Skoči na vsebino

testi motorjev (motorevije, osebni testi, razno o testih)


luxuz

Priporočene objave

Tudi sam sem vozil vse tomose in njihove izdelke si jih lastil in predeloval, v razne izvedenke, a to je daljna zgodovina, motorji so sedaj le še pri ljubiteljih v pravi formi. Pa tudi tema bo verjetno morala biti-mopedi socializma. 

Sam sem vozil vse zvrsti začenši z mopedi v vseh mogočih varijantah in predelavah,ki so bile včasih prav izvirne in unikatne-krmilo-suzuki,prve vilice čz cros, ogrodje cros junior,mašina E90, rezervoar,sedež,z.blatnik kawa cros....,ker sem imel možnost in ogromno volje sem to vrgel v eno celoto, pokital, prebarval, dodal izpuh lipnik in po kakšnemu letu prodal zaradi odhoda služenja domovini-tako se je takrat to imenovalo.

Sedaj z užitkom in veseljem vozim vse kar se da vžgati ,ne glede na zvrst,velikost in moč. Ss so zame preteklost,da miriti 150-200 konjev,jaz sam osel ,sem podoživel in zaključil. Za spodobno vožnjo zadošča 50 konjev ali pa raje več in vse kar mi nudi dovolj udobja za stare,revmatične in pokrpane kosti.

Res nobena pisana beseda ti ne da tistega pravega občutka,ki ga vsak posameznik občuti v vožnji,S5000789.thumb.JPG.e74ff8b9cfa1582ddf2c5 ker je toliko različnih pogledov,predstav, občutkov in fantazij,pričakovanj. Le fizični test,ki pa je lahko kratek,da te odvrne ali pritegne ali pa zahteva malce daljše obdobje, da ugotoviš kam sodiš , oziroma kaj ti paše in kaj te moti na določenem modelu, ker motorji so vsak zase svoja zgodba. Pa vendar vsaka pisana beseda ti da nek pogled na to , kaj hudiča bi sploh probal. Mislim da se preko tega vidika veliko motoristov odloči kako in kaj, ker jih mnogo ne ve kaj kupiti,kar je zelo pogosto vprašanje, če seveda nimaš že začrtane želje ali sanje. Tudi sam težko svetujem , če novi motorist ne ve,saj ne more,ker nima dovolj svojih predstav in občutkov, kaj dejansko bi rad. Tako če napišem 100 testov in enemu pomagam najti pravo smer, sem zadovoljen, za ostale izkušene ali pa samo prepametne in pikolovske motoriste sem pa verjetno prepotenten nakladač-jebi ga.

Ob poplavi motorjev ,ki so sedaj na razpolago in dostopnosti ,verjemite ni lahko najti svojega žrebca. Pa še določene motorje se kuje v nebo ,ostale pa zapostavlja in to počnejo največkrat tisti,ki še niso okusili ali pa niso dovolj zreli ,za vse sladkosti motorizma. Amen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bmw F800r,letnik 2012-tm nek

V želji po nakupu bmw-ja k1200s ali r, so se me na bmwju ,zadovoljili z testom 'malega' F800r. Testna Gs-a 1200 je bila prodana in tako sem ostal na E.T-ju, ki ni imel z mojim velikom apetitom nič. No pa dajmo sem si rekel, če sem že prišel v Janšovo deželo-Groauplje.

Prikupen dvovaljnik z nekaj cukerčki ,kot so abs in prikazovalnik prestav. Je tipičen bavarski predstavnik s tistim škilastim pogledom. No rezervoar ima pod sedežem, kar ni več neka posebnost ,a redkost. S polovice konjenice,ki sem si jo želel in budnim nadzorom sopotnice sem odpeketal proti Kočevju. Motor lepo vleče ,trese-dvovaljnik in navor je ves čas na zalogi pozna se,da motor nima niti 200 kg.. Meni se dozdeva ,da na Gs 800 pogon sede veliko bolj kot na tega roadsterja. Ne mi zamerit,moj filing je pač tak. Lepo ,da se je tudi bmw omehčan in dal stikala za vklop-izklop smernikov na levo stran in tako poskrbel za manj zmede med vožnjo. Tudi vsa najina teža ni utrudila agregata, a do Kočevja nisva prišla ,saj po tem,ko bi skoraj povozila srnico ,sem zmanjšal tempo in po dolenjski kavici sva z mešanimi občutki vrnila na začetno destinacijo. No to ,da sva se med potjo malce izgubila mi je odplaknilo še ostale vtise iz glave. Ne vem za vas,a zame to ni. Ni ne tč ne mš,jaz hočem več, nekaj bolj oprijemljivega. Nekako je to bolj motor in pogon za bejbe in kot sem omenil,za gs-ko.

