Skoči na vsebino

Ducati Multistrada Enduro 1200


dlicen

Priporočene objave

12 minutes ago, Scarabeo 500 said:

Samo tiste vezice - je pa malo bizarno. Bolj sodi v rubriko Saj ni res pa je - za takšen denar, bi moralo biti vse okrašeno s Swarovski kamni. :)

 

Menda bodo v 2017 ta mačja očesa obvezna na vseh novih motorjih v EU. Najverjetneje so dali gor samo provizorično za homologacijo modela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mah vsa ta jajca , vključno z mojim, so za 10k€ precenjena, ampak jebiga, hočeš-moraš met, odkartaš. Mačje očke na blatniku so pa tam tam nekje  s KTMjem, moj ma dvostranski lepilni in sam čakam, kdaj bo dol odfrčalo :(

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja načeloma se z vsem strinjam. Dejansko je tako da imamo materiala vsi precej več kot včasih...

Tudi rabljene zadeve lahko še vedno dobiš dobre... ah ja, leta 94 smo imeli mi polski fiat drekaste barve :D, stric s svojim bemflnom je bil đek prve klase :D

drugače pa delavsak plača pri privatniku za navadno srednjo šolo je bila takrat kot se spomnim cca 150.000sit.

TEžko je to preračunavanje se strinjam...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, nejc74 pravi:

Mal :topic:... ni dobro, to da je razlika skoraj 500€ med minimalcem in povprečjem...

P.S. če bi imel jaz v teh časih mesečno plačo 5.000€ me boli k... za tiste ki imajo 20.000€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Scarabeo 500 pravi:

Težko je to preračunavanje. 

Kar se tiče materialnih stvari je bilo včasih precej težje priti do njih. Cen se ne spomnem točno, spomnem pa se, koliko plač sem dal za kaj. Plače pa smo imeli bolj kot ne vsi enake - v delavskem rangu.

Gorenje barvni televezor - pet mojih plač.

Gorenje pralni stroj - ena in pol plače.

Motor - zame takrat znanstvena fantastika (zdaj ga imam).

Vse je bilo izraženo v plačah, zdaj si lahko kar nekaj več privoščimo in lažje, so pa nekateri precej zjamrani, ko jim varčevanje ne gre od rok. Kawl - (to mislim na splošno). Nimajo tisti, ki nimajo služb in teh je preveč. Pa minimalne plače, tudi teh je preveč. Res pa je, da stroški so večji kot v preteklosti. 

Res pa je tudi, da sosed ne sme imeti boljši / boljšega :lol1:, potem pa res ni denarja. Dovolj izven teme.

Scarabeo

Samo tiste vezice - je pa malo bizarno. Bolj sodi v rubriko Saj ni res pa je - za takšen denar, bi moralo biti vse okrašeno s Swarovski kamni. :)

 

Ja razlika je v tem da imaš danes toliko uvoženih cenenih stvari da s tem misliš kaj vse si lahko privoščiš.

Verjetno ti gorenjev pralni stroj dela še danes. Če ga kupiš danes bo po petih letih verjetno hin ;)

Včasih so bile stvari ki si jih kupil tudi bolj kvalitetne....

no kakor sem že rekel brezveze razglablat... v drugi dobi smo sedaj :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veliko sem zvedel o MTS 1200 Enduri ......:OK:......zelo pregleden forum .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim da ste ga malo zabluzli v tej temi. Namreč imate tudi temo razno...pa si tam pišite o stricih pa plačah pa BMW_jih..itd..

Tukaj pa še je vseeno govora o MULTISTRADI ENDURO, pa me zanima če je kak lastnik nje, in kake so kaj izkušnje pri vožnji.

Prišla je tudi MULTISTRADA 950, ki je manjša in bo verjetno tudi precej cenejša od te 1200.

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, sem si mislil da bo cena tu nekje ja. 

Pišejo pa ne o njej ker jih pri nas niti prodali niso veliko, mislim da enih par samo. Za razliko od tujine kjer se veliko bolj prodaje.

Je precej višji motor od navadne, in za malega človeka kljub nastavitvi višine sedeža ta motor ni.

Zaj je tak (moje mnenje)  22 jurčkov približno stane z opremo, verjetno v neki teren it z njo, oz. kozje poti kjer je velika verjetnos da boš jo položo se mi zdi preveč škoda motorja. 

Da se voziš samo po cesti je problem ker je vzmetenje v osnovi  preveč mehko in agregat  premočan, kar pomeni da motor preveč plava po cesti. Če se hočeš dobro peljat moraš  obojno vzmetenje otrdit do konca, da dobiš stabilen motor s katerim se lahko malo bolj poigraš. In po tem takem ti je boljše vzet navadno.

