afrike Twin ?

Tole je res zanimivo ja... skoraj nisem mogel verjet, pa sem šel gledat, in res tudi jaz ne najdem... Transalpke tudi ni...

Pa nikoli mi ni bilo jasno, zakaj se ravno v Ameriki prodajajo pod "kodnimi imeni" ala XTREW#)$=I"=)$ namesto z "našimi" Africa Twin, Transalp, Hornet in podobno... Pri vseh ostalih motorjih in avtomobilih je ravno obratno - Evropa ima "kode", USA pa lepa imena...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Afrike Twin niso nikoli uvazali v USA... Nevem zakaj...

...se pa vseeno vozi nekaj primerkov tam... (samostojni uvozi in precejsni precejsni problemi pri tem)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trker!

Meni je podobno delala pred zimo, po zimskem spanju pa ni več vžgala, ker je crknila pumpa.

Je pa tudi možnost, da imaš kaj usedlin v uplinjačih in bi jih bilo potrebno očistiti. Ponavadi imajo vplinjači posebne dize, ki pri hitrem navijanju gasa dodatno dovajajo gorivo v sesalni kanal in lahko da se ti je tam kaj zamašilo.

Vsekakor pa najprej preveri pumpo - kako? Težko, če nimaš kakšne cele :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pumpa je OK... RD04 modeli nimajo taksnih tezav kot novejse RD07, oziroma so zelo redke :D

sam sumim vplinjace... a ma kdo kaksno izkusnjo s aditivi, ki se dodajajo gorivu in naj bi vplinjace ocistili??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Afrike Twin niso nikoli uvazali v USA... Nevem zakaj...

...se pa vseeno vozi nekaj primerkov tam... (samostojni uvozi in precejsni precejsni problemi pri tem)

Točno tako. Sem član mednarodne Transalp mailing liste, kjer je najpogostejša zamera Hondi s strani Američanov prav ne-uvažanje Transalpov in Afric. Transalpe so nekaj časa celo uvažali, vendar le do vključno leta 1990, Afric pa menda nikoli. Nekateri se znajdejo s "sivim uvozom". Priljubljena metoda je npr. uvoz rabljenega motocikla ob vrnitvi iz Evrope, ki ga prijavijo kot "rekreativno vozilo" izključno za vožnjo po brezpotjih, zato ni potrebna registracija in homologacija. Ko mine nekaj časa, pa npr. prijavijo predelavo in tako dobijo možnost registracije. TA in AT sta med ameriškimi poznavalci zelo cenjena motocikla. Dobro ohranjeni rabljeni primerki dosegajo na ameriškem trgu zelo visoko ceno. Zanimivo je tudi, da imajo ameriški vozniki TA in AT precej slabo mnenje o H-D... B)

Kljub stalnemu trudu ameriških lastnikov TA in AT, da bi te motorje (znova) uvažali v ZDA, Honda zanje nima posluha. Količina prodanih motociklov teh tipov naj bi bila premajhna, da bi se jim izplačalo. Pri tem ne smemo pozabiti, da morajo biti motocikli nekoliko drugačni zaradi ameriških predpisov...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cist tko za info me zanima kolk je moja masinca vredna... (razmisljam o prodaji :( )

Afrika Twin '93 crne barve

prevozenih cca 125000 km

enkrat rahlo polozen... zascitni rori opravili svoje

drugace, kot nov...

2 lastnik

dodatna oprema: centralno stojalo, nosilec za 3 kovcke z kovcki, crash bars (Motad... ror premera cca 5 cm), ...

po oglasnikih jih ni veliko... :

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Transalp mailing listi se je že pričelo "žalovanje", ker se Africa Twin letos nepreklicno poslavlja. V Turčiji je baje kvota že razprodana in nove Africe ni več mogoče dobiti. Kot pravijo ljubitelji TA in AT z vsega sveta, odhaja eden od najznamenitejših in vsekakor izredno zanesljivih motorjev. Sicer se Africi leta prav gotovo že poznajo, vendar je še vedno na pogled privlačen, predvsem pa uporaben motor. Honda (še) ni napovedala nove Africe, verjetno pa je tudi ne bo. Zelo malo je verjetno, da bi Honda poleg Transalpa in Varadera razvila in poslala na trg še tretji motor iz podobnega razreda, torej novo AT. Pred nekaj leti prenovljeni Transalp ter letos osveženi Varadero najbrž ne potrebujeta še enega tekmeca (iz domače hiše) za srca kupcev. Pravzaprav se je pred leti tudi Yamaha precej nerazumljivo odločila za "umor" Super Tenereja kljub popularnosti, ko je bil z 850ccm rally izvedenko Stephane Peterhansel na rallyjih Dakar nepremagljiv. Vse skupaj je gotovo voda na mlin KTM-u, saj njihov sveži 950ccm twin praktično ne bo več imel resne konkurence v razredu motorjev, ki "so veseli" tudi izletov s tlakovane ceste. Morda je naslednji v tej vrsti le še BMW 1150 GS, Honda Varadero pa se mi zdi že preveč cestno naravnana.

Doma imam še vedno spravljen izvod neke nizozemske moto revije, ki je objavila enega prvih člankov o Africi Twin. Prav tako kot Transalp mi je bila všeč že na prvi pogled. In prav toliko kot ob prvih fotografijah sta mi TA in AT všeč še danes. Stara ljubezen ne zarjavi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!