Nakup k1200s sem opustil zaradi težav z menjalniki,k1300s pa je segal pregloboko v moj izsušeni žep. Postajam "velik" in gledam velike motorje tudi k1600gt-ja,ja samo moj žep je pa še isti. Postajam betežen in konji me ne pritegnejo več,kot muho na drek,images.png.d15cf84b4a4a681ed177b4fbb5c5czdaj gledam druge dobrote, ki jih ponuja motoristična industrija. Ja z leti se človek umiri. Pravijo,da obstaja dve vrste motoristov: tisti ,ki so padli in tisti, ki še bodo. Torej nekje se najdite in srečno skozi oba ovinka.images-2.jpeg.7f24b658f6b9542a6776b52fc9images-5.jpeg.241452393545a6fa2e95caa974images-4.jpeg.666fc20e3dc7641d783bc07d00images-3.jpeg.7d6706e1c2a46121bc2cff1a29

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Honda cbf 1000,letnik 2009

Zaradi dobre prodaje cbf 600 ,so pri hondi leta 2006 pričeli izdelovati večjo sestro cbf 1000 in zapolnili vrzel,ki so jo nezahtevni motoristi iskali. Sam sem v upanju,da poiščem cestnega sotrpina preizkusil tudi to varijanto, čeprav me ni privlačila. Mogoče me je zavedlo dejstvo, da njeno srce izhaja iz firebladke 1000rr,ki mi je svoje čase predstavljala No.1. No moje predstave so ob videzu,ki je nekako nešporten ,nevpadljiv in tako zelo podoben manjši sestri,nekam izpuhtel. Vem pretiravam,oprostite.

Vožnja b.p.,dosti navora na vse konce, kvaliteten motor,dva rola,ki ob priganjanju v visoke obrate oživita. Zavore dobre,sedenje in sedeži solidni,tako spredaj kot zadaj, vetrna pričakovano zadovoljiva.

Ne vem,jaz se nisem videl v tej vlogi, mene ni pritegnila ne vizualno,ne karakterno. Je pa zanimiv skupek tehnikalij,ki je takrat manjkal na tržišču,saj prave kunkurence ta motor ni imel glede na kubikažo in namembnost,uporabnost.images-6.jpeg.023871a0f45905107fbd081fa6Takrat so bili ss motorji v upadu prodaje,menjala se je miselnost novih, mlajših in veliko starejših z izpitom,se je vračalo na pota motorizma ,ki pa so iskali ravno take mašince. Mi zaslepljeni z hitrostjo,konji in športnostjo, pa smo  počasi dojemali ,da cesta ni dirkališče(no ne vsi,a večina). Tako ss motorji niso več bili najbolj iskano blago in kralji cest. Od takrat do danes se je v tem segmentu ogromno spremenilo.

Tako so leta 2011/12 posodobili ta model,da nekako sledi času vizualno in tehnično. Sveži pridih cbf 1000 lepo sede, opazimo nove plastike,luči ,sedaj ima le en izpušni lonec, več konjičev in navora. Letos sem postal dedek-ne po svoji krivdi in ne zavoljo let,pa me ta model še vedno ne privlači. Torej si nisva usojena.

Drugače pa kogar ta model vizualno pritegne,ne bo razočaran. Motor svoje poslanstvo odlično opravlja. S svojo nezahtevnostjo se zanj odloča staro in mlado.images-12.jpeg.c31f43562880ff67add6275c3images-8.jpeg.a68b58feb701e03b7de336d910images-7.jpeg.2511c54d02187b4df250ad7f80

 

images-20.jpeg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Suzuki gsx-r 750 letnik 2006

Prelep primerek ss motorja v razredu 750-kraljevski razred za vse sladokusce(vem vem 1000 je kralj,a meni ta klasa ta razmerje veliko bolj diši in povsem zadostuje) Zaradi dobrega razmerja mase,moči im navora je vozen kot sam hudič. Cestna raketa modro bele barve s 150 konji. Meni je zadostovalo za ves dirkaški potencijal,ki ga imam v sebi. Verjetno cesta ne dopušča,da bi to konjenico spustil iz vajeti zato pa pista,kot je Grobnik pokaže,da kakšen konj več nebi bil odveč. 