Se mi zdi da se bo ta 950 veliko bolj prijela. Že za radi cene in uporabnosti. Je manjša, agregat bo dal dovolj moči za kako kruzanje malo po cesti, malo po makedamu. Tut vodljiva bo bolj zaradi 19" spredaj po makedamu. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 hours ago, DUCATI_RIDER said:

Zaj je tak (moje mnenje)  22 jurčkov približno stane z opremo, verjetno v neki teren it z njo, oz. kozje poti kjer je velika verjetnos da boš jo položo se mi zdi preveč škoda motorja.

:D Pa ti kupiš motor zato, da ga gledaš ali zato, da ga voziš? Če kupiš terenski motor, greš pač z njim po terenu, ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, dlicen pravi:

:D Pa ti kupiš motor zato, da ga gledaš ali zato, da ga voziš? Če kupiš terenski motor, greš pač z njim po terenu, ne?

Ja maš prav, samo te si raje kupim afriko za 13 jurjov, kot MTS za 22. Bo me manj bolelo ko bo pristala na tleh. Edino če imaš pod palcem, pa se ti jebe...to pa je drugo pol. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Mogoče bi lahko novo temo oprli za Ducati Multistrada 950 (naj pa admin premakne)

So jo že pelali

http://www.motorcyclenews.com/news/first-rides-tests/2016/december/ducati-multistrada-950-first-ride/

950_multistrada_01.JPG

multistrada-001.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Citiraj

or coming up from a smaller capacity adventure bike like Kawasaki’s Versys 650, the Multistrada 950 has a lot to offer.

zamenjava za versača :) 

vizualo je všečna, 230kg polna teža, hja, bi še šlo zgornja meja

Popravljeno . Popravil Snecer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snecer pravi:

zamenjava za versača :) 

Jah, zgledujejo se po najboljših :D
 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

Jah, zgledujejo se po najboljših :D
 

lepa je tale multistrada ... žal mau previsoka zame :huh: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Snecer pravi:

najbrž precej neudobna zadeva za vozit

najbrž .. js sm s podobno prevozu v 2,5 sezonah cca 60.000 km .. drugač bi jih verjetno vsaj 3 x već :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, maus pravi:

najbrž .. js sm s podobno prevozu v 2,5 sezonah cca 60.000 km .. drugač bi jih verjetno vsaj 3 x već :P

 

Raje imam bolj pokončno sedenje kot ležanje, širše krmilo in udoben sedež, najbrž je tudi vzmetenje primerno trdo.

Eni marsikaj trpijo v rit :) je model z r1 prevozil svet...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Snecer pravi:

Raje imam bolj pokončno sedenje kot ležanje, širše krmilo in udoben sedež, najbrž je tudi vzmetenje primerno trdo.

vzmetenje je boljše, kot si ga ti na versaćeju lahko samo zamisliš .. sj daš lahko ćoper balanco gor :lol1:

a je kdo zasledil podatek, kok je ta nova multistrada visoka :?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

840mm, 5mm nižja od versača 650.

Glede vzmetenja na Kawi RR, me prav zanima, kako se pelje po razrukani cesti, ko imaš jajca na tanku.

http://www.ducati.com/bikes/multistrada/950/tech_spec.do

Wet weight (KERB)
229 kg (504.9 lb)

 

Seat height
Not adjustable 840 mm (820 - 860 mm with accessory seats); (33.1 in standard; 32.3 - 33.9 accessory seats)

 

 

Power
83.1 kW (113 hp) @ 9,000 rpm
 
Torque
96.2 Nm (71.0 lb-ft) @ 7,750 rpm
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Snecer pravi:

840mm, 5mm nižja od versača 650.

Glede vzmetenja na Kawi RR, me prav zanima, kako se pelje po razrukani cesti, ko imaš jajca na tanku.

http://www.ducati.com/bikes/multistrada/950/tech_spec.do

Wet weight (KERB)
229 kg (504.9 lb)

 

Seat height
Not adjustable 840 mm (820 - 860 mm with accessory seats); (33.1 in standard; 32.3 - 33.9 accessory seats)

 

 

Power
83.1 kW (113 hp) @ 9,000 rpm
 
Torque
96.2 Nm (71.0 lb-ft) @ 7,750 rpm

če nizko letiš, lukenj sploh ne opaziš ... ne boš verjel ... lepše sem se peljal z ninđo po logaškem drevoredu, kot z vsemi prejšnjimi motorji ki sem jih vozil ... tudi lepše kot z pegasom ... tut makadamov sem veliko prevozil .. edin problem je preširoka zadnja guma in nizki spojler pod mašino ...

 

820 mm ... uuuuu .. bo treba mal zamislt ... sprejemljivo je to zame ;)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!