Všečen,lepo vodljiv,odlične zavore,lepi prikazovalniki in ljubezen je tu. Dodatki-prikazovalnik prestav in sklopka proti zdrsu zadnjega kolesa res prideta prav. Res da je na las podoben gsxr 600 s katerim si deli vse,images.jpeg razen poslikave,kubikov in konjev,,navora,ja pa tudi cena je višja.

Za kolenčkanje in sproščanje adrenalina pravi partner,če imamo res dobro povezavo glava -roka. Za stare mačke,drzne in izkušene,ostalim odsvetujem,ker motor res odpušča kakšno neumnost ,a voziti sam ne zna, Če vam drža Peter Prevc ni domača ga tudi odsvetujem,ker z udobjem nima nič skupnega.

Tudi kakšna lepotica,ki ne zna kuhati in ni nežna ni za vsakega.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gsr 600 letnik 2006 se mi zdi

Zelo zanimiv model za tiste čase,izhajal je iz b-kinga  ki je bil posebnež med posebneži. Všečno vpeti smerokasi v rezervar motorja spredaj in izpuhi pod sedežem z lučmi v istem dizajnu. Razne barvne kombinacije so ga naredile še bolj všečnega in privlačnega.

Peljal se je lepo,lahkotno,ubogljivo vse dokler ni bilo zaradi vetra naporno držati bika za roge. Rad je sedel v ovinek ,a prepočasi vlekel iz njega. Ja tudi temu motorju se duša oglasi pozno,zelo pozno pri 8-9tis pa začne vleči kot bi ga osa pičila in zaradi bolečin vleče vse do 16tis,kot dirkalnik. Takrat se tudi športno oglaša. Potem je tu še menjalnik po suzukijevo ali pa moja leva noga. No izkazalo se je ,da je menjalnik netočen štrpac in neprožna mašina,sta mi vzela voljo do nadaljnega sodelovanja. Zaradi takih skupkov tehnikalij upravičeno nekateri govorijo,da ta razred ni dovolj kvaliteten in premalo za vožnjo v dvoje. Ja za vso estetiko je bilo preveč motečih elementov za daljše druženje. Že takrat sem poiskal novo žrtev hondo hornet,o kateri kasneje. Bilo je kratko,a sladko.images-3.jpegimages-1.jpegimages-5.jpeg

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Honda cb hornet 600 ,letnik 2004

Moj prvi uvožen motor made in Italy,v lepi šmekerski perla beli barvi. Zaradi lahkotnosti je bil namenjen boljši polovici v zameno fazerke,ki je zapustila naš pristan. Bolj retro-naked stil z nabritim agregatom. Velika okrogla luč spredaj in dva bela anologna okrogla prikazovalnika obratov in hitrosti sta nakazovala retro osnovo,zadek pa zašpičen-nabrit z lepo-skladno lučjo. No nakup partnerki ni bil preveč všeč, zaradi naked izvedbe,a se je hočeš nočeš ,z njo prevozila veliko kilometrov in se učila osnov vožnje skozi oba ovinka. Izpušno cev je imel na boku ob sedežu,cb 900 hornet,pa je imela na vsaki strani po eno. 

Z njo nama je uspelo voziti se v 4.državah v 1.dnevu. Krajši dopust sva preživljala v Lendavi in se potepala po Madžarski-Lenti,se vrnila v Slovenijo na kavico in nato obiskati najbližjo moto trgovino v Avstriji,na koncu pa še pokukati na Hrvaško. To niti ni bilo težko glede na lokacijo bivanja,a se vseeno dobro sliši.

Motorček se je dobro peljal,veter te je oviral pri večjih hitrostih,kot na vsakem slečencu,zavore so opravljale svoje grizenje v diske dobro,vzmetenje je bilo bolj trdo kot ne,a si tako dobival,bolj pristne podatke od cestne podlage in oprijema pnevmatik. Mašinka se je lepše in bolj agresivno odzivala na komande,kot fazerka,menjalnik pa hondaško tekoč,natančen.

Nama je motorček dobro služil. Tudi obiski mehanikov so pokazali,da je vse kot mora biti in upravičil nakup iz tujine, kateremu so takrat mnogi nasprotovali. Na koncu,ko je morala kot vsi ,tudi hornetka oditi od hiše,da je bil prostor za novo pridobitev,je odšla v ženske roke novopečene motoristke,z opozorilom,da ni pohlevna mula(hornetka seveda)ampak bolj neukročen žrebec in upam,da se je ukrotitev in prilagoditev obeh lepo uskladila.

Pohvalil bi lahkotnost motorja in živahnost agregata ter menjalnik.  Edini moteči dejavnik je bil ročni čok ali zavh,s katerim si lahko ob hladnem zagonu seveda, še posebno ob slabih svečkah zalil motor,no pa to je bila znana mana hond teh časov.Verjetno in upam,da nova hornetka nadaljuje to poslanstvo in izboljšana-posodobljena  ponudi še več novim lastnikom te zvrsti.images-8.jpegimages-6.jpegimages-5.jpeg

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...

:lol1:

5 hours ago, Kugelschreiber said:

A ga je sploh dobil na test? Al je blo to v sklopu kakega drugega dogodka? Recimo, test gum, pa dec pol spiše še test motorja, na katerem so mu gume dali pelat....par let nazaj so nek zaratili, in vem da ni spustil prilke plunt na kawasakija. DKS je vedno črnilogarja vabil, vcasih revija motorist, pa ne vem, ce to sploh se obstaja? 

 

Btw, zadnic sm pri najboljsem sosedu, v kosari “pred iztekom roka” vidu motosi, za pol cene. Ajd, ga bom kupu pa nesu na morje. Pravkar sm ga prelistal, evo cvetke. Ce je 4000rpm 100km/h, bi motor pri 2000rpm pelal 50km/h, a ne? Torej za 150 rabis 6000rpm. Ce je to pobluzil, in nek na pamet napisal, boga mati. Ce je umes menjal brzino, in tega ne omeni, je prav tako, boga mati. Oziroma, kot je enkat napisal za ene gume, njegov test ni vredn pol kozarca tople pive, ....

4B315E9F-1921-4D95-9694-1B629308FF63.thumb.jpeg.2db063c40e100361dd826fe77789a84b.jpeg

3 hours ago, apirko said:

Kaj pa v primeru dezja? Dajes to dol al kaj... ?!

V zadnji stevilki motosi je kao test z900 ki so ga naredili v casu ko je testiral dunlop gume na pisti. Spljuval ga je cist. Pa sem do sedaj rad bral revijo in mi je kul, ampak tako hudo slab pa Z900 ni, kot je pisal. Pa ne zato ker ga sam vozim, ampak verjetno zato, ker je tezko primerjat moped za 8k, ce obicajno furas zadeve visjega ranga. Objektivnost? To kar je dami nazadnje napisal je odlicno mnenje!

Sicer pa tudi sam pogresam kake aktivnosti ali dogodke s strani kawe. Samo o yamahi je pa o Ducatiju... o ostalih pa nic...

 

 

Apirko, hvala da si mi razjasnil. V Dolskem vse po starem....BMW in Yamaha zdravta raka, Ducati in Honda sta super, suzuki je neskodliv, Kawa podrtija za u prešo. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Kugelschreiber pravi:

:lol1:

 

 

Apirko, hvala da si mi razjasnil. V Dolskem vse po starem....BMW in Yamaha zdravta raka, Ducati in Honda sta super, suzuki je neskodliv, Kawa podrtija za u prešo. 

Sneci te bo za ušesa :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, Kugelschreiber pravi:

A ga je sploh dobil na test? Al je blo to v sklopu kakega drugega dogodka? Recimo, test gum, pa dec pol spiše še test motorja, na katerem so mu gume dali pelat....par let nazaj so nek zaratili, in vem da ni spustil prilke plunt na kawasakija. DKS je vedno črnilogarja vabil, vcasih revija motorist, pa ne vem, ce to sploh se obstaja? 

 

Btw, zadnic sm pri najboljsem sosedu, v kosari “pred iztekom roka” vidu motosi, za pol cene. Ajd, ga bom kupu pa nesu na morje. Pravkar sm ga prelistal, evo cvetke. Ce je 4000rpm 100km/h, bi motor pri 2000rpm pelal 50km/h, a ne? Torej za 150 rabis 6000rpm. Ce je to pobluzil, in nek na pamet napisal, boga mati. Ce je umes menjal brzino, in tega ne omeni, je prav tako, boga mati. Oziroma, kot je enkat napisal za ene gume, njegov test ni vredn pol kozarca tople pive, ....

4B315E9F-1921-4D95-9694-1B629308FF63.thumb.jpeg.2db063c40e100361dd826fe77789a84b.jpeg

Veš malo, pišeš veliko..boga mati!:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, basbas said:

Veš malo, pišeš veliko..boga mati!:D

Ni ji blo lahko. Res je. Pišem? KJE? Forum ni pisanje. Forum je gostilna. Časopis/revija/knjiga...to pa so resne zadeve, in ne bi smele bit fake news greatest hits. S Suzukujem se je pobotal, z DKS ocitno ne. In spila igro dalje. 

 

Da ne bo pomote, z veliko rezervo jemljem VSE teste. Slovenske, hrvaške, angleške in Italjanske. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Kugelschreiber pravi:

Da ne bo pomote, z veliko rezervo jemljem VSE teste. Slovenske, hrvaške, angleške in Italjanske. 

jaz tudi gumarske :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 minutes ago, DAMI34 said:

jaz tudi gumarske :P

 

Z gumami mam pač srečo. Vulkanizer ki mu zaupam, prodaja pocen gume ki so mi dost všeč in zame več kot dovol dobre. No problemo. Res ni nobenih pomislekov. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Kugelschreiber pravi:

Z gumami mam pač srečo. Vulkanizer ki mu zaupam, prodaja pocen gume ki so mi dost všeč in zame več kot dovol dobre. No problemo. Res ni nobenih pomislekov. 

o testih na splošno pišem..z zdravo mero razuma in redukcije,  pa lahko dobiš lahko nek normalen vtis, tako kot Gustinčič piše da je krivulja z Zjem nenatančna in moped sili ven, je logično z ozirom kaj ima obuto. Ampak če to zamolčiš, pa gladko  lahko napišeš da je moped bolj bogi :D

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MiG je velik nakladač in deluje v stilu, če nisi z njim, si proti njemu. Se da hitro ugotoviti z branjem njegovih zgodbic. Bom prebral test motorja iz naslova teme, da vidim, kaj je bivšega dirkača zmotilo ali pa navdušilo oziroma pustilo ravnodušnega. Tistega iz prvega stavka nisem ugotovil samo z branjem. Ostane za drugič. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Borutt pravi:

MiG je velik nakladač in deluje v stilu, če nisi z njim, si proti njemu. Se da hitro ugotoviti z branjem njegovih zgodbic. Bom prebral test motorja iz naslova teme, da vidim, kaj je bivšega dirkača zmotilo ali pa navdušilo oziroma pustilo ravnodušnega. Tistega iz prvega stavka nisem ugotovil samo z branjem. Ostane za drugič. 

Magisterij vožnje ni bila ok knjiga? nakladanje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta knjiga je super, ker začetnikom zelo lepo pojasni nekatere stvari.

Sedaj pa je že malo zastarela, zato bi jo lahko posodobili ali napisali novo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, Snečer pravi:

Magisterij vožnje ni bila ok knjiga? nakladanje?

0,5/10

že na naslovnci ma model spredaj držo ko da ga srt tiši

magisterij-voznje-motocikla.jpg.1f07f8ae63e138da061271ca998148cb.jpg

 

Glede Zja: pač kante vozte po mnenju strokovnjakov, jebat ga :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, Snečer pravi:

Magisterij vožnje ni bila ok knjiga? nakladanje?

Zdaj je že naslednja, Akademija. Posodobitve vključi. 

pred 20 minutami, KARMEN1 pravi:

Ta knjiga je super, ker začetnikom zelo lepo pojasni nekatere stvari.

Sedaj pa je že malo zastarela, zato bi jo lahko posodobili ali napisali novo.

Je nova. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a to je magisterij samo za to vrsto motorja, ki je v naslovu te teme :huh: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, Borutt pravi:

Zdaj je že naslednja, Akademija. Posodobitve vključi. 

Je nova. 

Nisem te teda vprašal, očitno imaš težave z razumevanjem.

To sem te vprašal

Citiraj

Magisterij vožnje ni bila ok knjiga? nakladanje?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Snečer pravi:

Nisem te teda vprašal, očitno imaš težave z razumevanjem.

To sem te vprašal

 

Nisem pisal o knjigi. Očitno imaš ti težave z razumevanjem, medtem, ko bluzenje in zavajanje obvladaš do potankosti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Borutt pravi:

Nisem pisal o knjigi. Očitno imaš ti težave z razumevanjem, medtem, ko bluzenje in zavajanje obvladaš do potankosti. 

aha, torej ne znaš odgovoriti na vprašanje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Snečer pravi:

aha, torej ne znaš odgovoriti na vprašanje

Smetiš, da ne omenjam bluzenja in zavajanja. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!